DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

MALAJSIE - ZÁVOD: Sebastian Vettel využil rozdílnou strategii při výjezdu safety-car a následně předvedl jízdu rychlou prakticky stejně jako Mercedes!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel a Ferrari v Sepangu porazili Mercedes!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 01.04.2015 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 31 lidí) 29.03.2015 11:08
Teprve druhý závod Teprve druhý závod a už má… »
» uzivatel001644 (Hlasovalo 24 lidí) 29.03.2015 11:06
Parááááda! Připouštím, že jsem Vettela nemusel,… »
» skejpa (Hlasovalo 19 lidí) 29.03.2015 11:30
Richtr... co jsi čekal ? Stop and go je podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • 1

                178.255.168.XXX
                Pokud je to pravda, tak by ta letošní sezona mohla být ještě vážně zajímavá :-)

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001398

                  uzivatel001398

                  213.168.188.XXX
                  Doufejme v to. Proč si myslím, že hříšník je Mercedes? Kde získáš nejvíc, když u přeplňovaného motoru porušíš pravidlo o omezení maximálního průtoku paliva? Jasně v kvalifikaci. V závodě máš jako všichni 100 kg paliva. Mercedes měl velký rozdíl mezi kvalifikaci a závodním tempem. Občas jediný trpěl degradací zadních pneu - krouťák při výjezdech že zatáček. Je těch nepřímých indicií víc. Vývoj sezóny nám ukáže. V každým případě klobouk dolů před Ferrari. Nekecali, makali. A budou ještě rychlejší. Pokud zvládnou kratší nos,tak to bude ještě zajímavější. Může taky dojít k tomu, že Ferrari a Mercedes utečou zbytku pole o parník. No snad Williams potvrdí co říká a ve vývoji Ferrari převálcuje.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.98.215.XXX
                    a co ak je tym hriesnikom ferrari? a ten vyrazny medzisezonny skok je prave vdaka tejto vychytavke
                    najviac ziskas v kvalifikacii ale v akych usekoch najviac ziskas ak budes mat dodatocny vykon? podla mna na rovinkach a prave tam je ferrari velmi silne

                    jasne je len, ze to nieje renault 18

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001398

                      uzivatel001398

                      213.168.188.XXX
                      Protože tím získáš daleko víc v kvalifikaci. V závodě tě omezuje pravidlo 100 kg/závod. Ferrari to má opačně. Ztrácí v kvalifikaci a v závodě získává. Jsou to jen moje dedukce,takže uvidíme. Navíc vloni Rosberg v závodě použil nějaký zakázaný režim pro stáhnutí ztráty na Hama a bylo okolo toho hodně vzrůša v garáži. Navíc tohle bude hodně žrát zadní pneu. To že Ferrari takhle pohlo s motorem je neskutečný, ale takhle jednoduše to posuzovat nejde. V Číně se dozvíme víc.

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001398

                      uzivatel001398

                      213.168.188.XXX
                      Nejvíc budeš získávat na výjezdu ze zatáčky. Maximální rychlost je hodně ovlivněna narůstajícím odporem s nárůstem rychlosti. Taky zpřevodování.Jinak dnes Vettel na maximálce skoro nejpomalejší.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001398

        uzivatel001398

        213.168.188.XXX
        Všechny tyhle beru v úvahu, ale stejně mě vychází, že se tak o půl sekundy skokem přiblížili a to se nestane jen tak. Uvidíme dál, ale Ferrari bude asi dobře pracovat s pneu a to by mohl být ten pověstný jazýček na váhání. Ještě snad bude krátký nos.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001398

      uzivatel001398

      213.168.188.XXX
      Ten průtok paliva je jediný možný vysvětlení. Zkratky a zázraky se nadějí.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Popravdě si myslím, že po té zdrcující kritice ze všech stran na nudnou sezónu a dominanci Mercedesu a hlavně díky hlasům volající po urychlené změně pravidel v neprospěch Mercedesu za účelem vyrovnání startovního pole, snížil Mercedes výkon motorů a podle toho i natankoval. V závodě, když už jim začalo být jisté, že to na double nebude, ale vzhledem k tomu nemohli zvýšit výkon, protože by jim nevystačilo palivo. Uvidíme v dalších závodech, nicméně bych tipoval, že Mercedes vůči Ferrari zrychlí.

      Jinak nechápu to strategii zajíždět hned po výjezdu SC do boxů, když piloti měli čerstvé pneumatiky, které jim mohli ještě dlouho posloužit. Vyměnit po 6. kolech nové gumy je podle mě blbost a Vettlovi přeji to vítězství už jen z toho důvodu, že se nezachoval jak ovce a nejel kvůli SC do boxů. 01 Rosbergovi potom museli dát ojetiny z kvalifikace, ale hlavně že se v 6. kole zbavil nových gum. Mercedes 02

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        I to je možnost, která mne napadla. Jsem hodně zvědavý na další závody, jestli to byla jen špatná kalkulace Mercedesu, nebo se opravdu "něco" změnilo v technice.
        Strategii Mercedesu nechápu už delší dobu, dnes to byla opravdu katastrofa. 12

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.144.130.XXX
        Ani sám Mercedes neví, jestli to byla chyba a nebo ne. Sice tím ztratili 10sec nez se vymotali z provozu, ale na druhou stranu jim to usetrilo 20sec, které by jinak ztratili zastavkou v boxech navic. Ono je to lehke hodnotit z pozice tymu, ktery mohl na tech původnich pneumatikach zustat dele, ale mercedes na to nemel. Pak by jsme slyseli stejnou kritiku, proc nejeli pri SC do boxu, kdyz 5 kol po zajeti SC uz byly ty jejich pneumatiky odepsane.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001398

        uzivatel001398

        213.168.188.XXX
        Teď si nejsem jistej, jestli ten průtok chápeš správně. Jde o porušení pravidla o maximálním průtoku paliva v každém okamžiku na trati. Nejde o překročení 100 kg na závod.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • MJ

        81.90.163.XXX
        Zbavili se těch gum brzi ale myslim že by o moc déle nevydrželi na trati. Ty gumy nebyli uplně čerstvé startuje se na gumach na kterých se zajelo Q2 čas, na Q3 dostavaji navic gumy ktere pak vracejí (v tomto případě je nevyužili jelikož pršelo) ale startovat museli na tech z Q2. Merglove jezdili stinty jen 16 kol na tvrdejch, tak že opotřebované mekší počítám tak 8-10 kol. Nemyslím že si to podělali ranou zastávkou ale prostě se jim opotřebovávali pneumatiky víc jak u ferrari (nejhrubší asfalt + vysoké teploty)04

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Dlhý

    188.123.100.XXX
    je cas na opatrenia redbull predbehol uz aj Bckovy tym ...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      V RB by si měli nalít čistého vína a uznat, že i přes trojnásobně vyšší rozpočet než má TR mají horší aerodynamiku a TR je schopné je porazit i s nezkušenými nováčky a bez neustálé kritiky dodavatele motorů.

      Jsem taky rád, že piloti TR nemuseli ty z RB pustit před sebe, což se v minulých sezónách dělo běžně. Dnes mě ještě ke všemu připadal Ricciardo nějak rezignovaný, bez snahy s tím závodem něco udělat, bez vášně a entusiasmu. Dnes mě hodně připomínal svou jízdou Vettela z minulého roku.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    88.212.36.XXX
    Red Bull a jeho kridlo Tak co, uz nasadil Red Bull to ich nove kuzelne kridlo?04

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttominoo

    90.177.159.XXX
    Vettel vyborne. Dnes jsem ho videl tam, kam patri :)

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Good race Tak na tenhle obrázek, Ferko na stupni nejvyšším, jsem těšil hooodně dlouho. Jenže tam stojí Vettel a radost se ne a ne dostavit.
    Jedno Vettelovi nelze upřít. Umí být ve správnou chvíli na správném místě.
    Pro další závody ale rozhodně dobrý, že má Mercedes konkurenci. Počítal jsem, že to bude Williams, ale nejede jim to tak, jak asi čekali. Moc přes zimu zdá se nepokročili. Škoda. Massu mám rád a Bottas se mi začíná dost líbit. Snad se zvednou.
    RB dostal sodu od juniorky (a kolo v závodě) a je to dobře. Pro mě vždy nesympatický tým a co předvedli po Autrálii bylo trapné. Kvjat asi kouká, jak si "polepšil".
    Jinak moc pěknej závod. Ve středu pole se kluci pěkně mydlili.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      88.103.221.XXX
      já se s jeho přestupem k Ferrari taky ještě nesmířil...a zdviženej prst mi pořád vadí.... Ale i tak mi udělal radost. Je to senzace a je třeba si to užít, protože další VC bude mít podle mě zase klasickej průběh (Mercedes na čele). Forza Ferrari

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        178.23.219.XXX
        Čekal jsem jestli bude prstík, držel se statečně, ale stejně mu to potom na chvilku ujelo 12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama