DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO

Před samotným závodem se vyskytlo nemálo otázek, ale jedna z nich zněla, zda má někdo vůbec šanci ohrozit dominantní Mercedesy. Nikdo však nečekal, že Stříbrné šípy vyhoří a šanci tak dostane tým, kterému se ze špičky věřilo asi nejméně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 286, poslední 06.07.2018 13:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 5 lidé) 01.07.2018 16:45
Kdopak si dnes kopne do Vettela? :D Přibližně v… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 01.07.2018 19:06
Vždyť tam zase kydáš špínu na Ferrari. Opět… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 01.07.2018 17:01
Ten má z Vettela těžkou frustraci. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
To není pravda, co se tu snažíš podsouvat. Max byl poměrně vzdálen a Kimi ani Seb nemohli využívat jeho rychlosti, ani nebyli ovlivňováni jeho jízdou.
Naopak Seb byl v určitých chvílích pod 1 sec. od Kimiho. A tři DRS zóny během jediného kola se sčítají. Délka okruhu nehraje roli. Prakticky jedeš pořád v DRS. Pokud na to máš. Jenže Ferrari a ty s Mikem preferujete výměnu přes boxy, oproti předjetí na trati. A to dokoce i na trati, kde se předjíždět dá (minimálně při použití DRS). A pak ještě bezostyšně tvrdíte nesmysly o jakémsi závodění, když je vedoucí pilot poslán nejen za svého kolegu, ale také za ostatní soupeře a bržděn a nucen k předjíždění, které bere čas na kolo. Na jakýchsi nesmyslných časů na kolo, v rozdílných podmínkách, se pak snažíte demonstrovat pofidérní rychlost jednoho a pomalost druhého.
Pro mne je demonstrativnější ukázka "závodění" z letošního Rakouska (kde měl ten druhý a podle vás rychlejší pilot, mnohem komfortnější podmínky pro předjetí toho pomalého na trati), než v loňském Monaku, (kde nebýt TR nikdy by se Vettel před Kimiho na trati nedostal).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Zastánci jsou pořád zastánci Odina, jen nemají tu trpělivost házet perly. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Opět jsem nastudoval. I kdyby měl starší specifikaci motoru (což jsem nečetl), asi k tomu byl důvod. Evidentně ho podrželi. Dávat mu ) úmyslně horší materiál a pak ho podržet na pozici by byl logicky dementní postoj týmu.
A možný odchod Kimiho? No to je snad důvod pro TR, ne naopak. Logicky podpořím pilota, o kterého stojím a nemusím podporovat někoho, koho chci vyhodt. 12
A Ferrari Kimiho evidentně podrželo. Chápu, jsi v koncích a je vidět, že i tví dřívější zastánci to pochopili a v lepším případě mlčí. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Četl jsem. A??? Odpověď tam na to není. Prostě byl Seb rychlejší. Tečka. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Vždyť na VSC nezáleží. Kdyby chtěli "potápět" Kimiho ve stylu Austrálie (jak jsi tam tvrdíl), mohli mu dát přece ještě jeden pit před koncem. Vždyť v Austrálii jsi tvrdil, že pro něj chystali ještě jeden pit navíc, když všichni ostatní jeli jen na jeden. A v neděli by to okecali mnohem líp, několik pilotů muselo přezouvat podruhé.
Prostě ti včera jasně ukázali, že Kimiho podrží. Stačilo málo a mohli je vyměnit (radio, pitstop, nějaký šetřící mód motoru....). Neudělali nic a tím zbourali všechny tvé dosavadní teorie o tom, jak jim jde jen o to, aby byl Vettel před Kimim. Vymýšlel sis šílené konspirace v závodech, kde nešlo nikomu o titul i v případech, kdy by z toho profitovali jen Vettelovi soupeři. A najednou, když jde Vettelovi o titul a prohození je nejsnazší za celé roky, neudělají vůbec nic. Chápu, prostě ti sebrtal tvou víru a postavili tvoje dosavadní názory na hlavu, tak jsi nas.aný a musíš kydat hnůj na ně i přes podporu Kimiho. 13
S DRS jdi někam. Dnes už každý začátečník ví, že předjet i s ním stejný monopost je skoro nemožné. Vettel rychlejí byl (na to jsou opět čísla), ale ne zas tolik. 13
A vracet se k Monaku bys sám neměl. Jaktože Vettela neprotlačili na druhý flek? V kvaldě byl přece rychlejší, tak se měl tým postarat o to, aby tak dojeli i do cíle ne (ne, to si fakt nemyslím)? Vždyť v Monaku to byl tvůj hlavní argument. Vyčetl jsi Ferrari, že Kimimu tým to vítězství nepojistil. Tak jaktože nenadáváš na Ferrari, že nepodrželi v neděli toho lepšího z kvaldy? Místo toho tu kydáš něco o budoucí TR a chystaném špatném zacházení s KImim. 12
A tvůj uvedený příspěvek jsem opět přečetl. A nenašel jsem nic, co by vysvětlovalo, proč Kimimu nedali pitstop navíc, když ho podle tebe v Austrálii měli připravený. Pozice byly naprosto stejné. Kimi druhý, Vettel třetí.... No jo, tvoje tehdejšá teorie se v neděli ukázala jako totálně stupidní (což už byla tehdy), tak odpověď nedáš. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Ty se fakt vracíš do začátečnických let. U stejných monopostů je ti dnes DRS ve většině případů k ničemu. To ví každé malé děcko.
A pokud mi něco vkládáš do úst nevytrhávej to z kontextu. Psal jsem, o pomalosti Kimiho v dlouhodobém srovnání s Vettelem. Na to jsou čísla a o nějaké vyrovnanosti neukazuje žádná statistika. Ani vzdáleně.
A i v neděli byl rychlejší Seb. Stačí se podívat, kde startoval a kde dojel. Musel na rozdíl od Kimiho předjet několik pilotů a tím si zrušit gumy. Přesto dojel těsně za ním. Nestačilo to na předjetí, ale ukázal, že byl opět rychlejší.
Mimochodem nechci vidět, co bys psal, kdyby ho na to DRS fakt předjel. To by bylo zase hnoje o úmyslném poškozování. Prostě musíš kydat hnůj na Vettela i v případě, že tým evidentně Kimiho podržel. Chápu, zbourali ti všechny argumenty pro nějaké údajné podivné strategie. To fakt naser... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
A výfuk není součást motoru? To jim dodají motor končící výfukovým ventilem a řeknou:"navařte si tam nějakou trubku?" 03
A Riccimu podle prohlášení poškodilo převodovku prasklé výfukové potrubí, HUlk měl špatné turbo.
Tak to máme v neděli 2 motor Renault a Honda? 0? 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Když se zdálo, že získá nějaké body, přišlo kruté vystřízlivění a kvůli poškozenému výfuku musel odstoupit.

Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/grand-prix/92523-prohlaseni-po-grand-prix-kanady

Sorry, tak v Kanadě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
Té motivaci (budou se muset jezdci a týmy víc snažit na trati) rozumím, ale takhle jednoduché to imho není. Čím víc náhodných proměnných zrušíš, tím větší máš šanci, že se v kvaldě stanoví pořadí a v závodě se budou už jenom zvětšovat rozestupy.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Je to marný 13 Když se Vettel vozil za Raikkonenem a oba stíhali Verstappena, těžko mohl Seb ještě něco dalšího z vozu vytáhnout. Jak píšeš správně, jednalo se o krátký okruh. Mít DRS zónu jako např. ve Spa, mohlo by to Sebovo počínání ovlivnit. U různých vozů se DRS projeví, u vozů jedné stáje a ještě v situaci, kdy oba z vozu ždímou co se dá je to mnohem obtížnější. Neboj, Kimi by v obrácené situaci Seba rovněž nedal. Když už jsem připomněl Belgii, tam se Vettel za Hamiltonem také trápil, tam měl ale Lewis u své pohonné jednotky něco k dobru a přitom DRS zóna dlouhá jak kráva. Proti tomu mini DRS zóny na prťavém Red Bull Ringu...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jsi zcela mimo téma diskuze.
Opět doporučuji nastudovat můj původní koment a nepokládat zbytečné otázky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ne, ne. Nic si nevymýšlím. Jen argumentuji na základě vašich poznatků o rychlosti obou pilotů. Buď uznej(te), že píšete kraviny a pak se budeme bavit normálně. Nebo holt tobě a Mikovi nechám sežrat ty vaše nesmysly.
V přímém přenosu bylo několikrát vidět, že Seb byl od Kimiho pod 1 sec. 3 DRS zóny na tak krátké trati. Spousta kol a tedy možností k předjetí. Zde spíše objetí. A vaše argumentace o větší rychlosti Seba.
Je mi záhadou, proč to tentokrát nevyšlo???
Ne dělal jsem si srandu. Vím moc dobře, proč to nevyšlo. To jen vy dva odmítáte vnímat fakta. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Liberty Media??? Od doby, kdy to mají pod palcem razantně ubylo týmových rádií v TV. A to si Bernie hlídal, aby nepustil něco proti Ferrari. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ne včera Vettelovi nepomohla TR, protože byl v době VSC za Kimim a to ob pozici. Tak Ferrari muselo brát zavděk lepšími body Kimiho a povolat oba. Kdyby Kimiho nepřezuli, tak ho pošlou kamsi do boje o jeden bod.
Máš jedinou pravdu, že v Rakousku měli oba férové podmínky. Dokonce i v tom, že si Vettel mohl svou pozici vybojovat sám. Byl za Kimim v DRS limitu, tři DRS zóny a prdlajs. Jo, to je ta jeho obrovská rychlost a Kimiho pomalost, se kterou stále operuješ. Holt mu budou muset přidělat ještě pár páček navíc, aby Kimiho předjel. A nebo rychle Raikkonena podepsat a vynucovat si na něm ústupky a TR.
V Monaku Vettel nijak rychlejší nebyl. Až když Ferrari povolalo zbytečně Kimiho k pitstopu, tak zajel pár rychlých kol. Risknul to odrovnal gumy a dostal se těsně před Raikkonena. Pak už žádné závodění nemělo smysl. TR jsem viděl v tom, že Ferrari pokrývalo Raikkonenem pitstop pilotů se kterými vůbec nezávodil.

Tvůj poslední odstavec je důkazem toho, že nejsi schopen vnímat argumenty druhých. Přečti si můj původní koment z 1.7. 17:09 Tam je vše. Aby ses příště nemusel tak hloupě ptát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Naopak, pokud se minimalizuje prvek náhody, budou se muset jezdci a týmy víc snažit na trati.

Na druhou stranu, mě osobně jako divákovi je celkem jedno, jakou cestou se Formule 1 vydá, když mě Formule 1 baví, závody bedlivě sleduji, v posledních letech je Formule 1 ale taková nuda, že obvykle věnuji čas užitečnějším věcem a závody povětšinou sleduji v lepším případě jen jedním okem, mnohdy až ze záznamu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
A to, že by Seb bez pentle dokázal být rychlejší jak Kimi tvrdím proto, že také kvaldu zvládl lépe. Ale to už je vážně kdyby, protože se tak nestalo a závod si tím ovlivnil vlastní vinou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Ty příležitosti na DRS si vymýšlíš. Opravdu je potřeba sledovat i timing, kde uvidíš ty ztráty Seba na Kimiho. Když jedou oba vozy jedné stáje plný knedlík, tak těžko ten vzadu předjede toho vpředu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Vettel se samozřejmě vlastní vinou nechal penalizovat - to nikde nevyvracím a netvrdím opak. Jenom si tím zkomplikoval závod a když už byl za Kimim, který se tentokrát držel limitů vozu a nikoli jenom jistoty, že ho nikdo nemůže předjet, tak se Vettel mohl snažit kolik chtěl, ale DRS mu bylo při stejných vozech opravdu k ničemu. To je ale objevné zjištění, že dva stejně rychlé vozy nejsou za sebou nikdy stejně rychlé, co? 13 Ten vpředu má samozřejmě vždy výhodu čistého vzduchu a Kimi ji díky větší ztrátě na Maxe než byla ztráta Seba na Kimiho měl. Seb se během závodu do DRS zóny ke Kimimu prakticky nedostal.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nic nepřekrucuji. Mike píše jasně o Kimiho POMALOSTI. Chci vědět kde byl tentokrát Kimi pomalejší. Navíc i ty zde píšeš o tom, jak by Vettel Kimimu ujel nebýt pentle. Tak předně, se Sebovou pentlí neměl Kimi NIC společného. To nebyla jeho vina a nevím proč to máš zapotřebí zmiňovat. A za druhé, jak by Vettel Kimimu odjel, když sám píšeš, že nebyl po celý závod výrazně rychlejší??? Trochu hokej v názorech, co?
A ještě jeden postřeh. Loni to Kimi v Monaku špuntoval a Vettel na něho ztrácel 1 sec. a něco. Letos v Rakousku to nešpuntoval a Vettel na něho ztrácel 1 sec. a něco. (Občas ještě méně, protože byl v DRS limitu). Je vidět, že ty tvé názory jsou opravdu superpodivné.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.146.XXX
Myslím že Pirelli samo sebe dostalo do pasti. Gumy s tenčím běhounem jsou jistě bezpečnější varianta a asi by bylo rozumné je nasadit do všech zbývajících Velkých cen. Jenže zároveň je velmi pravděpodobné že pomáhají Mercedesu a pokud by teď nahradily staré obutí na zbytek sezóny, vzbudí to velkou vlnu emocí a nevole u fanoušků. Měli ty tenčí gumy dát bez řečí od začátku ročníku a byl by klid. A Mercedes už mohl mít devět vítězství 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama