DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 161, poslední 25.03.2018 14:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2018 08:38
Hmm. Ham si jede pro další titul (jo, tipuju to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 08:36
Grahame, nech toho. To jsi čekal, že jejich… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 24.03.2018 10:27
No na Q3 Alonso rozhodně měl, chyboval, nedá se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jak píši, čekal jsem 1 vteřinu od RB to nezvládli, nemám problém to přiznat. Věřím že to ale vylepší, bude to ale hodně těžké, ztráta je velká. I s Hondou se ale neskutečně zlepšovali během sezóny, tak snad to zopakují.Na co to bude nebo nebude stačit, se uvidí. Benchmark RB je jasně daný, v tomto bude jasno po celou sezónu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Můžeme vyhlížet lepší zítřky, ale i kdyby se posunuli na čelo středu pole, ta ztráta na velkou trojku je letos naprosto brutální.
              Jak jsem psal níže, RB pro ně není benchmark. To je tovární Renault. RB doženou jen tehdy, pokud odejde k Hondě. Se stejným motorem nemají šanci.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Opět zcela špatně. Benchmark , asi nevíš co to slovo znamená, je pro ně RB. To jest kam až lze posunout vykonost monopostu se stejným motorem. Tečka.
                O poražení RB letos jsem nic nepsal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Benchmark - vím moc dobře co znamená. Ale aktuálně porovnáváš Renault Clio Sport s Nissanem GTR. Úplně jiná kategorie, úplně jiná liga. Porovnat můžeš akorát počet míst k sezení a počet křídel. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    To nerozporuji, jen jsi neměl pravdu, toť celé. Benchmark je pro Mclaren RB.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      To ano, jen to není reálný cíl na příštích 5 sezón. Aktuálně je pro ně benchmark Renault. Když běžíš 110m překážek, benchmarkem Ti není světový rekord, ale paradoxně první překážka, na které může Tvůj závod skončit. O svěťáku pak můžeš přemýšlet až za poslední překážkou cestou k cíli. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            194.228.79.XXX
            Ty považuješ střed pole 4. až 6 tým? OK. Tak v tom případě máš pravdu. 13
            Je pravda že se PR McLarenu mění na docela realistické a i dokonce Ála přiznal že výsledek odpovídá.
            Je to jen začátek sezony ale snad to bude vyrovnané.
            Je zajímavé že lidi z Mercedesu (Ham i Lauda) tvrdí že Ham na poslední kolo nezapnul žádný "spešl" mód motoru. Že ho měl stejný v Q2 i Q3. 6e prý to obrovské zlepšení bylo díky dobře zajetému kolu a optimálně zahřátých pneu oproti předchozímu kolu ... nevím jestli tomu věřit. 17
            Kimi hezký překvapil, snad ho v týmu hned nezdeprimují týmovou režií.
            Pro mě je skvělým překvapením Sainz 11, ten kluk je fakt dost dobrej.
            Zklamáním je pro mě výkon Sirotkina, ale je to jeho první kvalda ... a naopak asi slušné kolo Strolla - ale tady nejde objektivně hodnotit jestli to jen rus hodně pos*al, nebo Lance zajel tak dobře.
            Bottas špatné, ale ještě ho neházejme do žita 03. On umí zajet ale na Hama prostě nemá (to v poli málokdo).
            Snad se taky FI dá dohromady protože se hlavně teším na výkony Ocona.
            Budou zajímavé souboje v Sauberu, ukáže se jestli je Leclerc takový talent, a nebo taky že Švéd není taková nula jak se tvrdí - prostě pořád dobrý pilot kterého taky chrání prachy.
            Veřím v postupný a velký posun McL a nakonec nějaké to pódium ... ikdyž to bude běh na douhou trať.
            Taky se ukazuje že TR není zas takový zázrak, Honda konečně udělala ucházející motor, ale pořád to nestačí (a to TR umí udělat nadprůměrné šasi).
            Uf, ... to jsem se rozepsal.
            14
            Jo a Haas, nevím jestli mám chválit tým když mají polovinu věcí od Ferka u skoro zbytek dělá Dallara, ale aspoň je to tým který obohacuje boje v F1, což je dobře.
            A taky můžou jezdit nadějní kluci jako Magnum . 11
            Dobře že se jim daří.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Přiznám se, že za střed pole taky považuju týmy na 4-6 místě. Ono z 10-ti týmů to zase není nějak mimo. 13

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Ahoj a dobré dopoledne. 04
              Přesně tak, střed pole beru za velkou trojkou. I když to teď vypadá spíš na 4.-7. tým. Asi se tam v race modu nacpe i Force India (což doufám stejně jako ty). Alespoň v podání Ocona, kterého mám také rád. Péro ať se klidně poměřuje se Sauberem, ten je mi šumák. 12
              Sainz paráda, tovární Renault bída. Ta ztráta je šílená. Horší než loni. Kromě modré vlajky mohou nechat vyvěsit žlutou nebo červenou. Šachovnicovou uvidí jako druzí jen v případě, že dostanou v poslední zatáčce kolo. 05
              Sirotkin je bída s nouzí. Po pravdě, mě akorát nepřekvapil. Zklamat mě nemohl, pro mě bylo zklamání už jeho angažmá. 11
              Sony Eriksson se taky vždy zdál být slušný telefon, dokud nedošlo k dennímu použití. 12 Uvidíme zítra v závodě, ale nečekám od něj zázrak. Bude to mela s TR. A možná se Sirotkinem. 04
              Podium McLarenu je letos utopie. Jak jsem psal jinde, šance jim může zvednout jen odchod RB k Hondě. Jinak je letos i příští rok prvních 6 míst vybraných. Nečekal jsem zázrak, ale po těch všech prohlášeních je to propadák sezóny. S prominutím všech fanoušků McLarenu, je to holý fakt. Můžeme se nechat utěšovat PR kecy, že tentokrát nic, ale příště už to určitě dopadne a jak vše vylepší atd., ale od slov bývá někdy hodně daleko k činům a ostatní očividně víc drží ústa a makají.
              TR je na tom lépe, než jsem koncem loňské sezóny čekal. Viděl jsem to vteřinu za Sauberem a oni je nakonec proženou. To je super.
              Honda motor pořád neumí, ale to neumí ani McLaren šasí. Aktuálně se ukázalo, že za tu bídu mohl svým podílem i McLaren. Určitě né fifty-fifty, ale podíl na tom měl značný.
              Bottas je trouba. Jeho prohlášení o dorovnání Lewise je teď stejně trapné, jako prohlášení McLarenu před sezónou. Bude rád, když bude stačit Ferrari a RB. Už ať je podepsaný Ricci. Ať je u nás více klidu v PK. Tenhle trouba z toho je schopný udělat loterii. 12
              A Haas za mě super. Konečně přestali fňukat a zkusili ty fičury ze Scuderie nastavit. A očividně to potom funguje. 12 Je to příjemné oživení po dvou letech. A doufám, že to nebude mít jepičí život jak před dvěma lety. 11

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Jen pár poznámek. Nemyslím si, že McL neumí šasi. Podle mne mohlo být dost pravdy na jejich loňských prohlášeních. Ale Honda, není Renault. 03 Jinak souhlas, že tým s motorářem jsou celek a jako celek bojují. Tak že nelze vše svádět jen na šasi, nebo jen na motor. (To mne vytáčelo už v případě RedBullíčků).
                A Haas nefňukal. To fňukal jeden z jeho pilotů 03 18
                Jinak bych se klidně pod tvůj příspěvek podepsal. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Honda není Renault, ale dosahují s ním podpobné výsledky a jsou 1,8s za týmem se stejným motorem. Pokud nemáš Alíka za totálně neschopného, tak bude špatně asi něco na tom šásku ne? 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Miku, posuzuješ dvě rozdílné věci. Ostatně jako vždy. U tebe mne to nepřekvapuje.
                    Já, ani McLaren netvrdíme, že letošní jejich šasí patří k nejlepším.To zase podsouváš (jak je tvým zvykem ty). Já tvrdím, že s motorem Honda mohli mít loni šasi které patřilo k nejlepším. Nemám důvod tomu nevěřit. Zároveň tvrdím, že tým vyhrává i prohrává spolu s motorářem. A výhra není jen zásluhou týmu, stejně jako prohra není jen zásluhou motoráře. (V minulosti, když se jednalo o RedBullíčky jsi to nechtěl pochopit a plival na Renault, dnes to také nechceš pochopit, ale pro změnu pliveš na McLaren.) Trošku konzistentních názorů bych od tebe rád četl.
                    Je docela možné, že to co získali na výkonnosti letošního motoru, zase ztratili v jejich šasi. Pochop, museli dělat kompromisy. Stejné kompromisy o kterých jsem psal, v případě PR keců Hornera, který tvrdil, že s Mercedesem by měli titul.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      U RB byl hlavním problémem motor Renault a občas i neměli špičkové šasi. U Mclarenu byl hlavním problémem motor Honda a občas neměli špičkové šasi. V obou případech měli dostatek důvodů ke kritice dodavatele motorů. Kde že vidíš tu nekonzistentnost? Abych byl konzistentní,musel bych tvrdit, že měl Mclaren lepší šasi než RB? Nebo jak vypadá konzistentní názor na tyto 2 příklady?
                      Teď mají oba motory stejné, tedy ztráta motoru je stejná. Rozdíl mezi nimi je 1,8s. V čem asi bude problém?
                      Evidentně RB zvládá kompromisní řešení kolem motoru Renault dost dobře, mnohem lépe než samotná továrna. Stejně tak by si poradil s kompromisními řešeními u motoru Mercedes. Ne první závod, ale nikdo (ani Horner, ani Marko, ani já) netvrdil, že by vyhrávali hned od prvního závodu. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Red Bull je noční můra každého motoráře, který nechce mít z tovární stáje stafáž. Mercedes umí s šasí pěkně zahaprovat, tak bych měl docela obavy, kdyby si je vzali k sobě. 04

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Tak nikdo netvrdil, že by Red Bull Mercedes zvlácoval. Ale rozhodně by jsme viděli vyrovnané šampionáty. 03

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            194.228.59.XXX
                            Mercedes má silné aero, ale neumí to tak dobře s trakcí jako RB. V pomalých zatáčkách je RB fenomenální. Proto si mohou dovolit jezdit s nižším přítlakem.
                            Nerad, ale nemám problém přiznat to, že RB je co se šasí týká nejlepší. Především po stránce trakce. Aero umí i Mercedes s Ferrari. Respektive i McLaren.
                            Stejně jako nemám problém přiznat, že mi hodně spadl kámen ze srdce, když Ferrari s Mercedesem poslali RB k šípku s motory.
                            O vyrovnanosti mluvíš Ty, já o ní celkem pochybuji. Nebyl by to tak hrozný obklad, jako dostávají kosočtverce, ale Mercedes tu koncepci nemá tak dobrou jako RB.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              No tipl bych si, že na tratích jako Monako či Singapur by RB mohl výrazně vyhrávat. Zase na rychlejších tratích by už trakce RB nebyla tak důležitá a mohl by mít Mercedes navrch. Každopádně by nebyla nuda.
                              Ale jsou to čistě naše spekulace. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • jon

                                jon

                                194.228.59.XXX
                                Kdyby šlo jen o ty dvě tratě, jedou dnes s Mercedesem. 12 Jsou to spekulace, ale jak Ferrari, tak Mercedes věděli moc dobře, proč je poslat k ledu. Respektive oni je úplně neodpálkovali, jen jim nabídli loňskou techniku. 04

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Nekonzistentnost vidím, ve tvých příspěvcích a obhajobě RBR během první turbosezóny. McL je teď v první sezóně s Renckem. Tak obhajuj jejich řešení a plivej na Renault tak, jak jsi to dělal tehdá v případě RedBulíčků.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Ty sis toho nevšiml, ale já pořád "plivu" na Renault. Pořád má jejich motor ztrátu na konkurenci. Stejně jako tehdy. Jen už neztrácí tolik, trochu ztrátu dohnali. Nebo s tím nesouhlasíš? Tedy tvrdí to sám Renault a podle výsledků souhlasím. Není to už kolem 1s, ale asi polovina. Tedy je to čistě můj odhad, ale podle Abiteboula to ztáhli na necelou polovinu.
                          Rozdíl je poze v tom, že RB tehdy byl suverénně nejlepším týmem s Renaultem, kdežto Mclaren nejhorším. Tedy dost těžko můžu u Mclarenu házet všechno na Renault, když jsou se stejným motorem ostatní lepší. Nebo máš pocit, že dostávají o 1,8s na kolo horší motor než RB??? Tomu nevěříš ani ty. 03
                          Tedy mají stejný motor, dle tebe nejkomplexnějšího pilota a jednoho z nejlepších jezdců všech dob a přesto ztrácí 1,8s. Tak na co to mám házet? Kde je chyba, když ne v šasi? Povídej. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama