DISKUZE K ČLÁNKU Vettel potvrdil pole-position a nedal v Kanadě soupeřům šanci + VIDEO

Jestliže někdo doufal, že na okruhu Gillese Villeneuva v Montrealu dojde k nějakému dramatu, pak se mýlil. Vše podstatné se stalo už na počátku závodu a pak jsme pouze sledovali marnou snahu uprostřed startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel potvrdil pole-position a nedal v Kanadě soupeřům šanci + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 186, poslední 13.06.2018 21:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 10.06.2018 22:37
I v Kanadě se dá zajet celkem nudný závod 17»
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 10.06.2018 22:43
Já myslím, že je to tvojí vinou, když si vytvoříš… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 11.06.2018 11:01
No co tu napsal Jon za nesmysl je neskutečný - za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Miku jak můžeš říci že mi nevadí že nemám důkaz že tam Stroll tím jak podklouzl nenechal Hartleyi žádný místo? Vždyť já myslel že to ani nerozporuješ protože to je ze všech záběrů zcela jasná věc a Stroll nabral Hartleye nekompromisně do zdi. Teda Miku, já ti tu argumentuji pravidly že Stroll měl dle pravidel Hartleyi nechat vedle sebe místo, protože ho měl vedle sebe významnou částí, a ačkoliv o něm Stroll věděl, tak sklouznutím se mu to nepovedlo a proto způsobil nehodu. Proto mám v určení viníka jasno a pravidla jsou dle mého názoru jednoznačně na straně Hartleye který nijak pravidla neporušil, kdežto Stroll prostě nezvládl své auto a nepovedlo se mu tam nechat Hartleyi prostor, což proti pravidlům je. Když ty na rozdíl ode mě dáváš vinu i Hartleyi, chtěl jsem vědět proč a chtěl jsem se někam dostat, krom stupňujících se osobních invektiv a zvyšujícího se počtu smajlíků se u tebe někam posunout je hodně nadlidský úkon.

    Zamysli se nad tím ještě jednou, když někdo poruší pravidla, a způsobí nehodu, což jsi u Strolla uznal, tak těžko dávat vinu i jezdci který pravidla neporušil. Tohle je závodění, vždy existuje riziko střetu, to se dá minimalizovat či maximalizovat, ale když někdo poruší pravidla, tak s tímhle počítat jezdec opravdu většinou moc nemůže, to by se totiž nikdy nemohl nikam posunout. Toť můj názor. Hartley teda neměl se Strollem nijak bojovat protože měl počítat s tím že Stroll poruší pravidla? Bylo to moc riskantní a Strolla je lepší pustit bez boje? Nebo vysvětli mi tvůj pohled.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Z toho už se nevykecáš a to, že jsi to nedal do odpovědi a doufal, že reakci neuvidím a neodpovím, to jen potvrzuje.
      Uvědomoval jsem si už na začátku, že bych mohl plácnout: "ukaž mi důkaz, jak nenechal Stroll místo Hartleymu". Pak se ukájet nad tím, že nemáš žádnou možnost mi to dokázat. Nebo jsem mohl plácnout: "to je závodění, za to nikdo nemůže".
      Tohle nemám v povaze. Prostě se k tomu postavím. V obou případech konstantně a to je to, co tě tak štve. Nemůžeš mi změnu názoru vyčíst. Argument, že u Alonsa není důkaz o nenechání místa a u Strolla je, protože to přiznal Mike17 z nějaké českého serveru je směšný a ubohý. Jako by se nehody staly nebo nestaly podle toho, co napíšu já. 12
      Hartley tam měl asi tolik prostoru, jako Sirotkin s Hulkem v Baku. V obou případech někdo nedodržel pravidlo o ponechání místa. Byť uznávám, že Alonsovi se to na větší vzdálenost a 2 monoposty hůř odhadovalo, nic se to na tom nemění. Argument, že Alonso jel rovně je v tomto kontextu naprosto nepodstatný. Místo nenechal, pravidlo porušil. Jediný. Tečka.
      V obou případech byli piloti, kteří žádné pravidlo neporušili, přesto svým jednáním ke kolizi přispěli. Proto komisaři v obou případech nikoho nepotrestali. Tečka.
      Nevím jak hloupé je mít názor bez důkazu, ale hloupější se mi zdá ve stejných situacích zastávat názory opačné. V jednom je 100% vina na tom, co místo nenechal, ve druhém je vina toho, co místo nenechal 0% a za všechno může všemohoucí.
      Nejde s tím nic dělat, Mike ti omlátil o hlavu tvoje předchozí názory. Blbý chápu. Snad se s tím brzy vyrovnáš.
      Klidně to napiš zase nahoru, s případnou odpovědí se stejně nebudu obtěžovat. Opětovná naprostá absence jakéhokoliv názoru na příklad z Baku ukazuje, že to nemá smysl a jen kličkuješ, abys ty 2 věci nemusel srovnat. Zase si jen vytvoříš nějaké otázky, na které budeš chtít právnicky odpověď ano-ne a které nebudou mít k posouzení žádný význam. Jako v diskusi o lepším výsledku Mclarenu letos a loni u Monaka: "Byl SV loni 7-mý?" "Uznávám nebyl, byl loni 10-tý, letos 14-tý!" "Hurá vyhrál jsem, lžeš že byl Mclaren horší než loni." (jo, to není citace) 12 A samozřejmě budou poznámky o mém charakteru a o tom, jak nejsem nedůstojný soupeř. Nic pro mne, takže se ani nebudu obtěžovat se čtením a ani nezatrhnu "zasílat reakci na mail". Mám na práci jiné věci. Měj se. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Klasika, spousta řečí okolo a konkrétní věc co zavinil Hartley na tom že ho smetl Stroll nic. Až budeš připraven k diskuzi která někam vede přijď, do té doby nad tím můžeš přemýšlet 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jo Situsi, já jsem s tou diskusí spokojen. Dostal jsem tě přesně tam, kam jsem chtěl.
    U Alonsa jsi se pohoršoval, jak ho můžu obviňovat, když nemám změřeno, že tam místo neměl a odvozoval jsi závěry o mém charakteru, když obviňuji jezdce bez důkazu.
    U Strolla ti vůbec nevadí, že nemáš jediný důkaz, že tam Hartleymu nenechal místo a nejen, že tvůj charakter je bez poskvrny, ale ani nejsi schopný uznat, že důkaz taky nemáš. Prostě ty a uznat chybu??? 12 12 12
    Na jedné straně argumentuješ tím, že viník je pouze jeden a druhý absolutně nevinný, protože jen jeden porušil pravidlo o nechání místa. U druhého příkladu ten, který evidentně byl jediný, který porušil pravidlo o nechání místa nejen že není jediný viník, ale nemá absolutně žádný podíl spoluviny. Protože ono se to srazilo nějak samo a nechání místa nebylo potřeba. 12 12 12 12 12
    Fakt bomba. A já jsem ten, který nedokáže přijímat argumenty ostatních. 11 11 11 11 11
    Bylo mi jasný, že ti tu potřebu důkazu jednou omlátím o hlavu, ale nečekal jsem, že to bude tak brzy a za tak podobných podmínek. Jo, není nad to, držet konstantní názor, to se to pak blbě vyčítá. 12 12 12
    Třeba jako že hlavní viník je ten, co nenechal místo, ale druhý k tomu také něčím přispěl, aniž by přímo porušil nějaké pravidlo. Ono se to totiž nevylučuje.
    Zkus se inspirovat třeba u Jona. Má na oba incidenty jiný názor než já. Ale názor má konstantní. A asi proto nemáme na rozdíl od tebe problém, své rozdílné názory tolerovat a respektovat. 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.176.XXX
    Jinak včerejší sloupek Brundla o Kimim je (bohužel) naprosto přesný. Ferrari by ho od příštího roku mělo nahradit, protože už opravdu tomu týmu nemá co dát. A to i přes Vettelův předpokládaný odpor.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Ty úvahy na téma lepší rychlosti McLarenu v závodě než v kvalifikaci mají něco do sebe, ale mají i několik vad. Tak především dnes se závody z 90% rozhodují v kvalifikaci, v závodě už se předjíždí minimálně. Naopak jezdci díky systému tři motory na sezony, či dvě převodvky a podobné nesmysli, v podstatě jen šetří vozy, zvláště když ví, že nikoho nepředjedou a je nikdo nepředjede. Což je třeba případ Hulkenberga, který se něměl kam hnát protože na RB, F a M nemají, a ostatní neohrožovali jeho.

    Za další pokud měl Alonso s McLarenem o fous lepší závodní rychlost než nováček Leclerc v loni totálně nejpomalejším Sauberu, tak je to na pováženou - opravdu je nováček v kokpitu Sauber pro McLaren měřítkem?

    Za třetí současná forma McLarenu a práce na novém voze? V letech 2013 a 2014 šel McLaren dolů, na tom se asi shodneme, jeho forma v letech 2015-2017 je otazníkem, někdo tvrdí, že v těch letech posunuli své šasi na TOP, pak je ale otázka proč pro sezonu 2018 titíž lidé postavili opět střep? Pokud ale McLaren letos postavil střep, a ani po údajném razantním updatu k VC v Barceloně nedošlo k razantnímu zlepšení, tak jaká je šance, že titíž lidé teď vymyslí pro rok 2019 konkurenceschopný vůz?

    Podle mě se McLaren dostal podobně jako Williams do stavu kdy je třeba provést radikální řez a ten bude bolestivý a bude nějakou dobu trvat, než příjdou výsledky. Výhodou McLarenu je že on má alespoň šanci ten řez provést, Williams je díky majetkové struktuře v začarovaném kruhu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Realita je taková že Sauber s Leclerkem je v tuto chvíli jasným hráčem středu pole a McLaren s ním prohrál v kvalifikaci, a v závodě rozhodně Leclerk nebyl o moc pomalejší. Takže na pováženou to je, není to dobrý. Ovšem radikální řezy bych u McLarenu po 7 závodech s motory Renaut ještě nedělal, tuhle sezonu bych jim ten prostor ukázat se dal, pokud to nenabere správný směr, pak ....... .

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        217.31.62.XXX
        Jasně ž to je realita, ale rozhodně by to realita pro tým velikosti McLarenu a kvalit Alonsa být neměla.

        Můj názor je ten že zjevně nemají moc co lepšího předvést, protože se podobně jako Williams motají už nějaký pátý-šestý rok ve stejných problémech pokud jde o chování vozu. Letos auto nepochybně trochu zlepší, ale podle mě ne dostatečně. A pokud chtějí být příští rok lepší než pátí, tak se to bez zásadních změn ve fungování týmu neobejde. Už jenom proto že jim zhledem k letem minulým letos značně spadne rozpočet (-100 milionů od Hondy, - cca 25 mega od promotéra za výsledky, -18 milionů za motory Renault). S tak razantně nižším rozpočtem nemohou tým efektivně financovat.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jinak taky se včera potvrdilo že McLaren se ohledně kvalifikační rychlosti oproti závodní stále trápí, protože jejich závodní rychlost v podání Alonsa byla na rozdíl od té kvalifikační celkem slušná. Obávám se že tohle jen tak letos nevyřeší, i když bych se v tomto moc rád pletl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak něco čuchtat asi budou a testovat na tom současném monopostu.To asi ano....nakonec musí zjistit proč nemaj mechanickej grip v pomalých zatáčkách a aby se to neopakovalo... Ale vzhledem k tomu jak funguje F1, nemají možnost to "rychle" posunout jinak, že udělají nový monopst.A teď mají času.....nemyslím si ale že to budou troubit do světa. 10

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        O spatnem gripu se u McL mluvilo davno, jak uz jsem rikal nekdy okolo roku 2016 Honda bez vykonu klouzala na vyjezdech ze zatacek*3*
        Ze by to McL vyladil do konce roku trochu pochybuji, ale treba seto po 3 letech konecne posunou dale 03

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Honda byla tehdá fakt špatná, už toho nech, je to unavující. A že Mclaren nebyl 2016 dokonalej nerozporuji, ale i tak na některých tratích zajel dobře. A to Honda tehdá ztrácela mazec.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            178.255.168.XXX
            Ja nerikam, ze byla dobra, ale to fakt spatna a ztracela mazec asi nebude takova pravda jak rikas. Ztracela a byla spatna a k tomu to auto a vysledky byly tragicky. 30% ztraty byly McL 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Mám na mysli vždy nějaké období...pak se vždycky zmátořili.Ale výkon byl za Mercedesem světelná léta.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      No nevim, jestli byla jejich zavodni rychlost dobra. Kdyz na vyjedzu z boxu predjel Alonso Leclerca, tak ten se ho drzel nekolik kol, cca 10. Takze obe auta stejne pneu, stejne cerstve a Alonso nikam neujizdel, skoro by se dalo rici, ze brzdil Leclerca. Takze se akorat prohodili od zacatku zavodu a ukazalo se ze maji rychlost stejnou. Takze ty vymluvy na rychlost Vandoorna na poskozene auto vypadaji proste jvtipne. Proste si Vandoorne jel to sve a nestihal.
      Nasledne pak jel Alonso, Leclerc a Gasly. Ten mel prvnich par kol lepsi rychlost nez oni dva. Gasly po vymene pneu nez dotahl Leclerca jezdil o 0,5s rychlejsi kola nez Alonso, resp. kola 25-27, vsichni na SS. Ale jakmile dotahl Leclerca, tak uz jel vlacek a dojel by az do cile, ikdyz po cca 6 kolech zacal Leclerc nepatrne ztracet a brzdit tak Gaslyho. Proste STR dost v zavode zrychlilo o tom neni pochyb 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Byla dobrá. Alonso měl po boxech myslím nejrychlejší závodní tempo ze zbytku pole, protože jestli se nepletu, stahoval Ocona a byl rychlejší i než Hulk. Leclerk už samo nebyl hrozbou a postupně začal ztrácet. No a Gasly nakonec nedokázal akceptovat tempo ani Leclerca a začal ztrácet na něj nějakých 5 sekund. Leclerca opravdu nebrzdil 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Hulka stahoval o tom zadna, cca 20 kol po vymene, ale Ocona ne. Ocona zacal stahovat az 10 kol po vymene, az kdyz Ocon dojel Grosjeana, ktery ho brzdil. Leclerc neztracel po 5 kolech na Alonsa nula nula nic, Leclerc hrozbou byl, az po 10 kolech zacal ztracet vice cca 2s. Predjizdet se nedalo, takze asi Leclerc rezignoval a trochu se stahl a setril gumy.
          A Galsyho brdzdil Leclerc staci se podivat na rozetsupy 25-40 kola nula nula nic 18 Ze mu po tak dlouhem boji o predjeti odesli predni pneu neni o tom, ze by ho nebrzdil, ale bylo rozumne se zacit starat o pneumatiky.
          jinak Alonso-Leclerc 21 kolo ztrata 1,5s, 22 kolo 0,9s, 23kolo 0,8s a to mel Alonso volnou trat. Leclerc proste pochopil zavcasu, ze to je marny boj na teto trati a zacal se starat o pneu a byt dale od Alonsa, aby gumy neodesli do konce zavodu. Po 10 kolech to byly 3s 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No Alonso není hlupák, staral se o pneu jak měl a všechny postupně stahoval, počínaje Hulkem. Leclerk na Alonsa neměl a časem odpadl na více než 5s, a Gaslyho čekal stejný osud na Leclerka. Na příkladu Ocona bylo vidět že ten takto neodpadl, u něho je nesporné že mohl, a nejspíše také měl rychlejší tempo než vedoucí skupiny Hulk.
            Jinak tady je jak jel Hulk vs Alonso
            [odkaz na stránku]

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Golden

    Golden

    89.177.203.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama