DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 203, poslední 08.10.2017 08:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2017 11:46
Měli-neměli. Pořád tvrdím, že Ham nebude porážen… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:18
Oběma pilotům Ferrari se během víkendu pokazí… »
» juras (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2017 11:40
Myslím že Mercedes o svůj náskok nepřišel...jakou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Je to s tebou zlé, když nepochopíš nadsázku. Kolo nedostal nikdy, ale na sjetých gumách už párkrát nepochopitelně ztrácel na všechny včetně Vettela. A to na tom nebyl zrovna špatně oproti Sebovi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              178.209.132.XXX
              Párkrát... Schválně jsem si projel statistiky z těchto tří sezón. Ne vždy tomu tak bylo. Takže netvrď, že když se Vettel kvalifikuje za Raikkonenem, tak se mu vždy Kimi uklidí z cesty (reakce na tebe: "A v závodě musí končit lépe i kdyby měl Kimi jet na sjetých gumách...").

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Easy, víš co je tvůj problém? Ty očividně neumíš česky. Zaměňuješ slova "párkrát" za "vždy". A pak se snažíš podsunout takto upravená tvrzení. Tak u mě se ti to nepovede. 03 11 18
                Ale zkusil jsi to. 01 18 - oceňuji!!!

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  Tak slovíčkařit se ti zachtělo? Ok...

                  Ty píšeš, že Vettel MUSÍ v závodě skončit před Raikkonenem. Z toho plyne, že dle tebe VŽDY před ním skončí.
                  "Párkrát" jsem napsal schválně, protože párkrát opravdu Seb v případě neúspěšného kvalifikačního duelu s Kimim skončil před Kimim.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Vidíš, a já jsem si myslel, že tvoje "párkrát" (z 18:06), bylo jen reakcí (použitím) na moje "párkrát" (z 17:36).
                    Jinými slovy: nikde jsem netvrdil, že když Kimi skončí v Q před Sebem, tak je automaticky v závodě odsunut za něho.
                    Tvrdím, "že tomu tak párkrát bylo. Zatímco, když Seb skončí před Kimim, tak nebyl nikdy odsunut za něj.
                    Navíc se bavíme o TR. Čili ne každé "skončení za lépe postaveným kolegou, má příznaky TR. Ale když někdo jezdí na sjetých gumách nesmyslně spoustu kol a stále ztrácí na všechny, je pro mne nepochopitelné (a vysvětlitelné jedině TR), že není povolán k pitstopu.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      A proč by Seba nuceně odsouvali za Kimiho, když to Sebovi jede v závodě obvykle lépe? To, že jezdí líp je nutně jen důsledek nějaké TR? Tohle mi přijde dost laciné. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ale já chápu, že je nesmysl odsouvat pilota, který bojuje o titul za svého týmového kolegu, když mu to jede lépe.
                        Mluvím o loňsku, kdy mu to lépe nejelo, o titul nebojoval a přesto dostával Kimi nesmyslné strategie, díky kterým končil za Sebem. A pozor. Lépe se kvalifikoval, lépe odstartoval a přesto díky TR ostrouhal. To mi vadí. A ještě více mi vadí, že to vettelovci odmítají uznat. A pořád melou to samé.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Easy

                          Easy

                          178.209.132.XXX
                          Proboha... Ty pořád žiješ ještě v sezóně 2016? V té, kterou považuji za jednu velkou katastrofu z pohledu Ferrari. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Jasně.
                            Vždyť i ty jsi byl ochoten obětovat svůj drahocený čas vyhledáváním ve statistikách dokonce z posledních tří let. 03
                            Jednoduše se to stalo a nelze to pomíjet, jen proto, že se ti to zrovna nehodí a nemůžeš to vyargumentovat.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Easy

                              Easy

                              178.209.132.XXX
                              Do těch statistik jsem zabrousit musel, protože zobecňování nějakého strategicky zpackaného závodu jednoho pilota na celé vzájemné působení u společného týmu mi nepřišlo fér. Proto jsem si prošel výsledky kvalifikací a v těch, kde Kimi byl před Sebem, ne vždy končil Seb před Kimim. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Kdyby to byl jen jeden zpackaný závod...
                                Těch Kimimu zpackaných věcí u Ferrari při jeho druhém působení bylo mnohem více. A nešlo jenom o strategie. A i těch bylo více. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Jo a malé připomenutí - Grosjean začínal závodit v 2012 a dosáhl 96b, Raikkonen tehdy nasbíral 207b. Srovnáváš mistra světa a nováčka, který navíc ve Spa způsobil nehodu (0b) a v dalším závodě měl stopku (0b). V následujícím roce měl Romain 132b a Kimi 183b. Ke zlepšení došlo u Romaina, u Kimiho mírný pokles. A to nic proti Grosjeanovi, ale jeho bych jako etalon nebral.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Icewoman

        Icewoman

        178.255.168.XXX
        Grosjean v roce 2012? A ne náhodou v roce 2009?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          Tak pardon, vzhledem k tomu, že 2010 ani 2011 nezávodil jsem na tebou zmiňovanou (navíc nekompletní) sezónu úplně zapomněl. Tehdy navíc 2x nedojel a celkově se s marným Renaultem motal na konci pole.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Easy čti pozorněji, co píši. Ani na chvíli neberu Grosjeana, jako etalon. Naopak tvrdím, že v Lotusu požíval veškerých výhod Kimi se všemi plusy i mínusy, které k tomu patří. (víš pro nás, kdo fandíme Kimimu, není problém přiznat jeho zvýhodnění, nebo TR. Ale také jsme hákliví na opak. A když vidíme zvýhodňování Kimiho kolegů, pak očekáváme od jejich fanoušků stejné zachování se.) Bohužel vettelovci toho schopni nejsou a někteří alonsovci též ne. Škoda. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          A já ti znovu opakuji, že Kimi je proti Grosjeanovi někde jinde - a proto i ty výsledky. Nebo mi snad chceš tvrdit, že ať v kterémkoli týmu posadíš vedle sebe dva libovolné piloty a jednoho budeš takzvaně protěžovat součástkami ap., tak zaručeně nad tím druhým vyhraje?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Upřímě, tvrdit se to neodvážím. Na druhou stranu. Napiš mi, zda jsi při přestupu Ricciarda do RBR věřil, že je schopen se Vettelovi jenom vyrovnat? A co takový Vergne? Ten nebyl o nic horší, než Ricci. A kde je teď?
            Primárně jde o techniku a její nejlepší provedení. Technika dělá rozdíly, ne piloti. V STR jezdili oba zmínění +- stejný průměr. S lepším autem začal Ricci jezdit nadprůměr. Dokonce za jistých okolností byl schopen porážet (nikoliv porazit) úřadujícího mistra světa na "stejném" autě. (jistými okolnostmi vnímám fakt, že Seb měl více problémů).
            Já si myslím, že nepatrný rozdíl ve výkonnosti auta, předčí velký rozdíl ve výkonnosti pilotů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              178.209.132.XXX
              To už se pohybujeme v rovině spekulací. Tak jako loňská zpackaná sezóna ze strany Ferrari se projevila ve Vettelově frustraci a jeho nijak oslnivých výkonech, tak stejně vypadala sezóna 2014 u Red Bullu. Oproti takovému Alonsovi (ten k tomu možná došel i věkem) se Vettel liší tím, že když vůz na to nemá, tak u něho postrádám motivaci.
              Samozřejmě, že technika je důležitá. Můj názor je ten, že podíl na tom, jak auto jezdí má ale i pilot a to, jak si dokáže týmu sdělit, co je dobře a co ne - v tomto byl velmi dobrý například Michael Schumacher a Vettel v tomto také není zrovna špatný. To, že si do boxů netahá celou famílii a domácí mazlíčky a nerozptyluje se sebepředváděním na sociálních sítích jenom dokazuje jeho soustředěnost na svou práci a podle mě nemá své úspěchy zadarmo. Možná mám pro něj více pochopení, protože sám jsem někdy horkokrevný typ. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                No, tak až začneš stejným pohledem měřit i ostatní piloty, odpadne zdejší diskuze, protože si napíšeme dva příspěvky a bude jasno.
                Nenapadlo tě, že i Kimi může postrádat motivaci, když je týmem odsouván do provozu, případně za svého kolegu? Že, když mu auto zrovna jede, tak stejně dostane ťafku od týmu?
                Když mám čas, tak sleduji tréninky. Je to kolikrát zajímavější, než závod samotný. A můžu ti říci, že si Kimi se Sebem nic nezadají. Na výkonech v trénincích je vidět, jak oba "ladí" a pracují. Více-méně jsou si rovni. Jednou se daří lépe Kimimu a podruhé Sebovi. Téměř vždy o pár setin. Tak že v pracovitosti a "umění" pilota zas takový rozdíl není. Pak příjde kvalda a Kimi propadá. Těžko říci, čím to je. V garáži nejsme nikdo a nevíme do jaké míry sdílí oba svá data, jak dalece mají "stejnou" techniku, čí mechanici jsou schopnější atd. Mimochodem Kimi je jediný pilot, kterému jeho vlastní tým (mechanici) dokázali zlikvidovat (upéct) sadu pneumatik, což také zrovna není výhodou. A těch náhod bych dal dohromady více... Tak se nediv, že občas spekuluji.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  Ten provoz spočívá opět v první řadě v kvalifikacích. Bez ohledu na tréninky, které také dle možností sleduji to v sobotu dopadá tak, jak to dopadá. A jestli "ťafkou" od týmu rozumíš porouchané auto tak, jako Seb sledoval kvaldu z boxů, tak takové věci se prostě stávají. Letos kromě toho neustále opakovaného Monaka, kde se podobně strategicky zachovali i u Red Bullu (vzpomeň si na reakci Maxe poté, co se před něho dostal Ricci) a kde Kimi kvaldu vyhrál opravdu těsně a v závodě tu rychlost... ale co, to by bylo stále dokola. 12 V Maďarsku Vettel tu kvaldu dokonce vyhrál, takže vlastně nemusíme řešit to prohazování pozic. Navíc tam Mercedes předvedl nádhernou týmovou režii. 03 Jdu raději spát.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama