DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Malé zamyšlení

PADDOCK LINE - BAHRAJN; Před rokem se v paddocku Grand Prix Bahrajnu slavilo jubileum – 900. Grand Prix v historii oficiálních šampionátů Formule 1. Od té doby jsme se posunuli o dvacet závodů blíže kulaté tisícovce a dumáme, jak moc se za ten rok formule 1 změnila. Přes veškerou snahu těch aktivit moc nalézt nemůžeme. A dá se říci, že to není až tak naše vina.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Malé zamyšlení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 05.05.2015 21:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Alfred

    78.41.168.XXX
    Hezké počtení, tedy až na to, jak se zas a znovu dovídám jak byla tehdy tráva zelenější...pak se tady jen rojí čekatelé na smrt .....F1 mimochodem začala umírat podle Fangiovy generace právě v 70 letech.

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pokud F1 začala umírat v sedmdesátých létech, tak ta agónie trvá asi půl století. To je celkem dost.

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Ono záleží na tom, jak to Fangio myslel. Pokud mu např. vadil začátek pronikání aerodynamiky do kce. vozů a tím pádem, že piloti začali mít menší vliv na výsledek. Pak bych s tím i souhlasil03

        + 14 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          78.41.168.XXX
          Tak předtím měl na výsledek zase větší vliv výkon motoru třeba...F1 nebyla nikdy primárně soutěží jezdců, ale i techniky - a aerodynamika byla, je a taky zůstane její nedílnou součástí. Základní princip soutěže tedy zůstal stejný a tráva je stejně zelená jako tehdy.

          + 11 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Princip zůstal stejný, prostředí se neskutečně změnilo. Teď jde o to, zda k lepšímu, nebo k horšímu?
            Vždyť i ta tráva, kterou se oháníš, může být (a také je) na okruzích živá, umělá, nebo nahrazená kobercem... A přitom je stále stejně zelená.
            Ale dříve nikde na okruzích koberce, nebo jiné umělotiny nebyly. A to je zhruba oč tu jde. Generace, která zažila F1 bez umělotin, nějak těžko rozdýchává F1 tvořenou 90% umělotinami. (pokud chápeš, co tím chci říci)

            Jsem dalek tvrdit, že to bylo kdysi lepší (nebo horší). Jenom říkám, že se mi to dříve víc líbilo.03

            + 14 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              78.41.168.XXX
              Ale vždyť jo, líbit se nemusí, ale mnozí ji vidí rovnou umírat - což je nesmysl. Co se týče výjezdových zón, tak souhlasím, ovšem nutno dodat, že je vyasfaltovali proto, aby jezdci neumírali...a když tehdy umírali, tak se na F1 nadávalo taky. Stačí projít diskuze po Bianchiho bouračce a zjistíš že ti co spravidla jinak hledají svatý grál F1 v 70. letech, tak najednou spílali organizátorům protože si dovolili odklízet jiný monopost. Prostě chci říct, že průměrný a nutno dodat většinový divák má schizofrenní požadavky a když je nikdo s pěti pokupě nehodlá plnit, tak pravidelně, snad už roky hrozí bojkotem a pohřbem F1 jako takové...

              + 15 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama