DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem

Evropská Grand Prix v Baku je zatím poklidná a nepřinesla žádnou smršť výjezdů safety caru, jak se obecně předpokládalo. Nico Rosberg odjel bezproblémový závod bez jediného zaváhání. Překvapením, i když ne velkým, je další pódium pro Force Indii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 20.06.2016 19:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 16:58
Čekal jsem více. Nechápu, proč se závody F1 jezdí… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 17:12
nová lokalita mě moc neoslovila. pár hezkých… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 18:33
Jak jsem avizoval dlouho dopředu, tak se také… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              A o tom to je. FIA týmům vnutila neskutečně složité zařízení a pak jim brání, aby komunikací zjistili nejlepší způsob použití této techniky. Je to něco podobného jako by sis Ty pořídil neskutečně složitý počítač a nemohl by sis zavolat IT technika, aby Ti poradil s jeho využitím. Prostě to je pitomost a někteří piloti (Alonso, Räikkönen, .....) na to začínají poukazovat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                77.240.188.XXX
                Tohle bych si dovolil rozporovat, to že má Mercedes na volantu komplikované a neintuitivní ovládání je jenom jejich problém. Jako IT pracovník vím, že není podstatné jak dokonale napsaný je kód programu, ale pokud není ovládací menu uživatelsky přívětivé a logické, tak to sebelepší program zabije. Pokud je pravda to co tvrdí Hamilton, že mají 16 módů motoru a v každém se dá nastavit cca. 20 položek, tak jsou inženýři v Mercedesu co tohle navrhli idioti.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • vojtano

                  vojtano

                  37.188.237.XXX
                  Na tom je velký kus pravdy, ale auta by neměla být tak složitá na ovládání, aby se s tím pilot trápil 12 kol. Mimochodem na každém druhém obyčejném osobáku nejde z bezpečnostních důvodů pracovat za jízdy v infotainmentu a tady ti kluci musejí klikat v rukavicích ve třístovce, jak idioti. Nedivím se, že to starší mazáky přestává bavit...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  To není jenom o Mercedesu. Na tuhle pitomost si stěžoval i Alonso a Räikkönen. Nebo mám rozumět tomu že i Ferrari a McLaren mají komplikované a neintuitivní ovládání na volantu? A nebo je to o tom, že ty mašiny jsou neskutečně složité a FIA vyplodila pitomost, když odřízla piloty od spousty potřebných informací? 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Podle mne je na ODBORNOU diskuzi, které prvky ovládání jsou v důsledku požadavků FIA a které pomáhají týmům k přepínání do tzv. šedé zóny.
                    Já rozhodně nejsem odborník na současné motory F1, ale dost věcí tuším.
                    Rosberg, když ho Vettel stahoval, bez problémů přidal "forsáž" a ujel mu. Jak to, že to nešlo Hamiltonovi? A dle vedení týmu měli oba podobné problémy...
                    Aby to nebylo podobné, jako před pár lety, kdy většina týmů jezdila na podhuštěných pneumatikách, nasazených opačně a všichni jste tu nadávali na Pirelli a jejich nekvalitní výrobky.
                    Když Hamík potřebuje méně složité ovládání, tak ať mu jej tým dá. Ale pak nebude moci využívat stejných výhod, jako Rosberg. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama