DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Británii?

Silverstone hostil devátý podnik letošního šampionátu. Jak si po něm stojí týmoví kolegové ve vzájemném srovnání?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Británii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 15.07.2014 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 22 lidí) 08.07.2014 17:10
Částečně souhlasím. Bottas byl jinde a nikdo ho… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 19 lidí) 08.07.2014 16:02
Boj o druhé miesto ? Dovolím si nesúhlasiť.… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 08.07.2014 18:16
Byl na tvrdých pomalejší jak FA, ale minimálně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Sauber Přijde mi jako hodně velká kravina to, že nepočítáte bod Gutimu. Sutil sice nezajel žádnej čas, ale za tu chybu v Q1 si mohl sám - jiný by to bylo kdyby mu odešla technika nebo do něj někdo naboural.

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Porovnáváme výkonnost a Sutil byl ve všech fázích kvalifikace rychlejší - dokonce i to rozjeté kolo v Q2 měl rychlejší. Kdybychom Q2, jako to obvykle děláme, nepočítali, protože v něm nezajeli oba měřené časi, tak bychom bod udělili Sutilovi, protože v Q1 Gutiérreze porazil. Totéž jsme dělali, když někdo po chybě a havárii v tréninku např. do kvalifikace nenastoupil. Nehodnotíme týmové kolegy podle postavení na roštu, jak to dělají některé jiné servery, což nemá žádnou vypovídací hodnotu (zamíchají tím penalizace atd.).

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.231.XXX
        To že někdo dostane penalizaci nebo nenastoupí chápu, ale takhle jak to děláte, tak to je kravina, když si Sutil za tu chybu může sám .- kdyby jí neudělal, tak mohl sice vyhrát, ale klidně i prohrát, protože by nezajel lepší čas než Gutierréz.
        Tedy když Guti chybu neudělal a Sutil jo, tak je logicky vítěz Guti a Sutil poraženej.

        + 11 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          "Mohl sice vyhrát, ale klidně i prohrát" - a o tom to je, nelze srovnávat výkonnost někoho, kdo zajel čas, s někým, kdo ho nezajel.
          Bod si zasloužil Sutil za své výkony a přímé srovnání v poslední části, kdy oba zajeli měřená kola (Q1), ale vzhledem k chybě jsme mu ho nezapočítali - žádná "kravina."

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.231.XXX
            Ale Sutil ten čas nezajel jenom kvůli vlastní chybě, za kterou Guti ani nikdo jinej nemohl, takže to že v Q2 neměl čas je jeho chyba.
            Prostě mám na to jinej názor, pro mě je vítěz Gutierréz, kterej chybu neudělal a proto měl čas i v Q2 a byl za to i odměnej tím, že startoval před Sutilem.

            + 11 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Dobře, pokud je pro tebe vítězem kvalifikačního duelu v Anglii Gutiérrez i přesto, že byl pomalejší, tak si k němu po zbytek sezóny eviduj bod navíc. My se budeme snažit do konce sezóny udržovat konstantní systém hodnocení. Holt to se ve světě stává, že na jednu věc bude více názorů. Díky za příspěvek.

              + 11 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Jasná jednička,.. ...je v Red Bulle Daniel. Sebastianovi sa nedarí chytiť dobrý vietor. Aj VC Anglie to dokázala, že ak sa nedarí, je to na porazenie. 08

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Off topic A co nějaký aktuální článek o zakázaném systému FRIC, už se píše? 03

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      O tom jsme psali něco loni (či předloni?), v oblasti zavěšení se toho od té doby moc nezměnilo. FRIC (hydraulicky propojené zadní a přední zavěšení) zakázaný zatím není - i když FIA usiluje o jeho zakázání od příštího závodu v Německu, předtím se spíše uvažovalo o jeho standardizaci.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    194.228.216.XXX
    Boj o druhé miesto ? Dovolím si nesúhlasiť. Bottas s Ricciardom o miesto určite nebojoval. Predbehol ho tuším v druhom alebo v treťom kole, ešte bez DRS a viac s ním do kontaktu neprišiel. V momente, kedy išiel Bottas do boxov, kedy možno hrozilo nejaké priblíženie ešte ani Ricciardo netušil, že pôjde len na "jednu" zastávku.
    Rovnako nesúhlasím ani s hodnotením Vettelovej "agresívnej" stratégie. Inú asi ťažko mohol použiť. V čase, keď išiel na prvú zastávku ho Valtteri dobehol a už už aj predbehol. Vettel sa súboju vyhol práve odchodom do boxov. Pred druhými boxmi ho Valtteri prebehol aj napriek pokynom z tímu, že Vettel ide na výmenu. ťažko to hodnotiť tak, že sa držal za Bottasom. Vettel bol pomalý aj s dvomi zastávkami, s jednou by to asi nezvládol vôbec.
    Iná vec je, že pred druhými boxmi urobil taktickú chybu. Súbojom s Bottasom stratil zbytočne čas, ktorý mu potom chýbal na Alonsa. Asi ťažko chcieť od pilota, aby súpera len tak zadarmo pustil pred seba, to je jasné. Ale ak by to urobil, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa pred neho Alonso nedostal a on by za ním netrčal 13 kôl.
    Na druhú stranu, my by sme prišli o jeden z najkrajších súbojov za dlhú dobu. Čiže dobre, že to spackal :-)

    + 19 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Částečně souhlasím. Bottas byl jinde a nikdo ho neohrožoval.
      Na druhou stranu Vettelova strategie byla špatná. Nechci tím kritizovat tým, protože po bitvě je každý generál a v té chvíli to mohlo vypadat líp. Ale podle toho, že jej Button brzdil je celkem zřejmé, že by o podium minimálně bojoval. A výměna 9 kol starých tvrdých gum nedává moc smysl, když na měkkých ujel Ricci 34 kol. Evidentně to šlo udělat líp i v případě stejné strategie. Načasování druhé zastávky taky nebylo nejlepší. Zajet o kolo až dvě dřív, měl by dostatečný náskok před Alonsem, nepřišel by o pozici a nemusel jezdit 13 kol pomalé časy za ním. A mohl v klidu dojet Buttona s Riccim.
      Souhlasím s autorem, že by minimálně o podium bojoval.
      Tak a teď tu spoustu mínusů... 12

      + 22 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000046

        uzivatel000046

        188.167.147.XXX
        Problém bol, že Vettel bol na tvrdých gumách pomalý. Respektíve, nevedel sa dostať cez McLareny, ktoré ho brzdili, čo je vlastne jedno. Zo zadu sa už blížil nie len rýchlý Bottas, ale aj Alonso. ( ten mu bol asi súdený ). Okamžitá výmena gúm v tom momente vyzerala ako dobrý nápad. Neverím, že už vtedy niekto uvažoval s "jednou" zastávkou.
        V celkú súhlasím, že načasovanie zastávok nebolo príliš optimálne, aj keď hlavne prvá bola disktovaná vonkajšími okolnosťami. Len hovorím, že v prípade Vettela by "neagresívna" stratégia dopadla pravdepodobne ešte horšie.

        + 12 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Byl na tvrdých pomalejší jak FA, ale minimálně stejně rychlý jako Button na měkkých. Takže z hlediska výsledků měl v pohodě dojet daleko před ním. Podobně vychází i srovnání s Riccim, který jel do první výměny se slušným odstupem za ním. Ale jistě, v té době mohli mít pocit, že to bude rychlejší strategie.
          Jenom nemám pocit, že by konzervativní strategie mohla dopadnout ještě hůř. Samozřejmě je to čistě subjektivní názor. 04

          + 13 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000046

            uzivatel000046

            188.167.147.XXX
            Čo vyhovuje Buttonovi vyhovuje len Buttonovi :-). Podľa mňa je to najnudnejší pilot v poli, ktorému vychádzajú rôzne zúfalé stratégie. Navyše má väčšinou neuveriteľné štastie na výjazd SC, dáźď a podobne. Dávať "Buttonovčinu" ako vzor stratégie pre Vettela je celkom od veci.
            Máte pravdu, je to len vec názorov. Tak si dovolím ešte jeden názor. Výdrž mekších gúm stanovil práve na začiatku diskusie spomínaný Bottas. Ten na ních vydržal skoro 30 kôl s plnou nádržou. Dokonca na nich patril k najrýchlejším. To bol asi podnet pre Ricciarda a RB, že to skúsili. Hlavne ak doteraz bol Williams všeobecne hodnotený ako najväčší "požierač" gúm.
            V 10 kole RB ešte nič z toho vedieť nemohol.

            + 8 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              S prvním odstavcem (jako Buttonův fanoušek) moc nesouhlasím, se druhým ano.
              Díky za diskusi. 03

              + 12 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • TomTom

              94.224.237.XXX
              Button umí číst podmínky na trati, proto má to "štěstí" na déžď, SC a podobně. Prostě zkušenosti.
              Myslím, že tým jako RedBull by měl vědět po trénincích a po předchozích závodech, jak moc jejich auto žere gumy a neměl by se seknout tak, že bude měnit tvrdý gumy po 10 kolech, když jiní odjedou 30 kol na měkčí směsi. Prostě to nedává smysl a docela by mě zajímalo, kdo byl za to rozhodnutí zodpovědný.

              + 14 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000046

                uzivatel000046

                188.167.147.XXX
                Možno vie čítať trať, ale žiaľ, bavíme sa o F1, nie o orientačnom behu.
                Po reštarte bol Button druhý a Vettel piaty.
                V ciely si Vettel svoju pozíciu udržal, Button dve stratil. Toľko k úspešnosti jednotlivých stratégii.
                Vettelov problém nebola prvá zastávka, ale druhá. Buď na ňu mal ísť o kolo skôr, alebo nemal zbytočne bojovať s Bottasom. V oboch prípadoch by vyšiel pred Alonsa s dostatočným náskokom. Stačilo mu možno pol sekundy, a Alonso by sa pred neho na trinásť kôl nedostal. Potom by jeho výsledok mohol vyzerať inak. Ale aj nemusel :-)
                03 04 04

                + 9 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama