DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Jak to je s kolem na kolo?

První závod v Austrálii mnoho fanoušků moc nenadchnul, ale čekat od Malajsie nějakou zásadní změnu, to mohl jen nenapravitelný optimista křížený s poslem dobrých zpráv. Když se poohlédneme po průběhu prvního letošního asijského závodu, kromě dvou skandálů a běžné rutiny posledního závodního údobí prakticky nic převratného nenabídl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Jak to je s kolem na kolo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 01.04.2014 21:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 20 lidí) 31.03.2014 22:57
uf na moj vkus prilis silno subjektivne ladeny… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2014 23:20
OK, ale aspon na zaciatku by sa mi hodilo… »
» Prokop S. (Hlasovalo 11 lidí) 01.04.2014 07:53
po výjezdu z boxu se před něj sice Hulki dostal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        OK, ale aspon na zaciatku by sa mi hodilo konstatovanie, ze ide o osobny nazor na veci. som zvyknuty na objektivne ladene clanky na tomto servery aj ked je jasne ze tu islo o viac ako informativnu funkciu. inak nemam nic proti subjektivite - moja reakcia mala este dalej od objektivnosti, ale bolo to dane tym ako je ladeny clanok.
        k tym umyselnym incidentom, šumi vs villeneuve ,myslim sam priznal ako umysel a aj ho olutoval..potom jeho skvely tah v Q v monaku, alebo piquet mladsi a jeho nahrana kolizia s murom - toto su veci (aj senna vs. prost) kde ja by som navrhol odobrat superlicenciu . netvrdim ze by sme nemali trestat nic, ale posledne roky sa trestalo hlava-nehlava (nekonzistentne, to je pravda) za smiesne veci a to nie je v poriadku.

        + 14 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          83.208.82.XXX
          Z mého pohledu byl trošku rozdíl mezi tím, že Senna už šel na start s odhodláním Prosta zlikvidovat, Schumacher s Villeneuvem, ale i s Hillem prostě bránil - a na hraně a možná i za ní - svou pozici, mohla tam být zčásti podvědomá reakce, ale rozhodně nebyl od počátku připraven na to vědomě odstřelit soupeře. Schumacher v Monacu a Nelsinho v Singapuru byly vědomé havárie, ale nikoli kolize, do nikoho nenarazili, takže jsem je vynechal.
          Jinak co se týče onoho subjektivního názoru - Paddocky píšu od přes deset let a domnívám se, že při takovém množství pokaždé vysvětlovat, jak to myslím a že je to v některých částech můj názor by asi bylo nošením dříví do lesa.

          + 14 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.23.219.XXX
            I když třeba článek trochu subjektivní , tak je čistě autorský a autor si zasluhuje respekt 03

            Schumi nehavaroval v Monaku, zastavil 13 To zda to byl úmysl se bohužel asi nedozvíme už nikdy, pokud pominu rozhodnutí FIA...

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001447

            uzivatel001447

            188.123.100.XXX
            poviem pravdu - az doteraz som si autora pri Paddock line specialne nevsimal a citam ich uz roky - toto je prvy krat co som tak nesuhlasil ze som musel napisat komentar. inak dobra praca01

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Tomur

              Tomur

              95.173.85.XXX
              On každý článek je více či méně vyjádřením názoru autora, takže v tom bych se RoBertina zastal. Nic zkreslujícího jsem v článku nenašel. A pod jeho články nemusím hledat podpis, má tak osobitý styl psaní, že po pár řádcích vím, kdo je autorem. Líbí se mi to, jen tak dále 01

              + 8 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001447

                uzivatel001447

                188.123.100.XXX
                zkreslujuce a subjektivne su dve rozdielne veci..napriklad - aj po zhliadnuti zaznamu som hlboko vnutorne presvedceny, ze trest pre kevina je totalna hlupost a prinajhorsom ide o normalny pretekarsky incident, kde vinu nema ani jeden, resp. 50-50. prave aj taketo tresty uberaju f1 na atraktivite a jeho udelenie bolo vrcholne neferove a nesportove. Ale, keby som niekde pisal clanok, tak to tam takto sotva napisem, a ked uz by som naozaj chcel, tak citatelovi zdoraznim, ze sa jedna o moj osobny nazor. uznavam ze rubrika paddock line sluzi pravdepodobne prave k vyjadreniu nazoru autora (narozdiel od inych clankov kde ide viac menej o interpretaciu faktov), ale az doteraz som s clankami natolko suhlasil, ze som ich povazoval za objektivne ( velmi casta ludska chyba04 )

                + 9 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama