DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Jak se podaří vypořádat se s masivní ztrátou Vettelovi a dokáže Lewis Hamilton využít jeho problémů? Nakonec navýšil náskok na svého velkého rivala, ale bezpochyby ne tak, jak by si před závodem představoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull díky Verstappenovi slaví v Malajsii, Vettelova stíhačka skončila pod stupni vítězů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Easy
18:06 03.10.2017 178.209.132.XXXPárkrát... Schválně jsem si projel statistiky z těchto tří sezón. Ne vždy tomu tak bylo. Takže netvrď, že když se Vettel kvalifikuje za Raikkonenem, tak se mu vždy Kimi uklidí z cesty (reakce na tebe: "A v závodě musí končit lépe i kdyby měl Kimi jet na sjetých gumách...").-
-
Easy
18:19 03.10.2017 178.209.132.XXXTak slovíčkařit se ti zachtělo? Ok...
Ty píšeš, že Vettel MUSÍ v závodě skončit před Raikkonenem. Z toho plyne, že dle tebe VŽDY před ním skončí.
"Párkrát" jsem napsal schválně, protože párkrát opravdu Seb v případě neúspěšného kvalifikačního duelu s Kimim skončil před Kimim.-
odin
18:33 03.10.2017 77.240.103.XXXVidíš, a já jsem si myslel, že tvoje "párkrát" (z 18:06), bylo jen reakcí (použitím) na moje "párkrát" (z 17:36).
Jinými slovy: nikde jsem netvrdil, že když Kimi skončí v Q před Sebem, tak je automaticky v závodě odsunut za něho.
Tvrdím, "že tomu tak párkrát bylo. Zatímco, když Seb skončí před Kimim, tak nebyl nikdy odsunut za něj.
Navíc se bavíme o TR. Čili ne každé "skončení za lépe postaveným kolegou, má příznaky TR. Ale když někdo jezdí na sjetých gumách nesmyslně spoustu kol a stále ztrácí na všechny, je pro mne nepochopitelné (a vysvětlitelné jedině TR), že není povolán k pitstopu.-
-
odin
19:52 03.10.2017 77.240.103.XXXAle já chápu, že je nesmysl odsouvat pilota, který bojuje o titul za svého týmového kolegu, když mu to jede lépe.
Mluvím o loňsku, kdy mu to lépe nejelo, o titul nebojoval a přesto dostával Kimi nesmyslné strategie, díky kterým končil za Sebem. A pozor. Lépe se kvalifikoval, lépe odstartoval a přesto díky TR ostrouhal. To mi vadí. A ještě více mi vadí, že to vettelovci odmítají uznat. A pořád melou to samé.-
-
-
Easy
20:49 03.10.2017 178.209.132.XXXDo těch statistik jsem zabrousit musel, protože zobecňování nějakého strategicky zpackaného závodu jednoho pilota na celé vzájemné působení u společného týmu mi nepřišlo fér. Proto jsem si prošel výsledky kvalifikací a v těch, kde Kimi byl před Sebem, ne vždy končil Seb před Kimim.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Easy
17:11 03.10.2017 178.209.132.XXXJo a malé připomenutí - Grosjean začínal závodit v 2012 a dosáhl 96b, Raikkonen tehdy nasbíral 207b. Srovnáváš mistra světa a nováčka, který navíc ve Spa způsobil nehodu (0b) a v dalším závodě měl stopku (0b). V následujícím roce měl Romain 132b a Kimi 183b. Ke zlepšení došlo u Romaina, u Kimiho mírný pokles. A to nic proti Grosjeanovi, ale jeho bych jako etalon nebral.-
-
odin
17:46 03.10.2017 77.240.103.XXXEasy čti pozorněji, co píši. Ani na chvíli neberu Grosjeana, jako etalon. Naopak tvrdím, že v Lotusu požíval veškerých výhod Kimi se všemi plusy i mínusy, které k tomu patří. (víš pro nás, kdo fandíme Kimimu, není problém přiznat jeho zvýhodnění, nebo TR. Ale také jsme hákliví na opak. A když vidíme zvýhodňování Kimiho kolegů, pak očekáváme od jejich fanoušků stejné zachování se.) Bohužel vettelovci toho schopni nejsou a někteří alonsovci též ne. Škoda.-
Easy
18:10 03.10.2017 178.209.132.XXXA já ti znovu opakuji, že Kimi je proti Grosjeanovi někde jinde - a proto i ty výsledky. Nebo mi snad chceš tvrdit, že ať v kterémkoli týmu posadíš vedle sebe dva libovolné piloty a jednoho budeš takzvaně protěžovat součástkami ap., tak zaručeně nad tím druhým vyhraje?-
odin
19:30 03.10.2017 77.240.103.XXXUpřímě, tvrdit se to neodvážím. Na druhou stranu. Napiš mi, zda jsi při přestupu Ricciarda do RBR věřil, že je schopen se Vettelovi jenom vyrovnat? A co takový Vergne? Ten nebyl o nic horší, než Ricci. A kde je teď?
Primárně jde o techniku a její nejlepší provedení. Technika dělá rozdíly, ne piloti. V STR jezdili oba zmínění +- stejný průměr. S lepším autem začal Ricci jezdit nadprůměr. Dokonce za jistých okolností byl schopen porážet (nikoliv porazit) úřadujícího mistra světa na "stejném" autě. (jistými okolnostmi vnímám fakt, že Seb měl více problémů).
Já si myslím, že nepatrný rozdíl ve výkonnosti auta, předčí velký rozdíl ve výkonnosti pilotů.-
Easy
19:55 03.10.2017 178.209.132.XXXTo už se pohybujeme v rovině spekulací. Tak jako loňská zpackaná sezóna ze strany Ferrari se projevila ve Vettelově frustraci a jeho nijak oslnivých výkonech, tak stejně vypadala sezóna 2014 u Red Bullu. Oproti takovému Alonsovi (ten k tomu možná došel i věkem) se Vettel liší tím, že když vůz na to nemá, tak u něho postrádám motivaci.
Samozřejmě, že technika je důležitá. Můj názor je ten, že podíl na tom, jak auto jezdí má ale i pilot a to, jak si dokáže týmu sdělit, co je dobře a co ne - v tomto byl velmi dobrý například Michael Schumacher a Vettel v tomto také není zrovna špatný. To, že si do boxů netahá celou famílii a domácí mazlíčky a nerozptyluje se sebepředváděním na sociálních sítích jenom dokazuje jeho soustředěnost na svou práci a podle mě nemá své úspěchy zadarmo. Možná mám pro něj více pochopení, protože sám jsem někdy horkokrevný typ.-
odin
21:09 03.10.2017 77.240.103.XXXNo, tak až začneš stejným pohledem měřit i ostatní piloty, odpadne zdejší diskuze, protože si napíšeme dva příspěvky a bude jasno.
Nenapadlo tě, že i Kimi může postrádat motivaci, když je týmem odsouván do provozu, případně za svého kolegu? Že, když mu auto zrovna jede, tak stejně dostane ťafku od týmu?
Když mám čas, tak sleduji tréninky. Je to kolikrát zajímavější, než závod samotný. A můžu ti říci, že si Kimi se Sebem nic nezadají. Na výkonech v trénincích je vidět, jak oba "ladí" a pracují. Více-méně jsou si rovni. Jednou se daří lépe Kimimu a podruhé Sebovi. Téměř vždy o pár setin. Tak že v pracovitosti a "umění" pilota zas takový rozdíl není. Pak příjde kvalda a Kimi propadá. Těžko říci, čím to je. V garáži nejsme nikdo a nevíme do jaké míry sdílí oba svá data, jak dalece mají "stejnou" techniku, čí mechanici jsou schopnější atd. Mimochodem Kimi je jediný pilot, kterému jeho vlastní tým (mechanici) dokázali zlikvidovat (upéct) sadu pneumatik, což také zrovna není výhodou. A těch náhod bych dal dohromady více... Tak se nediv, že občas spekuluji.-
Easy
22:10 03.10.2017 178.209.132.XXXTen provoz spočívá opět v první řadě v kvalifikacích. Bez ohledu na tréninky, které také dle možností sleduji to v sobotu dopadá tak, jak to dopadá. A jestli "ťafkou" od týmu rozumíš porouchané auto tak, jako Seb sledoval kvaldu z boxů, tak takové věci se prostě stávají. Letos kromě toho neustále opakovaného Monaka, kde se podobně strategicky zachovali i u Red Bullu (vzpomeň si na reakci Maxe poté, co se před něho dostal Ricci) a kde Kimi kvaldu vyhrál opravdu těsně a v závodě tu rychlost... ale co, to by bylo stále dokola. V Maďarsku Vettel tu kvaldu dokonce vyhrál, takže vlastně nemusíme řešit to prohazování pozic. Navíc tam Mercedes předvedl nádhernou týmovou režii. Jdu raději spát.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek