DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!
MALAJSIE - ZÁVOD: Sebastian Vettel využil rozdílnou strategii při výjezdu safety-car a následně předvedl jízdu rychlou prakticky stejně jako Mercedes!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001644
(Hlasovalo 24 lidí)
29.03.2015 11:06
Parááááda! Připouštím, že jsem Vettela nemusel,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Honza77
14:37 29.03.2015 89.24.236.XXXMe připadá, že jsme se kazdej dívali na jiný závod, než par lidi tady. I s rádiové komunikace mezi Hamem a jeho ingem bylo jasný, že pokud začal za to pořádně tahat, aby dojel Vettela, jeho monopost začal žrát gumy jako zbesilej, kdežto Ferrari onen pneu management maj trochu líp zvladlej...je jasný, že závod by se asi bez SC vyvíjel možná i jinak, ale i tak jsem přesvědčen, ze pokud by nevyhrál Vettel, tak by to bylo asi o desetinky na cílové čáře..
Další věc co me hodně zarazila, byla jak RBR dostává na zadek od TR...neustálý černý dým od předních brzd...zarazejici..
Kimmi na tu bídu v kvalde odjel vynikající zavod, škoda, že ne zjistíme kdyby...-
uzivatel001398
14:49 29.03.2015 213.168.188.XXXTo jsou i slova N.Laudy. Porazili by nás i kdybychom jeli stejnou strategii - řekl.
-
eR
13:57 29.03.2015 62.245.107.XXXManor Jsem sice zastáncem co nejvyššího počtu aut v závodech, ale jaký má smysl jezdit s upraveným autem z roku 2014 s motorem z téhož roku nevím.
Ten tým je na roštu jen proto, aby majitelé mohli na konci roku sbalit prachy a vypadnout, tudíž se nějaké větší investice do vývoje vozu v průběhu sezóny ani nedají očekávat. Pokud opravdu nebudou mít zájem o zlepšení vozu, tak jsem pro to, aby jim nebyla udělována vyjímka z pravidla 107%. Jsem si jistý, že jejich neúčast v závodě by většina diváků ani nezaregistrovala.-
tron
14:33 29.03.2015 46.39.169.XXXv podstate ti unikl fakt ,ze ten kdo dal poradatelum garanci poctu vozu byl Bernie a FIA a kdyz tento pocet neni naplnen urcite se plati nejake sankcni poplatky,takze jde o okolnostmi vynuceny stav ..... kdo bude platit za zavody kde pojedou tri staje a celkove sesti (deviti ) vozech ????-
eR
14:51 29.03.2015 62.245.107.XXXZa to že týmy krachují je Ecclestone přímo odpovědný nastavením nespravedlivého rozdělení odměn. Pokud bude muset v důsledku malého počtu aut na roštu platit penále, tak mě to nechává klidným. Naopak by mu to třeba otevřelo oči.
Podívejte se jak se dělí peníze z příjmů Premier League, naprosto transparentně a férově podle výkonů, a potom se podívejte jak to dělá Bernie v F1, chaos, individuální dohody podle sympatií k týmům, extra peníze za nic pro Ferrari atd.-
-
eR
17:36 29.03.2015 62.245.107.XXXVáš příspěvek naznačuje, že o dělení příjmů v PL zřejmě nic nevíte (doporučuji [odkaz na stránku] ).
Rozdíl mezi příjmy nejlepšího a nejhoršího týmu by byl menší, tudíž by ty menší týmy, měli větší šanci dosáhnout lepších výsledků. O nějaké likvidaci zadní poloviny startovního pole a jeho redukci nemůže být ani řeč.
-
-
-
-
crazytunny
13:53 29.03.2015 90.177.181.XXXHmm :) No Seb před Ham o 8sec, kdybychom přidali 1 zastávku v boxech byl by Hamilton o 19sec před Sebem, takže si to Mercedes projel strategií a ničím jiným, auto je pořád v jiné rovině, vzhledem k ztrátě "pouze" 8 sec při +1 zastávce v boxech - to je nutné si uvědomit.
A hned se tu začnou pět ódy na Vettela jaký je špičkový jezdec, souhlasím zajel perfektně bez chyby, využil strategii a mezeru kterou mu Mercedes nabídl -> ale nikdo si tu nevšimne že Mercedesy za 30 kol stáhli ztrátu 25sec !!! to je skoro 1sec/kolo !!!!!!
Letos hold bude zaváhání Mercedesu vyžírat Ferrari, ale auto Mercedesu je stále o 1sec rychlejší-
-
Karel
14:14 29.03.2015 78.157.160.XXXKdyž řekneš A, pak nezapomeň ani na B.. nemáš pravdu.
Kdyby jel Vettel na tři zastávky, tak mu pak nemůžeš přičíst jen ten čas za zastávku, protože by jezdil mnohem vyšším tempem - nemusel by tolik šetřit pneumatiky, strávil by delší čas na rychlejší směsi atd.
-
-
Mike17
13:08 29.03.2015 93.99.87.XXXomluva (i pro XR) Výsledek určitě potěšil, sezona nemusí být tak nudná, jak to před víkendem vypadalo.
Musím přiznat, že jsem jsem byl ve svým závěrech po Austrálii mimo. Nevím, jestli by Vettel vyhrál, kdyby Mercedes nezmrvil strategii (tradičně nějak víc pro Nica), ale rozhodně Ferrari náskok minimálně dotáhlo.
Jen nedokážu pochopit proč. Co se změnilo? Úprava v pravidlech o průtoku? Že by počasí? Charakter tratě? Nepamatuji si, že bych někdy viděl ztrátu 1,4s v kvalifikaci během 2 týdnů, nebo úplnou ztrátu "půlkolového" náskoku z předcházejícího závodu.
Má někdo vysvětlení?-
Kozák
19:16 29.03.2015 212.79.110.XXXSeš si jistej, že Mercedes po Austrálii zpomalil? V Austrálii dal Mercedes Williamsu 38 s, teď v Malaisii 1:10.
Rozdíl v kvalifikaci je jasný, Lewis čas zajel v prvním kole Q3 na mnohem mokrejší trati než Vettel, který ho zajel na konec kvalifikace, po tom, co stopou projelo 50 aut.
Po tomto prvním pokusu byl rozdíl mezi Lewisem a Vettelem 1,3 s.
-
Honza
13:20 29.03.2015 213.220.204.XXXKvalifikace byla za deště, to je to smazání ztráty. Na dlouhých stintech bylo Ferrari rovnocené s Mercedesem už od druhých testů.
Safety car oběma Ferrari pomohl. Kimimu v tom, že se dotáhnul na pole. Sebovi, že mohl nasadit obrovské tempo, udělat si náskok a pak jen kontrolovat situaci. Tohle on umí moc dobře. Hamilton ho byl schopen stahovat jen za cenu zničení pneumatik, takže nula od nuly pojde. Co bude dál se uvidí.-
David
13:28 29.03.2015 109.105.48.XXXTak přeci Ferrari Safety car nepomohl. Spíš Ham a Nico neměli jezdit do boxů. Prostě si to sami pokazili. Jednoduše udělali chybu. Safety car nijak nepomohl sebovi pouze umožnil udělat chybu Mercedesu. Ale jinak s tebou souhlasím. Ferrari udělalo pokrok a už od testů se o tom ví. Jen někteří melou pořád to svoje.-
-
1
15:51 29.03.2015 178.255.168.XXXaustrálie je dost specifický okruh, který víc zvýhodní motor před aero...
Tento výsledek nejspíš neznamená, že mercedes je v háji, ale spíš, že si musí víc hlídat záda a už závod nemusí ztratit jenom pokud dojde k mechanickému selhání, ale i pokud neuhlídá strategii.
Uvidíme jak to bude v číně. Tam vejde v platnost rozšíření měření průtoku paliva a je otázkou, proti komu je to namířené. Myslím si, že je to šméčko mercedesu, ale zlepšení ferrari je až podezřelé, tak bych se nedivil, kdyby to byl protitah mercedesu vůči konkurenci-
uzivatel001398
16:16 29.03.2015 213.168.188.XXXVšechny nepřímé důkazy nasvědčují,že tím "hříšníkem " je Mercedes. Ale uvidíme.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek