DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

MALAJSIE - ZÁVOD: Sebastian Vettel využil rozdílnou strategii při výjezdu safety-car a následně předvedl jízdu rychlou prakticky stejně jako Mercedes!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 01.04.2015 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 31 lidí) 29.03.2015 11:08
Teprve druhý závod Teprve druhý závod a už má… »
» uzivatel001644 (Hlasovalo 24 lidí) 29.03.2015 11:06
Parááááda! Připouštím, že jsem Vettela nemusel,… »
» skejpa (Hlasovalo 19 lidí) 29.03.2015 11:30
Richtr... co jsi čekal ? Stop and go je podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza77

    89.24.236.XXX
    Me připadá, že jsme se kazdej dívali na jiný závod, než par lidi tady. I s rádiové komunikace mezi Hamem a jeho ingem bylo jasný, že pokud začal za to pořádně tahat, aby dojel Vettela, jeho monopost začal žrát gumy jako zbesilej, kdežto Ferrari onen pneu management maj trochu líp zvladlej...je jasný, že závod by se asi bez SC vyvíjel možná i jinak, ale i tak jsem přesvědčen, ze pokud by nevyhrál Vettel, tak by to bylo asi o desetinky na cílové čáře..
    Další věc co me hodně zarazila, byla jak RBR dostává na zadek od TR...neustálý černý dým od předních brzd...zarazejici..
    Kimmi na tu bídu v kvalde odjel vynikající zavod, škoda, že ne zjistíme kdyby...

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Maj nemaj... Hodně dělá teplota a další parametry... Dnes to vyšlo Ferrari, ale jinde to tak bejt zdaleka nemusí...01

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001398

      uzivatel001398

      213.168.188.XXX
      To jsou i slova N.Laudy. Porazili by nás i kdybychom jeli stejnou strategii - řekl.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Manor Jsem sice zastáncem co nejvyššího počtu aut v závodech, ale jaký má smysl jezdit s upraveným autem z roku 2014 s motorem z téhož roku nevím.

    Ten tým je na roštu jen proto, aby majitelé mohli na konci roku sbalit prachy a vypadnout, tudíž se nějaké větší investice do vývoje vozu v průběhu sezóny ani nedají očekávat. Pokud opravdu nebudou mít zájem o zlepšení vozu, tak jsem pro to, aby jim nebyla udělována vyjímka z pravidla 107%. Jsem si jistý, že jejich neúčast v závodě by většina diváků ani nezaregistrovala.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tron

      46.39.169.XXX
      v podstate ti unikl fakt ,ze ten kdo dal poradatelum garanci poctu vozu byl Bernie a FIA a kdyz tento pocet neni naplnen urcite se plati nejake sankcni poplatky,takze jde o okolnostmi vynuceny stav ..... kdo bude platit za zavody kde pojedou tri staje a celkove sesti (deviti ) vozech ????

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Za to že týmy krachují je Ecclestone přímo odpovědný nastavením nespravedlivého rozdělení odměn. Pokud bude muset v důsledku malého počtu aut na roštu platit penále, tak mě to nechává klidným. Naopak by mu to třeba otevřelo oči.

        Podívejte se jak se dělí peníze z příjmů Premier League, naprosto transparentně a férově podle výkonů, a potom se podívejte jak to dělá Bernie v F1, chaos, individuální dohody podle sympatií k týmům, extra peníze za nic pro Ferrari atd.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          Proč myslíš, že se ferrari neúčastní lemans? Proč myslíš, že není v indy, přestože USA je trh, kde udají 90% své produkce? Ona ta platba pro ferrari není za nic, ale za exkluzivitu pro F1

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tron

          46.39.169.XXX
          to co obhajujes ohledne financi ala EPL by bylo faktickou likvidaci zadni poloviny jezdeckeho pole a cele MSF1 by se smrsklo tak na 8-10 vozu a nemyslim si ,ze by nekoho oslovovali takove nizkokapacitni souteze

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            Váš příspěvek naznačuje, že o dělení příjmů v PL zřejmě nic nevíte (doporučuji [odkaz na stránku] ).

            Rozdíl mezi příjmy nejlepšího a nejhoršího týmu by byl menší, tudíž by ty menší týmy, měli větší šanci dosáhnout lepších výsledků. O nějaké likvidaci zadní poloviny startovního pole a jeho redukci nemůže být ani řeč.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    90.177.181.XXX
    Hmm :) No Seb před Ham o 8sec, kdybychom přidali 1 zastávku v boxech byl by Hamilton o 19sec před Sebem, takže si to Mercedes projel strategií a ničím jiným, auto je pořád v jiné rovině, vzhledem k ztrátě "pouze" 8 sec při +1 zastávce v boxech - to je nutné si uvědomit.

    A hned se tu začnou pět ódy na Vettela jaký je špičkový jezdec, souhlasím zajel perfektně bez chyby, využil strategii a mezeru kterou mu Mercedes nabídl -> ale nikdo si tu nevšimne že Mercedesy za 30 kol stáhli ztrátu 25sec !!! to je skoro 1sec/kolo !!!!!!

    Letos hold bude zaváhání Mercedesu vyžírat Ferrari, ale auto Mercedesu je stále o 1sec rychlejší

    + 5 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.177.181.XXX
      Nedivil bychse kdyby Mercedes tohle udělal schválně aby alespoň na chvíli utichly kecy o dominanci .. ale stáhnout ztrátu 33sec během 28 kol? To auto je úplně jinde než konkurence !!!

      + 3 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Karel

      78.157.160.XXX
      Když řekneš A, pak nezapomeň ani na B.. nemáš pravdu.
      Kdyby jel Vettel na tři zastávky, tak mu pak nemůžeš přičíst jen ten čas za zastávku, protože by jezdil mnohem vyšším tempem - nemusel by tolik šetřit pneumatiky, strávil by delší čas na rychlejší směsi atd.

      + 19 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    omluva (i pro XR) Výsledek určitě potěšil, sezona nemusí být tak nudná, jak to před víkendem vypadalo.
    Musím přiznat, že jsem jsem byl ve svým závěrech po Austrálii mimo. Nevím, jestli by Vettel vyhrál, kdyby Mercedes nezmrvil strategii (tradičně nějak víc pro Nica), ale rozhodně Ferrari náskok minimálně dotáhlo.
    Jen nedokážu pochopit proč. Co se změnilo? Úprava v pravidlech o průtoku? Že by počasí? Charakter tratě? Nepamatuji si, že bych někdy viděl ztrátu 1,4s v kvalifikaci během 2 týdnů, nebo úplnou ztrátu "půlkolového" náskoku z předcházejícího závodu.
    Má někdo vysvětlení?

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kozák

      212.79.110.XXX
      Seš si jistej, že Mercedes po Austrálii zpomalil? V Austrálii dal Mercedes Williamsu 38 s, teď v Malaisii 1:10.
      Rozdíl v kvalifikaci je jasný, Lewis čas zajel v prvním kole Q3 na mnohem mokrejší trati než Vettel, který ho zajel na konec kvalifikace, po tom, co stopou projelo 50 aut.
      Po tomto prvním pokusu byl rozdíl mezi Lewisem a Vettelem 1,3 s.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Kvalifikace byla za deště, to je to smazání ztráty. Na dlouhých stintech bylo Ferrari rovnocené s Mercedesem už od druhých testů.
      Safety car oběma Ferrari pomohl. Kimimu v tom, že se dotáhnul na pole. Sebovi, že mohl nasadit obrovské tempo, udělat si náskok a pak jen kontrolovat situaci. Tohle on umí moc dobře. Hamilton ho byl schopen stahovat jen za cenu zničení pneumatik, takže nula od nuly pojde. Co bude dál se uvidí.

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        Tak přeci Ferrari Safety car nepomohl. Spíš Ham a Nico neměli jezdit do boxů. Prostě si to sami pokazili. Jednoduše udělali chybu. Safety car nijak nepomohl sebovi pouze umožnil udělat chybu Mercedesu. Ale jinak s tebou souhlasím. Ferrari udělalo pokrok a už od testů se o tom ví. Jen někteří melou pořád to svoje.

        + 14 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.215.XXX
          preco ten krok neukazalo uz v australii kde bol standardny priebeh pretekov?
          pockajme si na dalsie standardne preteky a potom sa uvidi kto na tom ako je

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            austrálie je dost specifický okruh, který víc zvýhodní motor před aero...
            Tento výsledek nejspíš neznamená, že mercedes je v háji, ale spíš, že si musí víc hlídat záda a už závod nemusí ztratit jenom pokud dojde k mechanickému selhání, ale i pokud neuhlídá strategii.
            Uvidíme jak to bude v číně. Tam vejde v platnost rozšíření měření průtoku paliva a je otázkou, proti komu je to namířené. Myslím si, že je to šméčko mercedesu, ale zlepšení ferrari je až podezřelé, tak bych se nedivil, kdyby to byl protitah mercedesu vůči konkurenci

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama