DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
jon
12:05 24.03.2018 194.228.59.XXXJe tam ještě jedna proměnná. Ztráta McLarenu na RB. Loni 2 sekundy, letos 1,8 sekundy. V cíli závodu to pak dělalo 2 kola ztráty. Letos je ve vzduchu zlepšení a tipuji, že Alonso narozdíl od loňska uvidí cíl a cestou k němu uvidí velkou trojku od startu pouze jednou.
Co se týká závodu. Bude to stejné, jako to bylo v Barceloně. Nic se na tom nemění, ať si každý bagatelizoval po svém. Mercedes letos přes zimu hodně zabral. RB také, ale ve Viry to opět nezvládli. Ferrari pořád stejné. Holt musí počkat, až u Mercedesu dojde ke generační výměně.-
-
jon
12:23 24.03.2018 194.228.59.XXXŘíká se to, ale kdoví, jak moc špatné to šasí bylo. I s tím deficitem výkonu, který jim Renault přes zimu stihl zařídit byli pořád třetí nerychlejší. V závodě pak dojeli necelých 30 sekund za vítězem. Asi to nebylo dle vysokého standardu RB, ale určitě nebylo mizerné. Jestli je to letos všechno o parník lepší? Možná ano, možná ne. Realita je ale taková, že McLaren si oproti ním pomohl o 0,2s. Můžeme to diskutovat ze všech stran, omlouvat Alonsovými zaraženými prdy a erupcemi na Slunci. Nic to ale nezmění na tom, co se dnes ukázalo.
Všichni nastoupili tak, co bylo v jejich schopnostech a možnostech. Nechci na McLaren plivat, ale jejich dosavadní kecy se teď obrací proti nim. A omlouvání toho, že to nezvládli je asi podobné, jako kdyby nějaký sprinter celou kariéru brečel, že mu nebylo dobře, pak měl špatné tretry, kdy si pak ty nejlepší zapomněl zavázat a pořád ho porážel Usian Bolt, který by byl prostě jasně lepší. Jak píši už posté. Méně kecat, více makat a především více pokory. Aktuálně je McLaren v programu Renault na stejné úroveň, jako Sauber v programu Ferrari. A nemluvím jen o pozici mezi ostatními týmy ...
-
-
-
-
-
jon
09:49 24.03.2018 194.228.59.XXXZa mě paráda. Lewis vylepšuje svoji bilanci v PP a zítra doufám v jeho další vítězství. Ferrari se sice probudilo, ale situace z konce loňské sezóny je stále stejná, jen s větším náskokem Mercedesu. Což realističtí diskutéři zde očekávali. Šasí je podle všeho vychytaná.
Palec nahoru pro Haas, paráda. Tovární Renault překvapil pozicí, výkonem naopak. Ztráta přes dvě vteřiny je šílená. Respektive i ztráta skoro 1,5s na RB je hrozivá.
Když to shrnu, tak přes zimu udělala špička dobře domácí úkoly. Nejpilnější však byl Haas.
Koho jsem čekal lepšího? Po testech Toro Rosso, za mě trochu zklamání. A i ten tovární Renault.
Kdo nepřekvapil a nezklamal? McLaren, Sauber a Force India. Ve svých pozicích v rámci startovního pole adepti na stafáž. Všechny tři stáje budily velké očekávání, realita je nesmlouvavá.-
-
jon
10:26 24.03.2018 194.228.59.XXXTR mě nezklamalo na plné čáře, jen jsem je čekal lepší. Ale uvidíme, třeba Honda přes rok mákne a trochu to zlepší. Rád bych je viděl příští rok v mateřském RB a měl jasno, co s tím jejich "zázrakem" je a není možné.
Nevyhraje, nevyhraje, nesmí vyhrát! Ale na druhou stranu, proč ne. Ať je šampionát trochu živější a není to one man show. -
-
-
-
Radon
09:27 24.03.2018 84.242.97.XXXSamozřejmě je to první kvalda atd.
Nicméně ten obrovský náskok Mercedesu je jasný, jak už ukázaly dřívější sezony, tak ten, kdo má velký náskok na začátku, ten je prakticky neporaztelný. A to snad i kdyby u něj už žádný vývoj neprobíhal (Brawn GP).
Ostatní týmy je asi potrápí v některých závodech, ale spíš se budou obírat vzájemně o body, tedy dominance bude ještě větší.
-
rock
08:38 24.03.2018 82.117.159.XXXHmm. Ham si jede pro další titul (jo, tipuju to tak podle první kvaldy na nestandardním okruhu).
Bot je nejnadhodnocenější pilot startovního pole
McL je nejhorší s motorem Renault a v přímém přenosu nám předvádí to, co o dekádu dřív Wil po rozchodu s BMW (definitivní ústup do středu pole).
Střed pole se hezky přesypal.
Hulkenberg má životní šanci dostat se ze svého prokletí 9.-11. míst v šampionátu (už 6 ročníků po sobě ve třech různých týmech. Z pohledu vyrovnanosti možná nejdelší série v historii F1).
Force Indie je mi líto.
Toro Rosso má málo peněz na šasi, mizerný motor a nezkušené piloty s nejistým talentem. Jsou na tom ještě relativně dobře. Čekal jsem, že je porazí i Sauber.
Sauber už iks let nepostavil dobré šasi bez ohledu na to, jaký měli motor. Proč by se jim to zrovna letos mělo podařit?
Kimi byl v postatě to jediný, co mne příjemně překvapilo.-
uzivatel001890
09:31 24.03.2018 213.226.252.XXXKIMIIIII JE SUPER GRANDE
... oj ! Konečně má dobrý auto - já věděl že mu jednou udělají dobrý a bude senzační, Sebovi bych přál úspěch, ale Kimi je kimi a letos to Seb bude mít o trochu těžší - doufám tedy že Ferrari bude letos trošku otevřenější vůči kimimu - i když spíš shodou okolností, než schválně - ale to je jedno paráda
PS: Ham je čaroděj, ale ještě nemá vyhráno Kimi ho prožene a nejen on -
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek