DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 203, poslední 08.10.2017 08:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2017 11:46
Měli-neměli. Pořád tvrdím, že Ham nebude porážen… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:18
Oběma pilotům Ferrari se během víkendu pokazí… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:40
Myslím že Mercedes o svůj náskok nepřišel...jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Pro Jona:
    Raikkonenovi, když se vracel nikdo nevěřil. Mnozí zde dokonce tvrdili, že slízne větší ostudu, než Schumacher. A opak byl pravdou. Kimi vyjel v jediné sezóně více bodů, než Schumi za všechny tři sezóny, po svém návratu, dohromady. A to do té doby v silně průměrném Lotusu. Nikdy jsem si ani na chvíli nepomyslel, že Grosjeana poráží jen díky svému umění. Lotus jel jednoznačně na Kimiho. (Podobná situace, jako u Ferrari, kdy tam byl s Alonsem a nyní s Vettelem. S jediným malým rozdílem, že se na Kimiho nejede). A jet na někoho, je o více věcech uvnitř týmu. O kterých ani nemáme ponětí. Např. dva stejné motory, nejsou stejné. Vždy je jeden "lepší" sice o píď, ale je. Svého času to bylo jablko sváru mezi Prostem a Sennou.Tým to většinou dobře ví, kterou součástku komu dát. Avšak navenek se všichni tváří, že nikdo není zvýhodňován ani maličko. Auto se staví většinou "pro" jednoho z pilotů. A pak přichází to, co je už trošku patrné. Závody. A tam už lze postřehnout některé nestandardní postupy a přístupy k jednotlivým pilotům.
    Nebo snad chceš tvrdit, že v tvém roce 2014 bylo auto postaveno pro Kimiho? Vždyť když na něm začali pracovat, tak ještě ani nemohli vědět, kdo bude s Alonsem v týmu. A pokud mají oba kolegové rozdílné požadavky na jízdní vlastnosti, pak je těžké dělat kompromis v základním návrhu vozu. Kór, když chceš titul. Leccos lze dohánět nastavením, (u vozu toho, pro něhož nebyl stavěn základ), ale ne vše. Znamená to více práce a nejistý výsledek. A tak to také v té sezóně 2014 probíhalo. Ve druhé půli Ferrari konečně Kimimu udělalo nějaký upgrade, tak že se cítil trošku lépe. Jenže to už ztrácel na čelo i svého kolegu propast. A pak příjdou mudrci z řad diskutérů F1news kouknou na tabulku, vžijí se do pozice šéfa stáje a chrlí svá moudra. 11 Až Vettel bude doplácet na týmová rozhodnutí ve prospěch svého kolegy tak, jako doplácel Kimi v posledních dvou letech, uvěřím, že Ferrari nemá jedničku a dvojku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Hahaha, takže je nám to všem tady naprosto jasné! Vettel vítězí nad Kimim díky lepším součástkám! No teď už aspoň vím, že tady je veškerá další debata úplně zbytečná, protože tvoje přesvědčení, že vše je pro Vettela a vše proti Kimimu ti nikdo nemůže díky těmto argumentům (o kterých nikdo nemáme ani páru) vyvrátit. Aspoň si ušetříme diskusní čas. 11

      P.S. Když už se tým rozhodne preferovat jednoho z jezdců, má k tomu asi důvod. A sice větší šanci na úspěch. A jak říkám, v kvalifikacích vede jasně Vettel, takže si vlastně již v této fázi režíruje průběh závodu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Nemyslím, že chtěl říct, že má Vettel lepší (výkonnější) motor, ale prostě když jsou dvě stejné součástky pro jednu funkci (třeba píst) a jedna je o ten píď lehčí, nebo nějak jinak v toleranci blíže limitu, tak ji dostane ten (dejme tomu) protěžovaný pilot. V závodech (a v F1 zvlášť) jde o každý mm, dkg atd. výhody.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          Takto můžeš znehodnotit výkony kteréhokoli jezdce...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Radone, kdo nechce chápat- nepochopí. Vysvětlování je marné.
          Já jsem přesvědčen, že dvě stejné součástky, nejsou úplně stejné. V době házení hnoje na Pirelli tu byl tuším článek o pneumatikách. A Pirelli přiznalo že jsou nepatrné rozdíly i v jejich stejných směsích pneu. A teď když si vezmu obrovské možnosti špičkových týmů získat jakékoliv informace o svých i dodaných výrobcích, tak je mi jasné, že rozdíly lze najít a identifikovat. A z těch nepatrně "lepších" komponentů poskládat nepatrně lepší auto. A v F1, kde i váha laku hraje svoji roli, je každá výhoda důležitá pro celkový úspěch.
          Komedie, které pak vidíme v podobě TR během závodů, jsou už jen završením snahy týmu, preferovat vyvoleného. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Vyvolený byl tedy každý mistr světa z minulosti 18 18 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              To se neodvážím tvrdit. Ale většina ano. Tedy alespoň vyvolený v rámci týmu... 03 O srazu to můžeme probrat důsledněji do hloubky i minulosti.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Jestli chceš toto donekonečna probírat i na srazu, tak to raději zůstanu doma, protože mě tato debata už absolutně nebaví. 17
                Musím ještě dodat, že na rozdíl od RoBertina nejsem chodící encyklopedie (to je pro něj poklona) a taky ne vždy vím všechno správně - viz ten Grosjean a začátek jeho kariéry. Nechci se nechat unášet dojmy a proto koukám do statistik (v hlavě je nenosím) a jenom projet ty tři sezóny mi na oficiálním webu F1 zabralo dobrou půlhodinu... A k tomu mám hlad 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Když nechceš, nemusíme. Já též nejsem encyklopedie, ale nic nehledám. A také to pak podle toho vypadá. 18 18 18

                  Napsal jsem to proto, že mi připadlo laciné shodit úplně všechny mistry světa v F1. Především vzhledem k dávnější historii, kterou jsem např. já už nezažil. Tedy před sezónou cca 1970-71, kdy jsem se o F1 nějak pozvolna začal zajímat.
                  Ono totiž čím více k současnosti, tím více politikaření, machinací, podvodů atp. Proto se více vyhraňuji proti současným i nedávno minulým praktikám a jejich aktérům.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Tak dlouho F1 nesleduji, to jsem ještě chodil po houbách 12.
                    O formuli jsem se začal vážně zajímat koncem 2001 a od té doby jedna velká vášeň. Bohužel všechno předtím je pro mě jenom historie čerpaná z tiskovin nebo internetu... Vůbec nechápu, jak jsem mohl efjedničku tak dlouho ignorovat. Asi to muselo přijít s věkem. 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ač různé názory, vášeň máme společnou. 03 11
                      A možná za dvacet let budeš stejně vyhraněný k názorům svých mladších oponentů, až budeš srovnávat roky dávno minulé (začátek milénia) se současností (která bude budoucností), jako já k tvým. 03 12
                      Kdo nezažil "čistější" závodění, nemůže pochopit. Např. rozdílný pohled na "úmyslné kolize". Já v tom vtip nehledal, po zkušenostech se "současnými" kousky v F1 a jejich posuzováním současnými komisaři. V dobách dávno minulých nic takového nikomu ani nepřišlo na mysl. Protože to znamenalo riskovat kejhák svůj a především soupeřův.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Možná ano... Už teď mi vadí celkově ten sociálně sdílený život plný selfíček a lajků. 18

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ano v kvalifikacích vede Vettel a režíruje si průběh závodu. Když ale skončí hůře, tak mu průběh závodu zrežíruje tým. A v závodě musí končit lépe i kdyby měl Kimi jet na sjetých gumách, dokud jej všichni nepředstihnou o kolo, pokud by to Vettelovi mělo pomoci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Je to marný, je to marný, je to marný...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Ano, je to marný, marný, marný...
            Celá F1 je od základu zinscenovaná, proč na to vlastně koukáme?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            11 11 11
            To vím taky.
            Vettel dost možná svojí labilitou a arogancí prošvihl Ferrari titul a někteří to očividně "nedávají". Tak se tu dohadujeme o minulosti, abychom nemuseli řešit současnost. 03 18 18 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              178.209.132.XXX
              Minulost do toho taháš ty, já na tvoje tvrzení akorát reaguji 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                To je možné, protože pořád srovnávám současnost s minulostí, kterou jsem zažil. Nejspíše jde o generační problém, že se nemůžeme shodnout. 05

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          Podívej se na výsledky všech sezón, kde jezdil Kimi s Vettelem u Ferrari a řekni, kolikrát dostal Kimi naděleno kolo... Prosím, přestaň donekonečna tvrdit tyto nesmysly s TR.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama