DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Suzuce
Jak si vedli piloti ve srovnání se svými týmovými kolegy v Japonsku, v němž dojely do cíle pouze dvě třetiny startujících?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Suzuce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
09:07 12.10.2010 XXXNikdo se tady na jeho jméně nepřiživuje - když jsme server o F1, pochopitelně o něm píšeme, ne? A pokud je to podle tebe legenda a jeden z nejlepších pilotů, tak o to více. Nechápu tvůj útok na nás! Nikdo tady nikoho nešpiní. Můžeš mi uvést, v kterém odstavci, větě?
Na tvé argumenty jsem ti již jednou odpovídal: [odkaz na stránku] -
uzivatel000286
07:57 12.10.2010 XXXchtělo by to míň se přiživovat na jeho jméně. Je to legenda a jeden z nejlepších (né li nejlepší) pilotů v F1. Zatím jsem neslišel na tomto serveru jedno dobré slovo o schumim. Dokázal toho moc na to aby si mohl někdo dovolit o něm říct že na to nemá či že je pomalý. Barichello má 38 let je lepší než jeho stájový kolega, zřejmně to bude tím že je starý a nemá na to.
Přestaňte spekulovat, vím že na líbivé titulky čtenáři sliší ale není důvod špinit člověka jen tak, a ke všemu který na začátku sezóny řekl že vyhrávat nebude spíš se učit. -
uzivatel000286
07:49 12.10.2010 XXXVašim argumentem jsou prohry v kvalifikaci či rychlá kola. Tak proč nenadáváte na massu, ten je to samý a to neměl přestávku. Prohrává kvaldy osto šest a v závodech dělá chyby. Proč není titulek massa na to nemá. Vysvětlím protože schumi je pojem a čtenáři sliší na jméno které něco znamená (byl by strach že o massovi by si nikdo nic nepřečetl). -
fanda
07:44 12.10.2010 XXXNevím o čem tady diskutujete. Autor článku zjevně není Schumiho fanoušek, to je evidentní když se podíváte na články, které o něm píše.
Svá tvrzení o závodu v Suzuce se stačí opřít o jakési "fakta" viz tabulka srovnání jednotlivých kol mezi MS a NR.
Pravda je taková, že všichni, snad kromě PH, v neděli jasně viděli, že je Michael rychlejší než NR a to během celého závodu! Bylo prostě jasně vidět, že byl v minulosti "králem" tohoto okruhu.
Skutečnost je taková, že oba dva, MS i NR, si nemohli dovolit jít do rizika, proto od okamžiku, kdy se NR začal bránit defenzivní stopou, MS zachoval chladnou hlavu a "spokojil se" se svou dobrou pozicí.
Co mě mrzí, a co jsem ještě nikde nečetl je fakt, že jste tu nikdo nezmínil, že kdyby MS NR "nezdržoval", mohl v závěru VC bojovat s Lewisem, díky tomu, že měl technické problémy. Zkus se tím, Petře zabívat, a propočítat to z tohoto úhlu pohledu. Já jsem přesvědčen, že by na to měl. -
Petr
20:22 11.10.2010 XXXOpravdu? Přiznej se, že jsi jeho velký fanoušek!
Ja proti němu nic nemám, podle mě to ale jednoznačně vypovídá o tom, že je v kvalifikacích horší - a když se zohledníme i závodní výsledky, tak nejen v nich. Více porážek zažil už pouze Petrov u Renaultu od Kubicy. -
Petone
19:53 11.10.2010 XXXJelikož jsem nepředpokládal,že se mým příspěvkem bude někdo zabývat,pojal jsem ho jen jako výtku. Ale budiž,zde jsou mé argumenty:
kvalifikace-ano prohrál. Že prohrál po třinácté? Dobrá je to fakt,který ale o skoro ničem nevypovídá.
závod....safety-caru a jezdil o půl vteřiny pomaleji- takže podle tvé tabulky je to mnohem více než 0,5s, spíše je to 1 sekunda.
výjezd z boxů- při výjezdu je dělilo 0,0 nic, takže minimálně půlsekunda k dobru(kolo 21 a 22) by s největší pravděpodobností stačila.
Schumachrovým soupeřem nebyl ani Barichello ani Heidfeld , nýbrž právě Rosberg. A tým přeci jen upřednostnil body pro NR v boji s Kubicou.
nejrychlejší kolo-časy v sektorech(nemám je k dispozici) budou dokládat,že v prvním sektoru MS ztrácel,druhý byl vyrovnaný a ve třetím měl navrch. Proto minimální rozestupy při průjezdech v cíli. A logicky v prvním sektoru ztrácel,neboť v esíčkách nelze jet těsně za vozem. A nechat si NR poodjet a hned v zápětí dojet a ukázat tím rychlostní převahu nemělo v této situaci smysl. Myslím,že hned první kolo po odpadnutí NR ukázalo rozdíl.
Tak asi tolik no. Díky za diskuzi.-
Anonym
22:39 11.10.2010 XXXOno útočit na soupeře a na týmového kolegu je sakra rozdíl. Navíc Rosberg volil defenzívní stopu, tak aby ho Schumi nepředjel. V takových případech si ani Schumi nemůže dovolit kolizi a ztrátu bodů pro tým. Jsem proto přesvědčen, že do toho v případě Nica, nešel na plno, což dokazuje právě souboj s Barikem. Je snad nade vše jasné, že Nico na mnohem ojetějších gumách nemohl jet takové tempo jako Michael, zase o tolik lepší není. Nico svým bráněním, jasně řekl, že se předjet nenechá a Schumi pochopil, že by musel jít do velkého rizika a kdyby to nevyšlo a něco se stalo, tak ho novináři víte co ..... Podobná situace tu byla i u Ferrari, kdy jasně rychlejší Alonso (nejsem jeho fanda) nemohl riskovat kolizi, ale Massa šel do totální obrany, což Alonsa velmi rozčílilo a já se mu ani nedivím. Ono zaútočit s rizikem na soupeře z jiné stáje je úplně něco jiného, ale to "anal"fabeti typu Nova aspol. nemohou nikdy pochopit. Ale když to pak dopadne jako u Limonád v Istanbulu, tak mají plnou pusu "moudrostí", jak to bylo ze strany Vettela hloupé.
-
-
Petone
17:41 11.10.2010 XXXTo si autor snad dělá srandu....MS vs NR je v podstatě samá polopravda a pololež.Pokud by autor sledoval livetiming nemohl by napsat takové žvásty. Např. MS byl do zastávky v boxech rychlejší v rozmezí 0,5-1,0s. Aby se dostal před NR po zastávce,stačilo vydržet jedno a maximálně dvě kola. Před odstoupením NR byl MS jasně rychlejší a to,že zajížděl +- stejně rychlá kola,je dáno logikou věci,že byl za NR. Stačilo sledovat časy v jednotlivých sektorech pane autore. To co jste napsal je hodné typického českého novináře.-
Petr
18:17 11.10.2010 XXXAd Polopravdy a lži: myslíš to nejrychlejší kolo? To, že potřinácté prohrál v kvalifikaci, tentokrát o 0,352 sec? Nebo fakt, že si před svou zastávkou nestačil vybudovat dostatečný náskok na Rosberga?
(Byl bych rád, kdybys své osočování podpořil nějakými fakty, na výkřiky ne vždy reaguji).
Časy v jednotlivých sektorech bedlivě sleduji (mám je i k dispozici). Přikládám jen pro zajímavost časy na kolo (všechny časy od zajetí safety-caru do boxů po vypadnutí Rosberga), myslím, že to bude stačit. Náskok si budoval (ale v tom spor není, to jsem v článku zmiňoval), jedno kolo by mu však rozhodně nestačilo:
[odkaz na stránku]
Nezapomeň, že Schumacher zajel k výměně pneumatik mnohem později, měl čerstvější pneumatiky, přesto ho nepředjel. Kdyby měl o tolik navrch, neměl by s tím mít problém (s Barrichellem si poradil v pohodě).
A jestli jsi to tak bedlivě sledoval, pak sis mohl navíc všimnout, proč měl některá kola před zastávkou v boxech o tolik rychlejší než Nico.
-
-
Anonym
15:46 11.10.2010 XXXpro autora:
"na trať se po ní dostal těsně za Rosbergem, který před svou havárií dokázal zajet rychlejší kolo (1:36,108 vs. 1:36,192 min) než zkušenější kolega."
Docela zavádějící informace vzhledem k tomu, že jezdili těsně za sebou. Nutno dodat, že po odstoupení Nica zajížděl Michael o více jak sekundu rychlejší kola, protože měl volný prostor, takže bych si dovolil tvrdit, že ho Nico, vzhledem k více ojetým gumám, úspěšně brzdil. Ale podat to tak, že byl Nico těsně před havárií rychlejší Michaela, je hodně úsměvné .-
Petr
16:06 11.10.2010 XXXV clanku preci zminuji, ze Schumacher Rosbergovi ujizdel a kdyby stavel o neco pozdeji, mozna by vyjel pred nim, proto na tom nevidim nic zavadejiciho - kdyz jsem to ve vetach pred tim uvedl.
To, ze Rosberg zajel do sveho odstoupeni rychlejsi kolo je pro nekoho mozna usmevne, ale holt je to fakt.
(Zavadejici mi prijde spise uvadet, ze do te doby Schumacher zajizdel "o vice jak sekundu rychlejsi kola." Ve skutecnosti to bylo pouze o 0,402 sec na kolo).-
-
Petr
22:48 11.10.2010 XXXZa což se ti, anonyme, omlouvám.
Na svém komentáři k Mercedesu nicméně nic zavádějícího nevidím, jak jsi uvedl. Napsal jsem, že Rosberg před svým odstoupením zajel rychlejší kolo, předtím popisuji, že byl rychlejší Schumacher a vyjížděl si na Rosberga náskok. Nižší rychlost Nica však měla v této fázi své příčiny.
-
-
-
-
Petr
15:02 11.10.2010 XXXDíval jsem se na ten odkaz, díky.
Jestli tomu dobře rozumím, chybí ti v tom přehledu pouze údaje z tréninků (protože tvá tabulka z kvalifikace a závodu de facto odpovídá těm mým)?
Měli jsme o tom debatu tady hned zpočátku po Bahrajnu, kdy jsme se shodli na tom, že časy z tréninku nejsou moc relevantní. Udělal jsem jednou i celkový součet (tréninky, kvalifikace, závod), který byl označen za paskvil. A zřejmě celkem právem.
Teď bych už nerad měnil metodiku, zkusím když tak vymyslet nějaký souhrn po skončení sezóny. Jestli máš nějaký nápad, klidně ho napiš.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek