DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona

Jak se vyvíjely interní duely týmových kolegů v předposledním podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Brazílii? Projděte si přehledně jejich sobotní i nedělní výkony a celkové skóre.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 12.11.2014 17:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 28 lidí) 12.11.2014 14:37
Alo vs kimi for JENS Heled Jensi, dostalo se to… »
» Situs (Hlasovalo 27 lidí) 12.11.2014 15:40
Cau, heled rekni ty co si myslis na muj… »
» Situs (Hlasovalo 26 lidí) 12.11.2014 15:33
A na zaklade techto skutecnosti si take myslim,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    90.180.29.XXX
    Alo vs kimi for JENS Heled Jensi, dostalo se to tam kam jsem nechtel. Obvykle se snazim byt pristupnejse. Tvrdis ze Kimi Alonsa stahoval, a jako argument pouzivas nejakejch 10 kol kde mel dle Tebe stahnout pres 3 sek. - neni to uplne jako argument nejlepsi, neb oba startovali asi 0,5s za sebou a na konci 2 zastavky Alika meli mezi sebou asi 3 sekundy. To neni jako stahobvani naskoku. vybrat 10 kol ktere se mi hodej neni idealni.

    Ale ok, pristoupim na to - dejme tomu ze za predpokladu ciste vozovky byl tentokrat Kimi rychlejsi a stahoval ho. O kolik tak myslis ze byl na kolo rychlejsi?

    + 28 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Icewoman

      Icewoman

      178.255.168.XXX
      Jens, Piškot:
      S napětím sleduju vaší debatu s očekáváním, jestli se doberete nějakého konce.
      Takže s dovolením: původní otázka zněla, jestli byla dvouzastávková strategie rychlejší/výhodnější - nebyla. Mohl Kimi se Kimi před Alonsa dostat při stejné strategii - těžko říct, dost záleží na provozu, na tom, kam se kdo po zastávkách dostane. Za mě spíš ne.
      Situs: jestli tu používáš argument, že startovali 0,5s za sebou a po x kolech byl Alonsův náskok 3,5 s, tak to skonči 02

      + 21 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Je možné, že by jej nepředjel, to samozřejmě teď nemůžu ani já tvrdit 100%. Myslím si ale, že jo - třeba přes boxy při druhých či třetích zastávkách. Proč? Protože jakmile se zbavil měkčí, tak na tvrdší směsi jezdil od počátku lépe než Alonso, než ho ve 23. kole zpomalili rozhodnutím změnit strategii.

        Je víceméně jasné, že by na tom neztratil, kdyby zůstal u tří zastávek. Dvouzastávková strategie byla pomalejší - na tom se výjimečně týmy shodly.

        + 24 / − 26

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        90.180.29.XXX
        Cau, heled rekni ty co si myslis na muj argument 15:18 (kousek dole). Jsem sice Alikuv fanousek, ale rozhodne si nemyslim ze na stejnych gumach kdyby byl Alik o 0,3 s rychlejsi tak by se na trati pred Kimiho dostal - proc bych si mel myslet ze kimi by to dokazal?

        + 27 / − 24

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Karel

        78.157.160.XXX
        Icewoman, máš na to 2 minuty, jinak tě ztrestá dalšími pěti příspěvky. 04

        + 18 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Po prvním startu a prvním stintu na měkkých, které se mu hodně drolily, přezul podobně jako Alonso na středně-tvrdé, na kterých měli odjet zbytek závodu. Najednou Kimi ožil, a v počáteční fázi toho stintu stáhl z Alonsova náskok 3,5 sekundy. Ty tvrdší gumy mu seděly více, byl rychlejší. Jenže ve 23. kole ho Ferrari zpomalilo špatným rozhodnutím přejít na dvě zastávky. Proč by to neměl být argument?

      Navíc ke konci, když zohledníš degradaci, jezdil výborně - rychleji než Alonso na mladších gumách. Měl to pak samozřejmě těžké, protože to musel více šetřit, nemohl tak tlačit na pneumatiky. Obzvlášť kvůli špatnému (krátkému) prvnímu a částečně i druhému stintu z pohledu dvouzastávkové strategie, nakonec musel odjet 36 kol na jedné sadě! Za horka, kdy byla degradace vysoká. Samozřejmě, že se pak už nikdy k předjetí Alonsa nemohl dostat, a ani jej předjet.

      Chápu pak, že to vypadá, jako by byl Kimi pomalý a že ho haníte. A nepopírám, že tak, jak mu naložil letos Alonso, ho už dlouho nikdo neseřezal. Jenže je třeba vnímat souvislosti: v Brazílii zajel opravdu výborně. Kolik přesně by jezdil na kolo je asi jedno, stejně bys to napadl s tím, že to je jen teorie - ale jeho strategie byla za daných podmínek pomalejší, než ukazovaly papírové předpoklady pomalejší. Proto nikdo jiný strategie nediverzifikoval a nikdo jiný po dvou zastávkách nesáhl. V Brazílii to bylo jasné. Ferrari to zbytečně risklo, nic tím nemohlo získat, pouze ztratit. Od toho je v cíli dělily jen 2 desetiny

      + 24 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        90.180.29.XXX
        promin ale ted zas nevim co vytahujes, pripustil jsem to a jdeme dal. Dal jsem otazku asi o kolik byl rycghlejsi na kolo?

        + 20 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          90.180.29.XXX
          Hm, zkratim to, ty pises vzdy slohovku a odpoved nikde. Dejme tomu ze byl o 0,3 s rychlejsi. Pokud to tak je tak by ho dojel, ale nemohl by ho predjet, neb rozdil 0,3 s by si Alonso ohlidal, kor kdyz Kimi nemohl predjet na prvnich gumach ani Gut, na kterem ztroskotal asi 9 kol. Tvuj argument ze Kimi mel vetsi maximalku - to mel asi o 2 km/h, dle rychlosti, kdezto Kimi mel asi o 10 vice nez Gut a presto ho nedostal. Cili snad se shodneme ze takova rychlost to nebyla, jeste pripomenu ze Alik Kimiho stahoval rychlosti pres 1s na kolo, a celkem mel co delat. Snad teda uznas ze na trati se stejnymi gumy ho nemohl predjet. A podseknout ho take nemohl, neb vsichni pouzivaji to ze kolega vpredu si voli kdy pujde do boxu. Souhlasis se mnou co jsem napsal?

          + 21 / − 21

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            90.180.29.XXX
            No verim ze uz snad uznavas. Navic musim dodat, ze Ferrko na predjizdeni opravdu moc neni, coz lze dolozit skoro kazdym zavodem. v zavesu ztraci hodne.

            + 22 / − 23

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              90.180.29.XXX
              A na zaklade techto skutecnosti si take myslim, ze pri takto zvolene 2 zastavkove strategii , narozdil od te 3 zastavkove, opravdu mohl skoncil Kimi pred Alonsem. Kdyby nezvorali zastavku a navic s touto strategii pocitali od zacatku, nejspise by to Alik nezvladl.

              + 26 / − 20

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Tebe mi je vážně líto, hochu.. vystačíš si sám se sebou. Chudáci ti, kdo ti nestihnout hned odepsat. Tohle není o argumentech, ty by ses měl léčit.

                + 27 / − 14

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  90.180.29.XXX
                  to myslis vazne? Anonymem? To je smesny. nic jineho neumis? Je to vecnej rozbor faktu a to ze na to nikdo nereaguje za to nemohu, asi je to neprustrelny. Jens zklamal no. Pa.

                  + 22 / − 19

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.157.160.XXX
                    Ono to spíš vypadá, jako by ti Jens níže odpověděl. Spíše jsi zklamal ty. Na celé čáře. I s těmi tvými vtipy, které zaměňuješ za argumety.

                    + 18 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      90.180.29.XXX
                      18 ach Jensi, jeste si rychle nacvakej co potrebujes 18 Fakt smesny, 10 +/- za minutu. Jensi tohle mas za potrebi 18 No smula no Alonso ho porazil, smir se s tim - a fantasiruj dal, akorat nikoho nepresvedcis,no. Alonso je mnohem lepsi. Tenhle zavod to ovsem Kimimu jelo, skoda ze chces vic no. 11

                      + 13 / − 14

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        78.157.160.XXX
                        Nejsem Jens. Ty máš pocit, že každý, kdo s tebou nesouhlasí, je Jens? Že jsi celý svět přesvědčil? Ty jsi opravdu marný! 02

                        + 17 / − 9

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • seb.vettel.fans

                        85.135.203.XXX
                        Aha tak už mi je jasné prečo nesliediš na F1sport 12 Teraz si prišiel oxidovať vzduch sem a ako inak znovu si tu otieraš hubu o Kimiho,kde akože píšeš tie svoje fakty 03 Ale najviac ma pobavilo že ty tu niečo píšeš o +/- a popritom na konkurencii si ich naklikávaš rovnako sám 12

                        + 20 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • fero

                        78.157.160.XXX
                        ze ty si len prezvlieceny Lojzko? Kdo druhych obvinuje z klikania na +-, ten si tym sam pomaha. A potom podla sebe sudim druhe?

                        + 19 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • Jens

            78.157.160.XXX
            Ty odpovědi vždy ignoruješ nebo předpokládáš, že zbytečné diskuse s tebou a promptní odpovědi budou pro někoho hlavní náplní života. Zklamu tě, jsi asi to poslední, co tady někoho zajímá - to kdyby tě přepadla histerie a měl jsi nutkání svůj další příspěvek, který se tady dnes se stejným obsahem objevil už asi třicetkrát, opět rozkouskovat do tří (čí více dílů).

            Nemá to s tebou smysl, protože mícháš polopravdy se lží. Minule jsi uváděl, že Kimi Alonsa např. stáhl jen o 1,5 když to ve skutečnosti bylo o 133% více. Nebo ten nesmysl, kdy ses ptal, proč během prvních dvou zastávek se Kimi na tvého oblíbence nedotáhl - když mu po první změnili stint. Takže nejeli 2 zastávky stejnou strategii, ale pouze 1,5. Pak se nediv, že tě už nikdo nebere moc vážně.

            Plácáš tu něco o Gutiérrezovi - to byla záležitost prvního stintu a to jsem ti říkal, že Kimi měl s měkkými větší problémy, drolily se mu a na Alonsa před první zastávkou ztratil. Ale úplně ignoruješ to, že po přezutí byl na středně-tvrdé směsi hned rychlejší - než ho zpomalili přehozením na pomalejší dvouzastávkovou strategii.

            Čili se neshodneme - ta rychlost tam byla a vůbec nic nenasvědčuje tomu, že by měl se stejnou strategii ztráce více - je to přesně opačně. Pokud už chceš ignorovat fakt, že byl na rovinkách rychlejší a vylučuješ, že by ho předjel podseknutím, tak co tohle: mohl ho velmi lehce předjet tak, jako to zkoušel Hamilton - pozdější druhou či třetí zastávkou. Rychlost na to měl, aby si vyjel ten potřebný rozdíl pro změnu pozice.

            + 25 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama