DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už jsem nechtěl psát, že mě FA svým ovlivněním souboje na čele závodu naštval, ale dnes to mám live a napsat to musím. Dnes to udělal znovu a omluva, že bojoval o bod mě nezajímá. Současná pravidla mluví jasně o modrých vlajkách a FA dnes (podruhé dohromady s Malajsií), jasně ovlivnil možný souboj a na čele závodu a osobně doufám, že už ho konečně potrestají. Nevím o co mu šlo a jestli si takhle kompenzuje frustraci tak je to dost ubohé.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Úplně přesně netuším na co narážíš, pokud na to že pustil v té vracečce jen Lewise, a ne Maxe tak to jde spíš na vrub toho že těžko mohl vědět kolik jezdců ho předjíždí, a že Max se k předjetí až tak neměl.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Naštěstí neovlivnil nic, asi bude potrestán, no rval se o bod jako lev. Neomlouvám ho, ale chápu ho.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik sekund je za nim dalsi souper o umisteni a existuje i tymove radio. Ne, tahle vymluva v dnesni dobe opravdu neobstoji.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        neovlivnil? podívej se na rozdíl mezi Lewisem a Maxem před a po předjetí Alonsa a konec konců i Massy. hlavně ze strany Alíka jasné.
        netvrdím, že ho nechápu, ale pravidla jsou jasná. zrovna u takhle zkušeného pilota je to úlet. že nevěděl, kolik aut na předjetí o kolo je za ním? hloupost! mají přeci týmové rádio, takže mu to měli prostě říct. jednoznačná chyba.
        vím, že na kdyby se nehraje, ale mohl je pustit oba a pak se za Maxem vyvézt třeba až před Massu

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Podle me ovlivnil. Hamilton se za vozy pred sebou trapil udajne diky nastaveni auta, ktere mel Verstapen odlisne. Takze pri predjizdeni o kolo ziskaval Verstapen vyhodu. Mel tak sanci se pokusit o utok, ale zkuseni mazaci ho mozna i zamerne nepustili, aby nevyhraval mlady arogantni cucak, kdo vi, co se Alonsovi a Massovi honilo hlavou krome jejich vzajemneho souboje 13

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Nevěděl kde přesně Max je, a mimo to on také závodil. Ten závod trval 56 kol a Fernando přibrzdil Maxe cca. 2 zatáčky, což je naprosto zanedbatené. Max měl celých 56 kolů na to aby Lewise předjel, bohužel v čisté rychlosti za ním přece jenom o trochu zaostával.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Ono to pravidlo je pořád stejné. Po třetí modré stop & go. Lewis za ním už nějakou dobu jel. Z 2 sekund měl náskok na 0,5 s. Alonso to jen navrátil tam, kde to bylo, než je oba dojeli.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ano, Hamovi přidělal pár vrásek.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          18 18 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      185.51.248.XXX
      To je blbost..a zaujatost...Nevim jak zni pravidla presne ale myslim ze tam je neco o trech zatackach...Alonso ma tri zatacky na to pustit soupere...(Hama)a pak ma dalsi tri zatacky pustit dalsiho(Versta) Toho dokonce pustil hned za tou vraceckou, kdyz akcelerovali do kopce,klidne mohl jeste pred nim projet Spoon..v pravidlech neni ze musis poustet deset aut za sebou kdyz jsou o kolo pred tebou...Kdyby jich tam bylo pet tak muze kazde tri zatacky pustit jedno auto a nikdo by nemel rict ani popel.. A souboj o celo vzniknul diky tomu soubji Mas vs Alo...takze je usmevne ze si lidi stezuji ze piloti o kolo zpet neco ovlivnili...kdyby mezi sebou nebojovali tak ani k zadnemu souboji nedojde...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        53 kol 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Trvalo to desitky vterin. A mel pustit oba zaroven a ne mezi ne hazet blok. A prave proto, ze bylo posledni kolo a Max uz nebude mit dalsi sanci na utok je mel nechat oba spolu. Jak Alonso, tak Massa hrube zasahli do boje o vitezstvi.
        Navic jde o zkusene matadory, nejsou to zadni vyklepani novacci, kteri nevi, co se deje na trati.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.72.104.XXX
      Ignorování modrých vlajek - to určitě ano. Ale v tom poškodil možná více Hamiltona než Verstappena. Po celou dobu modrých vlajek mu dělal špinavý vzduch a Verstappena ve vracečce zdržel minimálně. Tak o jaké kompenzaci frustrace tady mluvíš?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Jaký blok? Než Lewis dojel Alonsa, měl 2,5 sekundy náskok a pak je měl pustit oba?
        Když se Lewis dostal před Massu, měl náskok pouze 1,5 sekundy.
        Ano, očividně to mohlo ovlivnit závod, ale ve prospěch někoho jiného.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        přesně tak. jen si každý sáhněme do svědomí, co by jsme říkali, kdyby tohle předvedl třeba Stroll, Gasly nebo Verstapen - prostě někdo z těch mladých třeba při souboji Hama s Vettelem. ať už by to souboj ovlivnilo tak či tak, tak by tu bylo z jednoho z táborů křiku, že bych musel ztlumit repráky.... 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Ano, prave proto me prekvapuje, ze takovou klukovinu udela dvojnasobny sampion a jeho verna tymova dvojka. Massa asi potreboval do radia "Hamilton and Verstapen are faster than you." 13

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Vůz přede mnou a okolista jsou 2 různé věci. Podívej se na záznam live timingu https://www.youtube.com/watch?v=rY-asKNjTsY ... To, o čem mluvíme začíná na cca 1h 27 min. Podívej se, jak dlouho jel Lewis za Alonsem a jak rychle se před něj potom dostal Max.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        FIA prošetřuje Alonsa za to, že ignorováním modrých vlajek poškodil Hamiltona. O nějakém poškození Maxe se nemluví. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Přesně tak. Lewis za ním jel od cílovky až do 12-tky, která je mezi Hairpin a Spoon. Jen v "S" ztratil cca 1 sekundu, protože tam Massa jel hroznou tužku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          v pohode, ono i tohle ukazuje, jak se nehorazne Hamilton trapil za jinym vozem. On se tomu Alonsovi skoro ani nemohl poradne priblizit, jak mu to za nim nejelo. Zase nebudes trvat na pusteni o kolo, kdyz je za tebou 2 sekundy a nepriblizuje se.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            2 sekundy? 12 Po VSC měl náskok 2,5 sekundy. Dobře, než se dostal do háku (0,5 s za Alonsa), tak se náskok ztenčil na 1,5 sekundy. To bylo na cílovce, ze které absolvoval za Alonsem a Massou distanci až do 12-tky. Za tu dobu celý náskok ztratil. Po předjetí měl náskok 0,7 s ... I kdyby nic jiného, tak je to 0,8 s v Lewisův neprospěch. Takže opravdu nevím, jak Alonso mohl Maxe poškodit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Hezký rozbor od všech a krásný výčet sekundových rozdílů. K tomu už bych měl jenom jeden dovětek. FA tedy měl dostat tresty hned dva. Proč ??? Protože nejprve hrubě brzdil LH a pak MV. Nic to nemění na tom, že pokaždé nerespektoval modré vlajky a porušil pravidlo, které existuje. Stejně tak na tom nic nemění, že komisaři nedokážou samy stejně posuzovat stejné pravidlo. Je to škoda a kazí to závody.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          No a i když vždy píšu a jsem zastáncem zrušení modrých vlajek jako celku, prostě mě FA naštval a jsem přesvědčen, že to prostě nemá zapotřebí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Naprostý souhlas. 01 Alonso je zdržel oba, Lewise o trochu víc. Ale vyhrál, Max dojel po zásluze druhý, takže to výsledek nijak neovlivnilo. Max by Lewise stejně nedal. Lewis celý závod kontroloval a neměl potřebu tahat esa z rukávu.
            Víc by mě naštvalo, kdyby nějaká podobná hloupost ovlivnila souboj Valteriho a Ricciho. Byť fandím Mercedesu, Ricci jel chytře a schoval si výkonnost pneumatik na případný boj s Valterim. Kdyby ho kvůli podobné situaci s okolistou Valteri předjel, bylo by to určitě na diskuzi o ovlivnění závodu a případný trest by byl na místě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Pravidla jsou jedna vec a rozum a cit druha. Kdyz jedou dva piloti v boji o vitezstvi v zavode nalepeni na sebe, tak vyuzit pravidel a pustit jednoho a potom az po x stovek metru druheho je proste prasarna, ikdyz mozna podle pravidel. To je vse.
        Zcela bezne jsou k videni zabery, kdy vuz pusti dva vozy najednou a maji i vetsi rozestup, nez 0,5s jako to bylo v dnesnim pripade.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          jó, při zrušení modrých praporků by to bylo skutečně zajímavé. obecně by byly závody méně předvídatelné, protože třeba dnes si dokážu představit, jak Lewis opatrně krouží za dvojicí Mas+Alo až do cílové rovinky aby je bezpečně předjel a v ten moment by měl Maxe minimálně těsně za sebou, ne-li už vedle sebe nebo před sebou 03 ale pravidla jsou jaká jsou a že je FIA nedokáže v plné míře ( ať už jde o vysoušení startovních slotů, modré vlajky, dodržování limitů trati atd atd ) vymáhat, je jen a jen její ( dlouhodobou ) ostudou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            v IndyCar modre vlajky nemaji, nebo ano? tam musi rychlejsi jezdec predjet i o kolo jezdce svym umem a bez vlajek, nebo se pletu?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            Ja psal, ze Alonso ovlivnil zavod, ne ze poskodil Maxe. Podle toho, jak se Hamilton laskoval s autem po dojeti se myslim docela klepal a vedel, ze Max by mel asi sanci zautocit.
            Jde mi spise o to, ze v poslednim kole mohl byt k videni drama az k cilovemu praporku. tak to Alonso s Massou rozhodli sami a stanovili konecne poradi. Ja fandil LH, ale nabidnute drama by se mi zkratka libilo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.72.116.XXX
          Zde v diskusi se o něm mluví 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Hmm, ty ses pustil do Alonsa? Hledím. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Tak rovnou do F1 zaveď standardní šasí, které je na tyto situace navrženo, přidáme žluté fáze, aby k významným časovým ztrátám docházelo jen v případě technické poruchy a je to. 03 F1 je F1, Indycar je Indycar. Každá série má svá specifika a nějak nechápu, proč to míchat dohromady ...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Však ale o tom tady debatujeme. To drama udělal především Alonso. Viz článek vedle. Modrou dostal, když měl Lewis podle live timingu náskok 1,5s. Když ho oba předjeli, dostal Maxe do teoretického DRS okna.
        On stejně Max neměl šanci. Když předjeli na cílovce Massu, tak Max potom v půlce posledního kola ztratil vteřinu. Potom Lewis zvolnil a už se to dojelo. Takže jestli na to Max měl, mohl se v "S" docvaknout a zkusit to pak před Hairpin, mezi Spoon a 190R nebo před 15-tkou. Nikde ho ale Lewis už nenechal čuchnout.
        Celé to teoretické drama jde na vrub Alonsovi. Je pravda, že Lewis se do souboje nehrnul a klidně by za nimi ještě jel jedno kolo nebo si počkal na černou pro Alonsa.
        Laškování Lewise bylo podle mě především kvůli tomu, že Vettel už druhý závod trpí na techniku a Mercedes šlape jako hodinky. A loni touhle dobou byl v pěkné rýži potom, co ho technika vyšplouchla z kontrolovaného prvního místa v Sepangu. Tak je spíš pokorný a je rád, že tentokrát jde pro titul hladším způsobem. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama