DISKUZE K ČLÁNKU Alonso v Katalánsku rozjásal davy
ŠPANĚLSKO - ZÁVOD; Fernando Alonso nedal nikomu šanci a potvrdil roli národního hrdiny. Věčně druhý Räikkönen smazal Vettelův bodový náskok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso v Katalánsku rozjásal davy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Arnoux
17:37 12.05.2013 89.24.14.XXXMáš pravdu, dneska z diváckého pohledu nic moc.Naproti tomu z pohledu fanouška Lotusu maximum.Fernando byl k neporažení a nemyslím,že to bylo strategií, ale spíš brutální závodní rychlostí.Tak jak nastavili kompromis mezi přítlakem a maximálkou na rovině-to klobouk dolu.Tipoval jsem,že bude Kimi o trošku rychlejší, ale ani náhodou.Dneska bez šance.
Strategie Lotusu byla ale bezchybná a body za druhý flek mají cenu.A celkově i v porovnání s Ferrari je zatím auto E21 prostě výborné na každé trati.(bojím se trochu v Monacu).
a jak píše Mr. Lotus-předjetí RB bylo hezkým zážitkem.A nakonec Kimi pojel druhé Ferrari,takže nebudme neskromní a pro Lotus
A rozhodně nemyslím,že Lotus bude ztrácet ve vývoji.Vypadá konsolidovaně a bude určitě bojovat do konce.
Mercedes klasický strašidelnej-jak naloží jsou k smíchu.Trénovat a nastavovat jedině s plnou nádrží! jinak to nepujde.
Na novou úpravu pneu mám trochu jiný názor.Připadá mi, že zůstalo vše při starém-změny jsem si nevšimnul.
Celkově, ale spokojenost, jen škoda našeho druhýho auta.Romain by nějaký bodík určitě udělal.
-
odin
18:09 12.05.2013 77.240.96.XXXNo, mně se zdálo, že na tvrdých gumách nebyl Lotus tak rychlý, jako ostatní. Navíc bych řekl, že pokud by byla původní směs (měkkčí), byl by na tom Lotus ještě lépe. Ale nemám pro to žádný důkaz, jen pocit z prvních závodů s touto směsí.
Grosjean je mi záhadou, co se mu stalo? Jestli mu prasklo zadní zavěšení samo, nebo po nějakém incidentu.
Já se na rozdíl od tebe trochu obávám zda Lotus dokáže ufinancovat celou sezónu tak, aby mohli být v boji o titul až do konce a ještě nové auto s dražšími motory pro příští sezónu.-
Arnoux
18:32 12.05.2013 89.24.14.XXXS rychlostí to je pravda, ale mám tendenci to spíš přičítat většímu přítlaku, (proto tak rychlý první sektor) ale jak říkáš-klidně to může být jinou směsí.Lotus byl i tak poměrně rychlý a Kimi v podstatě dojížděl auta před ním.S předjížděním ale problém byl-to souhlas.To co předvedl dneska Fernando bylo mimo chápání.Podle mne to byla jednoznačně nejvyšší závodní rychlost letošní sezony a jen doufám,že trochu ubere v zájmu vyrovnanosti sezony.Měl jsem z něj strach už po trenincích, ale pořád jsem trošku doufal,že Lotus mírně mlží.
Romainovi bych řekl, že čistě prasklo rameno zavěšení.Na incident na pravé straně to nevypadalo,ale taky jsem nezachytil víc než ukázali.
Co se týká financí, s výkoností Kimiho o letošek nemám strach, ale souhlasím s tebou, že kdoví jak to bude příští rok.Motory budo strašně drahé a jesli odejde Kimi bude to obrovský problém.-
odin
19:13 12.05.2013 77.240.96.XXXSouhlas se vším.
K Alonsovi. Podle mne nejlepší současný pilot, který tam jezdí. Pokud si už vybral svůj příděl smůly pro letošní sezónu, bude mistrem světa. Ferrari se povedlo auto už od začátku sezóny a za předpokladu, že budou vylepšovat stejným tempem, jako v minulých letech, nebude na Alonsa mít nikdo. Zastavit jej může pouze smůla (vypadnutí, defekty, kolize). Přál bych si, aby i Raikkonen měl po celou sezónu konkurenceschopnou techniku a mohl s Ferdou bojovat o titul, protože on je o malinký kousíček za Alonsem (co se týče kvalit pilota) a můj kůň.
Pokud Romainovi prasklo zavěšení samo od sebe, tak doufám, že tým odhalí příčinu a udělá maximum pro to, aby se to už nikdy neopakovalo.-
-
odin
08:02 13.05.2013 77.240.96.XXXF1News.cz je web numero uno zcela jednoznačně a to s velikým náskokem před svými pronásledovateli.
Hlavní zásluhu na tom má především redakce.
Na seriózní články se pak jaksi samo sebou nabalí i seriózní čtenáři. Ale i tady se dokážeme pěkně pohádat-
-
odin
09:13 13.05.2013 77.240.96.XXXNení zač. Podle mne jste opravdu nejlepší český web o F1 ať už co se týče rozmanitosti článků (historie, technika, statistiky, fakta...),nebo vztahu k čtenářům a i vedení diskuzka. Líbí se mi poměrně velká tolerance admina na fóru a přitom na to nekašle. Pokud to jde maže pouze části příspěvků a zbytek nechá. Fakt vyvážené.
Ještě mě napadlo, nechtěl by ses ty, nebo někdo z redakce potkat s některými diskutéry? Pokouším se zorganizovat setkání. Pokud by byl zájem, napite mi na odin5@volny.cz-
Petr
09:26 13.05.2013 109.81.245.XXXS vyvážením to je těžké vyhovět všem: někteří by tady nejraději nechávali vše včetně sprostých nadávek, jiní se čertí, když je mažeme a druzí by nejraději banovali příspěvky, které - byť vulgární či rasistické nejsou - se jim zkrátka nelíbí. Ale to je na jinou diskusi, podle mě se admin snaží dělat dobrou práci: raději nemít pod článkem žádný příspěvek než to, co se děje na některých serverech pod články. Účast na příp. setkání zvážíme, díky za nabídku.-
odin
11:05 13.05.2013 77.240.96.XXXVím, že je to těžké. Ale beru to podle sebe. Já si tady rozhodně žádné servítky mnohdy neberu, ale snažím se vyjadřovat v rámci možnosti slušně. A vymazány mi byly párkrát jen části příspěvku, kde jsem to opravdu přehnal. Tak že souhlasím, že admin pracuje perfektně.
Trochu z jiného soudku: Zdá se mi, že staré diskuze (rok,dva i více) bývají promazány důkladněji. Kdysi jsem něco hledal ve staré diskuzi a připadalo mi, že se spousty příspěvků ztratily. Probíhá nějaká korekce např. z důvodů úspory místa, nebo jsem jen špatně hledal (protože jsem to samozřejmě nenašel)-
Petr
11:27 13.05.2013 109.81.245.XXXNevím o tom, že by se např. kvůli úspory místa promazávaly 2 roky staré diskuse/důkladněji starší diskuse (ale já jsem jen redaktor). Občas se smažou upozornění na chyby či nahlášené příspěvky, ale pokud došlo k nějaké hromadné "korekci," tak leda při přechodu na nové diskusní fórum (což jsou možná ty dva roky).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasir
01:16 13.05.2013 188.175.176.XXXJak jsem varoval před závodem, pan Ukazovák to tam opravdu chvíli zašpuntoval. Ale Kimi si poradil a nakonec vytěžil nejvíc, co se dalo.
K těm tvrdým gumám - nedávno tu byl článek, který rozebíral, v čem změna pneu uškodí Mercedesu (o Lotusu se tam nemluvilo).
McL už to nedožene, to by museli mít soupeři dost výpadků nebo kolizí. A může být rád, že Sutil je zatím smolař a FI mu v pořadí neodskočila. Nevím, jestli je to víc dáno letošní kvalitou FI už od začátku sezóny, nebo nekvalitou McL.-
odin
07:49 13.05.2013 77.240.96.XXXTradičně souhlasím se vším.
Ke Kimimu. Všímáš si, že to je snad jediný pilot špičky, který dokáže předjíždět (a také docela hojně předjíždí) své soupeře TOP stájí i mimo zóny DRS?
U gum vycházím z faktů, že Lotus postavil auto, které nejspíše nejlépe ze všech šetří gumy. A řekl bych, že čím měkčí směs, tím větší rozdíl od konkurence (zatím). A když se k tomu přidá efektivní Kimiho jízda, vychází mi, že každé "přitvrzení" směsi pneu, musí nutně Lotusu svým způsobem uškodit.
FI se povedlo rychlé auto, ale mají problémy se spolehlivostí. A jak jsi napsal, McL má štěstí, že se díky tomu drží před nimi.
K McL a potažmo i k Ferrari. Zdá se mi, že oba tyto týmy si chtěly zajistit určitý "náskok" pro turboéru. A tak se pustily do agresivní koncepse svých vozů. (Ferrari loni a McLaren letos). Jenže ono chvíli trvá, než se konstruktérům podaří vychytat všechny mouchy a dokáží s "agresivním vozem" správně pracovat. U Ferrari to loni vzdali. (Nejspíše na nátlak Alonsa, který chtěl bojovat o titul). Tak jsem zvědav na McLaren. Letos to nevypadá na žádný zázrak, ale třebas v příští sezóně zúročí letošní poznatky a budou silní.-
Nasir
22:12 13.05.2013 188.175.176.XXXKimimu občas nic jiného nezbývá. DRS má na přitáhnutí k výfuku. Ale neřekl bych, že by byl jediný. Třeba v Bahrajnu se hodně předjíždělo za DRS zónou, McLareny, Webber/Alo ap. On se zvýšil počet předjetí všude.
Ferrari - to byla myslím reakce na to, že se jim nedařilo navrhnout vůz na úrovni RB. Tak změnili přístup k vývoji. Nevím, co myslíš tím, že to vzdali. Měli problémy s korelací dat mezi tunelem a reálem, takže po reálných testech vůz upravili. Výsledkem bylo to, co vyjelo 2. flek v Barceloně.
McL - vyhodnotili, že do budoucna je koncept vysokého nosu lepší než u toho nízkého. Tam to s turbo érou asi částečně souvisí.-
odin
23:18 13.05.2013 77.240.96.XXXVím, že mimo DRS předjíždí i jiní. Bylo to spíše myšleno, že Kimi to předvádí i na tratích, kde se to ostatním zas tak hojně nedaří.
Ferrari na počátku testů (loni) tvrdilo, že vyšli s velmi agresivní koncepsí vozu. A když po testech zjistili, že jim schází cca 1-1,5 sec, rozhodli se vůz dost radikálně upravit. Dokonce tak radikálně, že museli projít novými nárazovými testy. To znamená nové díly v deformačních zónách, čili svým způsobem jiné auto. Proto mluvím o tom, že to vzdali. (Ve smyslu (ne)rozvíjení původní agresivní koncepse vozu). McL vypadá, že se nechce nechat odradit a možná, že je ochoten i obětovat tuto sezónu ve prospěch příští. Ale jsou to jen moje doměnky, které nemám nijak potvrzené.
-
-
-
-
-
skejpa
16:35 12.05.2013 89.102.107.XXXNic moc závod Asi jsem to nebyl jen já, kdo shledal dnešní závod celkem nudným. Jakmile se rozjelo pole, už se prakticky nepředjíždělo. S výsledkem jsem celkem spokojenej ale ta cesta k němu mi opravdu moc zábavy nepřinesla. A nebude líp. Příště je Monako...
Jinak tedy Mercedesy luxusně zklamaly :-) Čekal jsem, že se propadnou ale takhle ? Pěknej pech měl taky Grosjean. Když by stíhal jet na tři zastávky, mohl se ještě prát o 4 flek. Ferrari se konečně vybarvilo. Asi jsme to i všichni tušili, že jsou na tom dobře. Spíš mě překvapilo, že nestíhá Red Bull. Podle mě se to ještě hodně zamíchá a Fernando letos pojede na vítězství v šampionátu. Mají náskok na RBR, Lotus postupně začne jistě ztrácet (peníze jsou peníze... :-( ) a taky se týmy začnou více koukat na příští monopost. Podle mě má teď Fernando největší šanci to letos vyhrát, ačkoliv bych to víc přál Kimimu :D-
-
Arnoux
22:52 12.05.2013 89.24.14.XXXHlavně nepropadej panice.Fernando je těžký soupeř, ale Keke Rosberg byl šampionem s jednou výhrou za rok a v Rally kolem roku 1980 byl mistrem světa Talbot Lotus (Fréquelinn-Todt) bez jediné výhry! Jak jede Kimi je dobrá cesta.Nezapomen, že jsme černým (-zlatým) koněm a ti vždy musí utočit nenápadně a to zatím vychází na 100%.A E21 je dobré auto jak řiká Kimi.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek