DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Suzuce

Jak si vedli piloti ve srovnání se svými týmovými kolegy v Japonsku, v němž dojely do cíle pouze dvě třetiny startujících?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Suzuce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 12.10.2010 23:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 11.10.2010 22:48
Za což se ti, anonyme, omlouvám. Na svém… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 12.10.2010 09:07
Nikdo se tady na jeho jméně nepřiživuje - když… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 11.10.2010 18:17
Ad Polopravdy a lži: myslíš to nejrychlejší kolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • czoreeno

    XXX
    Já bych s withmarshem souhlasil i na základě lewisova p3 v kvaldě...

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gap1

    XXX
    jeee kdo delal ten graf?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fandaa

    XXX
    díky za poslední poznámku, aspoň na něčem jsme se shodli04

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Nikdo se tady na jeho jméně nepřiživuje - když jsme server o F1, pochopitelně o něm píšeme, ne? A pokud je to podle tebe legenda a jeden z nejlepších pilotů, tak o to více. Nechápu tvůj útok na nás! Nikdo tady nikoho nešpiní. Můžeš mi uvést, v kterém odstavci, větě?

    Na tvé argumenty jsem ti již jednou odpovídal: [odkaz na stránku]

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    chtělo by to míň se přiživovat na jeho jméně. Je to legenda a jeden z nejlepších (né li nejlepší) pilotů v F1. Zatím jsem neslišel na tomto serveru jedno dobré slovo o schumim. Dokázal toho moc na to aby si mohl někdo dovolit o něm říct že na to nemá či že je pomalý. Barichello má 38 let je lepší než jeho stájový kolega, zřejmně to bude tím že je starý a nemá na to.
    Přestaňte spekulovat, vím že na líbivé titulky čtenáři sliší ale není důvod špinit člověka jen tak, a ke všemu který na začátku sezóny řekl že vyhrávat nebude spíš se učit.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Vašim argumentem jsou prohry v kvalifikaci či rychlá kola. Tak proč nenadáváte na massu, ten je to samý a to neměl přestávku. Prohrává kvaldy osto šest a v závodech dělá chyby. Proč není titulek massa na to nemá. Vysvětlím protože schumi je pojem a čtenáři sliší na jméno které něco znamená (byl by strach že o massovi by si nikdo nic nepřečetl).

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fanda

    XXX
    Nevím o čem tady diskutujete. Autor článku zjevně není Schumiho fanoušek, to je evidentní když se podíváte na články, které o něm píše.
    Svá tvrzení o závodu v Suzuce se stačí opřít o jakési "fakta" viz tabulka srovnání jednotlivých kol mezi MS a NR.
    Pravda je taková, že všichni, snad kromě PH, v neděli jasně viděli, že je Michael rychlejší než NR a to během celého závodu! Bylo prostě jasně vidět, že byl v minulosti "králem" tohoto okruhu.
    Skutečnost je taková, že oba dva, MS i NR, si nemohli dovolit jít do rizika, proto od okamžiku, kdy se NR začal bránit defenzivní stopou, MS zachoval chladnou hlavu a "spokojil se" se svou dobrou pozicí.
    Co mě mrzí, a co jsem ještě nikde nečetl je fakt, že jste tu nikdo nezmínil, že kdyby MS NR "nezdržoval", mohl v závěru VC bojovat s Lewisem, díky tomu, že měl technické problémy. Zkus se tím, Petře zabívat, a propočítat to z tohoto úhlu pohledu. Já jsem přesvědčen, že by na to měl.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Opravdu? Přiznej se, že jsi jeho velký fanoušek! 04
    Ja proti němu nic nemám, podle mě to ale jednoznačně vypovídá o tom, že je v kvalifikacích horší - a když se zohledníme i závodní výsledky, tak nejen v nich. Více porážek zažil už pouze Petrov u Renaultu od Kubicy.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petone

    XXX
    Jelikož jsem nepředpokládal,že se mým příspěvkem bude někdo zabývat,pojal jsem ho jen jako výtku. Ale budiž,zde jsou mé argumenty:
    kvalifikace-ano prohrál. Že prohrál po třinácté? Dobrá je to fakt,který ale o skoro ničem nevypovídá.
    závod....safety-caru a jezdil o půl vteřiny pomaleji- takže podle tvé tabulky je to mnohem více než 0,5s, spíše je to 1 sekunda.
    výjezd z boxů- při výjezdu je dělilo 0,0 nic, takže minimálně půlsekunda k dobru(kolo 21 a 22) by s největší pravděpodobností stačila.
    Schumachrovým soupeřem nebyl ani Barichello ani Heidfeld , nýbrž právě Rosberg. A tým přeci jen upřednostnil body pro NR v boji s Kubicou.
    nejrychlejší kolo-časy v sektorech(nemám je k dispozici) budou dokládat,že v prvním sektoru MS ztrácel,druhý byl vyrovnaný a ve třetím měl navrch. Proto minimální rozestupy při průjezdech v cíli. A logicky v prvním sektoru ztrácel,neboť v esíčkách nelze jet těsně za vozem. A nechat si NR poodjet a hned v zápětí dojet a ukázat tím rychlostní převahu nemělo v této situaci smysl. Myslím,že hned první kolo po odpadnutí NR ukázalo rozdíl.
    Tak asi tolik no. Díky za diskuzi.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Ono útočit na soupeře a na týmového kolegu je sakra rozdíl. Navíc Rosberg volil defenzívní stopu, tak aby ho Schumi nepředjel. V takových případech si ani Schumi nemůže dovolit kolizi a ztrátu bodů pro tým. Jsem proto přesvědčen, že do toho v případě Nica, nešel na plno, což dokazuje právě souboj s Barikem. Je snad nade vše jasné, že Nico na mnohem ojetějších gumách nemohl jet takové tempo jako Michael, zase o tolik lepší není. Nico svým bráněním, jasně řekl, že se předjet nenechá a Schumi pochopil, že by musel jít do velkého rizika a kdyby to nevyšlo a něco se stalo, tak ho novináři víte co ..... Podobná situace tu byla i u Ferrari, kdy jasně rychlejší Alonso (nejsem jeho fanda) nemohl riskovat kolizi, ale Massa šel do totální obrany, což Alonsa velmi rozčílilo a já se mu ani nedivím. Ono zaútočit s rizikem na soupeře z jiné stáje je úplně něco jiného, ale to "anal"fabeti typu Nova aspol. nemohou nikdy pochopit. Ale když to pak dopadne jako u Limonád v Istanbulu, tak mají plnou pusu "moudrostí", jak to bylo ze strany Vettela hloupé.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petone

    XXX
    To si autor snad dělá srandu....MS vs NR je v podstatě samá polopravda a pololež.Pokud by autor sledoval livetiming nemohl by napsat takové žvásty. Např. MS byl do zastávky v boxech rychlejší v rozmezí 0,5-1,0s. Aby se dostal před NR po zastávce,stačilo vydržet jedno a maximálně dvě kola. Před odstoupením NR byl MS jasně rychlejší a to,že zajížděl +- stejně rychlá kola,je dáno logikou věci,že byl za NR. Stačilo sledovat časy v jednotlivých sektorech pane autore. To co jste napsal je hodné typického českého novináře.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Ad Polopravdy a lži: myslíš to nejrychlejší kolo? To, že potřinácté prohrál v kvalifikaci, tentokrát o 0,352 sec? Nebo fakt, že si před svou zastávkou nestačil vybudovat dostatečný náskok na Rosberga? 04
      (Byl bych rád, kdybys své osočování podpořil nějakými fakty, na výkřiky ne vždy reaguji).

      Časy v jednotlivých sektorech bedlivě sleduji (mám je i k dispozici). Přikládám jen pro zajímavost časy na kolo (všechny časy od zajetí safety-caru do boxů po vypadnutí Rosberga), myslím, že to bude stačit. Náskok si budoval (ale v tom spor není, to jsem v článku zmiňoval), jedno kolo by mu však rozhodně nestačilo:
      [odkaz na stránku]
      Nezapomeň, že Schumacher zajel k výměně pneumatik mnohem později, měl čerstvější pneumatiky, přesto ho nepředjel. Kdyby měl o tolik navrch, neměl by s tím mít problém (s Barrichellem si poradil v pohodě).
      A jestli jsi to tak bedlivě sledoval, pak sis mohl navíc všimnout, proč měl některá kola před zastávkou v boxech o tolik rychlejší než Nico.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    pro autora:
    "na trať se po ní dostal těsně za Rosbergem, který před svou havárií dokázal zajet rychlejší kolo (1:36,108 vs. 1:36,192 min) než zkušenější kolega."

    Docela zavádějící informace vzhledem k tomu, že jezdili těsně za sebou. Nutno dodat, že po odstoupení Nica zajížděl Michael o více jak sekundu rychlejší kola, protože měl volný prostor, takže bych si dovolil tvrdit, že ho Nico, vzhledem k více ojetým gumám, úspěšně brzdil. Ale podat to tak, že byl Nico těsně před havárií rychlejší Michaela, je hodně úsměvné .

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      V clanku preci zminuji, ze Schumacher Rosbergovi ujizdel a kdyby stavel o neco pozdeji, mozna by vyjel pred nim, proto na tom nevidim nic zavadejiciho - kdyz jsem to ve vetach pred tim uvedl.
      To, ze Rosberg zajel do sveho odstoupeni rychlejsi kolo je pro nekoho mozna usmevne, ale holt je to fakt.
      (Zavadejici mi prijde spise uvadet, ze do te doby Schumacher zajizdel "o vice jak sekundu rychlejsi kola." Ve skutecnosti to bylo pouze o 0,402 sec na kolo).

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Anonym

        XXX
        Já jsem psal "po" odstoupení a ne "do" autore 04

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Za což se ti, anonyme, omlouvám.

          Na svém komentáři k Mercedesu nicméně nic zavádějícího nevidím, jak jsi uvedl. Napsal jsem, že Rosberg před svým odstoupením zajel rychlejší kolo, předtím popisuji, že byl rychlejší Schumacher a vyjížděl si na Rosberga náskok. Nižší rychlost Nica však měla v této fázi své příčiny. 03

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • gulii

    XXX
    napiš mi prosím na gulii@seznam.cz

    tam se lépe domluvíme, protože tvé tabulky bych přeci jen trošku upravil 04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Díval jsem se na ten odkaz, díky.

    Jestli tomu dobře rozumím, chybí ti v tom přehledu pouze údaje z tréninků (protože tvá tabulka z kvalifikace a závodu de facto odpovídá těm mým)?

    Měli jsme o tom debatu tady hned zpočátku po Bahrajnu, kdy jsme se shodli na tom, že časy z tréninku nejsou moc relevantní. Udělal jsem jednou i celkový součet (tréninky, kvalifikace, závod), který byl označen za paskvil. 03 A zřejmě celkem právem.

    Teď bych už nerad měnil metodiku, zkusím když tak vymyslet nějaký souhrn po skončení sezóny. Jestli máš nějaký nápad, klidně ho napiš.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    K tomu slouží poslední soupec v tabulkách (Skóre), který uvádí poměr za všechny dosud odjeté závody.

    Jak by sis ten jediný o všem vypovídající údaj představoval? Co by to číslo mělo zahrnovat, jak bys to chtěl počítat?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama