DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona

Jak se vyvíjely interní duely týmových kolegů v předposledním podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Brazílii? Projděte si přehledně jejich sobotní i nedělní výkony a celkové skóre.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 12.11.2014 17:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 28 lidí) 12.11.2014 14:37
Alo vs kimi for JENS Heled Jensi, dostalo se to… »
» Situs (Hlasovalo 27 lidí) 12.11.2014 15:40
Cau, heled rekni ty co si myslis na muj… »
» Situs (Hlasovalo 26 lidí) 12.11.2014 15:33
A na zaklade techto skutecnosti si take myslim,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      78.157.160.XXX
      Na takéto trolly najlepšie nereagovať. Keď nevieš čítať...

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      OK, kdyby začalo deset kol před cílem pršet tak Kimi jednu zastávku ušetřil a jel by v závěru na mokrých gumách stejně jako všichni ostatní. To beru až na to, že to ani z televizních záběrů na déšť nevypadalo a to mají v boxech určitě přesnější info.

      Ale jak by Kimimu měl ten SC pomoci, to by mě fakt hodně zajímalo ?
      Řekněme, že 10 kol před koncem vyjede SC. Všichni už mají obutou čtvrtou sadu jen Kimi má třetí. Všichni jedou pohromadě těsně za sebou, SC odjíždí a Kimi má jako jediný pořádně ojeté gumy. SC by mu provedl jedině tu službu.
      SC přece může pomoci jedině tomu kdo jede více zastávek a díky SC dojede ihned soupeře před sebou, kteří tak neučinili. Z toho důvodu se taky při výjezdu SC všichni snaží přece okamžitě přezout. Samozřejmě to neudělají pokud mají zrovna čerstvé gumy nebo chybí do cíle pár kol a vědí, že to bez problému na nich dojedou.

      Takže zkus příště použít nejdříve tu násadu na krku než něco napíšeš :-)

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        109.107.201.XXX
        Při SC jedou piloti pomaleji a proto piloti co prezuji ztrati oproti tem co jsou na trati min casu. Kdyby tedy Kimi zajel pro cerstvy mekky, mel by před sebou max 5 aut na ojetych tvrdych. Nebo, pokud by se všichni za nim rozhodly také přezout, tak by dojel toho, za kterym jel i před SC. Zajede SC a on na tom může tlačit. Samozřejmě těsně před koncem je to k ničemu. Ale do 10 kol je to ještě ok.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • M3

    46.13.241.XXX
    Strategie Ferrari Vettela by stejne Alonso nedojel. Ten mu ujizdel kdyz pominu Kimiho mezi nima stejne. Nakonec dojeli tak, jako kdyby meli stejnou strategii ale ve Ferku nemaji co ztratit tak to zkusili. Za me palec nahoru. Navic kdyby Kimimu nezbabrali zastavku, udrzel by Hulka po vymene za sebou a ten by Vettela a Alonsa po jejich poslednich zastavkach zdrzel kazdeho tak kolo az dve nez by zajel pro mekky. A pak by Alik dojel Kimiho az dve kola pred koncem a mozna uz by ho nedal. Ale pro Ferrari by to vzdycky dopadlo stejne. Spise vidim trochu vice rivality bez tymem kolem Kimiho a tymem Alika.

    + 6 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Palec hore za to, že Kimimu vybrali pomalejší strategii.. tak to je dobrý 18

      + 13 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        46.13.241.XXX
        Z predchozi diskuze si se nejak zdejchnul. To rozhodne neni tvuj styl, dosly tedy argumenty. Na otazku na kterou nemas odpoved odpovis radeji otazkou a zahrajes to do autu.

        + 9 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Nikam jsem se nezdejchnul, jak vidíš, jen u počítače nesedím pořád. Argumenty mi nedošly, ty jsi tam zatím nepředvedl žádný a slabošsky to zastíráš a spamuješ i tady. Udělal jsi tam ze sebe blba a místo toho, abys doložil, že dvouzastávková strategie byla rychlejší (naproti tomu, že všichni odborníci tvrdí opak, ale po pár panácích chápu), tak odbočíš úplně někam jinam. To jsi opravdu hrdina! 11

          + 10 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • M3

            46.13.241.XXX
            Ja nejsem alespon vulgarni. Proc mi neodpovis na zadnou otazku, ktera se tyka faktů? Jak by Kimi predjel Alonsa na stejne strategii, kdyz se mu ho ani nepodarilo za 30 kol dojet?

            + 11 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Já také nejsem vulgární, ty jsi navíc zákeřný. A já ti taky dětinsky nevyčítám, když mi do pěti min. neodpovíš. Kdyby byla tvá otázka relevantní, tak ti na ni vždy odpovím. Na tohle jsem ti tam už několikrát odpovídal - takže nevím, jestli neumíš číst nebo máš jen potřebu rádobychytračit a dělat ze sebe šaška. Takže ještě jednou: jak to, že se Kimimu nepodařilo Alonsa dojed, když po 10 kolech ztrácel 6 sekund a a v cíli byl 1,8 sekundy za ním - a to po zpackané zastávce, kdy ztratil v boxech pět sekund?
              Kimi měl lepší nastavení pro závod, Interlagos mu sedl, v neděli byl zkrátka rychlejší než Alonso. Kdyby mu dali stejně rychlou strategii, tak bys koukal, jak by ho frknul! To už se žel nedovíme, alespoň netvrď takovou hloupost, že dvouzastávková strategie byla rychlejší, když všichni odborníci hovoří o opaku. Ale klidně si ji palečkuj hore. 14

              + 12 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • M3

                46.13.241.XXX
                Je vidět, že nečteš ani oficiální vyjádření Kimiho. Startovali s plánem 3 zástavky a až před druhými pitstopy se rozhodli že pojedou na 2 zástavky. Do té doby se Alonsovi nedokázal přiblížit, natož aby ho zkusil předjet. Kde by jako jeho Ferko vzalo vykon na to udelat v dalsim stintu stejnem s Alonsem. Btw. rikam jen svuj nazor, kdez ty svoje argumenty opiras o to, ze se to napsane v clanku.

                + 3 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • M3

                  46.13.241.XXX
                  A ja sem netvrdil ze 2 zastavkova strategie je rychlejsi. V pripade Kimiho ale byla alespon nejakou nadeji nedojet jako vagon za Alonsem ale neco zkusit a v nejhorsim pripade za nim stejne dojede. Nebyt 5s v boxech, byl by to souboj v posledních kolech a to by bylo zajímavé.

                  + 3 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfons

                    109.81.245.XXX
                    Tys to netvrdil? 12 Ale když to rock začal v jiné diskusi, že Kimimu nasadili rychlejší (a tím myslel dvouzastávku) strategii, tak ses za to bezhlavě bil. 02

                    + 7 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • M3

                      109.107.201.XXX
                      Mluvil jsem celou dobu o rozdílnosti strategii mezi Alonsem a Kimi. To že někde na papíru vyšla 3z rychlejc než 2z je určitě pravda, protože jí všichni jeli. Kimi mel však vice nez 0% sanci dostat se před Alonsa s 2z strategii. Pouzitim 3z strategii do konce zavodu mel sanci 0% a Hulk by tam stejne tak byl.

                      + 3 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Alfons

                        109.81.245.XXX
                        Jo tak u všech týmů byla 3 zastávková strategie rychlejší, jenom u Ferrari ne. Zajímavé. Čím to asi bude? Navíc ji pěkně zmrvili, zvolit první stint stejně dlouhý jako u třízastávkové. Jak můžeš říct, že by měl 0 % šancí, když byl rychlejší než Alonso, když přesedlal na středně-tvrdé a dokud jel na tři? To je jako bych já tvrdil, že by Alonsa 100% předjel. S jistotou to říct nemůžu, ale ta šance tam byla. Ferrari nemělo co získat (o 7. a 8. místo by nepřišli), naopak mohli jenom ztratit, protože netušili, jestli Kimimu gumy na konci neodpadnou a Hulk nevezme i ho. Nakonec měli štěstí, rozhodly jen 2 desetiny sekundy.

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • Karel

          78.157.160.XXX
          Ferrari měli co ztratit, jak si můžeš přečíst, takže nechápu tvůj obdiv. Mohl bys to vysvětlit místo abys sem tahal nějaké své osobní spory?

          + 11 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • M3

            46.13.241.XXX
            Ano, vysvetlil jsem v tom prispevku.

            + 4 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              78.157.160.XXX
              Nic jsi zatím nevysvětlil. V článku čtu, že se vystavili zbytečně riziku - zpomalili Alonsa, protože měli za zády Hülkenberga, který Kimiho málem předjel, kdyby byl okruh ještě o pár zatáček delší.

              + 11 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • M3

                46.13.241.XXX
                Ano, ale jen díky tomu, že mu zbabrali zastavku o 5s. To rozhodně v plánu neměli a Kimi by tedy dojel v klidu za Alonsem.

                + 3 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Karel

                  109.81.245.XXX
                  To není o zbabrané zastávce - Hulk by dojel i bez ní celkem blízko za ním, navíc na čerstvějších gumách, zatímco Kimimu mohly odpadnout. Byl to zbytečný risk, hloupost. Nic na tom nevydělal a Alonsa takhle dostat nemohl.

                  + 8 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • M3

                    109.107.201.XXX
                    Strategie se planuji na delku zavodu. Co by bylo po jeho skonceni je zbytecne resit. Tech 5s je celkem podstatných a 16 vteřin, které by Hulk po své zastávce ztrácel na Kimiho by do konce nedotáhl. Ano, o tom že to byl risk nemusíme spekulovat. A risk je někdy zisk a někdy ztráta a já jsem rád, že by konec závod i z tohoto pohledu aspon trochu napínavý. V opačném případě bychom koukali jak Kimi dalších 40 kol kouká Alonsovi na vejfuk. A stejně, v tomto roce už nemohou nic ztratit. I kdyby ho Hulk dal tak co. Místo 7. místa 8. místo. Ferrari chce vyhrávat nebo být na bedně. Všechno ostatní je moc nezajímá a ani se z toho moc neradují. Ale Kimi si závod pochvaloval.

                    + 2 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama