DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO
Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
tom11
18:25 22.07.2018 193.86.205.XXXjá souboj viděl. po restartu to Valteri dost dobře zkusil, neuspěl a pak už přišel příkaz týmu. obzvlášť na trati, kde je suchá pouze ideální stopa jednoznačně rozhodnutí z rozumu. navíc v situaci, kdy Seb už byl ve sprše si snad nikdo nemyslí, že je nechají se vzájemně sundat... -
odin
18:33 22.07.2018 77.240.103.XXXNešlo o žádné rozdílné strategie. Šlo o to zpomait Hamiltona a ochránit Vettelovo vedení. Obětovali Kimiho, jako už mnohokrát. Až tohle budeš schopen vnímat, tak příjď diskutovat.
S tvým názorem na Mercedes celkem souhlasím. Též to vnímám jako TR. Ale této TR předcházela TR v podání Ferrari. A připojuji se k názoru toma11. Mergl udělal rozumné rozhodnutí.-
-
odin
19:36 23.07.2018 77.240.103.XXXTR neschvaluji ani v případě Mercedesů, ani v případě Ferrari. Ale pokud jeden tým, v tomto případě Ferrari s TR začne, dokážu pochopit, že jim to druhý tým (Mercedes) vrátí. Tak že nad nekonzistentností názorů by se měl zamyslet někdo jiný. Ten, kdo neustále nechce vidět, ani přiznat, TR ve prospěch Vettela. Já tu od začátku píšu o TR Ferrari i Mercedesu.Tak kde vidíš nekonzistentnost???-
Mike17
12:25 24.07.2018 217.31.62.XXXNekonzistenci vidím třeba v tom, že v Monaku tvůj hlavní argument byl, že Kimiho poslali do provozu, který spočíval ve dvou jezdích o kolo zpět, kteří ho evidentně moc času nestáli (dle jeho časů) a včera bys ho poslal za Hamíka, jezdícího evidentně o hodně pomaleji a který by se určitě snadno předjet nenechal. A ještě bys to považoval za výhodu pro Kimiho.
A další velkou vidím v tom, že celé Monako posuzuješ podle toho, že Kimi vyhrál kvaldu, půlku závodu vedl, tak se měl tým podle tebe postarat týmovou režií, aby nemohlo dojít k předjetí. A teď? Seb vyhrál kvaldu, většinu závodu vedl a zase se ti strategie nelíbí???
V čem jsi opravdu konzistentní, je tvá nenávist k Vettelovi. Tam to musím uznat, máš názor stejný.-
Icewoman
21:08 24.07.2018 178.255.168.XXXTak tři vteřiny na Vettela za okolisty podle tebe není moc času? Button ho pustil až před tunelem a za Sauberem jel ještě před Rascasse, pokud byl v záběru kamery. Opravdu bleskové puštění před sebe...jestli tohle není vyslání do provozu - a v Monaku zvlášť, tak už fakt nevím...-
-
-
-
odin
11:35 28.07.2018 77.240.103.XXXAle Miku dokážeš připustit, že Kimi mohl být ještě rychlejší, kdyby nemusel předjíždět dva piloty o kolo zpět? Dokážeš uznat, že i předjetí pilota o kolo zpět, který tě v Monaku pouští, tě obere o nějaký čas? A nechyběl ten nějaký čas náhodou Kimimu ve chvíli, kdy se Seb vracel ze svého pitstopu?
A nevracel se náhodou Vettel před Kimim, tak že už nepotřeboval zajet hned po výjezdu nejrychlejší kolo, ale spíše si potřeboval pohlídat dobré zahřátí gum pro zbytek závodu? Čili něco, co dělal Kimi a co jsi u něho kritizoval v době kdy vedl.
-
-
-
-
-
odin
11:49 28.07.2018 77.240.103.XXXHamík jezdil rychleji než Kimi, tak proč argumentuješ Lewisovou pomalostí?
V Monaku vyhrál Kimi Q a vedl. Měl vyhrát.
V Německu Seb vyhrál Q a vedl. Měl vyhrát. To jsou mé konzistentní názory. To ty tu pořád meleš své nesmysly o férovosti souboje v Monaku, kdy Ferrari podrazilo svého vedoucího pilota. V Německu jsem jen podotkl s ohledem na loňské Monako, že ti (vám) tato Ferrarácká strategie rozbourala vaše argumenty z Monaka. Prostě i loni v Monaku mohli použít druhého pilota k pokrývání dění za vedoucím pilotem.Fungovalo by to úplně stejně.
A nebo mohli právě v Německu prvním Vettelem pokrývat Hamiltona, tak jako to udělali v Monaku. Snad ti už konečně dojde, jakou pitomost jsi loni hájil jen proto, že z toho těžili tvůj miláček.
-
-
-
-
odin
20:01 23.07.2018 77.240.103.XXXDobře, tak jsem to nenapsal zrovna nejlépe. Šlo o to pokrýt, oddělit Hamíka od vedoucího Vettela. Protože kdyby Kimi nestavěl, tak Ham v klidu dojede Maxe a možná i předjede, přezuje na ultra a čelo závodu (Seb) s ním bude mít veliký problém.
Zajímavé je, že k pokrytí nepoužili vedoucího Vettela (který s ním bojuje o titul), ale až třetího v závodě i šampionátu, Kimiho. Loni v Monaku ti logika dávala smysl právě v tomto scénáři. Situace téměř shodná, až na to, že Kimi měl letos ještě horší postavení, než loni Seb.A ejhle, najednou Ferrari brání vedoucího pilota a k pokrytí použijí toho hůře postaveného. Loni by i Vettel udělal stejnou službu, jako Kimi. Ale skončil by také za Raikkonenem. Letos to bylo to samé. Hrozilo prohození pozic a riziko, že ten dříve stavící pilot bude nucen stavět ještě jednou.
Pro mne včera tento moment byl TR, avšak docela logickou. Neoddiskutovatelná a nepochopitelná TR v podání Ferrari (z pohledu kolegy dejwida), přišla až později. Když Kimi musel pustit Seba. Také nás ochudili o souboj.
Měli bychom si vyjasnit, co chceme vidět. Zda souboje na trati, či souboje stratégů. Já jsem za souboje na trati. Proto mne na rozdíl od dejwida nezajímá nějaká "jiná stratégie". Buď souboje vždy, nebo TR a ohledy na leccos.-
Mike17
10:41 24.07.2018 217.31.62.XXXProboha co to pořád blábolíš o pokrývání. Hamilton měl v tu dobu ztrátu o jeden pitstop navíc!!!!!!! Proč ho měli pokrývat? To je jako by v Monaku řešili, jestli nepokrýt Alonsa.
A co z toho proboha měl Vettel, že Kimi vyjel 2s před Hamiltonem a pak mu ujížděl??? Vždyť ti to nedává zase vůbec smysl.
Vettel měl v tu dobu dvě starosti. Bottase a udržet se na trati.-
odin
22:18 24.07.2018 77.240.103.XXXMiku koukal jsi na to vůbec???
Když zajel Kimi k prvnímu pitstopu, tak Hamík neměl žádný pitstop. Čili, byli na tom stejně a Kimi stavět nemusel. Byl PŘED Hamiltonem a Miku div se i před Maxem. Tak co tu řešíš???
Chápu, že jsi vsteklej, že to tvůj miláček podělal. Ale to se zlob na Vettela a ne na mě a Icewomen.-
Easy
08:31 25.07.2018 46.135.19.XXXPočkej Odine, teď se musím Mika zastat. To, že Ham měl nula zastávek před Kimiho boxy není podstatné. Důležitým faktem je, že Kimi zamířil k mechanikům ve 14. kole, Lewis až ve 42. kole. Kdyby Kimi jezdil o pár kol déle, po pitstopu by se s jistotou zařadil za Hama a ten by ho pěkně brzdil až do vlastních boxů. A že by ho zpomalil bylo vidět jasně na livetimingu.-
odin
21:41 25.07.2018 77.240.103.XXXJak zpomalil??? Kde bereš tu jistotu, že by ho Kimi nepředjel? Kde bereš tu jistotu, že by Mergl nepřistoupil také k reakci na Ferrarácký pitstop? A co já vím, jaké okolnosti ještě mohly nastat? Já, na rozdíl od vás dvou, nemám věšteckou kancelář a nedovedu s jistotou určovat, jak se okolnosti mohly vyvíjet. To jen vy dva moulové tvrdíte nesmysly, které si cucáte z palce levé nohy a ještě přesvědčujete ostatní, aby tomu věřili.-
-
odin
13:22 28.07.2018 77.240.103.XXXČili to, že Vettel brečel do rádia, jak bývá jeho zvykem, když se nemůže předjet ani svého kolegu, je pro tebe jasný důkaz, že by předjetí nezvládl nikdo???
Tak to potom není o čem diskutovat. Vy dva přesně víte kdo co mohl či nemohl, tak se ptám, proč se to vlastně jezdí, když by stačilo zeptat se teba a Mika17, jak skončí každý závod a vaše věštírna s.r.o. bravurně zodpoví každé pořadí i mistra světa.
Tak doufám, že jste díky svým schopnostem alespoň vydělali spoustu peněz na sázkových kancelářích.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek