DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí
Nemusíte celý rok dokázat téměř nic, ale pokud sedíte ve Ferrari a vyhrajete v Královském parku Monza, budou vás tifosi hýčkat - minimálně do dalšího závodu na italské půdě. Leclerc ale v letošním závodě prokázal mnohem víc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
14:00 03.09.2024 89.103.166.XXXZa me jsi to popsal dobre, ale zaroven z toho lze vyvodit zaver, ze Lando si za to muze prakticky sam. Boji se rict na plno to, co vidi vsichni ostatni. Nikde prece neni garance toho, ze Mclaren bude dominantni v dalsich sezonach a bez problemu si vybojuje nejake tituly. Klidne se muze stat, ze pokud promarni letosni sanci, dalsi petiletku ani jednou k titulum nebudou mit tak blizko jako letos. Osobne nechapu, proc tym vcetne Piastriho nejede na Landa. Ve vzduchu je realne titul a oni jako by ho letos jeste nechteli....-
GRAHAM
16:22 03.09.2024 109.81.115.XXXPiastry může s Landem závodit a taky to dělá. Bohužel to udělal tak, že na tom tratil i tým, ač jistě neumyslně. Je to svým způsobemn nešťastné...pomáhá Maxovi. Vždycky musíš porazit kolegu na druhé straně garáže. tam vše začíná...
Nevím jestli se bojí, to si myslím že ne, ale když chcete být mistr světa, tak aby ho někdo pouštěl je takové nezávodnické. A to logicky nechceš.-
Duncan66
23:49 03.09.2024 89.103.166.XXXAle ja nechci, aby ho poustel. Kvalifikaci vyhral Norris a ikdyz starty nejsou jeho silna stranka, tak po startu vedl. Takze ho vlastne nikdo poustet nemusel, uplne by stacilo, kdyby Piastri bojoval v ramci tymovych pravidel a nedelal manevry, kde to sakra smrdi kolizi a ta kolize nebyla jen diky Landove reakci.
-
-
-
GRAHAM
09:04 03.09.2024 109.81.115.XXXNěco z tiskové konference:
Lando Norris byl po skončení Velké ceny Itálie opět pokorný a poslušný, ale také poněkud sklíčený. Angličan před víkendem v Monze přiznal, že se neumí zbavit nervozity a trpí úzkostmi. I když už udělal víc než dost, aby si mohl nárokovat na pozici plnohodnotné jednotky před náročným závěrem sezóny, jeho tým se zdráhá vyslovit mu plnou podporu.
Norris o ni však žádá velmi nesměle. Jeho protesty či snahy vyslat týmu nějakou zprávu prostřednictvím médií jsou poměrně chabé. Podívejme se například, co vyslovil po Velké ceně Itálie Max Verstappen: „V tuto chvíli to v obou šampionátech nevypadá moc reálně. Říkám to často. Nyní je na týmu, aby přišel se spoustou změn, které uděláme na autě, protože během šesti až osmi měsíců se z velmi dominantního auta stalo auto, které je neovladatelné.“
To je velmi jasná zpráva, která nesměřuje veřejnosti, ale jeho vlastnímu týmu. Je to jako vyhlášení stavu nejvyšší bojové pohotovosti. Verstappen věděl, co dělá i proč to dělá. Lando Norris se naproti tomu po tvrdém útoku Oscara Piastriho a ztrátě dalších důležitých bodů zmohl jen na nevýrazné protesty.
„V neděli jen sotva něco sním a kvůli té nervozitě a tlaku mám problém i něco pít,“ přiznal Norris před víkendem v Monze. Pro svůj tým toho od roku 2019 obětoval nemálo. Samozřejmě, i McLaren toho udělal nemálo pro Landa, ale někdy to vypadá, že vlastní tým z něj činí outsidera podobně jako veřejnost a bojí se zakročit. Vzhledem k jeho 44bodovému náskok na Oscara Piastriho přitom udělal více než dost, aby si vysloužil status týmové jednotky.
Norris dostal po skončení italského závodu otázku, zda by bylo správné, kdyby dostal plnou podporu McLarenu v boji o titul. „Byl bych rád, ale o tom nerozhoduji já,“ odpověděl Lando. „Je to těžké a jako jezdec něco takového nechcete. Nechcete, aby se věci takto odvíjely.“
„Na druhé straně, i když nechci říct, že nám dochází čas, ale i ten nám pomalu utíká. Stále věřím, že to můžeme dokázat. Máme skvělé tempo a myslím si, že jsme měli nejrychlejší auto - pokud ne, moc nám k tomu nechybělo. Nevím. Já o tom nerozhoduji a je to na týmu,“ zopakoval Norris.
„Stále si myslím, že dobře spolupracujeme. Pomáháme jeden druhému a během sezóny se to mnohdy ukázalo. Jsme nejlépe pracující tým na roštu. Když ale bojujete o titul, chcete každou maličkost a já do toho dávám maximum. Nejjednodušší by bylo, kdybych vyhrál závod, ale to se mi nepodařilo pro pár hloupostí,“ dodal Lando.
Tuto otázku položil Norrisovi novinář Phil Duncan, který chtěl odpověď i od Piastriho. Když se však na něj se žádostí o odpověď na otázku obrátil Tom Clarkson (moderátor oficiálních tiskových konferencí FIA), australský závodník jen odmítavě zakroutil hlavou.
Norris přitom v předchozí části tiskové konference ocenil také pomoc od týmového kolegy. „Pomáhá mi, ale nejsem tu proto, abych prosil někoho, ať mě pustí dopředu. Jsem tady, abych závodil. Oscar odjel lepší závod než já. Já jsem skončil třetí a toto umístění jsem si zasloužil,“ konstatoval Angličan.-
Limbi
11:32 03.09.2024 213.192.8.XXXJe vidět, že se Lando bojí. Alonso by do toho už dávno šlápl, ale Lando pořád doufá, že to týmu dojde přirozeně. Pomalu (tím myslím hooodně pomalu) asi i dochází, protože to téma otevřel už Stella. Lando se nechce veřejně prosit, protože správně cítí, že za ty roky bídy, kdy za McLaren oddřel dost, i když měl na stole smlouvy Red Bullu a Mercedesu (podle zákulisních informací), řekl, že zůstane s týmem a teď doufá, že se to zohlední. Doufám v to stejné. Nechci z něj dělat trvalou jedničku, ale za stávající situace je to jediná možnost, jak se pokusit o oba tituly.-
-
-
-
-
Duncan66
13:57 03.09.2024 89.103.166.XXXAle ono je tak trochu jedno, jak to vnimas ty. Celosvetove je radove prestiznejsi, kdo vyhraje v poharu jezdu. Nepamatuju, ze by nekdo vychvaloval neci zisk poharu konstrukteru a souboje o umisteni v nem. V 99% pripadu se resi boj a pohar jezdcu a kdo byl sampion v jezdcich.-
-
GRAHAM
17:13 03.09.2024 109.81.115.XXXAle já nepišu svůj názor, ten totiž není podstatný, já pišu jaká je realita. Oskar by musel chtít jezdit na Landa , nechce a určitě to má ve smlouvě že to co chcete vy dělat nemusí a musí se to respektovat. On tam je od závodění a ne od toho aby mu bylo nařízeno jezdit na Landa.
Pro týmy je důležité PK, peníze, prestyž, historie... že samozřejmě v novinách jsou příběhy pilotů, je jasné, ale piloti končí, umírají a týmy zůstavají. Já bych to nepodceňoval.
A když se bude dařit v PK, bude se dařit i v jezdcích.Spojené nádoby.
Je potřeba se vcítit i do role Oskara, on bude jezdit i za rok a chce být lepší než Lando.
Já bych na místě Oskara Landovi taky pomohl už teď, nicméně pro budoucí kariéru je to ošemetné, takže respektuji že to nechce.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Frciiik
21:13 02.09.2024 94.241.95.XXXOmlouvám se, jestli je to blbý dotaz, ale nikde jsem na to nenarazil: Proč jezdil Antonelli v tréninku v Russellově autě? Lewis je na odchodu z týmu, Russell by měl být nepsaná jednička, když to řeknu blbě, tak u Hamiltona už by jim mohlo být jedno, jak to tam dojezdí... -
-
GRAHAM
10:46 02.09.2024 109.81.115.XXXObávám se aby nevznikla toxicita v týmu, to by byl problém. Je potřeba to PK letos vyhrát, bude to imho i více než když by vyhrál Norris jednotlivce. Věřím že Ferrari dáme, ale může to být těžké. RB ale raději neodepisovat , ač díky Perezovi asi jasno je....pokud někdo nevypadne-nehoda-spolehlivost. Boj až do konce...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek