DISKUZE K ČLÁNKU Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari
Když před necelými 42 lety prohrál Mario Andretti v předposledním kole GP Švédska, prohlásil: "Představte si, že máte v náruči dívku, po které toužíte, a ona musí najednou domů!" Podobných případů bylo v historii F1 více, v Bahrajnu ho na vlastní kůži zakusil nadějný Charles Leclerc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
22:04 31.03.2019 176.74.141.XXXPodle mě je největší favorit na titul dnes Charles Leclerc, zvláště po tom, jak dnes ustál ten propad na startu jsem o tom maximálně přesvědčen. A pokud ho o titul někdo připraví, bude to možná Levis, ale hlavně Ferrari.-
Mansell_fan
00:01 01.04.2019 213.220.223.XXXFerrari nevypadá konzistentně, jeden závod výbuch a druhý paráda, to se asi bude opakovat podle charakteru tratě. K tomu ta spolehlivost… Mercedes má stabilnější výkony, na žádném okruhu nebude vyloženě ztrácet a spolehlivost bude mít asi taky někde jinde. Hamilton k tomu navíc přidává bonus nejlepšího jezdce v poli. Leclerc zajel zatím jeden špičkový závod, určitě jich letos ještě pár přidá, ale v tuhle chvíli bych si ho jako největšího favorita na letošní titul netroufal označit.-
airwar1939
08:29 01.04.2019 176.74.141.XXXTak těch špičkových závodů zajel loni několik, letos oba dva byly velice dobré, jen v Austrálii nefungovalo auto jak mělo. Já ho považuji az největšího favorita, proto jsem si na něj i vsadil.
Spolehlivost Ferrari bude podle mě klíčový faktor, současný malý výkonnostní náskok Ferrari pokud jde o motor jde podle všeho na vrub toho že ho mají více vyšponovaný než Mercedes, tudíž u Ferrari očekávám minimálně jednu penalizaci na motor u každého jezdce.
-
-
-
-
odin
20:28 31.03.2019 77.240.103.XXXBahrajn-jeden z povedených moderních okruhů, kde není nouze o dramata a předjíždění. Tady lze ze startu na chvostu si dojet pro slušné body. Lze tady předjíždět a to způsobuje, že si piloti nemohou dovolit šetřit komponenty. Což dále způsobí nečekané selhávání techniky, či brzké opotřebení pneu. A dnešek to opět potvrdil.
Jistě, že dnes vyhrál šťastnější. Jistě, že to můžeme nazývat haluzí, spadnutím do klína, či jinými potupnými názvy. Ale na druhou stranu si musíme přiznat, že vyhráli ti lépe připravení, i když pomalejší oproti minimálně jednomu rudému oři. Protože ten druhý byl chvílemi také rychlý, ale příliš se plašil, skákal a točil se jako kolovrátek.
Střed pole, do kterého počítám i Maxův RedBull je hodně vyrovnaný. I když Max trochu vyčnívá. Nóó, letos to bude o spolehlivosti. Kdo ji dříve najde bude mít náskok. Viz Alfa Romeo, kde zatím sbírá body jen Kimi a stačí to na čtvrté místo. Zatím, po dvou závodech. Protože jak McLaren, tak Renault vypadají hodně dobře.-
-
odin
21:14 31.03.2019 77.240.103.XXXJo, věděl jsem, že tě to tradičně pobouří, jelikož nečteš vše a nebo to vytěsňuješ.
Bylo to spíše myšleno na tým. Protože RBR mi jako TOP auto nepřipadá. A to ani po různých prohlášeních jejich dvorního klauna. Problém je jediný. Zatímco ty dr.Markovi věříš každé slovo a tím pádem počítáš s RBR chvíli před Mercedesy a chvíli před Ferrari, já si dělám vlasní úsudek. Ne Miku, RBR není ani před jedním z těchto TOP týmů. Naopak jsou mu blízko ostatní stáje. To jen Max je ten, který to těm jiným pilotům z ostatních stájí zatím nandává. Tak jako dnes Sainzovi.-
Mike17
21:30 31.03.2019 185.149.130.XXXJóóó Odine, to je ten tvůj přístup. Jednou někde s Markem souhlasím a od té doby mu žeru všechno.
Napsal jsem někde, že je RB před Mercedesy? Ne! Psal jsem někde, že jsou po Austrálii před Ferrari? Ne! Mnohokrát jsem tu letos psal, že jsou za oběma týmy, stejně jako loni. A přesto mi tu podsouváš nějaké PR plky Marka.
Nikde jsem je nevychvaloval za to, že Max dojel těsně za Leclercem a před Vettelem. Protože to vzhledem k okolnostem nic nevypovídá. Prostě jel 6s za Bottasem (to se srovnávát snad dá) a daleko, daleko, opravdu daleko před všemy týmy středu. Půl minuty je prostě jiná liga. Klidně můžeš neřadit RB ke špici. Proti tomu nic nemám. Ale pokud bys byl objektivní, udělal bys z RB samostatnou ligu. Protože jejich náskok na zbytek byl větší než ztráta na špici.
A klidně se kochej neúspěchy Gaslyho. Já tu říkal už loni, že se se špičkovými piloty srovnávat nedá. Uvidíme, jestli ho v půlce sezony nevymění zase za Kvjata. A třeba se vzchopí. Uvidíme. Zatím je to tragedie, z jeho strany a Max dokazuje, že to auto má na mnohem víc, než z toho získává Gasly.-
odin
21:48 31.03.2019 77.240.103.XXXOK. Výše jsi psal cosi o sympatiích. Tak mě překvapuje, že najednou řadíš Maxe s jedním třetím místem a s jedním čtvrtým spíše výše, než ke středu pole. Ale když s Renaultem v útrobách vyhrával závody a dr. Marko chrlil síru a jedovaté sliny na Renault, ty jsi vždy přispěchal s podporou. Dokonce bych řekl, že jen papouškuješ ty jeho kecy. Do Renaultu rejpeš pořád, stejně jako Marko a na Hondu nedáš dopustit, což je také slogan tohoto šaška. Tak kdo se v tobě má vyznat?
K mé objektivitě asi tolik. Zatím se můj pohled nedá potvrdit na bodech týmů. Jsou odjety pouze dva závody a Rencky i McLareny měly v obou velké problémy s dokončením závodů. Ale nevedly si vůbec špatně. A věř, že pokud bude pro RBR sbírat body pouze Max a oba výše zmíněné týmy vyřeší spolehlivost, respektive se srovnají jejich piloti, bude mít RBR veliké starosti udržet si tu tvoji objektivní samostatnou ligu. To samé Alfa Romeo. Ti jsou teď čtvrtí. A myslíš, že si to místo udrží, až začnou McLareny a Renaulty dojíždět s oběma piloty do cíle? (Samozřejmě, pokud začnou).-
-
-
-
airwar1939
08:33 01.04.2019 176.74.141.XXXAa on to dělá zde v diskuzi někdo zásadně jinak? Ty jsi v tom co popisuješ také vynikající (sakra to jsem tě přechválil). Sebe bych v tom také pochválil, ale samochvála smrdí.
Myslím, že zrovna v tomto si opravdu nemáme jeden druhému co vyčítat.
-
-
Mike17
08:35 02.04.2019 185.149.130.XXXDobře, máš pravdu v tom, že v podání Gaslyho je RB průměrné auto. Naštěstí Max předvádí, že je blíž špičce, než středu pole. Bedna a 4-té místo je podle tebe střed pole? Všiml sis, kolik aut jezdí? S takovou můžeš brát jako střed pole Leclerca. Také jedno 3-tí a jedno 5-té místo. Tedy hůř než Max. Jezdí podle tebe střed pole???
Ne, vnímám to, že rychlost měli jinde. Stejně tak, jako vnímám kde je rychlostně RB.
A jo, stáje s Renaultem by měly získávat více bodů, než ty s Hondou. Jsou to 2 špičkové stáje a podle některých s nejlepšími piloty pole. Na druhé straně je jeden B-tým s minimálním rozpočtem a v áčkovém týmu jeden pilot, co jezdí půl kola za kolegou. Takže trumfy jsou jasně v rukách Renaultu. Zatím to poznat není.-
odin
19:09 03.04.2019 77.240.103.XXXStřed pole beru podle průměrné výkonnosti aut. Čili podle toho kolik ztrácely na první a také přihlížím k neovlivnitelným událostem (odpadnutím) na jakých místech a za jakých ztrát na vedoucí piloty.
A Miku klidně si to ohýbej jak chceš. Já s tím nemám problém. Respektuj, že já vidím RBR jako střed pole, já budu respektovat, že ty je vidíš, že si jedou svoji ligu. V půlce sezóny si povíme kdo byl blíže s odhadem.-
Mike17
09:03 04.04.2019 185.149.130.XXXA tak to jo. Když to počítáš i podle dvojek, pak ti to tak bude vycházet správně.
Já to beru podle lepšího, protože lepší z dvojice ukáže, na co auto má. Ten horší prokazuje pouze svou neschopnost.
Ale respektuji tvé počty a v půlce sezony to srovnáme.-
Situs
08:57 05.04.2019 85.70.164.XXXUž zase? Nemusíš to počítat i podle dvojek aby ti to vycházelo správně, ale nemůžeš to počítat tvou metodou kdy porovnáváš toho lepšího (Verstappena) s tím horším (Bottasem) a demonstrovat tak tím odstup mezi týmy, protože pak by se dala tato metodika použít na Norrise a Kimiho který dojeli před Gaslym. Takže pokud píšeš že RedBull je blízko Mercedesu 6s protože tolik Verstappen ztrácí na Bottase tak taky musíš napsat že McLaren a Alfa je před RedBullem Tohle není o sympatiích jak píšeš nahoře, to je o demagogii a pokřivenému srovnávání. Tobě to v Bahrajnu nevyjde ani když budeš porovnávat lepšího s lepším, dvojky tak s tím namejí co dělat-
Mike17
12:44 05.04.2019 185.149.130.XXXTěch 6s jsem psal předtím, než jsem tobě uznal, že to není správné. Takže to píšeš proč? Abys viděl několikrát, že dokážu přiznat chybu? Kdyby ses tím aspoň inspiroval, mělo by to smysl.
Ikdyž srovnám lepšího s lepším, vidím přes 30s odstup od zbytku pole, což je jen o málo míň, než ztrácel na Ferrari a Mclaren. V Austrálii ztrátil na Mercedes 22,5s, ale byl před Ferrari o 25s a na zbytek pole měl 61,6s. To je střed pole??? Já tvrdím, že jezdí svou vlastní ligu, protože odstupy jsou brutální. V průměru mají blíž rozhodně ke špici, než ke zbytku. Chápu, že tě to s.re, ale není to moje vina.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek