DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: Znepokojivé otazníky

Kdykoliv dojde ve formuli 1 k nějaké vážné nehodě, začne obrovský kolotoč dohadů, zda má smysl, co všechno změnit a jak ji udělat ještě bezpečnější. Přitom mnoha lidem uniká, že ono nebezpečí čeká vlastně všude, téměř ve všech sportech, a pokud bychom se rozhodli ho vymýtit do důsledků, nejspíš by se právě tato oblast stala až příliš sterilní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: Znepokojivé otazníky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 09.10.2014 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 26 lidí) 07.10.2014 23:56
Karma Psal jsem to již v jiném fóru a je to jen… »
» Pepan (Hlasovalo 25 lidí) 08.10.2014 10:03
V souvislosti s Bianchiho nehodou mě napadá … »
» MeVo (Hlasovalo 20 lidí) 08.10.2014 04:20
Pekněj článek a jsem i mile překvapen komentáři… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ono s tím mládím je to trochu problém. Stanovit věkovou hranici, od které člověk může vstoupit do F1, nejde a pokud by záměrně manažer držel závodníka v nižších sériích, mohlo by se stát, že ten by jej vyměnil za jiného, který by jej do vyšší série bez skrupulí pustil. A protože i v F1 jde o peníze až na prvním místě, budeme se muset smířit s tím, že do těch vozů budou občas usedat i lidé mnohem mladší a možná vůbec na závody F1 nepřipravení.

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          To je spíš otázka na FIA, pokud by mohl dostat superlicenci až dejme tomu od 25 let a absolvování minimálně 2 sezon v serii s motorem o výkonu vyšším než 500kw tak by to řešilo tento problém...

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Každý systém má svoje mouchy. Při těchto kritériích by Vettel přišel minimálně o tři tituly mistra světa, protože svůj první získal v třiadvaceti letech. A možná by nezískal žádný, protože ono to chvíli trvá, než se jezdec naučí s vozem pracovat. Mimochodem, Bianchi zase tak nezkušený nebyl, ale prostě to byla blbá chvilka, kdy se proti němu všechno spiklo, Vůz na mokré trati ulítl a pak už to byly jenom neovladatelné sáňky, které se zabořily do toho jeřábu.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Osobně mi nejde jen bianchiho, ale zkrátka věk pilotů čím dál rychleji klesá a přijde mi, že se vytrácí ten respekt k tomu co dělaj a co se může stát. Příští rok chce red bull nasadit 17letýho kluka. Ať má talent jakej chce, určitě by mu neublížila sezona v GP2. Pokud je to takovej talent, tak ho jen potvrdí, ale hlavně získá další zkušenosti.

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Mě ten Verstappen taky trochu děsí. Kluk, který se nemůže po vlastní ose dovézt na závodní dráhu, protože nemá řidičák, bude řídit nejšpičkovější techniku motorsportu.. Jenže jednotný metr je asi na nic. Někdo může jezdit třeba 10 let v nižší sérii a bude to pořád kopyto, jiný má dar od pánaboha a stačí mu pár závodů, aby se s technikou sžil. Je otázka, zda bude mít Verstappen dost síly na ty dvě hodiny za volantem.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  ono jde spíš o mentální sílu. Fyzicky není F1 příliš náročná.

                  + 6 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Já si myslím že to je i o fyzičce. Ono se to nezdá, ale kroucení volantem není jediná věc, kterou piloti dělají a kromě jiného na ně působí nejrůznější odstředivé síly. To pak dostávají zabrat třeba krční svaly a udržet ruce na volantu třeba při pěti G taky asi nebude žádná sranda. Ale máš pravdu, jde i o tu mentální sílu.

                    + 6 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.255.168.XXX
                      tak já to beru ve srovnání s podobným závoděním. Sami piloti tvrdí, že jízda s F1 není fyzicky příliš odlišná od nižších sérií.

                      + 5 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            500kw ? Takže dvě sezóny v GP2 by byly o ničem, když tam jezdí s nějakými 400 koníky ?

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.130.XXX
        Jen velmi hrubě a orientačně:

        1974: 31.0 let
        1984: 30.2 let
        1994: 29.2 let
        2004: 28.2 let
        2014: 27.3 let

        Vše hodně zaokrouhlováno a bráno k dnešnímu datu. Byl jsem línej vše dopočítávat na první závod sezóny a ještě línější přepočítávat měsíce a dny 19
        Ale chyba by měla být všude stejně velká, tak na porovnání to stačí.

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Souhlas. To že nemají zkušenosti z dřívějších sérií je taky dozajista tím, kde se za poslední roky formule tlačí. Tzn do míst, kde možnosti deště jsou podstatně menší než v Evropě...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.130.XXX
      "V minulosti ... bylo vetsine novacku bylo kolem 28 a dost casto i vice. Dneska je novackum minimalne o 5-6 let mene a ty zkusenosti napr. z jizdy v hustem desti jim chybi."

      Tahle minulost se odehrávala tak v 70. letech. Naprostá většina šampiónů, kteří do F1 přišli v 80. letech a později, odjela svůj první závod před svým 25. rokem a někteří mnohem dřív. Damon Hill a Nigel Mansell jsou čestné výjimky. Dneska jsme o 40 let dál.
      Ani mně se nelíbí 17letý kluk v F1, ale třeba Laudovi bylo v r. 1971 nějakých 22 let. Alonso, Raikkonen nebo Button (tři šampióni z pěti aktivních) měli ve formulích (jakýchkoliv) odjeto velký houby - a i Hamilton s Vettelem (kteří si tu cestičku prošli poctivěji) měli při vstupu do F1 míň zkušeností než Bianchi - a všech pět bylo při vstupu do F1 mladší.
      Bianchi je v F1 druhým rokem, před vstupem do F1 měl odjeto víc než stovku formulových závodů a v srpnu mu bylo 25 let. Ve formulích závodí osmým rokem. Tady se už o nezkušenosti nedá mluvit. Důvody chyby mohly být všelijaké ale na nezkušenost se u něj vymlouvat nedá.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama