DISKUZE K ČLÁNKU Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari
Když před necelými 42 lety prohrál Mario Andretti v předposledním kole GP Švédska, prohlásil: "Představte si, že máte v náruči dívku, po které toužíte, a ona musí najednou domů!" Podobných případů bylo v historii F1 více, v Bahrajnu ho na vlastní kůži zakusil nadějný Charles Leclerc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:17 05.04.2019 185.149.130.XXXCitace:
"Když to počítáš i podle dvojek, pak ti to tak bude vycházet správně."
Počítá to Odin podle dvojek (Gaslyho)!!!!
Další věta:
"Já to beru podle lepšího, protože lepší z dvojice ukáže, na co auto má. "
Tak daleko jsi nedošel? Nebo jsi text nepochopil? Nebo jsi frustrovaný z toho, že jednou jezdili 35s za Ferrari a jednou 25s před nimi a prostě ti ten střed pole nějak nevychází?
Určitě bych tě nechtěl podezírat z toho, že si z textů bereš jen to co se ti hodí. To přeci neděláš, to dělám já.-
Situs
13:39 05.04.2019 85.70.164.XXXNo že je blíže k Ferrari nebo k Mercedesu než k McLarenu nebo Alfě ti nevyjde podle žádné metody, ani podle tvé nesmyslné metody kde jsi porovnával lepšího z RedBullu s horším v Mercedesu, což jsi sám uznal Takže správný výsledek tady není o metodě jedniček nebo dvojek nebo dokonce kombinace, pořád je to ten výsledek který říká že v Bahrajnu byl RedBull blíže středu pole než Mercedesu a Ferrari. Jak v kvalifikaci tak v závodě-
Mike17
13:53 05.04.2019 185.149.130.XXXAle vyjdeeee. Právě metodou jedniček:
Na Mercedes 22,5+35s/2=28,75s
Ferrari -34,6+40/2=5,4s
Haas: 64,6+60?/2=62,3s
Mclaren: 80?+39,3/2=59,65s
Alfa: 60?+41/2=50,5s
Renault: 60?+30?=45s
Mám pokračovat? Jestli nějaké číslo nesedí, klidně ho oprav. Bez livetimingu se mi blbě shánějí přesná čísla, hlavně u těch, co dostali kolo, což jsou všichni v tom "středu pole", tedy kromě RB.
Na Mercedes ztrácí skoro polovinu toho, co mají náskok na Renault či Alfu, na tvůj Mclaren a Haas mají náskok více než dvojnásobný. A na Ferrari, které těžko budeš házet do středu pole, mají ztrátu (v porovnání s ostatními čísly) zanedbatelnou.-
Situs
14:50 05.04.2019 85.70.164.XXXMluvil jsi o Bahrajnu stejně jako já, mrkni na to:
Kvalifikace: [odkaz na stránku]
Závod: [odkaz na stránku]
..... snad tam ten RedBull už vidíš blíže k týmům za ním než před ním V obou případech
PS: a to jak víme Sainz nešťastně vypadl, ten by byl s velkou pravděpodobností ještě ještě lepší než Norris nebi Hulk-
Mike17
18:02 05.04.2019 185.149.130.XXXNevím, o čem se bavíš zase ty, ale my s Odinem jsme se bavili o tom, jestli patří RB mezi špici, nebo střed. Oba jsme zmiňovali oba závody.
Rozumím tomu, že se ti hodí jen ten jeden, protože ten druhý mluví úplně jinak, proti tobě. .A samozřejmě je pro tebe lepší vytrhnout jeden, než vzít oba. Hodnotit oba bude vidění toho co se mi hodí, zatímco jeden bude ten reprezentativní a správný. Pletu se?
Ale nakonec on i ten tvůj odkaz na závod celkem jasně ukazuje, že je RB jinde a jen ukazuje v grafu, co jsem psal v číslech. Takže moc netuším, co jsi tím chtěl říct.-
Situs
20:03 05.04.2019 85.70.164.XXXJá se bavím o tom že na jeho komentář si reagoval tímto tvým komentářem
"V podstatě souhlasím. Jen se mi líbí, že Max jezdil ve středu pole. 6s za Bottasem a 32s před Hulkem. Kam bych ho tak řadil já. K těm 6s před ním, nebo 32s za ním...?
Asi podle toho, jaké má člověk sympatie co?"
....... zbytek znáš. Prokázal jsem že v Bahrajnu byl blíže McLarenu nebo Alfě nebo Renaultu než Mercedesu natož Ferrari. To je celé, i když tě to asi pěkně štve-
Mike17
08:55 06.04.2019 185.149.130.XXXA za ten jsem se několikrát omluvil. Diskuse s Odinem byla o obou závodech, jestli se ti to nelíbí, tak si řeš někde jen ten jeden, který ti zrovna vyhovuje.
To, že to z obou vychází úplně jinak asi štve tebe, když se tak hrozně bráníš srovnávat oba a musíš se dokolečka ohánět tím jedním, který RB nesedl podobně, jako nesedla Austrálie Ferrari.
No nic, je vidět že opět musím dokolečka psát stejné texty, které odmítáš vzít na vědomí a nejspíš za půl roku po stovce mých omluv, budeš zase slavit argumentační vítězství, že jsi mne konečně po půl roce přesvědčil, že srovnávní s Bottasem nebylo správné. Takže tradičně se bavíme o hovínku a zbytečně ztrácím čas. Takže sorry, nebudu ho víc ztrácet.-
Situs
09:16 06.04.2019 85.70.164.XXXNeztrácej, sám jsi se Odinovi v tom komentáři oháněl jen Bahrajnem a sklidil jsi tak co jsi zasel Grafy mluví jasně jak z kvalifikace tak ze závodu, to že to najednou vypadá jinak než jsi prezentoval je pro tebe nemilé, ale není to důvod se na to najednou nekoukat ne?-
odin
11:12 06.04.2019 77.240.103.XXXAle kluci. Nemám moc času tak se pokusím v kostce reagovat na celé vlákno. Dovolil jsem si napsat svůj pocit, založený na tom, co jsem viděl v obou závodech. Přičemž ten první vnímám spíše jako "šetřící", protože se tam hůře předjíždí a ten druhý, jako pravý opak k tomu prvnímu.
Chápu, že Mika tradičně pobouří každá zmíňka a narážka na RBR a kecy jejich a též jeho guru. A to, že jsem si dovolil vnímat týmy, jako celek je pobuřující (pro někoho).
Miku, oháníš se tu pořád dokola jako kolovrátek výkony Maxe. Ale vždyť já jsem ten jeho výkon zmínil už na začátku, tak proč?
Situs mne nejspíše pochopil hned v první jeho reakci.
Podle mne Rencky a hlavně McLareny vypadaljí hodně slušně. A myslím, ře budou brát v sezóně hodně bodů, když ovšem budou dojíždět do cíle. Zatímco RBR závodí pouze s jedním autem.Tento pocit jsem chtěl vyjádřit. (A to bez časů, bez grafů, bez porovnávání nejlepších, nejhorších, nejlepších s nejhoršími atd.)-
Mike17
11:30 06.04.2019 185.149.130.XXXTak pokud to bereš tak, kdo bude mít víc bodů, můžeš mít pravdu. Pokud!!!: Gasly bude jezdit nadále tak tragicky a pokud (jak sám píšeš) bude R dojíždět. Já se bavil spíše o kvalitách vozu, které samozřejmě lépe ukazuje výkon lepšího z dvojice.
Taky je otázka, jestli máš pravdu v tom, že Austrálie byla "šetřící" a další závody budou vypadat jako Bahrajn. Osobně si myslím, že další závody budou průměrem těch dvou (+-autobus) a pak bude jezdit RB nadále svou vlastní ligu.
Uvidíme. Ale díky za to cos napsal. Je to úplně jiný pocit, diskutovat s tebou. Těším se na sraz.-
odin
11:58 06.04.2019 77.240.103.XXXAno, měl jsem na mysli konečný bodový zisk na konci sezóny v PK.
A nepochopils mě v porovnávání závodů. Myslel jsem to tak, že jsem měl pro svůj porovnávací pocit vzorek ze dvou závodů. Jednoho, kde se hůř předjíždí a kde týmy spíše šetří techniku a druhého, kde musí jet na krev. Prostě jakési "objektivní" srovnání sezóny. Ale je to jen moje objektivita, kterou mi neustále předhazuješ. Vím, že není 100%-ní.-
Mike17
13:35 06.04.2019 185.149.130.XXXTak nějak mám pocit, že RB rád vymění bodový zisk v PK za několik vítězství v závodech. Chtějí být na špici a k tomu jim stačí jeden vůz.
Nevím, proč považuješ Austrálii za "šteřící". Body jsou za ni stejné a Ferrari by na ně nemělo ani bez šetření.
Ale uvidíme, jak to bude vypadat dál. Když se podíváš na minulost RB, tak snad v téměř každé sezoně měli lepší výsledky na konci, než začátku. Nějak věřím, že to letos nebude jinak, zvlášť, když měnili motor. Ale uznávám, tohle je jen víra.
Jestli budeš mít pravdu ty, nebo já, můžeme brzy probrat osobně. Budeme mít o 2 závody víc a uvidíme, jestli budou "Bahrajn". Loni moc reprezentativní pro ně a STR nebyl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
22:07 31.03.2019 194.79.55.XXXNapsat po dnešku že RB je střed pole je stejné jako napsat totéž o Ferrari po Austrálii-
odin
22:29 31.03.2019 77.240.103.XXXHmm. Bohužel nechceš pochopit, co jsem tím myslel.
Podívej se na body. Mergl má téměř dvojnásobek bodů, co má Ferrari. Přesto tyto dva týmy považuji a nejspíše nejsem sám, za TOP a netroufám si tipnout, kdo na tom bude v sezóně lépe.
RBR má mnohem blíže k Ferrari, alespoň co se bodového zisku týče, než Ferrari k Mercedesu. Přesto je nepovažuji za vážnou hrozbu pro rudé. Dovedu si představit, že ty vidíš RBR spolu s dr. Markem a pár zdejšími nadšenci i před Mercedesem.
Realita je ale jiná. Ta se ukáže během dalších závodů. Zatím týmy, které na tom jsou rychlostně podobně s RBR poztrácely příliš mnoho bodů. A u RBR "zatím" boduje "pouze" Max, což v průběhu sezóny může být málo. A to píšu s plným vědomím i těch dnešních čtyř bodů Gaslyho, které získal díky odpadnutí Renaultů.
Tak že vyčkej, povíme si to v půlce sezóny, kde kdo bude.-
Petr Hloušek
22:41 31.03.2019 194.79.55.XXXne, já také RBR zatím nepovažuju za hrozbu pro první dva týmy, to ani náhodou, musí hodně zlepšit hlavně auto a nahradit Gaslyho někým schopnějším. Ale s Renaultem nebo McLarenem taky nebojují. RBR si jede svou ligu mezi špičkou a středem. Trochu mi ten jejich začátek připomíná sezonu 2017, na začátku celkem katastrofa, nakonec jedno z nejlepších aut, loni měli progres ještě lepší. Bál jsem se spolehlivosti Hondy a zatím je bída auto. Jak píšeš, je ještě příliš brzy na nějaké závěry
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek