DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Jak si proti sobě vedli jednotliví piloti ve vnitrotýmových duelech během závodního víkendu v Kanadě? Opět si projdeme jejich výkony v kvalifikaci i v závodě a shrneme si dosavadní skóre po sedmi odjetých velkých cenách sezóny 2015.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.06.2015 14:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 30 lidí) 15.06.2015 17:43
Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za… »
» uzivatel001733 (Hlasovalo 22 lidí) 15.06.2015 17:15
Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali… »
» Petr (Hlasovalo 22 lidí) 16.06.2015 14:43
Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001733

    uzivatel001733

    XXX
    Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali bod v kvalifikaci vůči Alonsovi a zde Kimimu a Valterimu nikoliv? Alonso, Massa, Vettel ti všichni zajeli čas byť s poškozeným vozem, ale Alonsovi jste to jako prohru počítali. Díky za vysvětlení.

    + 22 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za rovnocenných podmínek v Q1 srovnávat - oběma technika šlapala a zajeli několik měřených kol. Alonso ani v jednom z nich nebyl rychlejší než Button, proto jsme mu započítali prohru.
      V Montrealu měli Vettel i Massa od počátku s motorem problémy, ani jedno kolo nemohli ujet s plným výkonem - ani v Q1.

      + 30 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001733

        uzivatel001733

        XXX
        Ale přece Button měl těch pokusů víc to není moc fér... každopádně díky za reakci :)

        + 16 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Neměl. Možnost porazit či prohrát s týmovým kolegou za rovných podmínek měl jen v Q1. Q2 nebereme v potaz, pokud někomu selže technika nebo někdo z týmových kolegů do ní nepostoupí. Totéž se týká pilotů v Q2, když jejich kolega postoupí do Q3. Je fér je srovnávat v Q2.

          Podle vašeho uvažování bychom měli asi porovnávat pouze piloty postoupivši do Q3, což nemá logiku. Prostor pro srovnání jejich vzájemného výkonu přece existuje v předchozích částech, do kterých oba postoupili.

          + 21 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            XXX
            Tuto diskuzi jsme tu již vedli a ne zcela souhlasím. Ono když v Q2 Rosbergovi selže technika tak brát výsledky z Q1 je opravdu velmi zkreslené. Navíc posouzení kdy selže technika je také velmi individuální a jste si opravdu jisti že třeba Alonso neměl problém už v Q1? Nezačal ten problém už tam? Ale hlavně jak říkám, pokud v Q1 Rosberg porazil Hama a v Q2 mu selhala technika, tak mu dát bod jako že porazil Hama by bylo zcela nespravedlivé. Stejné podmínky měli jen v Q1 a tam vyloženě o poražení parťáka ještě nejde.

            + 17 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              XXX
              Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu to jezdí a je Hamiltonem poražen, pak není nic nefér na tom, když Hamiltonovi připíšeme vítězství. Stejně fér to je v případě pilotů, kteří do Q3 nepostoupí - znovu tentýž nesmysl již vyvracet nehodlám. Systém, který léta používáme nejen my, je naprosto spravedlivý a transparentní - není na něm nic zkresleného. V případě Alonsa jsme si jistí, v Q1 problém neměl.

              + 22 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001733

            uzivatel001733

            XXX
            aha tak já myslel, že Alonso vypadnul už v Q1 a že právě v Q1 měl méně času, méně pokusu na to zajet něco pořádnýho, jestli mu auto selhalo v Q2, ale v Q1 byl Buttnem normálně poražen, tak to pak jo 04

            + 21 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama