DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý
ČÍNA - ZÁVOD; Ferrari s Alonsem byli nejrychlejší. Räikkönenn s lehce poškozeným předním křídlem dokázal porazit Hamiltona. Vettelovi se nepodařilo probojovat na stupně vítězů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
erdedy
11:16 14.04.2013 91.127.41.XXXPekne preteky s peknym zaverom! Ferrari/Alonso parada.
Kimi, skoda startu. Inak vyborne.
Hamik - hrdina, udrzat Vettela by asi nezvladol kazdy. Pekna drama na koniec.
Dufam, ze v Bahraine Vas vsetkych rozdrtime! Len by to mozno chcelo tiez konecne Grosjeanovi dat tu istu techniku , dnesne umiestnenie stoji za prd...-
fanusik
11:30 14.04.2013 88.212.36.XXXGrosjean tu istu techniku ma, ale asi mu specifikacia tohto auta sedi menej ako minuly rok, lebo ani tak to nevie vyuzit. Ale ked sa pozriem na bodovy rozdiel medzi nim a Kimim, tak je to asi stale rovnake. Po dnesku mi ale nie je jasne naco tolko kridelok na nose, ked taka riadna diera este z vlajucim smerovacom vzduchu do nosa, s vyvazenim auta toho vela nenarobi :).
Kimi respekt. Alonzo v pohode ako Kimi v Australii, asi nebolo co pokazit /iba ze by v tom aute isiel Felipe/, LH max co sa dalo z um vydriet. Cudlik celkom fajn k svojmu stylu jazdy. Perez by mal dostat vacsie zrkadla a pripada mi ako Grosjean min. rok - dostihovy kon s klapkami na ociach.-
erdedy
11:44 14.04.2013 91.127.41.XXXGrosjean nema to iste - vyfuky a casti zadnej kapoty mu "meskaju" presne o jedny preteky. Viem, ze niekto z Lotusu tvrdil, ze to v Cine "zrovnaju", ale Kimi dostal aj tak este novsie (min.) vyfuky.
Tiez mam pocit vzdy, ked sa urve nejaky diel a dotycny si jazdi nadalej cca +/- tie iste casy, ze ta suciastka je tam len na paradu Ale asi sa nieco predsa stalo, ked chcel prenastavit kridlo v boxe.
Inak s Perezom mam vahne dojem, ze odkedy je v McL, ide to s nim dole vodou. Jakysi je "nekoncentrovany" (alebo prilis, ale sam do seba).
-
-
-
odin
11:13 14.04.2013 77.240.96.XXXGP Číny Alonso dokázal, jaký je to pilot a jak na tom Ferrari momentálně je. Zasloužené vítězství.
Kimi je ďábel. S poškozeným autem dojel suveréně druhý.
Hamík opět lepší než Rosberg. Dnes snad už tuto skutečnost nebude zpochybňovat ani Mike.
Vettel se snažil jak mohl, ale na první tři nakonec nestačil. Jeho kolega Webber teď bude mít problémy stále (jak jsem ostatně předpokládal Miku).
Button bojuje a asi vytěžil maximum, co s tímto autem mohl.
Rosberg měl smůlu opět do cíle nedojel.
Grosjean a Massa byli docela neviditelní, čekal jsem od nich více.-
-
anonym
11:27 14.04.2013 89.203.142.XXXZtratil cca 6 vteřin, když se vrátil tak byl asi 5 míst za Alonsem a v provozu. Mám pocit že si tam dost odrovnal pneu a vůbec se mi zdá, že když musí Felipe předjíždět, tak si tím svým stylem pneu rychle zničí. Kdyby si ty zastávky prohodili, tak mohli mít Ferrka double nebo aspoň bojovat oba o pódium. Massa by byl po zastávkách před Hamiltonem a Alonso by se s tou ztátou vypořádal mnohem líp.-
Duncan66
11:38 14.04.2013 89.29.32.XXXprohodit zastavky by urcite vhodne nebylo, by ztratil Alonso a dost mozna by nakonec o vitezstvi nebojoval. Spis meli Massu stahnout o kolo drive, protoze to si mohli slusne spocitat. A jak pises, vypada to, ze pokud je v provozu, tak svoje pneu odrovnava opravdu vyrazne rychleji nez Alonso. -
anonym
15:28 14.04.2013 89.203.142.XXXAsi bych se měl dát na dráhu experta F1
Massa : Při první zastávce v boxech jsme přezuli na středně-tvrdou sadu a po pár kolech se začaly přední pneumatiky drolit. To znamenalo, že jsem ztratil kontakt s ostatními vozy a mohly za to asi podmínky na trati a můj jezdecký styl. Celý víkend jsem se necítil s těmito pneumatikami moc pohodlně a v závodě můj pokud šetřit je nevyšel. Ale bez toho problému bych určitě bojoval o pódium.
-
-
odin
13:46 14.04.2013 77.240.96.XXXDuncan 66: Máš pravdu, že Massa doplatil na první pit. Ony ty žluté pneu odcházely hodně rychle. O to rychleji, když měli na začátku těžká auta.
Také si myslím, že dnes na Alonsa neměl ani Massa ani nikdo jiný. Možná tak Kimi s ním mohl jakž, takž závodit, kdyby... Ale možná je to přání otcem myšlenky.
-
Arnoux
11:40 14.04.2013 89.24.13.XXXDobrej souhrn.Opravdu další krásný závod a těší mně, že jsem souboj Ferrari s Lotusem odhadoval už po 1 a 2.treninku.Škoda,je strašidelného startu Kimiho, mohlo to být víc na krev.Nutné ale sportovně přiznat,že Ferrari bylo dnes o malý kousek lepší a naprosto zaslouženě zvítězilo.Kde jsem byl v tipech mimo je Mercedes.Čekal sem ojíždění pneu a pád do pole.To co předvádí Hamilton je fakt nářez a poslední kola jsem mněl staženou pr......Mercedes je s ním naprosto platným členem špičky a je jasné,že v každém závodě budou chtít na bednu.Super výkon. S ostatním naprostý souhlas jak píšeš.Button vydřel maximum a auto se jim začíná zrychlovat.Na RB budou mít asi jeho vnitřní problémy velký vliv.
Jen jsem na mrtvici s Grosjeana.S takovým autem jako je ted E21 dojíždět s minutovou ztrátou na vítěze a za Indíí a TR at jde někam.Povolal bych zase Nicka.
Jako fanoušek černozlatých jsem si zase fakt užil další závod.Druhý 10s za Ferrari, a MCL,RB za námi -to je sen.(a to ještě s dírou v čumáku).
-
odin
11:54 14.04.2013 77.240.96.XXXZdálo se mi, že Kimimu při startu nějak nešlo řadit. Jel poměrně dlouhou dobu na "1" a na konci závodu se mu tým omlouval za start.
Hamíka jsem čekal už při jeho ohlášení k Mercedesu dost vysoko (lze to dohledat). Mergl se bude zlepšovat. Peníze pro ně nejsou problém a hlavní "černé díry" se zbavili.
McLaren minimalizuje ztráty vhodnou strategií a schopnostmi Buttona. V evropských závodech už asi budou mít vylepšení, která je hodí na úroveň TOP týmů. Uvidíme.
Ferrari je na tom hodně dobře, řekl bych, že nejlépe. A RBR s Vettelem z nich mají asi vítr. Proto se v Malajsii událo to, co se událo.
Grosjean podle mě není ještě vyzrálým pilotem. On je schopen jeden závod všem ujet a vyhrát a pak v dalších pěti jezdit uprostřed pole. Chce to čas.-
ja
12:27 14.04.2013 158.195.4.XXXŠkoda, škoda, veľká škoda toho štartu! a obávenho karmbolu ! V týchto pretekoch by Kimi určite potrápil a možno aj porazil, dnes suveréjneho Alonsa. Dúfam, že si kôtu nezdarov už vyčerpal a o týždeň bude stáť na najvyššom stupni
Presne si vystihol aj mojú myšlienku, že RB má z Ferrari, Lotusu a možno už aj s Mercedesu vietor a preto sa v Malajsii stalo to, čo sa stalo. Nič výnimočné, čo by muselo byť tak medializované a čo by sa nedalo hneď pochopiť.
Lotusu, ako týmu určite chýba mimo karambolová minuloročná výkonnosť Grosjena.škoda, že sa mu nepodarilo zopakovať aspoň Q pozíciu. -
Arnoux
13:20 14.04.2013 89.24.11.XXXPřesně jak píšeš.I s Grosjeanem máš pravdu-je to o zkušenostech.Mně jen mrzí,že takováhle sezona se třeba bude u týmu opakovat možná za 10 let a je strašná škoda,že auto jakým E21 momentálně je - nemá druhého srovnatelného pilota.Je to ale pochopitelné, kde by na to vzali prachy.Snad se probere.V Bahrainu, ale Romainovi a Lotusu hrozně věřím.Ta trat je pro ně dělaná.
Mercedes udělal obrovský krok nejen v autě, ale i v myšlení a přístupu k F1.Tím se stal opravdu nebezpečným a tvrdým soupeřem pro všechny.-
odin
14:00 14.04.2013 77.240.96.XXXLotus má hodně dobré auto už od počátku sezóny, což je výhoda. Bude záležet, jak dlouho jej dokáží vylepšovat (s ohledem na omezené finance). Taky bych trochu řekl, že právě těmi financemi trpí a bude nadále trpět Grosjean. Prostě nebudou mít veškerá vylepšení včas pro oba a Grosjean bude v nevýhodě.
Mergl udělal především pokrok v myšlení a přístupu k F1. Ostatně psal jsem o tom také už dříve. Ten tým mi připadá, jak kdyby mu sundali okovy. Najednou je schopen konkurovat TOP týmům. A s degradací pneu se vyrovnává stejně, jako ostatní. Hamík dokázal jet stejnou strategii jako Kimi a nijak neztrácel. Přitom Lotus by měl být ke gumám šetrnější. Tady je vidět rozdíl mezi Schumacherem, Hamiltonem a třeba i Raikkonenem. Poslední dva jmenovaní jsou schopni přizpůsobit svoji jízdu podmínkám. Ten první nikoliv.
-
-
-
anonym
12:12 14.04.2013 78.102.185.XXXNad Grossjenem bych hůl nelámal. Říkám rovnou, že mu nefandím ... Ale taky mi nevadí. On je Teď v pozici kdy řekl bych, že Lotusu hodně dluží a jeho psí povinností je stabilně sbírat body. Jednak je asi lepší brát (příklad) ve dvou závodech po tři body, než v jednom pět a vdalším nebodovat a pak tými jako Lotus musí hlídat každý vynaložený "cent" !! Viď problémy poslední závody, kdy nebylo jednoduché dodávat vylepšení pro monoposty pro oba stejně. Sice v konečným důsledku zas tolik "netrpěl" v austrálii dostal díly hned den po Raikkonenovi. V malaysii dostali oba přední křídla akorát s novým tvarováním za výfuky Groosjean malinko strádal. To ho ale myslím i tak neomlouvá. Analogii vidím v tom co dokázal teď Kimi vymáčknout z poškozenýho vozu. On se Grossjean stabilizuje a až nabyde nazpáte důvěru týmu pak se uvidí co dál. Alonso - bez komentáře ... Řečeno Kimiho slovníkem "too easy" ! Jinak excelent - jo "fenomenale" to bylo to slovo co použili na boxový zídce !! Nic méně pro mne je dnes borcem opět Kimi i díky - nebo práve kvůli "těm" okolnostem !
-
-
-
odin
12:00 14.04.2013 77.240.96.XXXMarkovy problémy jej udržely mimo dosah Vettela. Což je pro RBR podstatné. Protože dokud ho Vergne nesundal, tak byl rychlejší než Vettel (a to při startu z boxů, a jedné zastávce navíc). Už po pár kolech byl před Sebastianem a jsem přesvědčen, že by se Vettelem předjet nenechal.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek