DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
16:07 03.10.2017 77.240.103.XXXPro Jona:
Raikkonenovi, když se vracel nikdo nevěřil. Mnozí zde dokonce tvrdili, že slízne větší ostudu, než Schumacher. A opak byl pravdou. Kimi vyjel v jediné sezóně více bodů, než Schumi za všechny tři sezóny, po svém návratu, dohromady. A to do té doby v silně průměrném Lotusu. Nikdy jsem si ani na chvíli nepomyslel, že Grosjeana poráží jen díky svému umění. Lotus jel jednoznačně na Kimiho. (Podobná situace, jako u Ferrari, kdy tam byl s Alonsem a nyní s Vettelem. S jediným malým rozdílem, že se na Kimiho nejede). A jet na někoho, je o více věcech uvnitř týmu. O kterých ani nemáme ponětí. Např. dva stejné motory, nejsou stejné. Vždy je jeden "lepší" sice o píď, ale je. Svého času to bylo jablko sváru mezi Prostem a Sennou.Tým to většinou dobře ví, kterou součástku komu dát. Avšak navenek se všichni tváří, že nikdo není zvýhodňován ani maličko. Auto se staví většinou "pro" jednoho z pilotů. A pak přichází to, co je už trošku patrné. Závody. A tam už lze postřehnout některé nestandardní postupy a přístupy k jednotlivým pilotům.
Nebo snad chceš tvrdit, že v tvém roce 2014 bylo auto postaveno pro Kimiho? Vždyť když na něm začali pracovat, tak ještě ani nemohli vědět, kdo bude s Alonsem v týmu. A pokud mají oba kolegové rozdílné požadavky na jízdní vlastnosti, pak je těžké dělat kompromis v základním návrhu vozu. Kór, když chceš titul. Leccos lze dohánět nastavením, (u vozu toho, pro něhož nebyl stavěn základ), ale ne vše. Znamená to více práce a nejistý výsledek. A tak to také v té sezóně 2014 probíhalo. Ve druhé půli Ferrari konečně Kimimu udělalo nějaký upgrade, tak že se cítil trošku lépe. Jenže to už ztrácel na čelo i svého kolegu propast. A pak příjdou mudrci z řad diskutérů F1news kouknou na tabulku, vžijí se do pozice šéfa stáje a chrlí svá moudra. Až Vettel bude doplácet na týmová rozhodnutí ve prospěch svého kolegy tak, jako doplácel Kimi v posledních dvou letech, uvěřím, že Ferrari nemá jedničku a dvojku.-
Easy
16:54 03.10.2017 178.209.132.XXXHahaha, takže je nám to všem tady naprosto jasné! Vettel vítězí nad Kimim díky lepším součástkám! No teď už aspoň vím, že tady je veškerá další debata úplně zbytečná, protože tvoje přesvědčení, že vše je pro Vettela a vše proti Kimimu ti nikdo nemůže díky těmto argumentům (o kterých nikdo nemáme ani páru) vyvrátit. Aspoň si ušetříme diskusní čas.
P.S. Když už se tým rozhodne preferovat jednoho z jezdců, má k tomu asi důvod. A sice větší šanci na úspěch. A jak říkám, v kvalifikacích vede jasně Vettel, takže si vlastně již v této fázi režíruje průběh závodu.-
Radon
17:15 03.10.2017 84.242.97.XXXNemyslím, že chtěl říct, že má Vettel lepší (výkonnější) motor, ale prostě když jsou dvě stejné součástky pro jednu funkci (třeba píst) a jedna je o ten píď lehčí, nebo nějak jinak v toleranci blíže limitu, tak ji dostane ten (dejme tomu) protěžovaný pilot. V závodech (a v F1 zvlášť) jde o každý mm, dkg atd. výhody.-
odin
17:33 03.10.2017 77.240.103.XXXRadone, kdo nechce chápat- nepochopí. Vysvětlování je marné.
Já jsem přesvědčen, že dvě stejné součástky, nejsou úplně stejné. V době házení hnoje na Pirelli tu byl tuším článek o pneumatikách. A Pirelli přiznalo že jsou nepatrné rozdíly i v jejich stejných směsích pneu. A teď když si vezmu obrovské možnosti špičkových týmů získat jakékoliv informace o svých i dodaných výrobcích, tak je mi jasné, že rozdíly lze najít a identifikovat. A z těch nepatrně "lepších" komponentů poskládat nepatrně lepší auto. A v F1, kde i váha laku hraje svoji roli, je každá výhoda důležitá pro celkový úspěch.
Komedie, které pak vidíme v podobě TR během závodů, jsou už jen završením snahy týmu, preferovat vyvoleného.-
-
-
Easy
18:25 03.10.2017 178.209.132.XXXJestli chceš toto donekonečna probírat i na srazu, tak to raději zůstanu doma, protože mě tato debata už absolutně nebaví.
Musím ještě dodat, že na rozdíl od RoBertina nejsem chodící encyklopedie (to je pro něj poklona) a taky ne vždy vím všechno správně - viz ten Grosjean a začátek jeho kariéry. Nechci se nechat unášet dojmy a proto koukám do statistik (v hlavě je nenosím) a jenom projet ty tři sezóny mi na oficiálním webu F1 zabralo dobrou půlhodinu... A k tomu mám hlad-
odin
19:19 03.10.2017 77.240.103.XXXKdyž nechceš, nemusíme. Já též nejsem encyklopedie, ale nic nehledám. A také to pak podle toho vypadá.
Napsal jsem to proto, že mi připadlo laciné shodit úplně všechny mistry světa v F1. Především vzhledem k dávnější historii, kterou jsem např. já už nezažil. Tedy před sezónou cca 1970-71, kdy jsem se o F1 nějak pozvolna začal zajímat.
Ono totiž čím více k současnosti, tím více politikaření, machinací, podvodů atp. Proto se více vyhraňuji proti současným i nedávno minulým praktikám a jejich aktérům.-
Easy
19:58 03.10.2017 178.209.132.XXXTak dlouho F1 nesleduji, to jsem ještě chodil po houbách .
O formuli jsem se začal vážně zajímat koncem 2001 a od té doby jedna velká vášeň. Bohužel všechno předtím je pro mě jenom historie čerpaná z tiskovin nebo internetu... Vůbec nechápu, jak jsem mohl efjedničku tak dlouho ignorovat. Asi to muselo přijít s věkem.-
odin
20:37 03.10.2017 77.240.103.XXXAč různé názory, vášeň máme společnou.
A možná za dvacet let budeš stejně vyhraněný k názorům svých mladších oponentů, až budeš srovnávat roky dávno minulé (začátek milénia) se současností (která bude budoucností), jako já k tvým.
Kdo nezažil "čistější" závodění, nemůže pochopit. Např. rozdílný pohled na "úmyslné kolize". Já v tom vtip nehledal, po zkušenostech se "současnými" kousky v F1 a jejich posuzováním současnými komisaři. V dobách dávno minulých nic takového nikomu ani nepřišlo na mysl. Protože to znamenalo riskovat kejhák svůj a především soupeřův.
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:16 03.10.2017 77.240.103.XXXAno v kvalifikacích vede Vettel a režíruje si průběh závodu. Když ale skončí hůře, tak mu průběh závodu zrežíruje tým. A v závodě musí končit lépe i kdyby měl Kimi jet na sjetých gumách, dokud jej všichni nepředstihnou o kolo, pokud by to Vettelovi mělo pomoci. -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek