DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO

Jestliže se svět F1 obracel k okruhu v Le Castellet v naději, že se snad povede něco v průběhu šampionátu 2019 něco změnit, už tréninky a kvalifikace leccos napověděly a závod to jenom potvrdil. Vítězná vlna Stříbrných šípů stále nebyla přerušena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 29.06.2019 14:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 23.06.2019 17:35
Co říct o tomhle závodě? No nevím. Lewise to snad… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 23.06.2019 17:39
Ať už to s Riccim dopadne jakkoliv, myslím že to… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 23.06.2019 17:33
Nudný závod...krom samotného závěru a souboje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.149.XXX
    Po dechberoucím a nezapomenutelném závodě ve Francii se v motorhome Red Bullu sešel Helmut Marko s Nicolasem Todtem, který je manažerem jistého ruského torpéda 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Na to se nemusí scházet spolu, patří jim..ale Gasly prý odjede celou sezónu, já bych se spíš nedivil, kdyby zkusili vzít Hulka

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Bylo by na čase. Nechce se mi hledat čísla, ale Gasly ztrácí na kolegu asi nejvíc ze všech v poli. Na jezdce špičkového týmu, je to fakt velká bída. Člověk se tak akorát zamýšlí, jak tragický musel být Hartley. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        A nenpadlo tě, že Hartley mohl být lepší, ale byl cíleně znevýhodněn? děláš jako by se to u RB předtím nedělo 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          12 To fakt ne. Myslíš, že mu dělali speciálně na míru pomalé auto, aby světu ukázali, jak se světu nedaří? Nechali ho schválně v "každém druhém" závodě nabourat, aby si mohli poskládat auto nové?
          Víš, týmová režie má smysl, pokud chceš jednoho pilota udělat mistrem světa. Pokud tým je rád za to, že získá vůbec nějaké body, je úplně debilní o ně úmyslně přicházet. 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            A proto RB hodil přes palubu Webbera, který měl více bodů v Abu 2010 a nalákali na něj Alonsa, aby titul měl lopata bourac Vettel? Ty jsi strašně naivní 13

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              A jo, promiň. Já zapomněl, že neumíš číst. To, že se týmová režie dělá v případě zisku titulu (nebo aspoň vítězství v závodu) jsem psal zbytečně. Moje chyba.
              Jinak skvělá paralela. Protože čistě teoreitcky (nějak jsi mi neobjasnil, jak měl získat titul Webber) dělali režii pro Vettela k zisku jeho titulu, tak se připravili o body jen proto, aby Gasly měl o něco víc bodů a ztratili dle tebe úplně zbytečně lepší pozici, než byla ta devátá.
              Ono ztratit nějaký bodík z několika set, aniž bys ztratil pozici v PK, není moc dobré (jsou to prachy), ale dá se to někdy obětovat kvůli titulu nebo vítězství. Ztratit v tomto případě přes 25b, aby skončili s pouhými 33b a ztratit pozice v PK, jen proto, aby se jeden z pilotů cítil o fous lépe, je totální stupidita (omlouvám se za tak mírný výraz). Tohle vymyslíš jen ty. 12
              Jinak jsi si vědom toho, že tu vlastně říkáš, že STR-Honda byla mnohem lepší, než co ukázala na trati??? 12 12 12
              Je vidět, že jsi opravdový znalec, jen to sřílení gólů do vlastní branky je "trošičku" kontraproduktivní. Ale jsem za to rád. Proto mne diskuse s tebou tak baví. Člověk se nemusí ani namáhat s hledáním argumentů. Dodáš mi je sám, na zlatém podnose. Stačí je jen zkopírovat. 12

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    jsem zvědav, jestli Valtteri ještě letos ukradne aspoň jedno auto

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Toto Wolff navrhuje zrušit šikanu na rovince Mistral na okruhu Paula Ricarda. Okruhy s dlouhými rovinkami (Montreal, Baku) prý nabízí lepší show

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Musím říct, že ohlasy na včerejší závod konečně snad donutí liberyt a FIA ke krokům co skutečně pomůžou, a to si představte jak bude vypadat závod v Nizozemsku, tam to bude ještě horší proces, opravdu včera byl staršný závod rozhodla ho šetrnost k pneu - to ne kvůli Pirelli, ale kvůli prodloužení doyb v boxech, trať dobrá pro challange ale ne samotný závod, proboha i v Maďarsku se závodí daleko lépe, jako hlavní problém vidím opravdu v tom, jak to ptýmy si můžou dovolit vyvijet dva projekty najednou a sypat obrosvké peníze, ten rozdíl prostě nesmažete, navíc i výběr tratí je ne moc dobrý každým rokem .. je potřeba mít stabilní pravidla s rozpočtem 120mil a hotovec, nezapočítat do něj pouze platy zaměstnanců a administratviu HR, jinak tolhe bude dál a dál pokračovat ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Mclaren ve svých nejlepších letech dokázal dát druhému týmu v závodě kolo a spousta lidí to nazývá zlatým obdobím F1.
      Obecně vzato rozdíly mezi týmy byly historicky ještě větší než jsou teď. My jsme jen zmlsaní roky 2010-2014, kdy ty rozdíly až na výjimky byly opravdu malé. Toho můžeš dosáhnout jen těžkou regulací, která půjde ale proti podstatě F1.

      Zkráceně řečeno, tak nízkej strop si strč za klobouk.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jsem pro 110 mega 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jak za klobouk, on to myslel zcela jistě bez DPH. 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Jedinej důvod proč obhajuješ věgtší rozpočty je to, že Ferrari může vlejt daleko víc než ostatní, aby alespoň občas dojeli třetí .. to je fakt smutný, hlavně tu pak breč nad dominancí Mercedesu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Však jsem pro kompromis v podobě 175 mega nebo kolik to bylo. Do toho by se měl počítat kromě velké trojky i Mclaren, ne? Takže fajne, ne?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Ne to není fajn, když se tam skoro nic do toho nepočítá, ve výsledku to bude zase přes 270 mil euro, zbytečný, 120 mil euro krom zaměstnanců a bude to ok 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nebrat první 3 týmy a je to dobrý šampionát. Možná můžeme udělat výjimku u Gaslyho a počítat ho taky 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama