DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 179, poslední 30.03.2013 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adam P. (Hlasovalo 25 lidí) 24.03.2013 11:52
TR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 21 lidí) 24.03.2013 11:04
Závod byl pěkný, na boxech se událo víc jak na… »
» jako (Hlasovalo 18 lidí) 24.03.2013 11:21
Race Palec nahoru za to co rekl Mark a Lewis na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • AAA

                  147.229.208.XXX
                  Keď Alonso podpisoval zmluvu v decembri 2005 tak sa počíralo s tým, že bude jazdiť s Kimim takže asi preto mu Dennis nesluboval, že bude number 1. Mám, ale za to, že Alonso udal McL, ktorý získa 0b a vtedy sa o tom vravelo, že v zmluvách McL je klauzula, že keď tím získa 0b tak pilot môže rozviazať zmluvu.

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • rock

                  46.33.96.XXX
                  Já taky neměl na mysli pozici jedničky. Já měl na mysli rovnocenný podmínky. Ty mu Dennis nepochybně poskytl, co se týká technického vybavení a strategie, ale (podle mne) ne co se týká chování svého a týmu. Dá se dokonce (i na tomhle serveru, ale bylo toho víc) najít rozhovor, kde se Dennis omlouvá Alonsovi přes média, že se věnuje jen Hamiltonovi a slibuje nápravu. Asi to bylo markantní, když cítil potřebu něco takového ventilovat veřejně. Těch indícií je víc, ale nechci to tady rozebírat, nikam by to nevedlo. Chtěl jsem jenom konstatovat, že to výš uvedené diktování podmínek nebylo tak jednoznačné.

                  + 4 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Tak především dvojnásobný mistr vedle nováčka NIKDY nemá rovnocenné podmínky, tak to chodí běžně (to někteří záměrně zamlčují nebo to neví). Alonso udělal ústupek, pokud se spokojil s rovnými podmínkami, ale určitě důsledně vyžadoval dodržení všech dohod. A ty podle mě dodrženy nebyly, ať už se to vyvíjelo jakkoliv. Alonso byl tak trochu v pozici Webbera - ne na trati, ale spíš v zákulisí, protože proti němu stál silný intrikán, Anhony Hamilton, který dělal vše proto, aby udělal z McL tým jeho syna. Nedobré vztahy vybouchly relativně banálně, když Hamáč nedodržel týmový příkaz ohledně pořadí výjezdu pilotů v kvaldě. Tam mu to Alonso hloupě oplatil tím zdržením v boxech a už to jelo. Tady je rozdíl oproti Webberovi v tom, že Alonso si nenechal sr.. na hlavu a šel tvrdě za Dennisem s tím, že pokud se dohody nedrží, chce pozici jedničky. Ale na to už Dennis neslyšel. Přestože byl právě on jedním ze dvou hlavních viníků téhle kauzy, tím druhým byl podle mě Hamiltonův otec.
                    To abysme si nalili čistého vína a neopakovali černobílé pohádky, které kdysi vznikly zřejmě v jistém fanatic fanboy klubu.

                    + 6 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • olda

    89.235.0.XXX
    politika Tak už tu máme tři týmy, které politikari .. Doufám, že se tím F1 sama pohřbí a po reloadu půjde opět o SPORTOVNÍ VÝKONY!

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      to bys musel snizit rozpocet spickovych tymu na desetinu a jeste bys musel zaridit, ze svoje prachy dostanou za kazdych podminek a marketing by na to nesmel mit zadny vliv. Ale to je utopie a zkus si predstavit sebe jako sefa tymu, ktery se musi starat o vsechno vcetne ziskavani financi a byt zavisly na svych sponzorech, jak bys to sam delal a jak bys asi byl uspesny tym, kdyby ti zalezelo pouze na ferovosti a sportovnich vykonech 14

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • olda

        89.235.0.XXX
        Tak se na to koukej, ja to odmítám. Existují řešení jak to vyřešit.

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          85.70.14.XXX
          Sem s nimi...

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Olda

            89.235.0.XXX
            Zakázat radiovou komunikaci tým-pilot. Jediné informace které by piloti mohli přijímat by byli od ředitelství závodu. Vše ostatní by musel tým zvládnou pomocí informačních tabulí. Pro vjezd do boxů by měl pilot tlačítko. Které by tým informovalo, že chce jet do boxů. Nechal bych tedy i strategii zastávek na pilotovi a nebo týmu, pokud by takovou věc ohlásili informační tabulí.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Jak bys tim vyresil predzavodni domluvy, TR kterou jsme videli minulou sezonu v podani Ferrarri apod.? Navic kdyz by se rozhodli piloti stejne staje jet do boxu ve stejnem kole, tak by tvoje opatreni poskozovalo piloty, co by jeli jako druzi.
              Stejne tak by ti mohli namitnou zastanci bezpecnosti, ze bys ji tim omezil, kdyz by tym musel jezdci o nejake poruse, situaci na trati apod. davat vedet pouze tabuli nebo pres vedeni zavodu. Chapu jak to myslis, ale vracet se do minulosti neni asi spravna cesta. Ataky je tady otazka, jak moc by bylo slozite tohle narizeni obejit a mit vlastni tajny komunikacni kanaly, ktere by komisari nebyli schopni odhalit. Podle me by to moc slozite nebylo.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Olda

                89.235.0.XXX
                Pokud se o útoku/neútoku rozhodne pilot, je to přeci jeho svobodná volba, ale já má dojem, že např. Rosberg by předjížděl, pokud by neměl masáž do sluchátek od Brawna.
                Nemůžeš tady po mě chtít, že ti navrhnu rovnou 100% řešení. Některé argumenty beru ale mnohé jsou podle mě jen snahou oponovat za každou cenu.
                Takže, buď tě zajímá sport a nebo politika, o tom je tahle diskuse. Sport bych si přesto rád vychutnal u závodů F1 a politiku třeba u Moravce na ČT :).

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.225.XXX
              Týmová režie existovala i v době informačních tabulí. Není nic jednodušího, než dát na tabuli nápis
              HAM P3
              ROS P4
              případně libovolný domluvený kód nečitelný pro kohokoliv mimo tým.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                90.179.165.XXX
                Proč nečitelný? TR už není zakazaná. Ovšem je jí třeba užívat rozumnou měrou a narozdíl od tvého tvrzení otevřeně. Skrytá a/nebo přehnaná TR je podvod na fanoušky, otevřená přiměřená TR je normální součástí týmového sportu.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.225.XXX
                  Vyrozuměl jsem, že oldovi šlo o odstranění TR a politikaření vůbec a návrat ke sportu. Pokud jsem to špatně pochopil a měl v úmyslu týmovou režii zachovat, tak můj post platí úplně stejně, akorát bez posledního řádku.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Takže vlastně schvaluješ TR všech týmů na špici, od RB a Ferrari po Mercedes a McL, jako nutný důsledek reality? Tedy i to, co se dělo ve 2 letošních závodech? Jen informační dotaz.

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Ne, tvoje domenka je zcela mylna. Mne se to nelibi stejne jako "oldovi", ale neverim tomu, ze je nejake rozumne a jednoduche reseni v dnesni dobe, ktere by se libilo vsem zasvecenym.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.225.XXX
          "schvaluješ TR ... jako nutný důsledek reality?"

          Kdyby ta formulace zněla "beru na vědomí jako nutný důsledek reality", tak bych se pod to klidně podepsal.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            To já taky. Byť to nemusí znamenat, že se s tím nedá vůbec nic dělat.
            Jinak ty dotazy nevyjadřovaly můj názor, byl to čistě jen dotaz na Duncana.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    EROR

    TO si budu pamatovat:Forsberg

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.40.97.XXX
    No... "Zmiesane pocity" ;-) Mercedes velmi slusne. Divne ale, ze hned na zaciatku sezony sa uz hraju s takymi "povelmi". Inak HAM - vynikajuce boxy! 11
    RedBull...? Pekny suboj, VET si fava uz väcsi pozor (uz sa nehrrr ako donedavna a vie aj ustupit, ked citi koliziu). Sialene vyhlasenia vs realita. Helmut sa uz stihol vyjadrit k dnesku - "...u nas pristupujeme k obom rovnako, nie ako v Mercedese..." 18. Fakt borec.04 02
    Ferrari - nechapem...
    Lotus - GRO za jedna, Kimi bohuzel... za 2-3.
    Force India - katastrofa.
    McLaren - zablesky zlepsenia? (Ak by to neslo, pri nich by mohlo onedlho platit ale aj to co u Williamsu)
    Willici - uplne beznadejne... Uz to dajte do srotu a vybalte stare auto, vyjde to lacnejsie. A bolo aj (podla mna) krajsie.01

    ... Ostatok som nevnimal.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama