DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Nemusíte celý rok dokázat téměř nic, ale pokud sedíte ve Ferrari a vyhrajete v Královském parku Monza, budou vás tifosi hýčkat - minimálně do dalšího závodu na italské půdě. Leclerc ale v letošním závodě prokázal mnohem víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 04.09.2024 18:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hurthys (Hlasovalo 8 lidí) 01.09.2024 16:47
Ferrari gratulace, dneska si to zasloužili. 01»
» Limbi (Hlasovalo 8 lidí) 01.09.2024 16:59
Klobouk dolů před Ferrari a Leclercem, že to… »
» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 01.09.2024 17:54
Vzhledem k tomu, aby bylo včas napsáno, jsem si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Nebo by oba skončili. Udělal to nejlepší co mohl. A bylo to se štěstím, že to auto udržel.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Vestappen má problém s 5tým motorem Hondy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.103.166.XXX
    Bohuzel forum je nejake podelane a tak nejen ze nemuzu prispevek opravit, ale misto reakce to vygeneruje samostatny prispevek....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.103.166.XXX
    Za me jsi to popsal dobre, ale zaroven z toho lze vyvodit zaver, ze Lando si za to muze prakticky sam. Boji se rict na plno to, co vidi vsichni ostatni. Nikde prece neni garance toho, ze Mclaren bude dominantni v dalsich sezonach a bez problemu si vybojuje nejake tituly. Klidne se muze stat, ze pokud promarni letosni sanci, dalsi petiletku ani jednou k titulum nebudou mit tak blizko jako letos. Osobne nechapu, proc tym vcetne Piastriho nejede na Landa. Ve vzduchu je realne titul a oni jako by ho letos jeste nechteli....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Piastry může s Landem závodit a taky to dělá. Bohužel to udělal tak, že na tom tratil i tým, ač jistě neumyslně. Je to svým způsobemn nešťastné...pomáhá Maxovi. Vždycky musíš porazit kolegu na druhé straně garáže. tam vše začíná...

      Nevím jestli se bojí, to si myslím že ne, ale když chcete být mistr světa, tak aby ho někdo pouštěl je takové nezávodnické. A to logicky nechceš.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.103.166.XXX
        Ale ja nechci, aby ho poustel. Kvalifikaci vyhral Norris a ikdyz starty nejsou jeho silna stranka, tak po startu vedl. Takze ho vlastne nikdo poustet nemusel, uplne by stacilo, kdyby Piastri bojoval v ramci tymovych pravidel a nedelal manevry, kde to sakra smrdi kolizi a ta kolize nebyla jen diky Landove reakci.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Něco z tiskové konference:

    Lando Norris byl po skončení Velké ceny Itálie opět pokorný a poslušný, ale také poněkud sklíčený. Angličan před víkendem v Monze přiznal, že se neumí zbavit nervozity a trpí úzkostmi. I když už udělal víc než dost, aby si mohl nárokovat na pozici plnohodnotné jednotky před náročným závěrem sezóny, jeho tým se zdráhá vyslovit mu plnou podporu.

    Norris o ni však žádá velmi nesměle. Jeho protesty či snahy vyslat týmu nějakou zprávu prostřednictvím médií jsou poměrně chabé. Podívejme se například, co vyslovil po Velké ceně Itálie Max Verstappen: „V tuto chvíli to v obou šampionátech nevypadá moc reálně. Říkám to často. Nyní je na týmu, aby přišel se spoustou změn, které uděláme na autě, protože během šesti až osmi měsíců se z velmi dominantního auta stalo auto, které je neovladatelné.“

    To je velmi jasná zpráva, která nesměřuje veřejnosti, ale jeho vlastnímu týmu. Je to jako vyhlášení stavu nejvyšší bojové pohotovosti. Verstappen věděl, co dělá i proč to dělá. Lando Norris se naproti tomu po tvrdém útoku Oscara Piastriho a ztrátě dalších důležitých bodů zmohl jen na nevýrazné protesty.

    „V neděli jen sotva něco sním a kvůli té nervozitě a tlaku mám problém i něco pít,“ přiznal Norris před víkendem v Monze. Pro svůj tým toho od roku 2019 obětoval nemálo. Samozřejmě, i McLaren toho udělal nemálo pro Landa, ale někdy to vypadá, že vlastní tým z něj činí outsidera podobně jako veřejnost a bojí se zakročit. Vzhledem k jeho 44bodovému náskok na Oscara Piastriho přitom udělal více než dost, aby si vysloužil status týmové jednotky.

    Norris dostal po skončení italského závodu otázku, zda by bylo správné, kdyby dostal plnou podporu McLarenu v boji o titul. „Byl bych rád, ale o tom nerozhoduji já,“ odpověděl Lando. „Je to těžké a jako jezdec něco takového nechcete. Nechcete, aby se věci takto odvíjely.“

    „Na druhé straně, i když nechci říct, že nám dochází čas, ale i ten nám pomalu utíká. Stále věřím, že to můžeme dokázat. Máme skvělé tempo a myslím si, že jsme měli nejrychlejší auto - pokud ne, moc nám k tomu nechybělo. Nevím. Já o tom nerozhoduji a je to na týmu,“ zopakoval Norris.

    „Stále si myslím, že dobře spolupracujeme. Pomáháme jeden druhému a během sezóny se to mnohdy ukázalo. Jsme nejlépe pracující tým na roštu. Když ale bojujete o titul, chcete každou maličkost a já do toho dávám maximum. Nejjednodušší by bylo, kdybych vyhrál závod, ale to se mi nepodařilo pro pár hloupostí,“ dodal Lando.

    Tuto otázku položil Norrisovi novinář Phil Duncan, který chtěl odpověď i od Piastriho. Když se však na něj se žádostí o odpověď na otázku obrátil Tom Clarkson (moderátor oficiálních tiskových konferencí FIA), australský závodník jen odmítavě zakroutil hlavou.

    Norris přitom v předchozí části tiskové konference ocenil také pomoc od týmového kolegy. „Pomáhá mi, ale nejsem tu proto, abych prosil někoho, ať mě pustí dopředu. Jsem tady, abych závodil. Oscar odjel lepší závod než já. Já jsem skončil třetí a toto umístění jsem si zasloužil,“ konstatoval Angličan.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      213.192.8.XXX
      Je vidět, že se Lando bojí. Alonso by do toho už dávno šlápl, ale Lando pořád doufá, že to týmu dojde přirozeně. Pomalu (tím myslím hooodně pomalu) asi i dochází, protože to téma otevřel už Stella. Lando se nechce veřejně prosit, protože správně cítí, že za ty roky bídy, kdy za McLaren oddřel dost, i když měl na stole smlouvy Red Bullu a Mercedesu (podle zákulisních informací), řekl, že zůstane s týmem a teď doufá, že se to zohlední. Doufám v to stejné. Nechci z něj dělat trvalou jedničku, ale za stávající situace je to jediná možnost, jak se pokusit o oba tituly.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Sorry, to co pišeš s tím vůbec nesouvisí. Zohledňovat to o čem píšeš se určitě nikdy nebude.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          213.192.8.XXX
          Tak tebe bych nechtěl za zaměstnavatele 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            To ale není moje rozhodnutí. Nacpat do zavodění jednodtlivců to co jsi napsal je prostě zcela nesmyslné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              213.192.8.XXX
              Asi F1 vnímáme každý jinak. Já to jako soutěž jednotlivců spíš nevnímám, i když se to jmenuje pohár jezdců.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.103.166.XXX
                Ale ono je tak trochu jedno, jak to vnimas ty. Celosvetove je radove prestiznejsi, kdo vyhraje v poharu jezdu. Nepamatuju, ze by nekdo vychvaloval neci zisk poharu konstrukteru a souboje o umisteni v nem. V 99% pripadu se resi boj a pohar jezdcu a kdo byl sampion v jezdcich.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  213.192.8.XXX
                  Myslím, že pláčeš u špatného příspěvku. Já jsem oproti GRAHAMovi proto, aby McLaren spustil Landovi podporu a pomohl mu vyhrát, (podle mě taky prestižnější) titul jezdců. Zkus si pročíst celou diskusi 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.115.XXX
                    Ale já nepišu svůj názor, ten totiž není podstatný, já pišu jaká je realita. Oskar by musel chtít jezdit na Landa , nechce a určitě to má ve smlouvě že to co chcete vy dělat nemusí a musí se to respektovat. On tam je od závodění a ne od toho aby mu bylo nařízeno jezdit na Landa.

                    Pro týmy je důležité PK, peníze, prestyž, historie... že samozřejmě v novinách jsou příběhy pilotů, je jasné, ale piloti končí, umírají a týmy zůstavají. Já bych to nepodceňoval.
                    A když se bude dařit v PK, bude se dařit i v jezdcích.Spojené nádoby.
                    Je potřeba se vcítit i do role Oskara, on bude jezdit i za rok a chce být lepší než Lando.

                    Já bych na místě Oskara Landovi taky pomohl už teď, nicméně pro budoucí kariéru je to ošemetné, takže respektuji že to nechce.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    94.241.95.XXX
    Omlouvám se, jestli je to blbý dotaz, ale nikde jsem na to nenarazil: Proč jezdil Antonelli v tréninku v Russellově autě? Lewis je na odchodu z týmu, Russell by měl být nepsaná jednička, když to řeknu blbě, tak u Hamiltona už by jim mohlo být jedno, jak to tam dojezdí...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Pokud se nepletu tak pravidlo je, že v každém autě musí jednou za sezonu absolvovat FP1 nějaký nováček s max. dvěmi odjetými GP v F1. Takže každý jeden pilot musí své auto jednou za rok poskytnout.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Obávám se aby nevznikla toxicita v týmu, to by byl problém. Je potřeba to PK letos vyhrát, bude to imho i více než když by vyhrál Norris jednotlivce. Věřím že Ferrari dáme, ale může to být těžké. RB ale raději neodepisovat , ač díky Perezovi asi jasno je....pokud někdo nevypadne-nehoda-spolehlivost. Boj až do konce...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama