DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona
Jak se vyvíjely interní duely týmových kolegů v předposledním podniku letošní sezóny - během závodního víkendu v Brazílii? Projděte si přehledně jejich sobotní i nedělní výkony a celkové skóre.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Brazílii? Rosberg odolává tlaku Hamiltona
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
14:37 12.11.2014 90.180.29.XXXAlo vs kimi for JENS Heled Jensi, dostalo se to tam kam jsem nechtel. Obvykle se snazim byt pristupnejse. Tvrdis ze Kimi Alonsa stahoval, a jako argument pouzivas nejakejch 10 kol kde mel dle Tebe stahnout pres 3 sek. - neni to uplne jako argument nejlepsi, neb oba startovali asi 0,5s za sebou a na konci 2 zastavky Alika meli mezi sebou asi 3 sekundy. To neni jako stahobvani naskoku. vybrat 10 kol ktere se mi hodej neni idealni.
Ale ok, pristoupim na to - dejme tomu ze za predpokladu ciste vozovky byl tentokrat Kimi rychlejsi a stahoval ho. O kolik tak myslis ze byl na kolo rychlejsi?-
Icewoman
14:53 12.11.2014 178.255.168.XXXJens, Piškot:
S napětím sleduju vaší debatu s očekáváním, jestli se doberete nějakého konce.
Takže s dovolením: původní otázka zněla, jestli byla dvouzastávková strategie rychlejší/výhodnější - nebyla. Mohl Kimi se Kimi před Alonsa dostat při stejné strategii - těžko říct, dost záleží na provozu, na tom, kam se kdo po zastávkách dostane. Za mě spíš ne.
Situs: jestli tu používáš argument, že startovali 0,5s za sebou a po x kolech byl Alonsův náskok 3,5 s, tak to skonči-
Jens
15:14 12.11.2014 109.81.245.XXXJe možné, že by jej nepředjel, to samozřejmě teď nemůžu ani já tvrdit 100%. Myslím si ale, že jo - třeba přes boxy při druhých či třetích zastávkách. Proč? Protože jakmile se zbavil měkčí, tak na tvrdší směsi jezdil od počátku lépe než Alonso, než ho ve 23. kole zpomalili rozhodnutím změnit strategii.
Je víceméně jasné, že by na tom neztratil, kdyby zůstal u tří zastávek. Dvouzastávková strategie byla pomalejší - na tom se výjimečně týmy shodly. -
Situs
15:40 12.11.2014 90.180.29.XXXCau, heled rekni ty co si myslis na muj argument 15:18 (kousek dole). Jsem sice Alikuv fanousek, ale rozhodne si nemyslim ze na stejnych gumach kdyby byl Alik o 0,3 s rychlejsi tak by se na trati pred Kimiho dostal - proc bych si mel myslet ze kimi by to dokazal? -
-
-
-
Jens
15:05 12.11.2014 109.81.245.XXXPo prvním startu a prvním stintu na měkkých, které se mu hodně drolily, přezul podobně jako Alonso na středně-tvrdé, na kterých měli odjet zbytek závodu. Najednou Kimi ožil, a v počáteční fázi toho stintu stáhl z Alonsova náskok 3,5 sekundy. Ty tvrdší gumy mu seděly více, byl rychlejší. Jenže ve 23. kole ho Ferrari zpomalilo špatným rozhodnutím přejít na dvě zastávky. Proč by to neměl být argument?
Navíc ke konci, když zohledníš degradaci, jezdil výborně - rychleji než Alonso na mladších gumách. Měl to pak samozřejmě těžké, protože to musel více šetřit, nemohl tak tlačit na pneumatiky. Obzvlášť kvůli špatnému (krátkému) prvnímu a částečně i druhému stintu z pohledu dvouzastávkové strategie, nakonec musel odjet 36 kol na jedné sadě! Za horka, kdy byla degradace vysoká. Samozřejmě, že se pak už nikdy k předjetí Alonsa nemohl dostat, a ani jej předjet.
Chápu pak, že to vypadá, jako by byl Kimi pomalý a že ho haníte. A nepopírám, že tak, jak mu naložil letos Alonso, ho už dlouho nikdo neseřezal. Jenže je třeba vnímat souvislosti: v Brazílii zajel opravdu výborně. Kolik přesně by jezdil na kolo je asi jedno, stejně bys to napadl s tím, že to je jen teorie - ale jeho strategie byla za daných podmínek pomalejší, než ukazovaly papírové předpoklady pomalejší. Proto nikdo jiný strategie nediverzifikoval a nikdo jiný po dvou zastávkách nesáhl. V Brazílii to bylo jasné. Ferrari to zbytečně risklo, nic tím nemohlo získat, pouze ztratit. Od toho je v cíli dělily jen 2 desetiny-
-
Situs
15:18 12.11.2014 90.180.29.XXXHm, zkratim to, ty pises vzdy slohovku a odpoved nikde. Dejme tomu ze byl o 0,3 s rychlejsi. Pokud to tak je tak by ho dojel, ale nemohl by ho predjet, neb rozdil 0,3 s by si Alonso ohlidal, kor kdyz Kimi nemohl predjet na prvnich gumach ani Gut, na kterem ztroskotal asi 9 kol. Tvuj argument ze Kimi mel vetsi maximalku - to mel asi o 2 km/h, dle rychlosti, kdezto Kimi mel asi o 10 vice nez Gut a presto ho nedostal. Cili snad se shodneme ze takova rychlost to nebyla, jeste pripomenu ze Alik Kimiho stahoval rychlosti pres 1s na kolo, a celkem mel co delat. Snad teda uznas ze na trati se stejnymi gumy ho nemohl predjet. A podseknout ho take nemohl, neb vsichni pouzivaji to ze kolega vpredu si voli kdy pujde do boxu. Souhlasis se mnou co jsem napsal?-
-
Situs
15:33 12.11.2014 90.180.29.XXXA na zaklade techto skutecnosti si take myslim, ze pri takto zvolene 2 zastavkove strategii , narozdil od te 3 zastavkove, opravdu mohl skoncil Kimi pred Alonsem. Kdyby nezvorali zastavku a navic s touto strategii pocitali od zacatku, nejspise by to Alik nezvladl.-
-
-
-
Situs
16:49 12.11.2014 90.180.29.XXXach Jensi, jeste si rychle nacvakej co potrebujes Fakt smesny, 10 +/- za minutu. Jensi tohle mas za potrebi No smula no Alonso ho porazil, smir se s tim - a fantasiruj dal, akorat nikoho nepresvedcis,no. Alonso je mnohem lepsi. Tenhle zavod to ovsem Kimimu jelo, skoda ze chces vic no.-
seb.vettel.fans
17:06 12.11.2014 85.135.203.XXXAha tak už mi je jasné prečo nesliediš na F1sport Teraz si prišiel oxidovať vzduch sem a ako inak znovu si tu otieraš hubu o Kimiho,kde akože píšeš tie svoje fakty Ale najviac ma pobavilo že ty tu niečo píšeš o +/- a popritom na konkurencii si ich naklikávaš rovnako sám
-
-
-
-
-
-
Jens
16:27 12.11.2014 78.157.160.XXXTy odpovědi vždy ignoruješ nebo předpokládáš, že zbytečné diskuse s tebou a promptní odpovědi budou pro někoho hlavní náplní života. Zklamu tě, jsi asi to poslední, co tady někoho zajímá - to kdyby tě přepadla histerie a měl jsi nutkání svůj další příspěvek, který se tady dnes se stejným obsahem objevil už asi třicetkrát, opět rozkouskovat do tří (čí více dílů).
Nemá to s tebou smysl, protože mícháš polopravdy se lží. Minule jsi uváděl, že Kimi Alonsa např. stáhl jen o 1,5 když to ve skutečnosti bylo o 133% více. Nebo ten nesmysl, kdy ses ptal, proč během prvních dvou zastávek se Kimi na tvého oblíbence nedotáhl - když mu po první změnili stint. Takže nejeli 2 zastávky stejnou strategii, ale pouze 1,5. Pak se nediv, že tě už nikdo nebere moc vážně.
Plácáš tu něco o Gutiérrezovi - to byla záležitost prvního stintu a to jsem ti říkal, že Kimi měl s měkkými větší problémy, drolily se mu a na Alonsa před první zastávkou ztratil. Ale úplně ignoruješ to, že po přezutí byl na středně-tvrdé směsi hned rychlejší - než ho zpomalili přehozením na pomalejší dvouzastávkovou strategii.
Čili se neshodneme - ta rychlost tam byla a vůbec nic nenasvědčuje tomu, že by měl se stejnou strategii ztráce více - je to přesně opačně. Pokud už chceš ignorovat fakt, že byl na rovinkách rychlejší a vylučuješ, že by ho předjel podseknutím, tak co tohle: mohl ho velmi lehce předjet tak, jako to zkoušel Hamilton - pozdější druhou či třetí zastávkou. Rychlost na to měl, aby si vyjel ten potřebný rozdíl pro změnu pozice.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek