DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem
Evropská Grand Prix v Baku je zatím poklidná a nepřinesla žádnou smršť výjezdů safety caru, jak se obecně předpokládalo. Nico Rosberg odjel bezproblémový závod bez jediného zaváhání. Překvapením, i když ne velkým, je další pódium pro Force Indii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 3 lidé)
19.06.2016 18:33
Jak jsem avizoval dlouho dopředu, tak se také… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Pepan
19:41 19.06.2016 89.24.157.XXXA o tom to je. FIA týmům vnutila neskutečně složité zařízení a pak jim brání, aby komunikací zjistili nejlepší způsob použití této techniky. Je to něco podobného jako by sis Ty pořídil neskutečně složitý počítač a nemohl by sis zavolat IT technika, aby Ti poradil s jeho využitím. Prostě to je pitomost a někteří piloti (Alonso, Räikkönen, .....) na to začínají poukazovat.-
airwar1939
08:45 20.06.2016 77.240.188.XXXTohle bych si dovolil rozporovat, to že má Mercedes na volantu komplikované a neintuitivní ovládání je jenom jejich problém. Jako IT pracovník vím, že není podstatné jak dokonale napsaný je kód programu, ale pokud není ovládací menu uživatelsky přívětivé a logické, tak to sebelepší program zabije. Pokud je pravda to co tvrdí Hamilton, že mají 16 módů motoru a v každém se dá nastavit cca. 20 položek, tak jsou inženýři v Mercedesu co tohle navrhli idioti.-
vojtano
10:39 20.06.2016 37.188.237.XXXNa tom je velký kus pravdy, ale auta by neměla být tak složitá na ovládání, aby se s tím pilot trápil 12 kol. Mimochodem na každém druhém obyčejném osobáku nejde z bezpečnostních důvodů pracovat za jízdy v infotainmentu a tady ti kluci musejí klikat v rukavicích ve třístovce, jak idioti. Nedivím se, že to starší mazáky přestává bavit... -
Pepan
11:37 20.06.2016 89.24.157.XXXTo není jenom o Mercedesu. Na tuhle pitomost si stěžoval i Alonso a Räikkönen. Nebo mám rozumět tomu že i Ferrari a McLaren mají komplikované a neintuitivní ovládání na volantu? A nebo je to o tom, že ty mašiny jsou neskutečně složité a FIA vyplodila pitomost, když odřízla piloty od spousty potřebných informací?-
odin
19:51 20.06.2016 77.240.103.XXXPodle mne je na ODBORNOU diskuzi, které prvky ovládání jsou v důsledku požadavků FIA a které pomáhají týmům k přepínání do tzv. šedé zóny.
Já rozhodně nejsem odborník na současné motory F1, ale dost věcí tuším.
Rosberg, když ho Vettel stahoval, bez problémů přidal "forsáž" a ujel mu. Jak to, že to nešlo Hamiltonovi? A dle vedení týmu měli oba podobné problémy...
Aby to nebylo podobné, jako před pár lety, kdy většina týmů jezdila na podhuštěných pneumatikách, nasazených opačně a všichni jste tu nadávali na Pirelli a jejich nekvalitní výrobky.
Když Hamík potřebuje méně složité ovládání, tak ať mu jej tým dá. Ale pak nebude moci využívat stejných výhod, jako Rosberg.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek