DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 161, poslední 25.03.2018 14:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2018 08:38
Hmm. Ham si jede pro další titul (jo, tipuju to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 08:36
Grahame, nech toho. To jsi čekal, že jejich… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 10:27
No na Q3 Alonso rozhodně měl, chyboval, nedá se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • B2SoS

            B2SoS

            85.207.74.XXX
            Asi chápu, kam tím míříš, ale já si myslím, že McL je na tom lépe než továrna a i když upustím od odhadů, kolik na RB stáhnou, myslím, že stáhnou viditelně víc, než továrna.
            Jasný je, že to uvidíme holt až později podle pořadí v PK.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Další věc je potom míra spolehlivosti celého řešení. Továrna má slušné knowhow kolem motoru, které nemusí ochotně předávat dál. Obzvlášť pokud budou někde vedle sebe v PK.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No tak testy moc nelhaly. Pár malých překvapení přesto je.
    -Náskok Mercedesu je ještě větší, než jsem čekal. To vypadá na pátý nudný rok v řadě. Ikdyž se loni Ferko o trochu vzrušení a nejistoty postaralo. Tak snad v Monaku, Maďarsku a Singapuru by mohlo být napětí. Nebo když naprší. Možná.
    -RB jsem čekal před Ferrari. Ale Austálie je motorová, tak to dává smysl. Asi se s Ferkem o ty bedny budou prát.
    -Haas natrhl ostatní týmům průměru kaďák. Slušný. Opět asi o motoru, jinde to nemusí být tak dobré.
    -Mclaren komentovat raději nebudu. Sice jsem rád, že se za své zimní odhady nemusím omlouvat, ale takový neúspěch jim nepřeji. Snad se špici aspoň trochu přiblíží a nebudou dostávat kolo, když chtěli "konečně" závodit.
    -STR potěšilo. Čekala se poslední místa s výraznou ztrátou na Sauber. Jsou před nimi a těsně za FI a W. Na míň motorových tratích.... Evidentně na ně neměla zástavba nového, údajně mnohem méně výkonného motoru žádný vliv. RB bude mít těžkou hlavu s výběrem. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      01
      Snad jen u toho STR. Jsou stejně rychlí, jako vloni. Ale narozdíl od loňska to vypadá na cestu vzhůru. A pokud ne, nebude to kvůli tomu, že jim někdo zapomene dodat nový píst pak to bagatelizovat, že už nejsou náhradní díly. 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jo to udělal Mercedes Rajkošovi, už neměli písty dané specifikace, tak tam dali jinou várku a motor shořel. A bylo po titulu...

        Jak jsi opatrný u toho STR, když napsal to co napsal a logiku to nemá. 11 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          kdy prosím tě jezdil kimi s mercedesem?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dave K.

            Dave K.

            90.177.31.XXX
            Ty asi F1 moc dlouho nesledujes co... 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            V dobách McLarenu, kdy mu mimo jiné uletělo zadní křídlo.
            Bylo to podobné jako s Hondou. Motory od Illmoru stali za vyliž zadel a McLaren se v tom tehdy plácal hlavně díky nim. Ale to bylo za dob Rona Dennise a Adriana Neweyho, tehdy to bylo v McLarenu vše v pořádku. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ty dnes exceluješ, Mercedes byl v pohodě....a že někdy se stala chyba, to nikdo moc neřešil, dávat to do poměru s Hondou.To jsi kapku mimo....teda ne kapku úplně mimo.
              Jo to se ti to fandí, když si vybereš vždy toho nejlepšího co.... 13 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Tehdy jsem McLarenu fandil, protože se mi odjakživa zajídalo Ferrari. Měl jsem trochu radši spojení BMW-Williams a můj kůň byl tehdy Juan Pablo. Ale motory, co tehdy chystal Illmor byly šíleně nespolehlivé. Možná jsme koukali každý na jinou sérii. Já mluvil o F1. ne o DTM. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Budeš se divit, ale v Mclarenu. 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              jojo, už sem si posypal hlavu popelem 19
              ale tehdy nepřišel o titul kvůli mercedesu, ale celkovou keplovitostí mcl

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Nene ... Ty motory byly tehdy hrozně nespolehlivé. McLaren měl také své problémy, ale ty motory to tehdy zlomili. Bylo to ještě v dobách Rona Dennise, ten tam uměl udržet pořádek. McLaren zlomila éra pod Whitmarshem, pod kterým to šlo víc a víc dolů. Brojler v kombinaci s Brownem tomu dali ránu z milosti. 05

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Má na mysli McLaren s motorem Mercedes... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To u STR a údajně mnohem méně vykonného motoru to máš dobře. On nejméně vykonný je, proč to nerespektovat, když sama Honda řekla že dožene Renault na konci roku.A imho se to projeví "hlavně" v závodech jako takových. Rb má zatím jasno.V tom se neshodneme, ale nevadí.03

      Použiji tvoji dvojčlenku :
      Loňský čas TR kvalda : 1:24: 487 (byli rychlejší než RB)
      Loňský čas MC kvalda 1:25,425
      Letošní čas TR kvalda :1:24:532
      Letošní čas MC kvalda 1: 23: 692

      Takže měla vliv, nebo neměla? Třeba máš jiná čísla, nebo vysvětlení.

      Jinak jo Mclaren na tom není s časem ideálně co zajel, to je pravda.

      Já RB a Ferrari věřím že Mercedes potrápí. Věřím že v Race módu nebude Mercedes ani náhodou tak dominantní. Ale splést se mohu , to je jasné.
      Myslím si, že výkonost je potřeba řešit po 3-5 závodech, bude to značně přesnější, ač rozestupy jsou tak nějak jasné.Teď to bude o vývoji.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A to ještě, letošní Honda a loňská Honda na začáku (byla horší než konec 2016) je taky nebe a dudy. Takže z toho vyplívá, že Jon kritizuje loňské šásko ne zcela po právu.Nakonec uvidíme, zda se TR posune aby mohl bojovat aspoň o Q3.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        -Ona Honda asi nejméně výkonná je. Nikde to nepopírám. Popírám, že je "mnohem méně" výkonná.
        -Jestli má RB jasno, proč neřekne: "zůstáváme u Renaultu?" Pokud to neřekne, jasno asi nemá.

        Máš v tvé dvojčlence mezery. Loni nebyli rychlejší jak RB, ale o 1s pomalejší (VER 1:23.485). Pokud budeš srovnávat Mclaren se začátkem loňské sezony, budeš mít jistě velmi spokojenou první půlku sezony i přes 2,5s ztrátu na špici a nesplněné cíle (poda a vítězství). Mclaren byl rád, když vůbec vyjel z garáže, tedy zlepšení je snad samozřejmost. Pokud jde o výkon STR, už nevidíš další věci, ovlivňující výsledky? Třeba piloty? Vždy sis na to potrpěl. Nebo považuješ současnou dvojici najednou za plně srovnatelnou se Sainzem a Kvjatem?
        Zpět k dvojčlence. V posledním závodě ztrácelo STR 3,493s na Mercedes dnes 3,368s, 2,765s na RB a dnes 2,653s, 1,088s na Mclaren dnes 0,840s. Ano Abu je o necelých 20% delší. Dosaď si to a vyjde ti, že STR na špici ztratilo necelou 0,5s a na Mclaren nějakých 0,15s. Tedy něco, co jsem i my někteří "fanoušci STR" čekali horší. Že by na tom měla podíl zástavba nového motoru? Vlastně promiň, tím ztrátu může zdůvodňovat jen Mclaren. 13
        Porovnání s koncem pole: Byli se Sauberem suverénně poslední. Dnes jsou na tom se Sauberem podobně (navzdory výrazně lepšímu motoru Sauberu) a od W a FI je dělí pár desetinek, loni to bylo o 1s víc. Tak v čem vidíš ten neúspěch? Ty jsi čekal, že jim nový motor přinese zlepšení proti všem? To je teda rozdíl od očekávání Boulliera. 12
        A jo, počkám. V zimě jsem měl počkat na testy a budu zírat. Po nevypovídajících testech na Austrálii a budu zírat. A zírám. Budu čekat dál, dokud nepřijde Godot. 03

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Dobrá slohová práce, 01 Ano , píši že jsem použil tvoji dvojčlenku, se všemi klady a zápory. A takhle to vyšlo. Vím že to je nepřesné a že čísla mohou být zavádějící. Jen sem chtěl vědět, jak jsi k tomu že RB má problém , že si může vybrat došel, tak jsem jsem to použil
          Zatím to tak není. On i Renault bude posouvat výkon, takže ani Honda nemůže vědět, kam až musí zajít.
          Ano piloti tam mohou něco udělat.To nerozporuji a snad Honda bude aspoň spolehlivá.
          Osobně pišu že zástavba a aero to vlivnila i u TR, najdeš to v diskuzi.
          Počkejme na závod....


          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama