DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Jak to je s kolem na kolo?
První závod v Austrálii mnoho fanoušků moc nenadchnul, ale čekat od Malajsie nějakou zásadní změnu, to mohl jen nenapravitelný optimista křížený s poslem dobrých zpráv. Když se poohlédneme po průběhu prvního letošního asijského závodu, kromě dvou skandálů a běžné rutiny posledního závodního údobí prakticky nic převratného nenabídl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Jak to je s kolem na kolo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 20 lidí)
31.03.2014 22:57
uf na moj vkus prilis silno subjektivne ladeny… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001447
23:20 31.03.2014 188.123.100.XXXOK, ale aspon na zaciatku by sa mi hodilo konstatovanie, ze ide o osobny nazor na veci. som zvyknuty na objektivne ladene clanky na tomto servery aj ked je jasne ze tu islo o viac ako informativnu funkciu. inak nemam nic proti subjektivite - moja reakcia mala este dalej od objektivnosti, ale bolo to dane tym ako je ladeny clanok.
k tym umyselnym incidentom, šumi vs villeneuve ,myslim sam priznal ako umysel a aj ho olutoval..potom jeho skvely tah v Q v monaku, alebo piquet mladsi a jeho nahrana kolizia s murom - toto su veci (aj senna vs. prost) kde ja by som navrhol odobrat superlicenciu . netvrdim ze by sme nemali trestat nic, ale posledne roky sa trestalo hlava-nehlava (nekonzistentne, to je pravda) za smiesne veci a to nie je v poriadku.-
RoBertino
23:37 31.03.2014 83.208.82.XXXZ mého pohledu byl trošku rozdíl mezi tím, že Senna už šel na start s odhodláním Prosta zlikvidovat, Schumacher s Villeneuvem, ale i s Hillem prostě bránil - a na hraně a možná i za ní - svou pozici, mohla tam být zčásti podvědomá reakce, ale rozhodně nebyl od počátku připraven na to vědomě odstřelit soupeře. Schumacher v Monacu a Nelsinho v Singapuru byly vědomé havárie, ale nikoli kolize, do nikoho nenarazili, takže jsem je vynechal.
Jinak co se týče onoho subjektivního názoru - Paddocky píšu od přes deset let a domnívám se, že při takovém množství pokaždé vysvětlovat, jak to myslím a že je to v některých částech můj názor by asi bylo nošením dříví do lesa.-
uzivatel001447
23:51 31.03.2014 188.123.100.XXXpoviem pravdu - az doteraz som si autora pri Paddock line specialne nevsimal a citam ich uz roky - toto je prvy krat co som tak nesuhlasil ze som musel napisat komentar. inak dobra praca-
Tomur
09:58 01.04.2014 95.173.85.XXXOn každý článek je více či méně vyjádřením názoru autora, takže v tom bych se RoBertina zastal. Nic zkreslujícího jsem v článku nenašel. A pod jeho články nemusím hledat podpis, má tak osobitý styl psaní, že po pár řádcích vím, kdo je autorem. Líbí se mi to, jen tak dále-
uzivatel001447
10:43 01.04.2014 188.123.100.XXXzkreslujuce a subjektivne su dve rozdielne veci..napriklad - aj po zhliadnuti zaznamu som hlboko vnutorne presvedceny, ze trest pre kevina je totalna hlupost a prinajhorsom ide o normalny pretekarsky incident, kde vinu nema ani jeden, resp. 50-50. prave aj taketo tresty uberaju f1 na atraktivite a jeho udelenie bolo vrcholne neferove a nesportove. Ale, keby som niekde pisal clanok, tak to tam takto sotva napisem, a ked uz by som naozaj chcel, tak citatelovi zdoraznim, ze sa jedna o moj osobny nazor. uznavam ze rubrika paddock line sluzi pravdepodobne prave k vyjadreniu nazoru autora (narozdiel od inych clankov kde ide viac menej o interpretaciu faktov), ale az doteraz som s clankami natolko suhlasil, ze som ich povazoval za objektivne ( velmi casta ludska chyba )
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek