DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

ČÍNA - ZÁVOD; Ferrari s Alonsem byli nejrychlejší. Räikkönenn s lehce poškozeným předním křídlem dokázal porazit Hamiltona. Vettelovi se nepodařilo probojovat na stupně vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vítězí, nabouraný Räikkönen druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.04.2013 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 33 lidí) 14.04.2013 12:26
No nechci predbihat,ale dnes se mozna ukazalo ze… »
» odin (Hlasovalo 31 lidí) 14.04.2013 11:13
GP Číny Alonso dokázal, jaký je to pilot a jak… »
» Frciiik (Hlasovalo 22 lidí) 14.04.2013 11:06
Perez Perezovi je očividně jedno, za koho jede,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • AAA

          147.229.208.XXX
          Nj, ale čo teraz? To sa má RB vykašlať na vývoj auta, keď vedia, že už teraz majú potenciál, ktorý nedokážu využiť. Je to divné, keď vymysleli auto, ktoré vyzerá v tunely dobre ale pneu nedokáže využiť jeho potenciál, to už vlastne nemá zmysel hladať ďalší prítlak, ale zamerať sa skôr na zavesenie a na prácu s pneu alebo sa pozrieť na ten nový systém FRIC od Mercedesu, ktorý zlešuje jazdné vlastnosti. I keď aj ten Boulier mal pravdu v tom, že sa mali skôr zamerať na prácu s pneu ako na aerodynamickú efektivitu.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • TunniQ

    TunniQ

    81.0.197.XXX
    Webber penalizován Posune se o 3 místa na startu v Bahrajnu za kolizi s Vergnem

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    pneu Patří gumy, co nevydrží na koci závodu ani 2 rychlá kola vůbec na závod??? I kvalifikační kdysi vydržely víc. 17

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Tohle je klasika. Řeší se to tu rok, co rok. A vždy na začátku sezóny. Tady nejde o gumy, ale o řešení auta a jeho nastavení. Na konci sezóny budou opět týmy jezdit na jednu povinnou zastávku (max. dvě), se stejnými pneumatikami.
      Zatím stále všechny týmy sbírají data. A kdo gumám porozumí dříve, získá výhodu.03

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Já neřeším ostatní směsi. Jen mi přijde směs co nevydrží ani 2 rychlá kola trochu o ničem. Jaký má smysl že ji všichni musí po velkém šetření do 5-ti kol vyměnit?
        Aby bylo jasno, s vítězstvím Alonsa to nesouvisí. Byl rychlejší i na tvrdé a vítězství si zasloužil a s gumama to nesouvisí.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Tentokrát jsem nepředpokládal, že bys chtěl hledat nějaké souvislosti s čímkoliv. A už vím, že jsem tě minule "napadl" kvůli DRS neprávem12 . Ale věděl jsem, že ti některá "novinka" není po chuti. A ony jsou to gumy.12 Tak že nic nedohledávej (až budeš mít čas), vše vysvětleno.
          Teď vážněji, myslíš si, že na konci sezóny budou žluté směsi stejně degradovat jako nyní v Číně? Já ne!!! Vždyť loni např. Kimi kvůli tomu, že mu odešly právě žluté pneu ztratil druhé místo a nakonec vůbec nebodoval (v Číně). A byl to jeho jediný závod bez bodů.
          Gumy každý tým postupem času vyřeší. Jen na začátku jsou velkou neznámou, která ovlivňuje průběh závodů.03

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Netroufám si odhadnout, kolik vydrží jinde. Jen jsem tím chtěl říct, že v Číně měli minimálně zvolit tvrdší sady.

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak to pak souhlasím. Pokud ti jde o neadekvátní výběr vhodné směsi na závod, nemám připomínek. Souhlas.

              + 6 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • fanusik

                88.212.36.XXX
                Ak by vybrali o stupen tvrdcie zmesy co by sa stalo ? Isli by jednu zastavku. Aky je v tom roziel ?
                Ako povedal KR - nech sa jazdci prisposobia danym podmienkam, alebo idu robit nieco ine. 11 Ak tu stale placeme, preco nie su rychlejsie pneu, preco viac nevydrzia..... Tak placme aj preco nie su desatvalce, preco obmedzenie aerodynamiky..... proste, su nastavene podmienky a hotovo. Mne sa to takto zatial paci viac ako prvy dvaja traja, co daju kolo stvrtemu, a je rozhodnute po 10 pretekoch.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Naprosto s tebou souhlasím. Já jsem rád za všechny novinky, které jsou v F1 (DRS, KERS, Pirelli). Umožňují totiž velké množství strategií a dávají šanci i průměrným týmům.11

                  + 7 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Já nesouhlasím. I ty tvrdé vydržely jen 14kol. Kdyby druhá sada byly ty nejtvrdší, stejně by do konce závodu (42 kol) nevydržely. Prostě buď měly být měkké o trochu tvrdší, nebo zvolit tvrdší sady. Těch 5 kol na nich ujeli jen s velkým šetřením. Stačilo sledovat Buttonovy a Vettelovy časy na konci závodu. Po 2 kolech bylo po nich, v 5-tém kole byly už o 3s pomalejší. Není to trochu moc rychlá degradace? Být jen měkké, bylo by kolem 10-ti výměn. Trochu moc velký rozdíl, proti těm tvrdším. Proti nim nic nemám.

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.23.219.XXX
                    Vet 20 ko na tvrdých, Alo je zdaleka měnit ještě nemusel před poslední zastávkou.

                    Vet na žlutých jel až do konce top časy, But zajel jedno rychlé kolo, pak zpomalil 22s stejně nemohl dohnat,ke konci na to an chvíli zase šlápnul..

                    S plnou nádrží to bylo horší, ale na konci závodu to bylo jiné.
                    Možná měli týmy zbytečně strach..

                    + 7 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Těch 14 kol jsem myslel samozřejmě na začátku závodu, podle zastávek Vet a Hul.
                      Vet zajel po výměně na měkké nejrychlejší sektory 2 a 3, v následujícím kole sektory 1 a 2, ve 3 už ne. Přesto to stačilo na suverénně nejrychlejší kolo. Další kolo bylo už o 0,5s pomalejší, další zase pomalejší a poslední (5) bylo už o 3s pomalejší než to druhé! Když k tomu přičteš to, že s úbytkem paliva by mě být každé kolo o dalších 0,1s rychlejší, pak samotné gumy byly za 5 kol pomalejší o 3,5s. Není to trochu moc?
                      Button je šetřil mnohem víc (jel na nich 7 kol) a po prvním kole začal jezdit stejné časy jako jezdci okolo na tvrdších.
                      Ptám se: k čemu taková směs je dobrá?

                      + 6 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        mas recht, ze mit pravidlo povinnost pouzit v zavode pneu, ktere vydrzi podavat maximalni vykon jedine kolo je docela obskurni zalezitost. Chapu tvuj uhel pohledu, ale je otazka jaky by to melo dopad na atraktivitu zavodu, kdyby pneu meli 300% a vetsi vydrz. Ja bych opravdu nechtel zpatky casy roku 2010 kdy Webber v Madarsku odjel na mekci sade 70% zavodu a do boxu nejel, protoze jejich zivotnost byla u konce, ale protoze vedel ze jeho naskok je dost velky na to, ze se po vymene vrati na 1. miste. Ono se krouzilo a setrilo i drive a je otazka co vlastne bylo lepsi.
                        Za sebe muzu rict, ze po sezone 2010 jsem u zavodu uz neusnul, takze z meho pohledu je tohle zlo pro me mensi, nez ty plusy, ktere z toho obcas plynou 13

                        + 8 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          S tím naprosto souhlasím. Nechci 1 gumy na celý závod. Jen tohle je zase druhý extrém. 5-ti kolové stinty s úporným šetřením mi přijde moc.
                          Pro mne jsou 2-3 výměny v pohodě. 03

                          + 7 / − 6

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            Duncan66

                            89.29.32.XXX
                            ja ti rozumim, ale rikam si, ze ono se setrilo vzdy a proto, kdyz dame pneu vyssi zivotnost, tak se treba zase ukaze vyhodnejsi s temi pneu 15 kol jezdit skoro na plny plny, nez 5 kol na plny plyn a pak jit do haje.

                            Muj ideal by byl, kdyby se delaly pneu, ktere by drzely urcitou vzdalenost bez rozdilu stylu jizdy, aby nebyli penalizovani ti, kteri chteji zavodit na plno, preci jen to jsou v zavody byt nejrychlejsi a ne nejsetrnejsi, ale takove asi vyrobit nejde a proto je treba hledat nejaky kompromis. Mi osobne vice v dnesnich dnech drasa nervy pozitivni diskriminace, ze zavodit v Q3 muze byt pro zavod horsi, nez nevyjet z boxu a vidime v Q3 takove ruzne podivne sachy.

                            + 5 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              V podstatě souhlasím. Nějaké šetření gum na pozdější dobu mi přijde fajn. Jen trochu s nostalgií vzpomínám na doby, kdy se často jezdilo v zatáčkách tak na hraně, že se jezdci občas svezli "bokem" a brzdili nadoraz. Pro pilota to znamenalo jen pár setinek ztráty. Dnes je jedno probrždění s kouřem od gum pro jezdce skoro katastrofa. Mám prostě pocit, že jsme se dostali z jednoho extrému do druhého.
                              Asi by se mi líbilo, kdyby znovu zavedli tankování. Zase by bylo několik zastávek i s výměnou gum bez toho, aby museli celý závod jezdit na 90%. A rozdíl v hmotnosti by taky zvýšil rozdíly mezi vozy a tím i zajistil víc předjíždění.

                              + 2 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    mmm proč odstoupil Rosberg nevíte někdo?
    nějaký problém se zavěšením?

    předem díky za odpověď :)

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama