DISKUZE K ČLÁNKU Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari

Když před necelými 42 lety prohrál Mario Andretti v předposledním kole GP Švédska, prohlásil: "Představte si, že máte v náruči dívku, po které toužíte, a ona musí najednou domů!" Podobných případů bylo v historii F1 více, v Bahrajnu ho na vlastní kůži zakusil nadějný Charles Leclerc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Štěstí jednoho roste ze smůly druhého. Mercedes využil kritické chvíle Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 168, poslední 06.04.2019 13:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2019 21:48
OK. Výše jsi psal cosi o sympatiích. Tak mě… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2019 22:04
Miku kdo si naco hraje: v testech: jsme před… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 02.04.2019 20:49
Od kdy se porovnává jen lepší z týmu s horším z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Honda taky na motory Ferrari a Mercedes ztrácí.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              194.79.55.XXX
              nikdo netvrdí že jsou na jejich úrovni

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                No, věděl bych o jednom vašem guru, který cosi podobného tvrdil...
                Ale nechci se snižovat v diskuzi s tebou k unfair stylu, když ty se snažíš být fér.
                Tak ještě jednou: Dle bodových zisků, by se zdálo, že je jediný TOP tým-Mercedes. Pak následují Ferrari s RBR a po té střed pole s Williamsy na konci. Ale tak to není. Když člověk přihlédne k vývojům obou závodů a událostem, které se staly, pak nutně musí uznat, že Ferrari patří výše, než kolik získalo bodů a stejně tak i Renault s McLarenem. (A i Haas vystrkuje růžky).
                Pokud tyto týmy potvrdí svoji rychlost i spolehlivostí, tak má RBR veliký problém udržet si pozice. Neočekávej pouze progres u svých oblíbenců, i ostatní se mohou zlepšit. A škoda Sainze. Mohli jsme vidět zda by byl schopen s Maxem bojovat... 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jenže toho našeho guru z něj děláš ty. My dobře víme, že občas plácá nesmysly. Nakonec je to jeho práce, dělat PR a k tomu lhaní patří.
                  Asi tak nějak podobně, jako to dělají i jiní (třeba Abiteboul?). Ale musím uznat, že Marko jde do větších extrémů. Jen ty se chytáš každého jeho slova. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Kdysi jsi mi napsal, že vždycky budeš víc věřit lidem z co se pohybují okolo F1, než nějakým diskutujícím zde. Mockrát ses rozčiloval, když jsem Marka označil za lháře. Tak jak to teda je? Ty věříš víc lháři, přesto že víš, že je lhář? A ještě se ho zastáváš, když napíšu že lže?
                    Tak tedy nepíšu, že lže a beru ty jeho žvásty jako pravdivé. To se ti ale také nelíbí!
                    Tak jak to tedy u těch uBullenců vlastně je?
                    Já vím jediné, s Renaultem Max na konci loňské sezóny dojížděl druhý, první, druhý a třetí. Jeho kolega skončil dvakrát čtvrtý a dvakrát neojel, nikoliv kvůli motoru. A to na Rencka Max s dr. Markem nadávali. S vychvalovanou Hondou skončil třetí a čtvrtý a kolega jedenáctý a osmý. V očích Marka, Maxe a také věčného jejich papouška Mika17 jasné zlepšení. 11 18.
                    Ale co se divím, když není jasné kdy kdo z vás uBullené kumpanie mluví pravdu a kdy lže. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ano, lidem z F1 většinou věřím víc, než tvým výmyslům. A najdou se případy, kdy jsem věřil i Markovi. Třeba to, že Renault v roce 2014 ztrácel 60-80k. A kupodivu na konci sezony řekl Renault, že ztrácel 60k.
                      Ty taky občas lžeš. Těch příkladů, kdy jsi mi podsunul nějaké výroky a nebyla to pravda bylo poměrně dost. Tedy tě mám dát do kolonky "lhář" a všechno co řekneš brát za lež? Vidíš a já ti občas dám +, nebo tvůj příspěvek pochválím. Jsem si vědom toho, že ikdyž občas lžeš, často máš pravdu.
                      Stejný phled mám na Marka. Často plácá nesmysly, ale ne vše nesmysl je.
                      A pokud jde o RB. Ony tratě jako Monako, Singapur, Mexiko apod teprve přijdou. Podívej se, jak si vedli loni v Bahrajnu a Austrálii a zhoršení tam uvidíš jedině při tvém pověstném "rovném přístupu". 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No vypadá to, že se letos budu bavit rejpáním dost často.
    -Teorie o tom, jak pojede Ferrari od prvního závodu na Vettela vzala už ve druhém za své. Vlastně jako loni. Čekám, že bude Charles dojíždět před Vettelem kdykoliv na to bude mít, stejně jako loni Kimi.
    -Byla spousta keců, jak se RB propadne a bude bojovat s Renaultem. RB druhý závod opět tam kde byl loni. Kousek za Mergelem, půl minuty před Renaulty (než vypadly). Ta ztráta Renaultu je o něco menší, než byla loni, to se musí nechat. A někteří se můžou kochat tím, že v kvaldě ztratil RB o něco víc a rochnit se ve výkonech Gaslyho.
    -Četl jsem vysmívání, jak budou piloti STR a RB stát u svodidel a koukat za svým kouřícím vozem na soupeře. Tak to snad ani komentovat nebudu. 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      213.220.223.XXX
      Měla Honda vůbec během těch dvou závodních víkendů nějaký technický problém? Řekl bych že ne 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.33.XXX
      Ještě, že jsi se vysmával McLarenu, který dojel 6 a nebýt kontaktu Sainze, který předjížděl Vertsappena kdo ví kde by dojel 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Promiň, kde že se mu vysmívám? Po Austrálii jsem říkal, že se posunul nejvíc. I tento závod jeli nesrovnatelně líp, než loni. Přesto jezdí pořád tu druhou ligu za první trojkou. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.33.XXX
          Myslíš za první dvojkou, RB není v první trojci ani náhodou nebýt Vettelovi chyby a problému Leclerca tak by nebyl kde by byl a nepřiblížil by se 3 místu 13

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, a nebo za první jedničkou? Ferrari bylo dnes jinde.
            To je o tom, jestli máš za větší rozdíl 6s na Bottase, nebo 32s na Renaulty.
            Je vidět, že jako správný matematik budeš vidět těsný souboj s Hulkem a obrovskou ztrátu na Bottase. 12
            Koukám, zvládáš to slušně. Žádná týmovka u Ferrari, RB pořád kde byl loni, žádný kouř z Hondy, 3 ze čtyř vozů s Renaultem zaparkované u trati. Hodně blbej den. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              88.102.10.XXX
              Sainz prisel o motor? Musel jsem v pulce zavodu do prace tak nevim. Nemelo na to spis vliv nejake poskozeni auta po defektu?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nevím, co vyřadilo Sainze. Psal jsem, že skončili. Proč zatím nevím ani u Renaultů. O motoru jsem nepsal nic. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Poky

                  Poky

                  88.102.10.XXX
                  Z tveho prizpevku, kde jsi pred tim pouzil narazky na kourici Hondu jsem tak nejak vycitil, ze by v tom mohl byt motor. Proto se ptam.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo, možná je to trochu zmatečně napsané. Neustále kouřící Hondy tu Hellhogr prorokoval už dlouho. Místo toho stojí Renualty. Kolik z nich odstoupilo kvůli motoru nevím, ale v Austrálii tuším oba. Co to způsobilo dnes se snad dovíme. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                37.48.33.XXX
                Sainz o motor nepřišel, povolali ho do garáže pár kol před konce, nemělo to smysl, věděli, že to na body nebude

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Motor Sainze je v pořadku, to jen Majk to sleduje povrchně a pak se sem chodí jen hádat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama