DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 381, poslední 21.11.2019 14:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 8 lidí) 17.11.2019 20:10
Já už na toho Vettela nemůžu najít jediné kladné… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 18.11.2019 13:46
Tohle je nejvíc kouzelné. Vettel:"Není to… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2019 20:06
Jestli měl něco dostat, tak před ceremoniálem … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      když už tady na mnoha místech rozebíráme předjížděcí manévr jednoho nejmenovaného pilota na rovince mezi zatáčkami 3 a 4, mrkněte se na to video. mezi časem 1:25 a 1:33 tam Carlos předjíždí v souboji o pozici Strolla a celou rovinku jede, světe div se, u pravého okraje ( ze svého pohledu ) trati a vůbec se na auto RP netlačí. přesto, a nebo spíše právě proto, jej v pohodě předjíždí a míří ke světlým zítřkům 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Fenomenále 01 Proč to ale dělat jednoduše, když můžeme při tom ještě ukázat kdo je tam king a trochu svého parťáka při tom pozlobit. Jenom si pak stojí na to položit otázku zda výsledek za to stál, Carlosovi určitě ano 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    212.79.110.XXX
    Jestli tomu dobře rozumím, tak Vettela obhajujete na základě neexistujícího pravidla o tom, že první má právo volby stopy.
    A jasně znějící pravidlo o využívání šířky tratě: Jezdec smí využívat celou šířku tratě, pokud vedle sebe nemá významnou část auta soupeře. A význmná část je jasně definována jako zadní kolo u předního, tak toto vesele ignorujete. Pak se nedivím těmto nekonečným diskuzím

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Na Vettela někteří prostě nedají dopustit 03 Přitom tohle pořádně zbabral nejen sobě, ale i uplně celému týmu.

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Až na ten malinkatý detail, že snad všichni fanoušci Vettela tady jeho chybu připouští, pouze poukazují i na nesmyslné chování leclerca. Ale hlavně, že tobě, objektivnímu fanouškovi stejný manévr Leclerca či Norrise v tom samém závodě, ti vůbec nevadí. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ha, ale vadí a psal jsem to tu, zase jen třepeš. Sice to nebylo na kolegu z týmu, ale přesto na jezdce na kterého taková agresivita nebyla nutná, mohl jen více ztratit než získat 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No nevím, kde ses zmínil, ale budu ti věřit. Pouze poukážu na to, že jsi se možná zmínil, ale je to nesrovnatelné s tím, kolik desítek komentářů jsi věnoval Vettelovi, ikdyž Leclercovo najetí do soupeře bylo rychlejší, výraznější a agresivnější.
            Další stejné manévry jsem si opět nevšiml, že bys komentoval. Čím to je? Chyběl v nich Vettel? 03
            Že jsou týmoví kolegové s mírou provinění nemá nic společného. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Věř si čemu chceš 18 Co se týče čemu věnuji čas a zájem to tě nemusí vůbec zajímat, i když je logické že u Vettela přitahuje všeobecnou pozornost hlavně to jak velké následky to mělo.

              Co se týče toho že jsou týmoví kolegové, to je právě to co je podstatná věc, a pro Ferrari asi ta nejpodstatnější 12 Je to o volené míře rizika, ale to nejsi schopen uznat tak to nechme být 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jak píšu jinde, přesouvat se během 2-3s o necelé 2m není žádné riziko. Vyhnout se zvládne i žák autoškoly. Ovšem musí chtít se vyhnout. Riziko je, když se úmyslně vyhnout nechceš a vědomně se s druhým vozem srazíš.
                Jestli chceš vidět riskantní chování, pusť si Leclerca v prvním kole.
                A rád bych viděl nějaké pravidlo, že mezi týmovými kolegy není povoleno něco, co je povoleno mezi ostatními. Že oba způsobili ztrátu všech bodů Ferrari s legálností manévru nemá nic společného. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Vettel a kolega na to již doplatil vícekrát a ono to není žádné riziko? Tak to pak jo, to se pak nikdy nepoučí on ani ty, jak je libo 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    On na to doplatil v neděli někdo vícekrát? Jo? Fakt? 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Ano, závody se jezdí v neděli 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Klasika. Takže zase utíkáš od tématu nedělní kolize k hejtování Vettela za minulost.
                        Tradičně. To děláš vždy, když ti dojdou argumenty. Teď to už je 100x zopakovat. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Já ti jen odpověděl na otázku, jestli je hejtování že Vettel mohl a měl volit nižší riziko a neotáčet to na Leclerca tak jsem vinen. Nemám s tím problém a stojím si za tím.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      37.188.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No jo, ale ono to nebylo zadní kolo u předního, ale zadní kolo u křídla. To je před předním kolem, jestli jsem si stihl všimnout. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak jsem se podíval na highlights:
    Škoda, že Norris nejel taky rovně v prvním kole, když mu Leclerc udělal vlnu z ničeho nic a rychle mu uhnul.
    Zajímavé, že nikdo nevyčítá stejný přesun Norrise (proti Riccimu) až k levému kraji na stejné rovince ve druhém kole.
    Stejně jako najetí Hamiltona na Maxe ve 23-tím kole, když ho Max předjížděl.
    Všechny 3 to byly podobné situace, jen v jednom byly hodně jiné. Kolize se nestala jen proto, že ten druhý uhnul.
    Zajímavé, že tyto nikdo ani jednou nezmínil. Ale jak jde o Vettela, máme zase přes 300 komentářů.
    12

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      A máme tu komentář od našeho specialisty, poďmě zhodnotit jeho body okay, prvn íLeclerc vs Norris .. a jeje první fakt nejsou to týmový kolegov, druhý fakt, Norris nebyl vedle Lecerca do zatáčky 4. Další bod Norris vs Ricci a jeje, po startu první kolo se soupeří no nene? nekecej a co víc, Norris byl výrazně před Riccim a ten manévr si mohl dovolit, znovu aboslutně nerespektuješ realitu. Zase pindáš o něčem úpln ě jiném, jsi zase mimo a zase obhajuješ něco, co obhajitelné není jako Turecko 2010

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama