DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
10:06 24.03.2018 185.149.130.XXXNo tak testy moc nelhaly. Pár malých překvapení přesto je.
-Náskok Mercedesu je ještě větší, než jsem čekal. To vypadá na pátý nudný rok v řadě. Ikdyž se loni Ferko o trochu vzrušení a nejistoty postaralo. Tak snad v Monaku, Maďarsku a Singapuru by mohlo být napětí. Nebo když naprší. Možná.
-RB jsem čekal před Ferrari. Ale Austálie je motorová, tak to dává smysl. Asi se s Ferkem o ty bedny budou prát.
-Haas natrhl ostatní týmům průměru kaďák. Slušný. Opět asi o motoru, jinde to nemusí být tak dobré.
-Mclaren komentovat raději nebudu. Sice jsem rád, že se za své zimní odhady nemusím omlouvat, ale takový neúspěch jim nepřeji. Snad se špici aspoň trochu přiblíží a nebudou dostávat kolo, když chtěli "konečně" závodit.
-STR potěšilo. Čekala se poslední místa s výraznou ztrátou na Sauber. Jsou před nimi a těsně za FI a W. Na míň motorových tratích.... Evidentně na ně neměla zástavba nového, údajně mnohem méně výkonného motoru žádný vliv. RB bude mít těžkou hlavu s výběrem.-
-
-
-
jon
11:53 24.03.2018 194.228.59.XXXV dobách McLarenu, kdy mu mimo jiné uletělo zadní křídlo.
Bylo to podobné jako s Hondou. Motory od Illmoru stali za vyliž zadel a McLaren se v tom tehdy plácal hlavně díky nim. Ale to bylo za dob Rona Dennise a Adriana Neweyho, tehdy to bylo v McLarenu vše v pořádku.-
-
jon
12:12 24.03.2018 194.228.59.XXXTehdy jsem McLarenu fandil, protože se mi odjakživa zajídalo Ferrari. Měl jsem trochu radši spojení BMW-Williams a můj kůň byl tehdy Juan Pablo. Ale motory, co tehdy chystal Illmor byly šíleně nespolehlivé. Možná jsme koukali každý na jinou sérii. Já mluvil o F1. ne o DTM.
-
-
-
-
-
jon
18:34 24.03.2018 194.228.59.XXXNene ... Ty motory byly tehdy hrozně nespolehlivé. McLaren měl také své problémy, ale ty motory to tehdy zlomili. Bylo to ještě v dobách Rona Dennise, ten tam uměl udržet pořádek. McLaren zlomila éra pod Whitmarshem, pod kterým to šlo víc a víc dolů. Brojler v kombinaci s Brownem tomu dali ránu z milosti.
-
-
-
-
-
GRAHAM
10:53 24.03.2018 77.236.218.XXXTo u STR a údajně mnohem méně vykonného motoru to máš dobře. On nejméně vykonný je, proč to nerespektovat, když sama Honda řekla že dožene Renault na konci roku.A imho se to projeví "hlavně" v závodech jako takových. Rb má zatím jasno.V tom se neshodneme, ale nevadí.
Použiji tvoji dvojčlenku :
Loňský čas TR kvalda : 1:24: 487 (byli rychlejší než RB)
Loňský čas MC kvalda 1:25,425
Letošní čas TR kvalda :1:24:532
Letošní čas MC kvalda 1: 23: 692
Takže měla vliv, nebo neměla? Třeba máš jiná čísla, nebo vysvětlení.
Jinak jo Mclaren na tom není s časem ideálně co zajel, to je pravda.
Já RB a Ferrari věřím že Mercedes potrápí. Věřím že v Race módu nebude Mercedes ani náhodou tak dominantní. Ale splést se mohu , to je jasné.
Myslím si, že výkonost je potřeba řešit po 3-5 závodech, bude to značně přesnější, ač rozestupy jsou tak nějak jasné.Teď to bude o vývoji.
-
Mike17
11:31 24.03.2018 185.149.130.XXX-Ona Honda asi nejméně výkonná je. Nikde to nepopírám. Popírám, že je "mnohem méně" výkonná.
-Jestli má RB jasno, proč neřekne: "zůstáváme u Renaultu?" Pokud to neřekne, jasno asi nemá.
Máš v tvé dvojčlence mezery. Loni nebyli rychlejší jak RB, ale o 1s pomalejší (VER 1:23.485). Pokud budeš srovnávat Mclaren se začátkem loňské sezony, budeš mít jistě velmi spokojenou první půlku sezony i přes 2,5s ztrátu na špici a nesplněné cíle (poda a vítězství). Mclaren byl rád, když vůbec vyjel z garáže, tedy zlepšení je snad samozřejmost. Pokud jde o výkon STR, už nevidíš další věci, ovlivňující výsledky? Třeba piloty? Vždy sis na to potrpěl. Nebo považuješ současnou dvojici najednou za plně srovnatelnou se Sainzem a Kvjatem?
Zpět k dvojčlence. V posledním závodě ztrácelo STR 3,493s na Mercedes dnes 3,368s, 2,765s na RB a dnes 2,653s, 1,088s na Mclaren dnes 0,840s. Ano Abu je o necelých 20% delší. Dosaď si to a vyjde ti, že STR na špici ztratilo necelou 0,5s a na Mclaren nějakých 0,15s. Tedy něco, co jsem i my někteří "fanoušci STR" čekali horší. Že by na tom měla podíl zástavba nového motoru? Vlastně promiň, tím ztrátu může zdůvodňovat jen Mclaren.
Porovnání s koncem pole: Byli se Sauberem suverénně poslední. Dnes jsou na tom se Sauberem podobně (navzdory výrazně lepšímu motoru Sauberu) a od W a FI je dělí pár desetinek, loni to bylo o 1s víc. Tak v čem vidíš ten neúspěch? Ty jsi čekal, že jim nový motor přinese zlepšení proti všem? To je teda rozdíl od očekávání Boulliera.
A jo, počkám. V zimě jsem měl počkat na testy a budu zírat. Po nevypovídajících testech na Austrálii a budu zírat. A zírám. Budu čekat dál, dokud nepřijde Godot.-
GRAHAM
11:55 24.03.2018 77.236.218.XXXDobrá slohová práce, Ano , píši že jsem použil tvoji dvojčlenku, se všemi klady a zápory. A takhle to vyšlo. Vím že to je nepřesné a že čísla mohou být zavádějící. Jen sem chtěl vědět, jak jsi k tomu že RB má problém , že si může vybrat došel, tak jsem jsem to použil
Zatím to tak není. On i Renault bude posouvat výkon, takže ani Honda nemůže vědět, kam až musí zajít.
Ano piloti tam mohou něco udělat.To nerozporuji a snad Honda bude aspoň spolehlivá.
Osobně pišu že zástavba a aero to vlivnila i u TR, najdeš to v diskuzi.
Počkejme na závod....
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek