DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona
Jak se vyvíjely interní duely týmových kolegů v předposledním podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Brazílii? Projděte si přehledně jejich sobotní i nedělní výkony a celkové skóre.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
mi88ki
10:30 12.11.2014 165.72.200.XXXOK, kdyby začalo deset kol před cílem pršet tak Kimi jednu zastávku ušetřil a jel by v závěru na mokrých gumách stejně jako všichni ostatní. To beru až na to, že to ani z televizních záběrů na déšť nevypadalo a to mají v boxech určitě přesnější info.
Ale jak by Kimimu měl ten SC pomoci, to by mě fakt hodně zajímalo ?
Řekněme, že 10 kol před koncem vyjede SC. Všichni už mají obutou čtvrtou sadu jen Kimi má třetí. Všichni jedou pohromadě těsně za sebou, SC odjíždí a Kimi má jako jediný pořádně ojeté gumy. SC by mu provedl jedině tu službu.
SC přece může pomoci jedině tomu kdo jede více zastávek a díky SC dojede ihned soupeře před sebou, kteří tak neučinili. Z toho důvodu se taky při výjezdu SC všichni snaží přece okamžitě přezout. Samozřejmě to neudělají pokud mají zrovna čerstvé gumy nebo chybí do cíle pár kol a vědí, že to bez problému na nich dojedou.
Takže zkus příště použít nejdříve tu násadu na krku než něco napíšeš :-)
-
M3
13:16 12.11.2014 109.107.201.XXXPři SC jedou piloti pomaleji a proto piloti co prezuji ztrati oproti tem co jsou na trati min casu. Kdyby tedy Kimi zajel pro cerstvy mekky, mel by před sebou max 5 aut na ojetych tvrdych. Nebo, pokud by se všichni za nim rozhodly také přezout, tak by dojel toho, za kterym jel i před SC. Zajede SC a on na tom může tlačit. Samozřejmě těsně před koncem je to k ničemu. Ale do 10 kol je to ještě ok.
-
-
M3
20:59 11.11.2014 46.13.241.XXXStrategie Ferrari Vettela by stejne Alonso nedojel. Ten mu ujizdel kdyz pominu Kimiho mezi nima stejne. Nakonec dojeli tak, jako kdyby meli stejnou strategii ale ve Ferku nemaji co ztratit tak to zkusili. Za me palec nahoru. Navic kdyby Kimimu nezbabrali zastavku, udrzel by Hulka po vymene za sebou a ten by Vettela a Alonsa po jejich poslednich zastavkach zdrzel kazdeho tak kolo az dve nez by zajel pro mekky. A pak by Alik dojel Kimiho az dve kola pred koncem a mozna uz by ho nedal. Ale pro Ferrari by to vzdycky dopadlo stejne. Spise vidim trochu vice rivality bez tymem kolem Kimiho a tymem Alika.-
-
-
Jens
21:53 11.11.2014 78.157.160.XXXNikam jsem se nezdejchnul, jak vidíš, jen u počítače nesedím pořád. Argumenty mi nedošly, ty jsi tam zatím nepředvedl žádný a slabošsky to zastíráš a spamuješ i tady. Udělal jsi tam ze sebe blba a místo toho, abys doložil, že dvouzastávková strategie byla rychlejší (naproti tomu, že všichni odborníci tvrdí opak, ale po pár panácích chápu), tak odbočíš úplně někam jinam. To jsi opravdu hrdina!-
-
Jens
22:24 11.11.2014 78.157.160.XXXJá také nejsem vulgární, ty jsi navíc zákeřný. A já ti taky dětinsky nevyčítám, když mi do pěti min. neodpovíš. Kdyby byla tvá otázka relevantní, tak ti na ni vždy odpovím. Na tohle jsem ti tam už několikrát odpovídal - takže nevím, jestli neumíš číst nebo máš jen potřebu rádobychytračit a dělat ze sebe šaška. Takže ještě jednou: jak to, že se Kimimu nepodařilo Alonsa dojed, když po 10 kolech ztrácel 6 sekund a a v cíli byl 1,8 sekundy za ním - a to po zpackané zastávce, kdy ztratil v boxech pět sekund?
Kimi měl lepší nastavení pro závod, Interlagos mu sedl, v neděli byl zkrátka rychlejší než Alonso. Kdyby mu dali stejně rychlou strategii, tak bys koukal, jak by ho frknul! To už se žel nedovíme, alespoň netvrď takovou hloupost, že dvouzastávková strategie byla rychlejší, když všichni odborníci hovoří o opaku. Ale klidně si ji palečkuj hore.-
M3
22:38 11.11.2014 46.13.241.XXXJe vidět, že nečteš ani oficiální vyjádření Kimiho. Startovali s plánem 3 zástavky a až před druhými pitstopy se rozhodli že pojedou na 2 zástavky. Do té doby se Alonsovi nedokázal přiblížit, natož aby ho zkusil předjet. Kde by jako jeho Ferko vzalo vykon na to udelat v dalsim stintu stejnem s Alonsem. Btw. rikam jen svuj nazor, kdez ty svoje argumenty opiras o to, ze se to napsane v clanku.-
M3
22:42 11.11.2014 46.13.241.XXXA ja sem netvrdil ze 2 zastavkova strategie je rychlejsi. V pripade Kimiho ale byla alespon nejakou nadeji nedojet jako vagon za Alonsem ale neco zkusit a v nejhorsim pripade za nim stejne dojede. Nebyt 5s v boxech, byl by to souboj v posledních kolech a to by bylo zajímavé.-
-
M3
08:25 12.11.2014 109.107.201.XXXMluvil jsem celou dobu o rozdílnosti strategii mezi Alonsem a Kimi. To že někde na papíru vyšla 3z rychlejc než 2z je určitě pravda, protože jí všichni jeli. Kimi mel však vice nez 0% sanci dostat se před Alonsa s 2z strategii. Pouzitim 3z strategii do konce zavodu mel sanci 0% a Hulk by tam stejne tak byl.-
Alfons
13:13 12.11.2014 109.81.245.XXXJo tak u všech týmů byla 3 zastávková strategie rychlejší, jenom u Ferrari ne. Zajímavé. Čím to asi bude? Navíc ji pěkně zmrvili, zvolit první stint stejně dlouhý jako u třízastávkové. Jak můžeš říct, že by měl 0 % šancí, když byl rychlejší než Alonso, když přesedlal na středně-tvrdé a dokud jel na tři? To je jako bych já tvrdil, že by Alonsa 100% předjel. S jistotou to říct nemůžu, ale ta šance tam byla. Ferrari nemělo co získat (o 7. a 8. místo by nepřišli), naopak mohli jenom ztratit, protože netušili, jestli Kimimu gumy na konci neodpadnou a Hulk nevezme i ho. Nakonec měli štěstí, rozhodly jen 2 desetiny sekundy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
M3
07:18 12.11.2014 109.107.201.XXXStrategie se planuji na delku zavodu. Co by bylo po jeho skonceni je zbytecne resit. Tech 5s je celkem podstatných a 16 vteřin, které by Hulk po své zastávce ztrácel na Kimiho by do konce nedotáhl. Ano, o tom že to byl risk nemusíme spekulovat. A risk je někdy zisk a někdy ztráta a já jsem rád, že by konec závod i z tohoto pohledu aspon trochu napínavý. V opačném případě bychom koukali jak Kimi dalších 40 kol kouká Alonsovi na vejfuk. A stejně, v tomto roce už nemohou nic ztratit. I kdyby ho Hulk dal tak co. Místo 7. místa 8. místo. Ferrari chce vyhrávat nebo být na bedně. Všechno ostatní je moc nezajímá a ani se z toho moc neradují. Ale Kimi si závod pochvaloval.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek