DISKUZE K ČLÁNKU Jubilejní závod vyhrává Hamilton, konkurenci zcela vymazal

Od tisící Grand Prix v historii F1 jsme asi čekali velkolepé představení. Do jisté míry se to splnilo, Hamilton od samého startu nenechal nikoho na pochybách, že chce tenhle závod pro sebe. Mercedes ho navíc zvládl bravurně i po stránce strategické.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jubilejní závod vyhrává Hamilton, konkurenci zcela vymazal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 347, poslední 19.04.2019 10:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 14.04.2019 10:26
Gratulace Mercedesům. Dokázali opět, navzdory… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 14.04.2019 15:53
Mě teda přijde že Ferrari stálo hodně úsilí aby… »
» jon (Hlasovalo 7 lidí) 14.04.2019 10:41
Naprostý souhlas, Odine! K tomu Ferrari. Dnes to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Odine podstatný je rozdíl mezi počástečním stavem a konečným. Po startu měl Seb větší rozdíl, než před hláškou (tedy byl rychlejší). Pořád byl do 1s, do které ovlivňuje vlastnosti vozu ten vůz před ním. A naopak. Leclerc byl blíž, než před Sebovou výměnou (tedy byl Seb rychlejší.
Jestli byl Kimi rychlejší, měl to ukázat během těch 5-ti kol s lepšíma gumama. Vyhrál by. Stejně to mohl ukázal Leclerc a nic.
Smiř se s tím. Oni byli víceméně stejně rychlí. Za pokus to stálo a protože mají jedničku, nebylo co řešit. Jasné a logické. Tak se TR dělá. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Časy mluví jasně. Do desátého kola byl Leclerc rychlejší. Pak je Ferrari vyměnilo a nejrychlejší byl chvíli Seb a chvíli Charles. Seb nikam neujel. To je jen tvůj výklad. To můžu teké tvrdit, že v Monaku Kimi ujel Sebovi. Tam byl ten rozdíl ještě větší než 1,2 sec. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vybereš si 10 kol z 18-ti které se ti hodí, tak ti to tak vyjde. Ukaž všechny a máme se o čem bavit. Byl rychlejší? Jak to, že neujel? Kdyby mu nebyl Seb přilepený na křídle, težko by mohl tvrdit, že ho zdržuje.
A Seb ujel. Před Sebovým pitstopem měl ztrátu přes 1,2s. Co se dělo po pitu Charlese je jiná věc, tam se jeho pomalost dá obhájit, úplně stejně, jako Sebova v Austrálii. 13
Když je první rychlejší, prostě se vzdaluje. To je fyzika pro základní školy. Nevzdaloval se ani Charles, asi Kimi v Monaku. Vzdaloval se Seb v neděli, i v Monaku. Čísla jsou jasná a nejsou v tom vytržená žádná kola, aby mi to sedělo. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale z toho deset kol byl ChL rychlejší. Jak sis mohl všimnout. Jenže to přehlížíš a ještě nehorázně lžeš o tom, že byl Seb rychlejší. Když se ti to hodí, tak jsou časy vypovídající, když ne tak časy přehlížíš a plácáš nesmysly. Jo a Seb mu nijak neujel. Opět výplod tvé fantasmagorie. Ten jejich rozdíl způsobil až druhý ferrarácký zářez Leclerca v podobě pozdního pitstopu. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 kol byl Seb do 1s. Blíž se dnes fakt nejezdí. Byl Leclerc rychlejší? Měl ujet, jako Seb jemu. Lžeš ty. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmm, když myslíš.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Kde jsi zase vzal, že Leclerc 11 kol brzdil Seba? Opět nehorázně lžeš. ChL nikoho nebrzdil. To Vettel brzdil Leclerca, protože po výměně pozic ztrácel na Bottase a Max se jim přibližoval.
Kam na ty své fantasmagorie chodíš?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já k tomu něco přeci jen mám. Jestli chtějí titul, tak musí vsadit na toho rychlejšího a tím je Leclerc. A ne pomalý a chybující Vettel. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ano, pro Vettela to má smysl, pro Ferrari nevím když měl Leclerc více bodů a jen velkou smůlou jich neměl ještě o 10 více 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vettel by měl o 6 víc, ne o 3. Tedy obětovali Leclercovi 5 bodů pro možný zisk 6-ti. Jestli chtějí titul, musí obírat o body Mercedes, ne RB.
Z hlediska preferované jedničky i z hlediska týmu to dává smysl. Z hlediska Leclerca jistě ne.
Víc k tomu nemám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Chápu, sice se ukázalo že Vettel nebyl rychlejší ale ztratit 5 bodů pro Leclerca stálo za to aby Vettel měl o 3 víc + 2 z oboru sci-fi 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No v podstatě jsi si na to odpověděl sám v předposlední větě. A dá se z toho vyvodit ještě jiný závěr. Že zbytečně dlouho čekali a zbytečně si zničil gumy. To je ovšem o tom, koho chce člověk preferovat.
Ono je jedno, jestli byl rychlejší o setiny ten, nebo onen. Já chápu, že zkusili něco dělat z nevyhovujícím stavem. Ty ztracené 2 body za pokus dostat se mezi Mercedesy stály. Zvlášť, když sází na Vettela.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ono ovšem Miku nejlepší na tom je že Vettel tvrdil že může jet rychleji, na základě toho byl teda před Leclerca puštěn (i když jsem nepochopil proč Leclercovi řekli ať na to šlápne aby ukázal rychlost a hned vzápětí několika sekund přišel příkaz k puštění, čemuž se divil i Leclerc). No a po tom co ho Leclerc pustil tak Vettel nejen že rychleji nejel, oni navíc jeho časy spadly nejvíce z přední skupiny, takže začali ztrácet relativně více na čelo a přestali si dělat náskok na Verstappena. Když se na to podíváš tímto pohledem tak jeho představení o tom jak je rychlejší byla jen habaďůra. Vypadá to že za každou cenu chtěl demonstrovat jako že to je v jeho silách, jinak se totiž držet tak blízko za druhým není moudré a pro stint zdravé. Ono na úkor pneu můžeš ovlivňovat momentální rychlost, ale to neznamená že dokážeš být rychlejší v celém stintu. Prohozením jako by práce Vettela skončila, pak mohl zvolnit 11 Jediné čím se dá jinak vysvětlit tento pokles časů je že Vettel přesně když se dostal před Leclerca tak si pneu probrzdil tak že jeho rychlost byla v čudu. Z toho by pak ale plynulo ponaučení že vsadili zase na toho kdo víc chybuje 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já neříkám, že Rosberg je vždy oběť. Ti dva si nemají co vyčítat.
Ona se ta týmovka špatně posuzuje, protože každý za tím vidí něco jiného. Těžko posuzovat, co je logický krok, co úmysl protěžovat. Každý to vidí jinak.
Za mne to v minulých letech (SebxKimi) bylo podobné, jako u Mercedesu s NR a LH. Prostě měli jednoho trochu "raději", ale žádných brutálních režií jsme se nedočkali. Letos je to u Ferrari podobné, jako loni u Mercedesu. Mají jasnou jedničku, pro kterou udělají téměř vše. Rozdíl vidím v tom, že Bottas je viditelně horší (a je tomu tedy dost pádný důvod), zatímco u Ferrari jsou na tom piloti výkonnostně podobně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
A to že je ham v Mercedesu interně preferován ... tak to je dost jasné, když je očividně lepší než Bottas a byl i o kousíček lepší než Rosberg.
Stejně jak to bylo u Ferrek u Schumiho, a jak je to třeba u RB pro Maxe, ikdyž i tam si hrají na rovnost pilotů (dokonce i u Ricciho).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Sorry, zdále se mi že narážíš na tu barcelonu.
Jestli myslíš Kanadu, tak tam opravdu Ham Rosberga vytlačil.
Ale i Rosberg nebyl proti Hamovy vždy slušný (viz. Barcelona, Rakousko, atd.).

Snad ale nedáváš na rovnítko týmovku u mercedesů a Ferrari ... u Mercedesů mi to přijde spravedlivější, kdy mají stejné podmínky, a až když má jeden pilot určitý náskok, tak se preferuje on. U Ferrari to tak očividně není, když preferují jednoho pilota už od začátku (nehledě na body a dokonce i výkonnost!).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
První odstavec souhlas. Ikdyž to Bottas dělal i v době, kdy na titul měl (teoreticky).
Druhý: Kde jsem psal něco o Barceloně? Už si ani nepamatuji, jak to tam bylo. Měl jsem třeba na mysli Kanadu, kde Hamilton zcela zbytečně vytlačil Rosberga mimo trať, ten ztratil několik pozic a body. Nic se neřešilo, u Mercedesu vládla pohodička. Když se to samé na stejné trati stalo obráceně, hned bylo několik prohlášení o tom, jak to nejde akceptovat. U jejich vzájemných kolizí to bylo vždy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, vím dlouho, jak to chodí, když se za někým vozíš. Argumentoval jsem ti tím spoustukrát. Třeba v Monaku nemohl Seb předvádět v první půlce rychlejší časy, protože mu zavazel Kimi. Nebo jsem tím argumentovat, proč udělali zastávku Kimimu navíc, když bylo jasné, že toho před sebou nepředjede. Ale tenkrát se ti to nehodilo.
Ty tvé časy nesvědčí o ničem. Při rozestupech do 1s ovlivňuje druhý vůz proudění prvního. Psal tu o tom snad každý pilot, jak je těžké se takto držet za někým. Je celkem logické, že se v takové situaci Seb nebude přibližovat. Nemá kam!!!!! Jen je hezké vidět, jak pro Leclerca v úplně stejné situaci hned máš výmluvu a hned ji použiješ i proto, že Leclerc nedokázal ani to co Seb (držet se). Že by se dala úplně stejně aplikovat i na Seba tě ani ne chvíli nenapadlo, přiznej se. 12
Je naprosto evidentní, že Ferrari nemohlo vědět, jestli jsou stejně rychlí, nebo je Vettel rychlejší. Jediné co věděli, že Leclerc není rychlejší víc jak o 0,017s (z tvých čísel). Za pokus to stálo, nic tím nemohli ztratit. A logicky to pro svou jedničku zkusili. Nic na tom není, takto se prostě týmová režie dělá. Ne nějakýmy nedotaženými koly. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nic jsem nepřehodnotil. Máš to ve druhé větě. Klidně si nahraď Bahrajn Malajsií. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím o tom, že by se dožadoval navrácení pozic. Jeho nechali 11 kol brzdit Seba, tak nechali logicky čas Sebovi. Evidentně Leclerc po výměně rychlejší nebyl, jak jsi si sám dokázal na číslech.
Takže nehrozilo nic.
Poslechnout příkaz a pustit Seba a následně neposlechnout a jít zbytečně do souboje, který nutně zneměná ztrátu času s Maxem v zádech, dává smysl pouze tobě. Logičtější by bylo neposlechnout hned, nebo ne? 13
Evidentně se pro něj něco změnilo, když po neuposlechnutí v Bahrajnu najednou poslouchá jako beránek. Nejspíš mu bylo vysvětleno, že není 4-násobný mistr světa a jeho sedačka klidně snese mladého Schumachera. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama