DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Penalizacemi ovlivněná Grand Prix Japonska mohla být jednou z posledních nadějí Ferrari zvrátit běh šampionátu nastavený v posledních závodech. Italská stáj ale opět nezvládla po technické stránce už třetí závod v řadě a možný titul se jí mílovými kroky vzdaluje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nabídl Hamiltonovi svým odstoupením titul na stříbrném podnose

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 124, poslední 10.10.2017 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 09:22
Lewis si suverénně stylem start cíl vyjel čtvrtý… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:46
Malajsii jsem viděl až ze záznamu a ve středu už… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2017 08:54
Tezko mohl vedet? Vzdyt na displeji vidi, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Překvapivě proti tvému komentáří nic zásadního nemám. Ale jednu věc jsi napsal krásně:
"Chování ostatních pilotů k Verstappenovi, kdy mu včas neuhýbají (si myslím), tkví ve Vestappenově bezohledném a nekolegiálním chování v minulosti. Každý svého štěstí strůjcem."
S tím nejde než souhlasit. Jen znám jednoho diskutéra, který podobnou situaci v Brazílii 2012 hodně těžce nesl. Označil to za hrubé znehodnocení celého šampionátu. Vettel prý díky tomu získal titul neoprávněně a bylo to důkazem proradnosti a bezohledného charakteru jistého M. Schumachera. Vzhledem k tomu, že ten diskutér si zakládá na rovném přístupu ke všem pilotům, tak to nelze brát jako nenávist k Vettelovi nebo Schumacherovi, ale jedině tak, že dospěl. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Souhlasím. Jenom si oba vzpomeňte, jak kdysi děkoval (a dokonce se klaněl) svému autu Vettel v RB 12.
Aktuální situace se určitě nelíbí take Liberty Media, jelikož poslední závody už nemusí mít takovou atraktivitu než kdyby se jelo do posledních zatáček.
Na RTL byl záběr z boxů Ferrari, kdy Sebova PR asistentka ho někam volala, on jen mávl rukou a šel někam dál do zázemí týmu a ona oči v sloup. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.72.116.XXX
Zde v diskusi se o něm mluví 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ja psal, ze Alonso ovlivnil zavod, ne ze poskodil Maxe. Podle toho, jak se Hamilton laskoval s autem po dojeti se myslim docela klepal a vedel, ze Max by mel asi sanci zautocit.
Jde mi spise o to, ze v poslednim kole mohl byt k videni drama az k cilovemu praporku. tak to Alonso s Massou rozhodli sami a stanovili konecne poradi. Ja fandil LH, ale nabidnute drama by se mi zkratka libilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
v IndyCar modre vlajky nemaji, nebo ano? tam musi rychlejsi jezdec predjet i o kolo jezdce svym umem a bez vlajek, nebo se pletu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak loni vyžral Hamilton snad všechny průsery, které Mergl měl. A proto také mohl být mistrem světa Nico. Letos je situace jiná. Spolehlivost větší, možná i na úkor rychlosti (v určitých fázích sezóny).
A Hamík se podle mne klidně nechá porazit i Vettelem, jen aby získal potřebné body. Protože teď už Sebovi nestačí jen vyhrát všechno, ale potřebuje, aby Hamilton ztrácel ještě s ostatními. Nejlépe, aby alespoň v jednom závodě, nezískal nic. Jenže situace u Mercedesu a Ferrari nasvědčuje spíše opaku. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Při virtuálním SC je přesně dán čas během kterého může jezdec ujet určitý úsek, pochopitelně ne vždy to jezdec přesně odhadne, a jede pomaleji, z toho pak pramení časové rozdíly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
jó, při zrušení modrých praporků by to bylo skutečně zajímavé. obecně by byly závody méně předvídatelné, protože třeba dnes si dokážu představit, jak Lewis opatrně krouží za dvojicí Mas+Alo až do cílové rovinky aby je bezpečně předjel a v ten moment by měl Maxe minimálně těsně za sebou, ne-li už vedle sebe nebo před sebou 03 ale pravidla jsou jaká jsou a že je FIA nedokáže v plné míře ( ať už jde o vysoušení startovních slotů, modré vlajky, dodržování limitů trati atd atd ) vymáhat, je jen a jen její ( dlouhodobou ) ostudou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Je svuj no a ikdyz rika, ze nebere nic nez prvni misto, tak zase asi neni ochoten tomu vse podridit. Neni jediny.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Pravidla jsou jedna vec a rozum a cit druha. Kdyz jedou dva piloti v boji o vitezstvi v zavode nalepeni na sebe, tak vyuzit pravidel a pustit jednoho a potom az po x stovek metru druheho je proste prasarna, ikdyz mozna podle pravidel. To je vse.
Zcela bezne jsou k videni zabery, kdy vuz pusti dva vozy najednou a maji i vetsi rozestup, nez 0,5s jako to bylo v dnesnim pripade.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Naprostý souhlas. 01 Alonso je zdržel oba, Lewise o trochu víc. Ale vyhrál, Max dojel po zásluze druhý, takže to výsledek nijak neovlivnilo. Max by Lewise stejně nedal. Lewis celý závod kontroloval a neměl potřebu tahat esa z rukávu.
Víc by mě naštvalo, kdyby nějaká podobná hloupost ovlivnila souboj Valteriho a Ricciho. Byť fandím Mercedesu, Ricci jel chytře a schoval si výkonnost pneumatik na případný boj s Valterim. Kdyby ho kvůli podobné situaci s okolistou Valteri předjel, bylo by to určitě na diskuzi o ovlivnění závodu a případný trest by byl na místě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Ne za všechno mohla technika u Mcl. Kimi si užíval života a nedával F1 100%... Četl jsem to v nějakém článku, kde se o něm vyjadřoval Martin Whitmarsh, právě v tom smyslu, že promrhal svůj talent...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Mě přijde, že po Singapuru už tam trochu přeskupili priority. Věděli, že letos má Mercedes do konce sezóny lepší motor, kdy včas nasadili poslední vývojovou variantu se spalováním oleje. Ferrari to podělalo a s poslední specifikací se trápí. Asi na tom přehnaném spalování u nich přece jen bylo něco pravdy.
Každopádně je to tovární tým a ten progres v minulé a letošní sezóně měli veliký. Příští rok budou zpátky. Šasí mají super, motor přes zimu doladí a i Mercedes bude muset trochu předělat koncepci, tak to může být úplně stejně vyrovnané.
Red Bull dost možná příští rok dostane podřadné motory a o formě McL můžeme hádat. Stejně jako Tom doufám, že půjdou nahoru, ale taky je může podělat Renault, pokud půjde nahoru. I když dnes byl Renault taky dost komický. S tím zaseknutým DRS u Hulka jsem si vzpomněl na kamarádovo Clio, které bylo u autoelektrikáře asi stejně často, jako těhotná holka u gynekologa. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Vsak v pohode. Ja jen, ze uz se v historii staly divocejsi veci, nez stahnout 34 bodu v poslednich 5 zavodech, kdyz za vitezstvi je 25 bodu. Jen si vzpomen na minulou Malajsii. Z niceho nic konec pro Hamiltona z jasneho prvniho fleku a 25 bodu v haji. Je jasne, ze nyni pravdepodobnost hraje do karet Hamiltonovi cim dal vic a ted by si na Ferrarri asi uz vsadil malokdo objektivni. Muselo by se toho uz vazne stat hodne, aby Hamilton o titul prisel. Zvlaste pri problemech rudych, kde se navic da ocekavat, ze ty lapalie mozna budou pokracovat.
A jak rikas, Hamilton uzral a uz to nehroti jako drive do posledni sekundy zavodu, kdyz neni treba a i toho Verstapena asi pusti pred sebe, kdyz bude vedet, ze Vettel je bezpecne za nim. A to je jedine dobre, tim se z nej stava komplexni jezdec.
Ale ze to nema jen tak uplne zadarmo myslim ukazaly i ty jeho dnesni gesta po dojeti, jak si dal na cas, nez vystoupil z vozu a potom jak zcela uprimne dekoval auto, ze dojelo do cile 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
No a i když vždy píšu a jsem zastáncem zrušení modrých vlajek jako celku, prostě mě FA naštval a jsem přesvědčen, že to prostě nemá zapotřebí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ok, díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Hezký rozbor od všech a krásný výčet sekundových rozdílů. K tomu už bych měl jenom jeden dovětek. FA tedy měl dostat tresty hned dva. Proč ??? Protože nejprve hrubě brzdil LH a pak MV. Nic to nemění na tom, že pokaždé nerespektoval modré vlajky a porušil pravidlo, které existuje. Stejně tak na tom nic nemění, že komisaři nedokážou samy stejně posuzovat stejné pravidlo. Je to škoda a kazí to závody.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
OK. Neber to moje pošťouchnutí tak vážně. Do jisté míry jsi měl minule pravdu.
Ale já na to koukám pohledem z celé sezóny. Snažím se brát v úvahu všechna mně známá fakta. Tak se mi nezdálo pravděpodobné, že Lewis se nechá sestřelit Maxem, protože Ricci by ho nesestřelil. Nebo, že Mergl nedojede z důvodu jejich nespolehlivosti.
Fakt jsem si už dříve myslel, že problémy s technikou, budou mít v závěru sezóny spíše u Ferrari. Klidně si nalistuj diskuzi k Monaku a moje argumenty "proč Kimi netlačil na Seba po jejich výměně na čele." Už tehdá jsem psal o šetření techniky v zájmu možných problémů v konci sezóny.
A já fakt nepovažuji Hamíka za více nervově labilního, než je Vettel. Servítky si tu moc neberu, ale v hlavě to pomotané nemám. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jo maji recht, stalo se to hned v prvni zatacce, Kimi ho vytlacil mimo trat, kdyz to Stoffel zkousel vnejskem. Ted jsem si pustil zaznam. Jsem si toho ani nevsimnul pri tom co se delo vepredu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Možné to je, ale při spolehlivosti Mercedesu a rychlosti Lewise už u Ferrari ztratil víru v titul i ten největší optimista. Morálka tam bude nulová ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama