DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

MALAJSIE - ZÁVOD: Sebastian Vettel využil rozdílnou strategii při výjezdu safety-car a následně předvedl jízdu rychlou prakticky stejně jako Mercedes!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 01.04.2015 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 31 lidí) 29.03.2015 11:08
Teprve druhý závod Teprve druhý závod a už má… »
» uzivatel001644 (Hlasovalo 24 lidí) 29.03.2015 11:06
Parááááda! Připouštím, že jsem Vettela nemusel,… »
» skejpa (Hlasovalo 19 lidí) 29.03.2015 11:30
Richtr... co jsi čekal ? Stop and go je podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel001398

        uzivatel001398

        213.168.188.XXX
        Tak to mám trochu jednoduší. Už od 80-tých let jsem fanda Ferrari. Fascinuje mě příběh Enza a jeho vášeň pro F1. Je mně jedno,kdo s tím jezdí,když bude rychlej a vyždíme z toho maximum.
        FORZA FERRARI

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom

        85.135.201.XXX
        Verím že chlapci z Ferrari nas tento rok nepotešili posledný krát. I keď myslim že to bude veľmi ťažké.
        Dnes mám krasny deň :-)

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Harry

    Harry

    88.103.178.XXX
    Nedá mi to, abych si nerýpnul do Rosberga. Tak co, Nico, kdo komu koukal na výfuky ?
    Byť Ferrari vyhrálo zaslouženě, určitě to nebude letos pravidlem. Mercedes ještě nějaké trumfy z rukávu vytáhne.
    V každém případě to byl koukatelný a napínavý závod.

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XR

    78.157.160.XXX
    Pokrok Ferrari? Tak jak to vidíš, Miku? Docela hodně času a úsilí jsi věnoval přesvědčování o tom, že Ferrari během zimy stáhl na Mercedes jen kosmetickou desetinu na kolo, a teď tohle? Nejde o velký pokrok, možná největší ze všech týmů - a to nejen ve srovnání s "RB, STR, FI a McLarenem"? 03

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      88.103.221.XXX
      18 očekávám popel na hlavě...12

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ano popel na hlavě nasypán. Už jsem ho sypal včera, dnes to máš o něco výš znovu. 03
      Nicméně jestli mne budeš krmit tím, že průměrné kolo je to nejlepší kritérium pro srovnání rychlosti vozů, pak se budu hádat pořád. I dnes to průměrné kolo nebude odpovídat skutečné rychlosti vozů (Hamilton ztratil min 10s v provozu po SC, což v průměrném kole bude). 03

      + 7 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Já tě krmil mnohem více věcmi, ale žádné jsi moc nebral, už bych to nechal tak. Žádná hodnota nebude nikdy dokonale odrážet skutečnou rychlost vozů. Čistá průměrná rychlost je podle mě tomu nejblíž, v kvalifikaci asi sektory a maximálky, ale máš pravdu - člověk musí vždy ještě zohlednit okolnosti závodu, aby si udělal lepší obrázek.

        + 9 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Kdybych počítal rychlost vozu, zase bych odečítal od průměrné rychlosti zrátu LH v tom vláčku. Protože si nemyslím, že dnes Ferrari bylo o nějakých 0,1s rychlejší než Mercedes (jak VELMI HRUBĚ asi vyjde rozdíl průměrné rychlosti). Ale to je jedno, necháme to na později.
          Jen by mne zajímalo, v čem ty vidíš důvod tak obrovské změny (proti Austrálii)?

          + 6 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ...

            178.23.219.XXX
            Ten rozdíl oproti Austrálii, už mi vrtá v hlavě od pátku...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • XR

            78.157.160.XXX
            Já si nemyslím, že by došlo k obrovské změně proti Austrálii. Říkal jsem ti už tam, že Ferrari se dost zlepšilo, akorát to tam nebylo tak vidět. Jinak můj názor - odlišný charakter dráhy (větší důraz na aero), který seděl lépe Ferrari, a závod se vyvíjel jinak: v Austrálii Vettel v závěru podle mě zvolnil, tady to ždímal až do konce - až se málem potento, také byl v Austrálii zaseklý za Massou, tady jezdil na čerstvém vzduchu.

            Vettel dnes řekl, že by Mercedes porazili, i kdyby jeli na dvě zastávky - už ty závodní simulace v pátek měli lepší, ale nikdo tomu moc nevěřil. Ve prospěch Ferrari také hrály vysoké teploty - elektronika Mercedesů zlobila také u ostatních zákazníků a Ferrari v efektivitě chlazení udělalo velké pokroky (viz vyjádření Allisona tento týden).

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              213.216.61.XXX
              Taky myslím, že to bylo hlavně počasím, plus charakter tratě. Prostě nastavili auta o něco líp. Příští závod to může být naopak.
              Každopádně snad to nebyla poslední porážka Mercedesu a chytrolíni si dají příště pozor věštit něco dopředu o obrovské nevídané dominanci.

              + 8 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Taky doufám, že to nebyla jejich poslední porážka, ikdyž v titul Vettela rozhodně nevěřím.
                Někteří chytrolíni si příště dovolí opět napsat svůj názor, ale pokud zjistí, že se mýlili, aspoň se omluví a veřejně uznají svůj omyl. 03
                Možná by si z toho jiní chytrolíni mohli vzít příklad. Nebo sis ještě nenašel čas najít, kdy měl RB dlouhodobě náskok 1s na kolo? 13

                + 9 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  213.216.61.XXX
                  Kdy? Po startu, Miku, po startu, tak to bylo míněno. A nechtěj, abych ti připomněl mraky diskuzí, ze kterých ses vykroutil nebo jsi na ně neměl žádný argument. To já jen aby jiní chytrolíni byli rádi, že jsou, a šoupali nohama.

                  + 9 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    217.170.103.XXX
                    Kecy. Napadl jsi mne, když jsem někoho kritizoval za výrok, že byl RB (nebyla řeč o Vettelovi) dlouhodobě o 1-2s na kolo rychlejší než ostatní. Nebylo tam ani slovo o prvních kolech. Po tvé kritice jsem tě vyzval abys mi doložil jediný závod nebo aspoň jedinou kvalifikaci, kde měl aspoň ten Vettel minimálně 1s náskok. Když jsem ti to po čtvrt roce připomněl, napsal jsi, že jsi neměl čas to hledat. A teď tu mlžíš nějakými prvními koly. A KDO se z čeho kroutí? 11
                    A můžeš mi říct jen tak namátkou, z čeho jsem se kroutil já? 13

                    + 9 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      213.216.61.XXX
                      Máš selektivní paměť nebo posunuješ svoji demagogii na nový level? Před několika dny ses tady kroutil v té diskuzi, kde je přes 100 příspěvků (a víš velice dobře, jakou myslím). Tam taky nebylo řečeno nic o vědomém poškozování Webbera, naopak tam bylo použito slovo "tolerovat problém", a ty sis přesto opakovaně vymyslel blábol o tom, že tolerovat = vědomě poškozovat. A dneska máš tu drzost blábolit o tom, že jsem tě údajně napadl, protože někde nepadlo slovo o prvních kolech? Ty mě bavíš. 03 Miku, nejdřív přesťaň sám podsouvat druhým, co si myslí, a napadat je za jiné názory, než máš ty, a pak se o tom můžeme bavit. Do té doby jsi ten první, co by měl chodit kanálama a neozývat se s tím, že ho někdo napadl a to ještě údajně. Jak říkal nedávno Odin - na tvůj "extrémismus" se dá reagovat jedině "extrémisticky".

                      A na rozdíl od tebe jsem řekl alespoň teď, jak to bylo míněno. Ty ses doteď nezmohl ani na to, aby sis nastudoval, co znamená slovo "tolerovat". Měl jsi zůstat u toho prvního slova a nerozvíjet to. Obsah by byl stejný a můj komentář by nebyl potřeba. 12

                      + 10 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Často překvapíš jak dobře umíš improvizovat a inteligentně manévrovat s argumenty. Ale tohle bylo hooodně slabý.
                        Jestli někdo úmyslně toleruje problém, který někoho poškozuje, tak ho přece vědomě poškozuje. 12 12 12 Snad mi teď nechceš tvrdit, po těch snad stovkách rozhořčených komentářů o nerovném postoji k pilotům RB a zdůvodňovaným mimo toho mnoha dalšími věcmi, těmi špatnými starty, že to najednou RB nedělal úmyslně (to tolerování). 11 Jóóóóó to by byl obrat, to bych si nechal zarámovat zlatým rámem a přitloukl bych to na srazu Odinovi na vstupní dveře. (promiň Odine) 12 Jo, jo, podsouvání jako vyšité. 01
                        A jestli se můj extremismus projevuje tím, že se Odina jen zeptám, jak si vysvětluje rozdíl 1,356s v kvalifikacích, opět se přiznávám. Jsem extrémista!!! 12

                        + 4 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          213.216.61.XXX
                          Tak to je jedině škoda, že jsi v té předchozí diskuzi nepoužil výraz sabotovat Webberův vůz. Protože bys ti nezbylo nic jiného, než tady vymýšlet analogický blábol, že tolerance problému = sabotáž vozu. 12 18 Což by byla ještě větší prča, než tahle tvoje zoufalost.

                          + 3 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama