DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO
Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Easy
16:54 22.07.2018 82.144.151.XXXDnes to opravdu nedávám...
Závod měl délku přibližně patnáct kol díky dešťovým přeháňkám.
Sebastian na to doplatil a z domácí grand prix vypadl.
Lewis po nešťastném včerejšku dnes slaví vítězství a je v čele šampionátu.
Valtteri dostal jasný pokyn na svého týmového kolegu neútočit...
Kimi podal spolehlivý výkon a s oběma mercedesy skončil na bedně.
Ufff.. musím to nějak strávit.-
-
odin
18:25 22.07.2018 77.240.103.XXXVšak také ano. Easy tvrdí, že první zajíždí k pitstopu lépe postavený pilot.
Zajímavý názor, který mu dnešní GP Německa popřela.
Easy je mladý fajn kluk, tak toho v F1 tolik nezažil a třebas mu dnešní závod trošíčku otevře obzory a zformujr jeho názory.
hixaxone, mě to něštvalo taky. Bohužel Easy je člověk, který věří ve férové závodění, zvláště u Ferrari. Ale jinak je to fajn kluk.-
Easy
23:13 22.07.2018 178.209.132.XXXAž na to, že Sebastian po výměně opravdu jezdil rychlejší časy než Kimi. Ano, mohli ho povolat do boxů dříve, ale snad mi nechceš tvrdit, že do boxů zajíždí vždy jako první ten vpředu, i kdyby to byl strategický nesmysl za daných podmínek? Nikdy jsem nepsal, že tomu tak je vždy, nýbrž obvykle je to výhodnější pro lépe umístěného jezdce. Výjimky potvrzují pravidlo. Za normálních okolností, kdyby to počasí takto nebláznilo, strategie Ferrari dávala smysl pro oba jezdce. Kimi se na novějších žlutých gumách zařadil těsně před Lewise, kdyby se stal opak, Kimiho by to poškodilo, viz příklad Seba po jeho pitstopu, kdy se nemohl rozumně před Kimiho dostat a ničil si akorát nové pneumatiky. Ne všechno je tak rudobílé jak píšeš. -
Mike17
09:13 23.07.2018 217.31.62.XXXU Easyho jsem si toho názoru nevšiml, zato nějaký Odin na tomto blábolu má založenou pořád Malajsíí 2013.
U Kimiho to bylo logické řešení postavení. Přezout ho později, dostal by se za Hamíka a ten by ho pak brzdil. A pak by se tu objevili někteří, kteří by z poslání do provozu udělali podraz na Kimiho.
Hlavně že ti nevadí, že Hamíka nezbrdili vůbec. Když už máš pocit, že Vettelovi měl někdo krýt záda v té době kvůli Hamiltonovi 18s daleko za ním, když měl za sebou 2 jiné piloty.-
-
odin
20:26 23.07.2018 77.240.103.XXXTak předně, Kimi by s velkou pravděpodobností musel stavět ještě jednou. Čili by se posunul v té vaší smysluplné strategii ještě níže. A to, že nakonec skončil třetí, bylo jen díky počasí a nesmyslné chybě Vettela.
Easy, vadí mi, že ve svých argumentech úmyslně (protože si nemyslím, že jsi tak hloupý), opomíjíš jednoznačné skutečnosti. Strategie Ferrari za normálních okolností dávala smysl pouze pro Vettela. Pro Kimouše v žádném případě. Skončil by se zastávkou navíc oproti čelu daleko v poli poražených.
A že ti Mike17 přizvukuje, patří ke koloritu zdejších diskuzí.Ten se přidá ke každému kdo bude hájit Vettela.-
-
-
odin
23:00 24.07.2018 77.240.103.XXXTo by jsi mne teda zklamal.
Jen dál piš, jak tvé Ferrarácké srdce velí. Akorát bys mohl občas brát ohledy i na ty neprferované piloty Ferrari. Protože i oni dávají týmu maximum, ale vrací se jim bohužel minimum. Takový Mike17 to vnímal velmi intenzívně, když tam jezdil jeho neoblíbenec Alonso s Massou. Ale teď, když tam jezdí oblíbenec Vettel s Kimim je jeho vnímání zcela převrácené. i nu "karakter"-
Easy
08:21 25.07.2018 46.135.19.XXXTo jsem rád, že se chceš haštěřit i nadále.
Pokud jde o preference nějakého pilota v týmu, Kimiho mám rád, respektuji ho a vždy jsem rád, když se mu zadaří. Bohužel to většinou vše začíná v sobotní odpoledne a tam mu to většinou nevychází... Ale to už jsme probírali v minulých diskusích.-
odin
23:13 25.07.2018 77.240.103.XXXAle já tvoje argumenty beru mnohem víc, než Mikeho17. Je mi jasné, že existují nějaké strategické "šablony". Tyto šablony jsou evidentně jasné i tobě. Problém nastává, když se podle šabon nejede a preferují se jiní piloti.To pak najednou výjimka potvrzuje pravidlo. Ale ne vždy, kdy by se nám to hodilo.
Kecy o Kimim si nech. Až začneš vnímat tlačítka navíc a preference jedinéhoi pilota, pak můžeš psát o Kimim.
Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že já dokážu přiznat preferování Raikkonena u Ferrari, když získal svůj jediný titul. Ty nepřiznáš preferování Vettela u Ferrari po dobu celé jeho ferrarácké kariéry, byť nezískal nic.-
Easy
23:46 25.07.2018 178.209.132.XXXKoukám, že páčka navíc u Sebova volantu ti nedá pokoj... Tak předně - kdyby ji Kimi potřeboval, má ji tam cobydup. Je běžné, že volanty pilotů jedné stáje se mírně liší dle jejich potřeb. Pokud se Sebovi hodí ovládat nějakou funkci vozu tímto způsobem, tak co ti na tom vadí? A k té preferenci Kimiho v 2007, neřekl bych, že by byl nějak na koni. Ten rok se mu dařilo lépe než Felipemu, o rok později se situace obrátila.-
Mike17
14:57 26.07.2018 217.31.62.XXXOdin prostě nepochopil, že preference lepších pilotů tu nikdo nerozporuje. Jen si nevšiml, kdo je u Ferrari celou dobu lepší pilot. A preference se dělají, když k něčemu jsou. nedělají se jako v Německu v situaci, kdy to týmové jedničce vůbec k ničemu není. Nějak mu absence motivu vůbec nevadí, když se k tom zatím nevyjádřil.-
odin
11:28 28.07.2018 77.240.103.XXXNe, to ty sis nevšiml, že preferování jednoho pilota na úkor druhého je TR.
V případě Alonsa a Massy ti to příšerně vadilo (např. rozjíždění Alonsa Massou, nebo "Fernando je rychlejší...") a považoval jsi to za TR, ale v případě Vettela a Kimiho to vnímat odmítáš a jsou to pro tebe logické kroky pro blaho Ferrari (nikoliv pro blaho Vettela).
Nevyjadřuji se ke všem těm blábolům, které tu píšeš, jen proto, že nemám tolik času.
Až zas začneš vnímat TR u Ferrari stejně, jako jsi ji vnímal před přestupem Vettela k Ferrari, ubyde našich debat na tomto fóru o 90%. Protože u Ferrari se nic nezměnilo, to jen Mike přestoupil k tomuto týmu spolu s jeho miláčkem a tudíž pokrytecky změnil názor na dění v tomto týmu.
-
-
odin
21:44 31.07.2018 77.240.103.XXXJo? Páčku navíc by Ferrari Kimimu, kdyby ji potřeboval, cobydup instalovalo? To jako myslíš vážně???
Tak věř, že Kimimu i mně by pro začátek stačilo, kdyby mu instalovali, nebo alespoň zprovoznili vodu k pití.
Jsi se svými argumenty k smíchu a Ferrari tě potápí ve tvých iluzích, čím dál víc. Přemýšlej o tom.
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:49 24.07.2018 217.31.62.XXXJak nebyla pro Kimiho???? Jezdil po pitu o 0,5-1s rychleji než Hamík. Musel by jezdit 28 kol pomalu!!!!!!! Tedy by ztratil 14-28s!!!!
I se dvěma pitstopy by musel dojet před Hamiltonem.
A co z Kimiho pitstopu měl Vettel???????? Povídej. Zase imaginární pocit, že mezi ním a pátým v pořadí někdo je??? Nic víc?
Jo jo, opět Odinovská TR u Ferrari, kde tým udělá u Kimiho vždycky všechno spatně, ikdyž si to nikdo nemyslí a dělá se bez prospěchu pro druhého pitota. A příště zase nechají dojet Kimiho těsně před Vettelem a tobě to bude pořád dávat smysl.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek