DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

ČÍNA - ZÁVOD; Ferrari s Alonsem byli nejrychlejší. Räikkönenn s lehce poškozeným předním křídlem dokázal porazit Hamiltona. Vettelovi se nepodařilo probojovat na stupně vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.04.2013 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 33 lidí) 14.04.2013 12:26
No nechci predbihat,ale dnes se mozna ukazalo ze… »
» odin (Hlasovalo 31 lidí) 14.04.2013 11:13
GP Číny Alonso dokázal, jaký je to pilot a jak… »
» Frciiik (Hlasovalo 22 lidí) 14.04.2013 11:06
Perez Perezovi je očividně jedno, za koho jede,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Ten počet náhod u Webbera je zrovna teď překvapivý, ale osobně jsem čekal, že RB se bude snažit nějaký čas sekat dobrotu a nebude upozorňovat na nic, co by si lidi mohli vyložit jako "další nadržování Vettela". Moc nevěřím (pro Mikea možná překvapivě), že by s ním takto okatě "cvičili" a potápěli ho. Myslím, že jsi to ani ty nemyslel doslova, že by to bylo vše úmyslné. Počkal bych si na další závody.
                  Stejně tak kontakt s Vergnem bych přičítal profilu zatáčky. Vergne tam na vnitřku Weba nečekal a ten to asi neodhadl.

                  Jinak dobré zhodnocení závodu v 1. příspěvku. 01
                  Tři nejlepší současní piloti na bedně, to se mi líbilo. 03

                  + 5 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Já jsem nikde nenapsal, že by RBR schválně poškozoval Webbera. Tohle tu šíří a podsouvá mně Mike17. Jen jsem tvrdil, že Webber bude mít problémy. A ty také má !!!03
                    Protože v momentě, kdy spolu budou bojovat Webber a Vettel z toho trojnásobný mistr světa a nejrychlejší pilot v poli nevýjde nejlépe. Zatím nemá TOP auto ukované jemu namíru. A v těchto případech bývá Webber lepším pilotem.18 18 18

                    + 5 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Promiň, ale všechny tvoje příspěvky zjevně ukazují na úmysl škodit Markovi. Pokud to tak není, pak nechápu proč chceš tu argumentuješ, že se start z posledního místa RB hodil a že 3 problémy v 1 víkendu je moc velká náhoda.
                      Tak řekni rovnou, že to úmysl není a pak nemáme o čem diskutovat. A já se klidně omluvím, že jsem to špatně pochopil. 03

                      + 2 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      citace:
                      Red Bull má dva zájmy. První, aby Vettel dojížděl vždy před Webberem a druhý, aby jim Webber dovezl maximální možný počet bodů, které může získat umístěn za Vettelem. Přitom si jsou vědomi, že jakmile se tito dva potkají na trati, dojde k souboji na ostří nože. Tak proč by nemohli nechat Webbera startovat z boxů a zároveň mu naordinovat výbornou strategii, aby se prokousával polem na vyšší příčky?

                      Jestli tohle není narážka na úmysl nechat Marka startovat z konce, pak by bylo lepší to nějak jinak formulovat. 03

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Narážka to svým způsobem je i když spekulativní. Už jinde jsem ti napsal, že spekuluji pouze o natankování (tam mohl být něčí úmysl, ale netvrdím, že byl). Potvrdily se tím moje předpoklady. Další sled událostí byl shodou náhod. Protože ani já si nemyslím, že RBR klidně zahodí body, které jim Mark může dovézt.
                        Celá tato sáhodlouhá diskuze vznikla tím, že ty jsi začal ke všem Webberovým nepříznivým událostem podsouvat úmysl (někdy sarkasticý)03 I když je pravda, že jsem tě v mém prvním "zhodnocení" dvakrát jmenoval. Ale o úmyslu tam nepadlo ani slovo. Jen jsem ti připomněl, že se plní to, co jsme po Malajsii (v případě Webbera) a po loňské sezóně (v případě Rosberga), probírali a co jsem předpokládal.12

                        + 2 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Ono jde o to, že těmi příspěvky naznačuješ, že nejde o náhodu. Buď je to náhoda (neúmyslná chyba), nebo úmysl. Nic mezitím neexistuje. Takže pokud něco takového "předvídáš" pak za tím asi vidíš úmysl. Předpokládám, že nemáš věštecké schopnosti o poruchách vozů. Proto se nediv, že pak na to reaguji.
                          Co se týká Rosberga, počkal bych na nějaké závody kdy dojede. Dělat je po pár kolech mi nepřijde fér. Ten jeden co dokončili mne o Lewisově nadvládě určitě nepřesvědčil. 03 Kdybych to bral jako ty, ihned bych obvinil Mercedes z podrazáctví pro Nicovi. Ze 3 závodů měl 2x poruchu a 1x dostal příkaz Hama nepředjíždět. Není to moc velká náhoda?
                          Aby bylo jasno, pro mě je to náhoda (až na tu hlášku)! Nemyslím si, že chtějí Nicovi škodit a čekám, že se k němu budou dál chovat férově. 03

                          + 5 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Věštecké schopnosti nemám, ale zkušenosti nějaké ano.
                            Rosberg: Možná máš pravdu, že dělám unáhlené soudy. Ale neposuzoval jsem počet získaných bodů. To by opravdu nebylo fér. Posuzuji, jak na tom oba piloti byli do chvíle, než Rosberg z obou závodů odstoupil a než dostal pokyn nepředjíždět. Konkrétně v Číně už nebylo pochyb, že na tom byl Ham lépe. A i když se nepatrně propadal (z čela na 3.místo), v souboji s nejlepšími, Rosberg se také propadl v souboji s "horšími". Jednoduše si nemyslím, že by se před Lewise dostal, kdyby neskončil předčasně. Ale máš pravdu, počkejme alespoň do půlky sezóny. 14

                            + 5 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jistě je to reálné, ale tak málo pravděpodobné, že dám přednost mnohonásobně pravděpodobnější verzi. Zkusím ti to vysvětlit takto:
                  Připustím, že Mark byl dnes o tolik rychlejší jak Seb, že ve třetině závodu stáhl odstup 11 míst + několik sekund výjedzu z boxů. V tom případě byl tak rychlý (podle letmého výpočtu musel být o 30-40s rychlejší jak Seb), že kdyby v té rychlosti pokračoval a startoval z normální pozice, porazil by i Alonsa. Nepodělal to tedy RB totálně? Dnes bodově Vettel ztratil 13b na Alonsa, 6b na Kimiho a 3 body na Hama. Kdyby to vyhrál Webber ztratil by Seb jen 8b na Alonsa, 5b na Kimiho a 2b na Hamíka. Teď mi řekni rozumný důvod, proč takovou blbost RB dělal??? Nebylo lepší nechat Marka jet a v případě, že by dojel jen před Sebem, ho zdržet? Je to stejné jako loni. Místo toho, aby kryl Sebovi záda, nechal se vždy předjet na startu Alonsem nebo Hamem. To byla pro RB nějaká výhoda? Seb na startu pozici získal jen 2x, oni víckrát. Proč RB škodil Sebovi, když ho chce na špici?
                  To je důvod proč ti nevěřím. Určitě tam nepracují takoví idioti, aby škodili jednomu jezdci, proto aby z toho druhý měl víc škody jak užitku. Kdyby Mateschitz zaměstnával všude takové idioty, Red Bull by nikdo neznal.

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Tvé počty kulhají. Boxy do toho netahej, ty měli oba jedenkrát za sebou. Tak že nula od nuly pošla. Webber jen stáhl cca 11 pozic. Ale jak psal Duncan, jel jinou strategii, tak že to byl jen obrázek jednoho úseku v závodě. I ty jsi postřehl, že by měl v brzké době zajíždět k dalšímu pitu, kde by se zase odsunul vzad (i za Seba). Jen mi prostě připadá, že nebýt kolize, tak se ti dva spolu na trati nepotkají a Webber dojede okolo 6-7 místa. Nic víc, nic míň. Trochu spekuluji o kvaldě a tankování. Ostatní byly shody okolností.

                    + 5 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      nevime jiste, ze by Webber jel v danem kole do boxu, ale vime jiste, ze Seb ho na o cca 13 kol mladsich pneu stahoval velice rychle a tudiz kdyby nedoslo ke kolizi je docela pravdepodobne, ze se mohli na trati klidne potkat v situaci, kdy Seb potrebuje pomalejsiho Marka predjet a proto jeste pred polovinou zavodu jde do kopru tvoje teorie o tom, ze odsunuti Marka zamerne na posledni misto je z duvodu aby se v zavode nepotkali 12

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Myslel jsem start z boxů! Ty se do zastávek nepočítají a než z nich vyjede, ztratí několik dalších sekund. Dál viz Duncan66.
                      Hlavní je, že ten princip platí i pro Markovy špatné starty. Vždy se vyplatí počkat, jak se závod vyvine a ne něco podnikat před ním, když nevím komu to pomůže.

                      + 4 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Start z boxů - OK. Seb na novějších pneu Marka stahoval, to je fakt. Ale Mark měl pneu starší a potřeboval zajet k pitstopu. Myslíte si s Duncanem, že je vyloučené, aby ho povolali právě ve chvíli, kdy hrozil souboj s Vettelem k pitstopu? Podle mne právě tím, že Mark jel strategii brzkých zastávek a Seb jel na pozdní zastávky, tak se dostali do situace, kdy jeden z nich vždy potřeboval pitstop, právě ve chvílích, kdy se mu ten druhý přiblížil. Ale to je na vás moc náročné na přemýšlení, tak se tím nezatěžujte.
                        Miku u tebe je komický fakt, že vlastně celou minulou sezónu jsi tu RBR obhajoval a věřil v rovnost obou pilotů a vyvracel nařčení z TR. Dnes tu vymýšlíš teorie o ještě lepších týmových režiích, než kdy použili a jak kdo komu má pomáhat.12

                        + 2 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          Duncan66

                          89.29.32.XXX
                          narocne premysleni to neni, ale vyvoj na trati byl dost nepredvidatelny viz. napr. zaseknuti Seba za Hulkem a proto nebylo predem jasne, ve kterych kolech bude Seb stavet. Stejna tak u Marka to bylo urcite pruzne podle vyvoje. Z toho vyplyva, ze tvoje teorie o tom, ze to RB mel vyborne vymyslene pred zavodem jednoduse silne pokulhava. V zavode ktery je dynamicky a neda se rict, co vsechno se stane, jak se zachova zbylych 20 jezdcu a na trati nastavit zastavky presne jak potrebujes pred samotnym startem je prakticky nemozne.
                          Tobe Mike mozna pripada komicky, ale u tebe je spise smutne, ze nechapes, ze Mike mysli vsechny narazky na RB a TR pouze ironicky a je silene, kolik lidi jako ty se na tohle chytne a vznikne flame.
                          "Já jsem nikde nenapsal, že by RBR schválně poškozoval Webbera." - "Ale RBR nechal Marka, aby mu došlo na trati. Náhoda?" A dalsi tvoje spekulace a jine veci svedci pouze o opaku. Na rozdil od Mika ty nikde ani naznakem nerikas, ze to myslis pouze ironicky. Proto se nediv 20

                          + 4 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Ano závod je dynamický a nějak se vyvíjí. To máš pravdu. Na druhou stranu existují simulace, pomocí kterých týmy poměrně přesně dokáží předpřipravit strategii. Je mi jasné, že s kolizemi, nebo záseky asi těžko mohou počítat. Ale v rámci předzávodní strategie to mohl mít RBR naplánováno tak, jak se domnívám.
                            Netvrdím, že to je pravda, jen, že to tak mohlo být. Bohužel okamžitě tím zvednu Mika a Duncana, kteří se snaží pomocí podsunutých nesmyslů vyvrátit vše, co jsem napsal.18
                            V případě Mika a našich loňských diskuzí na téma TR u RBR jsem si žádné legrace ani ironie nevšiml.
                            Vysvětlení k porovnání mých dvou vět. Netvrdím, že Red Bull schválně poškodil (někdo šel a přenastavil tankovací zařizení) MW. Ale když už se to stalo, určitě v tom nechali Marka vykoupat. Stejně jako v Malajsii. Tým musel vědět a také věděl, že má Mark málo paliva. Tým musel vědět a také věděl, že Vettel Marka jedoucího v úsporném režimu, stahuje. Přesto ani v jednom případě nastalou situaci neřešili. V tom vidím podraz.
                            U McLarenu loni alespoň Hamovi ohlásili, aby zastavil, že má poruchu a snažili se to uhrát. A i když se mi to nelíbilo a byl jsem rád, že jim to neprošlo, bylo z toho jasné, že chtějí Lewisovi pomoci (i zoufale).
                            Webbera podle mne už hodili přes palubu. Nebo ty si myslíš, že ne? Potřebují z něho jen vyždímat nějaké body do PK .03

                            + 6 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Duncan66

                              Duncan66

                              89.29.32.XXX
                              Ano simulace zavodu se delaji, ale jednoduse neverim tomu, ze v tak nabitem vikendu jakym zavodni vikend je maji Sefove tymu cas svolavat svoje tymove inzenyry a ladit s nema strategii zavodu tak aby se tymovi kolegove nepotkali na trati. To je pro me naprosto silena myslenka. Pro ne je kazda sekunda draha a jsou radi, ze dokazou pripravit 2-3 strategie aby mohli reagovat na ruzne situace v zavode. A ty se nam snazis rict, ze oni do toho jeste daji dalsi promennou, takze tech strategii by potrebovali daleko vic apod. To je neco podobneho, jako by minulou sezonu tymy pri kvalifikaci kalkulovaly postaveni svych pilotu na trati tak, aby po startu neprisli do blizkosti Grosjeana, ktery mel ze 14 zavodu 11 kolizi v prvnich kolech. To je proste nesmysl 13
                              Kdyz nekoho hodim pres palubu, jak bys po nem mohl chtit, aby mel motivaci ziskat body pro tym a pomoci vyhrat dalsi PK?
                              Mark taky dostal prikaz aby okamzite zastavil. On prece nezastavil proto, ze mu dosel benzin, ale na prikaz tymu. Jednoduse nevidim absolutne zadny rozdil mezi kvalifikacemi Barcelonou, Abudabi 2012 vs Cina 2013.
                              Abych to uzavrel. Urcite panuje nejake pnuti a atmosfera v RB mezi obema piloty nebude idealni. Ano, vedeni tymu by v idelanim pripade chtelo zavody kde RB ziska doubly a hosi budou od sebe nejblize 10 sekund. Ale nemyslim si, ze v tymu pred zavodem premysleji o tom, jak to udelat, aby se Mark se Sebem na trati nepotkali a jejich jedinou prioritou je do cile privest co nejvetsi kvantum bodu. Staci si vybavit jenom v poslednich sezonach souboje Lewise s Jensonem, Rosberga se Schumim a dalsi a dojde ti, ze jako v bavlnce se k sobe chovaji pouze u Ferrarri, kde byl v minulych 3 sezonach Massa za onuci(at uz pravem nebo nepravem, to ted nebudeme resit), zatimco v jinych stajich to pri soubojich tymovych kolegu na trati hodne jiskrilo a i dalsi tymy si v takovych situacich preji jedine. Aby oba vozy dojely do cile a nic jineho. Pro tym jako takovy vcetne jeho nejvyssiho vedeni je PK daleko cennejsi, nez pohar jezdcu a proto je krajne nepravdepodobne, ze by zamerne sabotovali svoji vlastni praci aby mel jeden pilot snazsi cestu na ukor druheho. Protoze takovym zpusobem se PK nevyhrava 03

                              + 3 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Pěkně napsané. 01

                                + 4 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Mezi jednotlivými týmy jsou určité rozdíly ve výkonnosti. A dovolím si tvrdit, že kdokoliv z nás dokáže bez jakýchkoliv příprav předvídat jak dopadnou souboje mezi silnou čtyřkou a ostatními. Ty a Mike vycházíte z předpokladů, že piloti Ferrari, Lotusu, RBR, Mercedesu a časem i McLarenu, mají obrovské problémy prokousat se přes ostatní z konce startovního pole. Tak to ale není. Prokoušou se všichni, rozdíl je jen v tom, jak dlouho jim to bude trvat. Jediná proměnná je kolize se slabším, ale o to ambiciózním pilotem. Jednoduš nepovedená kvalifikace, ještě není pro tyto týmy katastrofou a důvodem k odepsání závodu. Nebylo tomu tak ani dříve, kdy ještě neexistovaly DRS a KERS a není tomu ani dnes. Právě, že změnou strategie a možností výběru pneu mohou tito piloti silných stájí eliminovat hendykep v postavení na startu. Namátkou, Alonso v Monaku 2010, Kimi v Japonsku 2005 a kdybych zapátral v paměti dám ještě další příklady Schumi, Hamík...
                                Nesouhlasím s tím, že pokaženou kvaldou nemohl Webber dojet pro body. Škoda, že měl kolizi, jinak jsem přesvědčen, že by body bral docela slušné.
                                Ty myslíš, že Webbera hodili přes palubu a v ten moment mu to také oznámili? Tak to jsi naivní a nebo se naivním děláš. Chlapče tomu budou do konce sezóny tvrdit, jak s ním počítají a jak má stejné podmínky jako Vettel.12 A před podpisem smlouvy mu oznámí, že mají podepsaného pilota XY (už od jara)18 18 18
                                Četl jsi jak to bylo s Hamem u McLarenu? Přestup byl upečen a tajili to tajili 3 měsíce. Proč by se už dnes nemohli poohlédnout po vhodném nástupci za Webbera i u RBR?
                                S posledním odstavcem se dá celkem souhlasit. Jen situaci u Ferrari vidím podobnou jako u RBR. S jediným rozdílem. Ferrari se nesnaží (po povolení TR) upřednostňování Alonsa kamuflovat a zapírat. V RBR je Webber za stejnou onuci jako Massa u Ferrari akorát, že mu lžou o jeho rovnosti s Vettelem a podvádí ho. Proto tam jsou napjaté vztahy a proto se tu s vámi hádám. Já na rozdíl od vás dvou nemám problém vidět věci tak jak jsou. A nemám problém přiznat, že můj oblíbenec je "protěžován", když je to pravda. Fandím Kimimu a klidně přiznám, že má k dispozici lepší techniku Každý objektivní člověk vidí, že je Alonso upřednostňován, Vettel to samé, Kimi jakbysme a Hamík taktéž. Nebo si zase podle tebe vymýšlím a kecám nesmysly?

                                + 7 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Duncan66

                                  89.102.3.XXX
                                  1) Jestli dokazes pred zavodem napsat prubeh 8 pilotu na zaklade casu z treninku a kvalifikace, potom jsi borec, ja to vcera netusil jak si hosi stoji a treba jsem si rikal, ze Kimi to zkusi mozna na 2 zastavky apod.
                                  2) Z hlediska stihaciho zavodu je podle me dnes kvuli pneumatikam, ktere je treba setrit a nejde cely zavod jet na plny knedlik stihaci jizdu, tezke predvitat, jak se bude prokousavat top pilot. Vypravej Kimimu ze neni problem nejaky zasek v USA2012, kdy byl sice na kolo vyrazne rychlejsi, nez Massa, ale kvuli nastaveni vozu nemel ani s DRS sanci Massu na rovince predjet. Nesmis brat v potaz pouze pozitivni pripady.
                                  3) Spatne jsem pochopil tvuj vyraz "hodit pres palubu". Tys asi myslel, ze uz ted s nim nepocitaji pro pristi sezonu. Ja myslel, ze na nej budou kaslat uz tuhle sezonu a proto jsem s tebou nesouhlasil. Jestli za RB bude zavodit pristi sezonu nevis o nic lepe nez ja teda pokud nemas informace z nejuzsiho vedeni RB, ktere zna par lidi na svete. Takze se muzeme pouze dohadovat, nejake relevantni informace nema ani jeden z nas a proto to nema cenu resit. Z meho pohledu je Mark pro RB platnym pilotem, ktery tam ma svoje misto i pro dalsi sezony a prijde mi to zatim jako nejpravdepodobnejsi varianta. Ale mame za sebou 15% sezony a jak vime, rozhodnuti takhle brzo se v F1 nedela prakticky nikdy, takze jsou to pouze spekulace.
                                  4) S posledni casti si dovolim nesouhlasit. A to z jednoho zcela evidentniho duvodu. Pousteni poizice v zavode. Nepamatuju si, ze by Mark poustel Seba, jako by dostaval kolo a mavali mu modryma vlajkama, jako jsme to nescetnekrat videli v podani Felipeho. Ferrarri bylo v poslednich sezonach v tomhle opravdu extrem.

                                  + 4 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Žádnej borec nejsem, ale o tebou zmíněném Raikkonenovi jsem "věděl", že riskovat s pneumatikami nebude. Jednoduše proto, že loni to zkusili a místo 18-ti bodů za druhý flek nezískal nic. Předpokládám, že se každý snaží poučit. A platí to v případě Lotusu i např. RBR. Proto jsem i trošku předpokládal podobnou taktiku Webbera (z boxů) jako měl Vettel. Ano dva SC Vettelovi rozhodně pomohly, ale i tak by si pro nějaké body dojel. Podle mne je 6-7 místo reálné v případě startu TOP týmu z konce roštu (nebo z boxů). Ale v tom se asi neshodneme.
                                    2) Uvádíš příklady, které jsou mimo realitu o které se bavíme. Zásek Kimiho za Massou, díky nastavení. Právě že v přenastavení vidí onu výhodu startu z boxů. Ta záseky hodně eliminuje.
                                    3) Ano jde o dohady. Na konci sezóny si to povíme, nakolik byly reálné. Já tvrdím už dnes, že Webber v RBR končí. I když vím, že vás, obhájce RBR a Vettela, s těmito názory neskutečně ser..u.12
                                    4) U Ferrari se jezdí na jedničku a dvojku snad už od začátku. Nepopírám žádné pouštění, ale vždy bylo ve prospěch bodově lépe postaveného pilota. Dokud jsou na tom oba stejně (v začátku sezóny) mají možnost závodit i mezi sebou. Mně je na tom sympatické, že tuto skutečnost nikde nevykřikují a jednoduše se děje. Sezóny (Raikkonen,Massa) jsou toho důkazem. Naproti tomu RBR jen kecá do médií o rovnosti obou pilotů a TR používají už v začátku sezóny a dokonce upřednostňují Vettela i když je na tom Webber bodově stejně.

                                    + 3 / − 6

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama