DISKUZE K ČLÁNKU Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton
Letošní Grand Prix Brazílie bude ještě dlouho předmětem vášnivých diskusí zvláště kvůli situaci ve 44. kole, kdy Esteban Ocon nesmyslným manévrem připravil o téměř jisté vítězství Maxe Verstappena. Ten sice bojoval do posledního kola, ale ztrátu dohnat nedokázal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ocon uloupil Verstappenovi vítězství, využil toho Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 7 lidí)
11.11.2018 20:46
Letošní sezona je poslední sezona pro Alonsa a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
daaviid23
09:03 12.11.2018 90.182.169.XXXJezdec o kolo má samozřejmě právo na to předjet jezdce o kolo vpředu, nicméně musí mít jednoznačně vyšší rychlost a musí to provést bezpečně a tak aby pokud možno neomezil druhého jezdce. Jezdci o kolo zpět prostě podle mě nejedou stejný závod.
Tak to cítím já. -
-
Kaša
08:26 12.11.2018 82.142.123.XXXKdyž jsem četl vyjádření FI a Ocona tak trochu měním názor - už si nemyslím že by to záměrně fouknul do Maxe kvůli zalíbení Mercedesu. Spíše je to chyba úsudku jeho a týmu zkoušet předjet lídra závodu poté když bude mít pár kol trochu rychlejší pneumatiky. To je amatérismus a velmi špatný odhad týmu i jezdce!
A pokrytectví FIA že dala mladému 2 dny prospěšných prací za zcela opodstatněnou frustraci proti (tentokrát) pitomému Oconovi je směšné ... speciálně vzhledem jak se FIA zachovala při hodnocení chování Seba ke komisařům v kvalifikaci při vážení - je to smutné. A FIA odbourává všechny emoce. Nějaké pošťuchování není přece že na něj Max skočil a rozbil mu ciferník, ne? Ta F1 nakonec bude fakt úplně sterilní§-
huhukoktejl
09:02 12.11.2018 46.135.87.XXXJeden fakt je, ze kdyz je nekdo o kolo zpet a ma zrovna rychle auto, tak to prece neznamena, ze musi porad jezdit za jezdcem, ktery mu to kolo nadelil. Zavod ho prece neuzamkne na pozici o kolo zpet a “smula”, zpet do jednoho kola s vitezem se uz nemuzes dostat, protoze ho zpatky nesmis predjet. Druha vec je ta, ze tym i Ocon meli byt soudni a meli vedet, ze za par kol mu gumy odejdou a Max ho zase predjede zpet. Nicmene presto je pochopitelne, ze se pokusili dostat do stejneho kola, protoze situace v zavode by klidne mohla prinest safety car. Kdyby zustal Ocon za Maxem, nemusel by se stihnout dotahnout na konec pole (protoze jezdci o kolo zpet pohou predjizdet az v zaveru SC faze a ne vzdy stihnou dojet konec). Takze urcity smysl by to melo. Nicmene Esteban nemel jit do tak velkeho rizika kontaktu s vedoucim jezdcem, to bezesporu. Mozna by se mel zamyslet i Red Bull, konkretne zavodni inzenyr, protoze musel videt, ze Ocon je v tu chvili rychlejsi a mohl proste Maxovi rict, at ho necha projet. Dokonce by za nim chvili mohl vyuzivat DRS. Takze vidim i chybu na strane Red Bullu.-
Hwrychlik H.
09:17 12.11.2018 46.234.161.XXXSouhlas. O to nepochopitelnější je proč na konci rovinky zaujal defenzivní stopu vlevo? Proč prostě nejel normálně vpravo a Ocon by ho předjel a neztratil by prakticky nic. Ale on se asi jinak bránit ani neumí. Zvolit vnitrek, pak jit pozde na brzdy a vyvezt soupere ven.
A o tom, jestli by ho za 5 kol zase dojel, to jsou jen dohady. Možná ano, možná ne.
-
-
-
Mansell_fan
23:35 11.11.2018 37.188.237.XXXTěším se na Leclerca ve Ferrari. Dnes to byl pro mě MOTR, v některých částech závodu jezdil regulérně srovnatelné časy s první šestkou a to se letos mnoha lidem vně RB, Merc a Ferrari nepodařilo.
Jinak Ocon vs Max, zajímavá šarvátka. Pamětníci jistě vzpomenou Suzuku 93 a jak šel Senna po závodě upravit ciferník Eddiemu Irvinovi. A to si Eddie ani zdaleka nedovolil to co dneska Ocon. -
-
-
-
airwar1939
00:05 12.11.2018 176.74.141.XXXNic takového v pravidlech fakt není. Ten trest pro Ocona v pravidlech oporu nemá.-
uzivatel003302
06:09 12.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
07:11 12.11.2018 176.74.141.XXXTy modrá světla tam blikali proč? Modrá světla upozorňují pomalejšího jezdce, že má pustit rychlejšího jezdce o kolo, ale to se v reálu nedělo, takže špatná informace od traťových komisařů.
Pokud jde o to předjetí, tak do první zatáčky šel zase Ocon o něco vpředu, přesto Maxe nesmyslně nezavíral. To že pak Maxx nesmyslně zavřel jezdce o kolo zpět, fakt nedokážu pochopit. Jestli ty v Maxově počínání v druhé zatáčce logiku vidíš, tak to ti gratuluji.-
-
Hwrychlik H.
08:37 12.11.2018 46.234.161.XXXMomentální rychlost ti nic neříká že? První jede na jednu zastávku, šetří 1/2 závodu staré pneu a světe div se, auto o kolo zpět na nových a ještě měkčích pneu je prostě momentálně výrazně rychlejší.-
uzivatel003302
10:41 12.11.2018 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Hwrychlik H.
08:07 12.11.2018 46.234.161.XXXJaký modrý světla, nic takového tam nebylo. Navíc absurditu používání ukázalo výjezdové kolo Ocona, kde ač za Verstapenem, tak na něj celé kolo blikali. Krázně to ukazuje video postovane Situsem zde.-
-
Hwrychlik H.
08:30 12.11.2018 46.234.161.XXXAno, možné to je. I když si myslím, že mezi nimi bylo v tu dobu minimálně 3 sekundy. Ale to je jen odhad co si pamatuji že ztrácel na prvního.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek