DISKUZE K ČLÁNKU Jubilejní závod vyhrává Hamilton, konkurenci zcela vymazal

Od tisící Grand Prix v historii F1 jsme asi čekali velkolepé představení. Do jisté míry se to splnilo, Hamilton od samého startu nenechal nikoho na pochybách, že chce tenhle závod pro sebe. Mercedes ho navíc zvládl bravurně i po stránce strategické.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jubilejní závod vyhrává Hamilton, konkurenci zcela vymazal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 347, poslední 19.04.2019 10:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 14.04.2019 10:26
Gratulace Mercedesům. Dokázali opět, navzdory… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 14.04.2019 15:53
Mě teda přijde že Ferrari stálo hodně úsilí aby… »
» jon (Hlasovalo 7 lidí) 14.04.2019 10:41
Naprostý souhlas, Odine! K tomu Ferrari. Dnes to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Najednou ti je jasné i to, jak to chodí, když pilot jezdí za soupeřem . Zajímavé, že v případě Kimiho jsi argumentoval opačně a dokonce stejně stupidně, jak to předvádíš zde. "Proč ho nepředjel?"
                To jsou přesně ty momenty, které mi vadily a nadále vadí. Když jde o Seba, tak dokážeš vnímat situace jinak, než když je na tom stejně někdo jiný.
                Ztráty na kolo jsem vypisoval je ty, které byly uvedeny na obrazovce přenosu. Proto mi některá kola chybí. Livetiming nemám. Ale uvádím to jako důkaz mého tvrzení, že do TR byl ChL rychlejší.(Viděl jsem to na obrazovce v přímém přenosu a proto jsem to napsal).
                A tvá lež? Cituji: "Ale oni přece nevěděli, o jak velký rozdíl půjde. Jediné co v té době věděli bylo, že Leclerc rychlejší není."
                Oni dobře věděli že je ChL rychlejší, nebo si snad myslíš, že stratégové u Ferrari pracují bez livetimingu??? Tak proč ještě píšeš, že věděli, že Leclerc rychlejší není??? Byl!!! Sice o fous, ale byl. Tak proč výměna pozic??? A proč mu ještě pokazili závod? Kimimu to dělali takto také běžně. Jenže to jsi odmítal připustit. Teď registruji opět drobný posun ve tvých názorech.
                Jo a nikdy v začátku nebyl Vettel o více než 1 sec. za Leclercem. To je tvůj výmysl.
                Po prohození pozic byl ChL za SV stejně do 1 sec. pak se ptal co s tím dál. A po té si nechal SV poodjet na cca 1,3-1,5. Z rychlosti ostatních soudím, že šetřil gumy, protože Rosberg okamžitě zvyšoval odstup od Vettela a naopak Max se rychle přibližoval Leclercovi. A v 18 kole následoval další zářez ChL. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ano, vím dlouho, jak to chodí, když se za někým vozíš. Argumentoval jsem ti tím spoustukrát. Třeba v Monaku nemohl Seb předvádět v první půlce rychlejší časy, protože mu zavazel Kimi. Nebo jsem tím argumentovat, proč udělali zastávku Kimimu navíc, když bylo jasné, že toho před sebou nepředjede. Ale tenkrát se ti to nehodilo.
                  Ty tvé časy nesvědčí o ničem. Při rozestupech do 1s ovlivňuje druhý vůz proudění prvního. Psal tu o tom snad každý pilot, jak je těžké se takto držet za někým. Je celkem logické, že se v takové situaci Seb nebude přibližovat. Nemá kam!!!!! Jen je hezké vidět, jak pro Leclerca v úplně stejné situaci hned máš výmluvu a hned ji použiješ i proto, že Leclerc nedokázal ani to co Seb (držet se). Že by se dala úplně stejně aplikovat i na Seba tě ani ne chvíli nenapadlo, přiznej se. 12
                  Je naprosto evidentní, že Ferrari nemohlo vědět, jestli jsou stejně rychlí, nebo je Vettel rychlejší. Jediné co věděli, že Leclerc není rychlejší víc jak o 0,017s (z tvých čísel). Za pokus to stálo, nic tím nemohli ztratit. A logicky to pro svou jedničku zkusili. Nic na tom není, takto se prostě týmová režie dělá. Ne nějakýmy nedotaženými koly. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Ono ovšem Miku nejlepší na tom je že Vettel tvrdil že může jet rychleji, na základě toho byl teda před Leclerca puštěn (i když jsem nepochopil proč Leclercovi řekli ať na to šlápne aby ukázal rychlost a hned vzápětí několika sekund přišel příkaz k puštění, čemuž se divil i Leclerc). No a po tom co ho Leclerc pustil tak Vettel nejen že rychleji nejel, oni navíc jeho časy spadly nejvíce z přední skupiny, takže začali ztrácet relativně více na čelo a přestali si dělat náskok na Verstappena. Když se na to podíváš tímto pohledem tak jeho představení o tom jak je rychlejší byla jen habaďůra. Vypadá to že za každou cenu chtěl demonstrovat jako že to je v jeho silách, jinak se totiž držet tak blízko za druhým není moudré a pro stint zdravé. Ono na úkor pneu můžeš ovlivňovat momentální rychlost, ale to neznamená že dokážeš být rychlejší v celém stintu. Prohozením jako by práce Vettela skončila, pak mohl zvolnit 11 Jediné čím se dá jinak vysvětlit tento pokles časů je že Vettel přesně když se dostal před Leclerca tak si pneu probrzdil tak že jeho rychlost byla v čudu. Z toho by pak ale plynulo ponaučení že vsadili zase na toho kdo víc chybuje 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      No v podstatě jsi si na to odpověděl sám v předposlední větě. A dá se z toho vyvodit ještě jiný závěr. Že zbytečně dlouho čekali a zbytečně si zničil gumy. To je ovšem o tom, koho chce člověk preferovat.
                      Ono je jedno, jestli byl rychlejší o setiny ten, nebo onen. Já chápu, že zkusili něco dělat z nevyhovujícím stavem. Ty ztracené 2 body za pokus dostat se mezi Mercedesy stály. Zvlášť, když sází na Vettela.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Chápu, sice se ukázalo že Vettel nebyl rychlejší ale ztratit 5 bodů pro Leclerca stálo za to aby Vettel měl o 3 víc + 2 z oboru sci-fi 18

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Vettel by měl o 6 víc, ne o 3. Tedy obětovali Leclercovi 5 bodů pro možný zisk 6-ti. Jestli chtějí titul, musí obírat o body Mercedes, ne RB.
                          Z hlediska preferované jedničky i z hlediska týmu to dává smysl. Z hlediska Leclerca jistě ne.
                          Víc k tomu nemám.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Ano, pro Vettela to má smysl, pro Ferrari nevím když měl Leclerc více bodů a jen velkou smůlou jich neměl ještě o 10 více 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Já k tomu něco přeci jen mám. Jestli chtějí titul, tak musí vsadit na toho rychlejšího a tím je Leclerc. A ne pomalý a chybující Vettel. 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Jenže s tím otevřeným DRS se Seb na nic nezmohl, když pak šlo do tuhého, začaly se časy mezi nimi natahovat. Seb se za ním držel je díky DRS! Charles se pak za ním bez problémů držel, ale nakonec to vzdal, protože by ho stejně nenechali předjet zpět. A navíc si pak pojistili, aby Seba náhodou nepředjel, proto mu "nenápadně" vytvořili ztrátu ponecháním na trati, když už měl gumy hyn.
        S takovým přístupem budou opět druzí a ještě si rozlítí dosud věrné fanoušky.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A proč se Leclerc s DRS nedokázal udržet do 1s, když byl rychlejší? 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Pro slepičí kvoč - nějak ti nedochází, že držet se v sekundě ničí gumy a proč riskovat nějaký smyk, když z toho nic nevytěžíš, protože tě tým dopředu nepustí. Ani v jednom z těch tří závodů nebyl Seb rychlejší.
            Jediné, co Seb umí, tak jezdit na prvním místě s autem, které jede. Jakmile má řešit souboje a předjíždění se silnými konkurenty, má docela velký problém. Mít jeho současné auto Alonso, viděl bys jiné výkony.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně. Seb jezdí 0,7s za Leclerce protože není rychlejší a drží se jen díky DRS, ale když leclerc jezdí 1,3s za Sebem, tak si nechává odstup kvůli gumám. Hlavní je, mít nezaujatý pohled.
              Seb měl dnes jeden souboj s Maxem a bez problémů.
              A kdo by předváděl jiné výkony? Nějaký jezdec jezdící třetí ligu, kterého v F1 žádný špičkový tým nechtěl? No když myslíš.... 03

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Zkus někdy myslet nestranně, na začátku měli oba dobré gumy, po předjetí se nějaký čas Charles držel za ním, pak něco řekl do vysílačky (A co teď?) a když mu nikdo neodpověděl, tak to vzdal, protože skutečně si nemělo cenu ničit gumy v těsném závěsu za Sebem. A nějak jsi zapomněl dodat, že po přepuštění místa dělal Seb jednu chybu za druhou, neustále probrzďoval a někdy byl rád, že se udržel na trati.
                Nemám data z live timingu, tam by to bylo docela dobře vidět, že Seb rychlejší před vynuceném přenechání místa nebyl. Aspoň podle časů, kiteré se ukazovaly v televizi. Jedno kolo udělal dvě desetiny, ale další mu to zase Charles vrátil.
                Nejhorší na tom je, že Seb není ten, kdo přinese Ferrari titul. Je smutné, že to doposud nikdo ve Ferrari nepochopil. Co odešel z RB, tak kromě minulé sezóny, kdy to vypadalo aspoň trochu nadějně, žádnou díru do světa neudělal. Nezvládá tlak a dělá výrazné chyby, které všichni vidí, ale Ferrari dělá mrtvého brouka. Alonso u Ferrari dokázal dostat z jalové krávy tele, ale Seb umí jen v případě, kdy má rychlé auto a nikdo okolo něj není.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Kdyby byl Leclerc rychlejší, mohl Sebovi ujet. Neujel. Přestože byl chvíli Seb přes 1s, v tom 11 kolem byl 0,7-0,8s za ním. Po prohození se ztráta zvětšila, až do Sebova pitu. Jo, některá kola zajel Leclerc rychleji (to už tak bývá), ale ta ztráta mluví jasně. probržďovali oba, ne? Prostě platí první věta. Kdyby byl rychlejší, nebyl by důvod k prohození.
                  Netuším, jestli Seb přinese Ferrai titul. Ale nemám pocit, že by ho měl letos přinést Leclerc. Zatím nic neukazuje na to, že by byl rychlejší. A když nepřinese, jen se zařadí po bok těch, kteří ho pro Ferrari nepřinesli, včetně Alonsa. Asi to zkousne, s těmi 4-mi tituly. 03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Naprostý souhlas, Odine!
      K tomu Ferrari. Dnes to byla fraška. Vettel pokazil start, LeClerc si právem získal pozici. Jedou s odstupem 1s +-0,2s ... Vettel si připadá silnější, požádá o výměnu. Jedou za sebou podobnou porci kol 1,1s +-0,2s. Verstappen zkusí undercut, pokryjí to pouze u Vettela, který měl po právu pozici vrátit, protože se žádná krasojízda nekonala. Po zásluze trest, motivace pro letos jalového Vettela a sražení LeClerca ve formě. Tímto chováním se tradičně připravují o tituly. A letos to možná bude daleko horší, protože LeClerc se nezdá zdaleka tak splachovací a klidný typ, jako byl Kimi.
      Renault letos bída s nouzí. Motoricky ani po stránce šasí žádný zázrak. Pomalý a nespolehlivý balík. Namísto boje s RB pozice o chlup lepší než Sauber a Haas.
      Albon dnes parádně, Kuvajt opět nechává vzpomenout na svoji labilitu při jízdě v poli. 02
      Závěrem Mercedes, o parník lepší forma, než se čekalo. Mám k tomu pár zajímavostí, ale nechám to na sraz, ať nevystřílíme munici zde. 11

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně tak. Kdo to nevidí, ten F1 příliš nerozumí. A kdo to nechce vidět, je fanatik.
        S ostatním též naprostý souhlas. 01

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Já jsem byl ochoten pochopit tu Austálii. OK, mladej se hecnul, ale Vettel mohl mít nějaký problém a radši si chtěli hlídat body už od prvního závodu. V Bahrajnu ho mladej totálně ztrapnil a to samé v Číně na startu. Tak si milý pan Vettel vyfňukal návrat pozice s trapnou výmluvou, že je o parník rychlejší. Nebyl, ale očividně zapomněl, jak se na třetí místo dostal. Klasika. 12

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, kdy měl Vettel pozici vrátit. To by musel přijít o svůj 3 flek. To mi smysl nedává.
        Pokud jde o šampionát, leclerc mi rychlejší zatím nepřipadá, takže se moc nedivím, že dávají přednost Sebovi. Navíc to jasně řekli. Dělají to, co Leclerc ví, že dělat budou. Jednou bude rád, že to samé dělají pro něj, stejně jako je rád Hamilton, že to pro něj dělal Bottas nebo Rosberg. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama