DISKUZE K ČLÁNKU Alonso v Katalánsku rozjásal davy

ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Fernando Alonso nedal nikomu šanci a potvrdil roli národního hrdiny. Věčně druhý Räikkönen smazal Vettelův bodový náskok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso v Katalánsku rozjásal davy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 15.05.2013 13:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» g0dlike (Hlasovalo 22 lidí) 12.05.2013 16:02
Jel fantasticky... Felipe taky pěkný01 »
» erdedy (Hlasovalo 22 lidí) 12.05.2013 16:12
2. Miesto ujde!01 Cakal som lepsie ale aj… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 12.05.2013 16:49
Cataluna Dnes se trochu závodilo jen do chvíle,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Arnoux

      89.24.14.XXX
      Máš pravdu, dneska z diváckého pohledu nic moc.Naproti tomu z pohledu fanouška Lotusu maximum.Fernando byl k neporažení a nemyslím,že to bylo strategií, ale spíš brutální závodní rychlostí.Tak jak nastavili kompromis mezi přítlakem a maximálkou na rovině-to klobouk dolu.Tipoval jsem,že bude Kimi o trošku rychlejší, ale ani náhodou.Dneska bez šance.
      Strategie Lotusu byla ale bezchybná a body za druhý flek mají cenu.A celkově i v porovnání s Ferrari je zatím auto E21 prostě výborné na každé trati.(bojím se trochu v Monacu).
      a jak píše Mr. Lotus-předjetí RB bylo hezkým zážitkem.A nakonec Kimi pojel druhé Ferrari,takže nebudme neskromní a pro Lotus01
      A rozhodně nemyslím,že Lotus bude ztrácet ve vývoji.Vypadá konsolidovaně a bude určitě bojovat do konce.
      Mercedes klasický strašidelnej-jak naloží jsou k smíchu.Trénovat a nastavovat jedině s plnou nádrží! jinak to nepujde.
      Na novou úpravu pneu mám trochu jiný názor.Připadá mi, že zůstalo vše při starém-změny jsem si nevšimnul.
      Celkově, ale spokojenost, jen škoda našeho druhýho auta.Romain by nějaký bodík určitě udělal.

      + 17 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        No, mně se zdálo, že na tvrdých gumách nebyl Lotus tak rychlý, jako ostatní. Navíc bych řekl, že pokud by byla původní směs (měkkčí), byl by na tom Lotus ještě lépe. Ale nemám pro to žádný důkaz, jen pocit z prvních závodů s touto směsí.
        Grosjean je mi záhadou, co se mu stalo? Jestli mu prasklo zadní zavěšení samo, nebo po nějakém incidentu.
        Já se na rozdíl od tebe trochu obávám zda Lotus dokáže ufinancovat celou sezónu tak, aby mohli být v boji o titul až do konce a ještě nové auto s dražšími motory pro příští sezónu.

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.14.XXX
          S rychlostí to je pravda, ale mám tendenci to spíš přičítat většímu přítlaku, (proto tak rychlý první sektor) ale jak říkáš-klidně to může být jinou směsí.Lotus byl i tak poměrně rychlý a Kimi v podstatě dojížděl auta před ním.S předjížděním ale problém byl-to souhlas.To co předvedl dneska Fernando bylo mimo chápání.Podle mne to byla jednoznačně nejvyšší závodní rychlost letošní sezony a jen doufám,že trochu ubere v zájmu vyrovnanosti sezony.Měl jsem z něj strach už po trenincích, ale pořád jsem trošku doufal,že Lotus mírně mlží.
          Romainovi bych řekl, že čistě prasklo rameno zavěšení.Na incident na pravé straně to nevypadalo,ale taky jsem nezachytil víc než ukázali.
          Co se týká financí, s výkoností Kimiho o letošek nemám strach, ale souhlasím s tebou, že kdoví jak to bude příští rok.Motory budo strašně drahé a jesli odejde Kimi bude to obrovský problém.

          + 10 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Souhlas se vším.
            K Alonsovi. Podle mne nejlepší současný pilot, který tam jezdí. Pokud si už vybral svůj příděl smůly pro letošní sezónu, bude mistrem světa. Ferrari se povedlo auto už od začátku sezóny a za předpokladu, že budou vylepšovat stejným tempem, jako v minulých letech, nebude na Alonsa mít nikdo. Zastavit jej může pouze smůla (vypadnutí, defekty, kolize). Přál bych si, aby i Raikkonen měl po celou sezónu konkurenceschopnou techniku a mohl s Ferdou bojovat o titul, protože on je o malinký kousíček za Alonsem (co se týče kvalit pilota) a můj kůň.11
            Pokud Romainovi prasklo zavěšení samo od sebe, tak doufám, že tým odhalí příčinu a udělá maximum pro to, aby se to už nikdy neopakovalo.

            + 16 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Roman

              85.207.45.XXX
              Pánové, radost to tu číct, smekám ! 01 Seriozní postřehy be keců a flamu. Jen tak dál. Web numero uno

              + 16 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • esarol

                37.188.235.XXX
                Rozhodně souhlas. Koukněte vedle na web, jak se malé děti dovedou někdy pohádat na písečku...04

                + 8 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                F1News.cz je web numero uno zcela jednoznačně a to s velikým náskokem před svými pronásledovateli.11
                Hlavní zásluhu na tom má především redakce.
                Na seriózní články se pak jaksi samo sebou nabalí i seriózní čtenáři. Ale i tady se dokážeme pěkně pohádat03

                + 11 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  Děkujeme. 01

                  + 7 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Není zač.03 Podle mne jste opravdu nejlepší český web o F1 ať už co se týče rozmanitosti článků (historie, technika, statistiky, fakta...),nebo vztahu k čtenářům a i vedení diskuzka. Líbí se mi poměrně velká tolerance admina na fóru a přitom na to nekašle. Pokud to jde maže pouze části příspěvků a zbytek nechá. Fakt vyvážené.
                    Ještě mě napadlo, nechtěl by ses ty, nebo někdo z redakce potkat s některými diskutéry? Pokouším se zorganizovat setkání. Pokud by byl zájem, napite mi na odin5@volny.cz

                    + 7 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      S vyvážením to je těžké vyhovět všem: někteří by tady nejraději nechávali vše včetně sprostých nadávek, jiní se čertí, když je mažeme a druzí by nejraději banovali příspěvky, které - byť vulgární či rasistické nejsou - se jim zkrátka nelíbí. Ale to je na jinou diskusi, podle mě se admin snaží dělat dobrou práci: raději nemít pod článkem žádný příspěvek než to, co se děje na některých serverech pod články. Účast na příp. setkání zvážíme, díky za nabídku.

                      + 10 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Vím, že je to těžké. Ale beru to podle sebe. Já si tady rozhodně žádné servítky mnohdy neberu, ale snažím se vyjadřovat v rámci možnosti slušně. A vymazány mi byly párkrát jen části příspěvku, kde jsem to opravdu přehnal. Tak že souhlasím, že admin pracuje perfektně.
                        Trochu z jiného soudku: Zdá se mi, že staré diskuze (rok,dva i více) bývají promazány důkladněji. Kdysi jsem něco hledal ve staré diskuzi a připadalo mi, že se spousty příspěvků ztratily. Probíhá nějaká korekce např. z důvodů úspory místa, nebo jsem jen špatně hledal (protože jsem to samozřejmě nenašel)18

                        + 6 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Petr

                          Petr

                          109.81.245.XXX
                          Nevím o tom, že by se např. kvůli úspory místa promazávaly 2 roky staré diskuse/důkladněji starší diskuse (ale já jsem jen redaktor). Občas se smažou upozornění na chyby či nahlášené příspěvky, ale pokud došlo k nějaké hromadné "korekci," tak leda při přechodu na nové diskusní fórum (což jsou možná ty dva roky).

                          + 4 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Byl to jen dotaz. Také je možné, že jsem si jen špatně pamatoval "objem" diskuze. Něco ve stylu: "za mých mladých let bylo vše třikrát větší, než je dnes"18 Možná i ten přechod udělal své. Díky za vysvětlení.01

                            + 5 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Jak jsem varoval před závodem, pan Ukazovák to tam opravdu chvíli zašpuntoval. 03 Ale Kimi si poradil a nakonec vytěžil nejvíc, co se dalo.
      K těm tvrdým gumám - nedávno tu byl článek, který rozebíral, v čem změna pneu uškodí Mercedesu (o Lotusu se tam nemluvilo).
      McL už to nedožene, to by museli mít soupeři dost výpadků nebo kolizí. A může být rád, že Sutil je zatím smolař a FI mu v pořadí neodskočila. Nevím, jestli je to víc dáno letošní kvalitou FI už od začátku sezóny, nebo nekvalitou McL. 03

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Tradičně souhlasím se vším.
        Ke Kimimu. Všímáš si, že to je snad jediný pilot špičky, který dokáže předjíždět (a také docela hojně předjíždí) své soupeře TOP stájí i mimo zóny DRS?11
        U gum vycházím z faktů, že Lotus postavil auto, které nejspíše nejlépe ze všech šetří gumy. A řekl bych, že čím měkčí směs, tím větší rozdíl od konkurence (zatím). A když se k tomu přidá efektivní Kimiho jízda, vychází mi, že každé "přitvrzení" směsi pneu, musí nutně Lotusu svým způsobem uškodit.
        FI se povedlo rychlé auto, ale mají problémy se spolehlivostí. A jak jsi napsal, McL má štěstí, že se díky tomu drží před nimi.
        K McL a potažmo i k Ferrari. Zdá se mi, že oba tyto týmy si chtěly zajistit určitý "náskok" pro turboéru. A tak se pustily do agresivní koncepse svých vozů. (Ferrari loni a McLaren letos). Jenže ono chvíli trvá, než se konstruktérům podaří vychytat všechny mouchy a dokáží s "agresivním vozem" správně pracovat. U Ferrari to loni vzdali. (Nejspíše na nátlak Alonsa, který chtěl bojovat o titul). Tak jsem zvědav na McLaren. Letos to nevypadá na žádný zázrak, ale třebas v příští sezóně zúročí letošní poznatky a budou silní.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Kimimu občas nic jiného nezbývá. DRS má na přitáhnutí k výfuku. 03 Ale neřekl bych, že by byl jediný. Třeba v Bahrajnu se hodně předjíždělo za DRS zónou, McLareny, Webber/Alo ap. On se zvýšil počet předjetí všude.
          Ferrari - to byla myslím reakce na to, že se jim nedařilo navrhnout vůz na úrovni RB. Tak změnili přístup k vývoji. Nevím, co myslíš tím, že to vzdali. Měli problémy s korelací dat mezi tunelem a reálem, takže po reálných testech vůz upravili. Výsledkem bylo to, co vyjelo 2. flek v Barceloně.
          McL - vyhodnotili, že do budoucna je koncept vysokého nosu lepší než u toho nízkého. Tam to s turbo érou asi částečně souvisí.

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Vím, že mimo DRS předjíždí i jiní. Bylo to spíše myšleno, že Kimi to předvádí i na tratích, kde se to ostatním zas tak hojně nedaří.03
            Ferrari na počátku testů (loni) tvrdilo, že vyšli s velmi agresivní koncepsí vozu. A když po testech zjistili, že jim schází cca 1-1,5 sec, rozhodli se vůz dost radikálně upravit. Dokonce tak radikálně, že museli projít novými nárazovými testy. To znamená nové díly v deformačních zónách, čili svým způsobem jiné auto.03 Proto mluvím o tom, že to vzdali. (Ve smyslu (ne)rozvíjení původní agresivní koncepse vozu). McL vypadá, že se nechce nechat odradit a možná, že je ochoten i obětovat tuto sezónu ve prospěch příští. Ale jsou to jen moje doměnky, které nemám nijak potvrzené.

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.107.XXX
    Nic moc závod Asi jsem to nebyl jen já, kdo shledal dnešní závod celkem nudným. Jakmile se rozjelo pole, už se prakticky nepředjíždělo. S výsledkem jsem celkem spokojenej ale ta cesta k němu mi opravdu moc zábavy nepřinesla. A nebude líp. Příště je Monako...
    Jinak tedy Mercedesy luxusně zklamaly :-) Čekal jsem, že se propadnou ale takhle ? Pěknej pech měl taky Grosjean. Když by stíhal jet na tři zastávky, mohl se ještě prát o 4 flek. Ferrari se konečně vybarvilo. Asi jsme to i všichni tušili, že jsou na tom dobře. Spíš mě překvapilo, že nestíhá Red Bull. Podle mě se to ještě hodně zamíchá a Fernando letos pojede na vítězství v šampionátu. Mají náskok na RBR, Lotus postupně začne jistě ztrácet (peníze jsou peníze... :-( ) a taky se týmy začnou více koukat na příští monopost. Podle mě má teď Fernando největší šanci to letos vyhrát, ačkoliv bych to víc přál Kimimu :D

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      Smutně, ale musím souhlasit. Na letošní kombinaci alo s ferrari pravděpodobně můj oblíbenec s černozlatým autem stačit nebude. Ale hlavně ať nevyhrává limonádový seb, to mi aktuálně stačí.

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        89.24.14.XXX
        Hlavně nepropadej panice.Fernando je těžký soupeř, ale Keke Rosberg byl šampionem s jednou výhrou za rok a v Rally kolem roku 1980 byl mistrem světa Talbot Lotus (Fréquelinn-Todt) bez jediné výhry! Jak jede Kimi je dobrá cesta.Nezapomen, že jsme černým (-zlatým) koněm a ti vždy musí utočit nenápadně a to zatím vychází na 100%.A E21 je dobré auto jak řiká Kimi. 03

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama