DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem

Evropská Grand Prix v Baku je zatím poklidná a nepřinesla žádnou smršť výjezdů safety caru, jak se obecně předpokládalo. Nico Rosberg odjel bezproblémový závod bez jediného zaváhání. Překvapením, i když ne velkým, je další pódium pro Force Indii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg vítězí v GP Evropy, Hamilton bojoval s technikou, Vettel s igelitovým pytlem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 20.06.2016 19:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 16:58
Čekal jsem více. Nechápu, proč se závody F1 jezdí… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 17:12
nová lokalita mě moc neoslovila. pár hezkých… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 3 lidé) 19.06.2016 18:33
Jak jsem avizoval dlouho dopředu, tak se také… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Checo je frajer. A troufám si tvrdit, že kdyby nepřišla penalizace za převodovku, byl by druhý. Sám jsem považoval Hulka za lepšího jezdce než je Checo, ale od půlky minulé sezóny je jednoznačně lepší, a to je to ošklivý a zákeřný platič, který sedí na místě nějakého talentovaného ale chudého Honzy. 03

    01 za penalizaci Kimiho, škoda jen že se takhle netrestá vždycky. Trať je jasně vymezená, jsou jasně daná pravidla. Teď jen nasadit stejný metr všem. Třeba takovej Palmer se v první zatáčce vracel na trať pěkně zběsile. Čekal jsem, že to tam napálí do Ericssona (pokud se nepletu).

    Rovinka je nudná to jo, ale první druhá a třetí zatáčka v kombinaci s DRS je strašně pěkná sekvence a dost se to tam promíchávalo. Ty dlouhé a široké vrcholy zatáček jsou super.

    Nějak tam chybělo obecenstvo, díval jsem se za ty ploty a tam nikde nic.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Kimi dostal tu penalizaci dost nešťastně. Naháněl Ricciho a neuvědomil si, že Ricciardo v tom kole jede do boxů. Když si to uvědomil, prudce změnil směr, ale už bylo pozdě. Přeťal plnou čáru následovala pentle.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Mě ta penalizace přišla směšná. Spousta pilotů levým kolem přejížděla tu nájezdouvou plnou čáru vedoucí do boxů a nic se nedělo. Podle mě to bylo dost přísné. Nadruhou stranu dostal jen 5 vteřin a na jeho závodě to nic nezměnilo, takže to tak asi mělo být.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Závod stál za starou belu, ale je otázka, do jaké míry za to může trať. Neměl jsem pocit, že by někdo kdo chtěl předjet, nakonec nepředjel. Tohle byla prostě normální nudná GP, jaká je na kterémkoliv okruhu, když neprší, nevyjede SC nebo se víc týmů nějak nesmyslně nekiksne se strategií.

    btw Závěr Le Mans byl tragédie. Už podruhé mi bylo takhle v přímém přenosu neskutečně líto Toyoty (poprvé... viděl jste někdo poslední RZ poslední rally -RAC- ročníku 1998?). Toyota prostě není šťastnej tým.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pro Toyotu je to doslova tragédie, protože v Le mans platí pravidlo, že vůz, který v neděli po 15. hodině neprojede cílem, není klasifikovaný. Takže druhé Porsche 919, které projelo se ztrátou 38 kol, bylo klasifikováno jako 13., zatímco Toyota, která vedla a zastavila se kolo před cílem, klasifikovaná není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Jestli druhý místo nebo DNF je v tomhle konkrétním případě možná skoro lhostejný 17.
        Navíc o druhý místo tým nepřišel, měli tam druhý auto.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Oni nakonec ten závod dokončili, ale hluboko v poli poražených. Nakajima se potom ještě rozjel a trvalo mu asi 10 minut, než objel to kolo, ale dojel a byl odmávnutý. Ale tragedie to je bez debat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.135.XXX
          Přiznám se, že nevím, jak přesně jsou ta pravidla; ale s tím dokončením si nejsem jistý. Teda sice objeli to 384. kolo, ale nejsou klasifikovaní, protože prošvihli časovej limit na průjezd cílem za vítězem. Kdyby jim uznali dojezd do cíle, muselo by je to posunout na 2.místo na základě počtu odjetých kol, ale tam nejsou.
          Závod 24hLM nekončí na základě ujeté vzdálenosti, ale časovým limitem a oni ten časovej limit nestihli - takže nedokončili.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000635

            uzivatel000635

            88.101.0.XXX
            OK, zase jsem chytřejší, viděl jsem, jak v průběhu rozhovorů po závodě byl prostřih a tam se ta Toyota ploužila znovu přes čáru a odmávli ji šachovnicí. Ten limit mne nenapadl. Pak jsem odjížděl pryč a TV už nesledoval, asi to tam říkali. Ale bomba závod, už teď se těším na 2017 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Jak jsem avizoval dlouho dopředu, tak se také stalo. Strávil jsem fantastický "závodní" víkend u TV, protože jsem na Eurosportu sledoval přímý přenos Le Mans. Jak tady čtu, tak jsem udělal dobře, vzrušující závod, neustálá akce, zajímavé komentáře, zkrátka parádní zážitek. Zdravím Bernie 14

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Le Mans jsem průběžně sledoval, ale ten konec s vítězstvím Porsche jsem pro.... protože jsem dal přednost startu v Baku. A to už jsem se těsně před koncem s druhým místem poršáků smířil. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    nová lokalita mě moc neoslovila. pár hezkých předjetí, ale jinak docela nuda. záběry na krásy Baku mi připomínaly spíše TdF a hrozně mě překvapilo, jak málo lidí v okolí okruhu bylo. třetí flek Pérezovi fakt moc přeju 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Čekal jsem více. Nechápu, proč se závody F1 jezdí v takovýchto lokalitách? Diváků málo, odpadky na trati, důležité je, že Ecclestone vydělá. Nepochopím, proč vadí slídové ochrany štítků hledí a jejich odhazování na trať, ale igelitové pytle na odpadky (do kterých stejně nikdo odpadky nehází a prázdné se ocitají na trati), nikomu nevadí. Inu zdegenerovaná F1, pod vedením senilního staříka.
    Závod byl poměrně nuda. Kvalifikace nabídla více vzrušení.
    Tak ještě jeden postřeh. Jakmile pilot ztratí podporu svých inženýrů, je v moderní F1 bezbraný jak nemluvně. Viz, Hamilton. To mě více bavili opravdoví mistři volantu v dobách, kdy na formulích nebyly anténky a piloti si museli vyhrávat závody sami.
    Jinak Rosberg zaslouženě a s přehledem dominoval. Ostatní výsledky byly ovlivněny chybami stratégů, pilotů, či techniky. 03

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Toho lidově řečeno "sajrajtu" bylo na trati opravdu hodně, ale nejen sáčky, ale i poměrně dost listí a spadlé kusy stromů. Také mi přijde, že tahle trať je jen na koukání po okolí. Pár předjetí tu bylo, což byl hodně důsledek DRS, ale jinak se nenaplnilo prakticky nic, co před závodem většina týmových šéfů i pilotů naznačovala.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ano, tento víkend jsem měl volný, tak jsem po dlouhé době sledoval jak kvalifikaci, tak závod GP2 i F1. A opravdu jsem tolik sajrajtu, jako tady na trati, už dlouhá léta neviděl. Viděl-li jsem to někdy vůbec?
        Jo, prostředí bylo pěkné. Ale závody se letos moc nepovedly.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Na Tvoji první otázku odpovím jednoduše. Jezdí se tam pro prachy. A co se týče Hamiltona - nemám ho rád, ale musím uznat že skutečně umí. Je mistr, jenomže dneska je na voze mnohonásobně více prvků, které mohou ovlivnit jízdu a pilot bez podpory boxů je skutečně bezradný. On možná Hamilton umí stejně jako Senna, jenže dneska je na tom voze mnohonásobně více kurvítek, která snižují výkon pilota.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Pro prachy. No však, vždyť to píšu níže.
        Tady nejde o Hamiltona. Vždyť Rosberg byl před dvěma (?) lety v podobné situaci, když přišel o rádio a jeho výkon také dost utrpěl. Chtěl jsem jen říci, že vítězství, potažmo mistrovské tituly v moderní F1 nejsou primárně zásluhou pilotů. Alespoň ne z takové části, jako v dobách dávno minulých.
        Jen bych řekl, že tam nejsou kurvítka, která snižují výkon pilota, ale naopak. F1 je přetechnizovaná a všechna ta technika pilotovi pomáhá. Jenom ji on sám není schopen používat.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Technika pomáhá pokud s ní můžeš komunikovat a ovládat ji. Pokud je možnost komunikace a ovládání omezena, i z užitečných pomocníků se stávají kurvítka.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak Hamiltonovi v komunikaci a ovládání techniky nikdo nebránil. Jen mu bylo zabráněno v komunikaci s inženýry, které žádal o radu, jak techniku ovládnout. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama