DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
AAA
22:01 25.03.2013 147.229.208.XXXKeď Alonso podpisoval zmluvu v decembri 2005 tak sa počíralo s tým, že bude jazdiť s Kimim takže asi preto mu Dennis nesluboval, že bude number 1. Mám, ale za to, že Alonso udal McL, ktorý získa 0b a vtedy sa o tom vravelo, že v zmluvách McL je klauzula, že keď tím získa 0b tak pilot môže rozviazať zmluvu. -
rock
19:57 25.03.2013 46.33.96.XXXJá taky neměl na mysli pozici jedničky. Já měl na mysli rovnocenný podmínky. Ty mu Dennis nepochybně poskytl, co se týká technického vybavení a strategie, ale (podle mne) ne co se týká chování svého a týmu. Dá se dokonce (i na tomhle serveru, ale bylo toho víc) najít rozhovor, kde se Dennis omlouvá Alonsovi přes média, že se věnuje jen Hamiltonovi a slibuje nápravu. Asi to bylo markantní, když cítil potřebu něco takového ventilovat veřejně. Těch indícií je víc, ale nechci to tady rozebírat, nikam by to nevedlo. Chtěl jsem jenom konstatovat, že to výš uvedené diktování podmínek nebylo tak jednoznačné.-
Nasir
13:33 26.03.2013 188.175.176.XXXTak především dvojnásobný mistr vedle nováčka NIKDY nemá rovnocenné podmínky, tak to chodí běžně (to někteří záměrně zamlčují nebo to neví). Alonso udělal ústupek, pokud se spokojil s rovnými podmínkami, ale určitě důsledně vyžadoval dodržení všech dohod. A ty podle mě dodrženy nebyly, ať už se to vyvíjelo jakkoliv. Alonso byl tak trochu v pozici Webbera - ne na trati, ale spíš v zákulisí, protože proti němu stál silný intrikán, Anhony Hamilton, který dělal vše proto, aby udělal z McL tým jeho syna. Nedobré vztahy vybouchly relativně banálně, když Hamáč nedodržel týmový příkaz ohledně pořadí výjezdu pilotů v kvaldě. Tam mu to Alonso hloupě oplatil tím zdržením v boxech a už to jelo. Tady je rozdíl oproti Webberovi v tom, že Alonso si nenechal sr.. na hlavu a šel tvrdě za Dennisem s tím, že pokud se dohody nedrží, chce pozici jedničky. Ale na to už Dennis neslyšel. Přestože byl právě on jedním ze dvou hlavních viníků téhle kauzy, tím druhým byl podle mě Hamiltonův otec.
To abysme si nalili čistého vína a neopakovali černobílé pohádky, které kdysi vznikly zřejmě v jistém fanatic fanboy klubu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
15:08 24.03.2013 89.29.32.XXXto bys musel snizit rozpocet spickovych tymu na desetinu a jeste bys musel zaridit, ze svoje prachy dostanou za kazdych podminek a marketing by na to nesmel mit zadny vliv. Ale to je utopie a zkus si predstavit sebe jako sefa tymu, ktery se musi starat o vsechno vcetne ziskavani financi a byt zavisly na svych sponzorech, jak bys to sam delal a jak bys asi byl uspesny tym, kdyby ti zalezelo pouze na ferovosti a sportovnich vykonech-
-
-
Olda
19:52 24.03.2013 89.235.0.XXXZakázat radiovou komunikaci tým-pilot. Jediné informace které by piloti mohli přijímat by byli od ředitelství závodu. Vše ostatní by musel tým zvládnou pomocí informačních tabulí. Pro vjezd do boxů by měl pilot tlačítko. Které by tým informovalo, že chce jet do boxů. Nechal bych tedy i strategii zastávek na pilotovi a nebo týmu, pokud by takovou věc ohlásili informační tabulí.-
Duncan66
20:06 24.03.2013 89.29.32.XXXJak bys tim vyresil predzavodni domluvy, TR kterou jsme videli minulou sezonu v podani Ferrarri apod.? Navic kdyz by se rozhodli piloti stejne staje jet do boxu ve stejnem kole, tak by tvoje opatreni poskozovalo piloty, co by jeli jako druzi.
Stejne tak by ti mohli namitnou zastanci bezpecnosti, ze bys ji tim omezil, kdyz by tym musel jezdci o nejake poruse, situaci na trati apod. davat vedet pouze tabuli nebo pres vedeni zavodu. Chapu jak to myslis, ale vracet se do minulosti neni asi spravna cesta. Ataky je tady otazka, jak moc by bylo slozite tohle narizeni obejit a mit vlastni tajny komunikacni kanaly, ktere by komisari nebyli schopni odhalit. Podle me by to moc slozite nebylo.-
Olda
16:55 25.03.2013 89.235.0.XXXPokud se o útoku/neútoku rozhodne pilot, je to přeci jeho svobodná volba, ale já má dojem, že např. Rosberg by předjížděl, pokud by neměl masáž do sluchátek od Brawna.
Nemůžeš tady po mě chtít, že ti navrhnu rovnou 100% řešení. Některé argumenty beru ale mnohé jsou podle mě jen snahou oponovat za každou cenu.
Takže, buď tě zajímá sport a nebo politika, o tom je tahle diskuse. Sport bych si přesto rád vychutnal u závodů F1 a politiku třeba u Moravce na ČT :).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
13:52 24.03.2013 178.40.97.XXXNo... "Zmiesane pocity" ;-) Mercedes velmi slusne. Divne ale, ze hned na zaciatku sezony sa uz hraju s takymi "povelmi". Inak HAM - vynikajuce boxy!
RedBull...? Pekny suboj, VET si fava uz väcsi pozor (uz sa nehrrr ako donedavna a vie aj ustupit, ked citi koliziu). Sialene vyhlasenia vs realita. Helmut sa uz stihol vyjadrit k dnesku - "...u nas pristupujeme k obom rovnako, nie ako v Mercedese..." . Fakt borec.
Ferrari - nechapem...
Lotus - GRO za jedna, Kimi bohuzel... za 2-3.
Force India - katastrofa.
McLaren - zablesky zlepsenia? (Ak by to neslo, pri nich by mohlo onedlho platit ale aj to co u Williamsu)
Willici - uplne beznadejne... Uz to dajte do srotu a vybalte stare auto, vyjde to lacnejsie. A bolo aj (podla mna) krajsie.
... Ostatok som nevnimal.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek