DISKUZE K ČLÁNKU GP LAS VEGAS: Drama do samotného konce s vavříny pro Verstappena
Naposledy se v Las Vegas formule 1 proháněla v roce 1982 a vítězně cílem projel Michele Alboreto na Tyrrellu. Jak se časy mění dokazuje fakt, že z tehdejšího startovního pole do dnešních časů "přežily" pouze týmy Williams, McLaren, Alfa Romeo a samozřejmě Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP LAS VEGAS: Drama do samotného konce s vavříny pro Verstappena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Starý Veterán
11:44 19.11.2023 109.105.39.XXXTrest byl dle pravidel a nebýt dvou SC, tak možná by byl i rozhodujícím faktorem ohledně pořadí.
A to, že do něj zatočí jiné šofér, to jako se měl v tu chvíli znehmotnit nebo nadskočit i s formulí?-
RoBertino
11:56 19.11.2023 185.63.97.XXXJsme zase u toho, co se v minulosti hodně řešilo. Někdo někoho "sejme" a zničí mu celý závod - dostane pět vteřin, zatímco postižený třeba mohl bodovat a v konečném důsledku posunout tým v PK na příčku zajišťující mu miliony navic. S tím se - na rozdíl od Sainze, jemuž bez vlastního přičinění znčily závod nevhodná pravidla - moc dělat nedá. Jako u krasobruslení a hodnocení uměleckého dojmu... -
-
jumpman
12:09 19.11.2023 95.80.230.XXXjako koukal sem na tu ránu s ruselem několikrát a nepřijde mi, že bych úplně trestal rusela, byli v souboji, to emil nemohl popřít, jenom emil jel, jako by tam byl sám... ale jednou komisaři řeknou, když je na vnějšku, musí počítat s tím že dostane ránu a jindy zase řeknou, že ten na vnitřku měl víc brzdit a nechat prostor...-
Mike17
13:25 19.11.2023 185.149.130.XXXOn v té chvíli jen po obrubníku. Jak měl nechat víc prostor?
Po startu je to jasný. Udělal to, co se dělá poslední dobou zcela běžně. Téměř vždy bez trestu. Stačí si projet třeba Austin, Brazílii nebo Mexiko. Jo, soupeře vytlačil. Na rozdíl od Alonsa to tam aspoň neroztočil.
Za mne 5s naprosto oprávněných, ale neměl být sám. S Russellem na vině rozhodně nebyl. Jestli trestat Russella nevím, bylo to na hraně závodního incidentu.-
jumpman
13:46 19.11.2023 95.80.230.XXXno když si přečteš, co řekl rusel, že ho nečekal a nevyděl, tak asi ten útok byl trošku vyplašenka. Samozřejmě mu to vyšlo, ale pustil to tam takovým způsobem, že neměl šanci reagovat na to, že ho rusel neviděl a tak ho trefil. Já nevím, jestli tomuhle říkat úplně závodní incident, zvlášť když emil má pořád o třídu lepší auto a mohl si to v klidu nachystat a předjet rusela bez stresu...-
Mike17
15:24 19.11.2023 185.149.130.XXXJestli ho neviděl, pak je to jen o jeho přehledu o dění na trati. Za mne to tam Max poslal stejně, jako Leclerc v posledním kole.
S tím lepším autem je to o ničem. Jet další kolo na Russellem je ztráta nějaké vteřiny. Nebyl v pohodě první. Nemohl si být jistý, že ho to čekání nebude stát vítězství. Spíš to v té chvíli vypadalo, že nevyhraje. A nevyhrál by, kdyby Russell ten incident nezpůsobil. Takže tahle výmluva nesedí.-
-
-
jumpman
16:03 20.11.2023 95.80.230.XXXTohle bych bral jako argument, kdyby mu reálně ještě o něco šlo, ale on se v podstatě žene jen za statistikou, kterou ve finále každý označí za věc nejdominantnějšího auta historie a ne emila jako jezdce.
Emil totiž opět ukázal, jak je mentálně nevyzrálej. V podstatě podruhé v této sezoně byl nucen bojovat o vítězství a zase mu totálně tekly nervy. Byl o dost rychlejší než russel a stačilo si jen ten útok nachystat a ne to tam poslat stylem "uhni jedu" jako to emil udělal...
A nemyslím si, že pokud by v tom nebyl emil, ale jiný jezdec, že by rozhodnutí komisařů bylo identické...-
Mike17
18:27 21.11.2023 185.149.130.XXXVšak o ty statistiky jde. Řekl snad Schumi, že má titulů víc než kdokoliv a další už nechce? Nebo že nechce vyhrát další závody, když jich vyhrál dvojnásobek, co do té doby měl nejvíc Prost?
Já myslím, že ukázal vyzrálost. V první zatáčce si zajistil vedení i za cenu toho, že pak dostane 5s. I Leclerc to označil za normální závodění.
A incident s Russellem byl ze strany Maxe úplně normální. Russell sám přiznal, že do toho šel jen proto, že Maxe neviděl a sám se připravil dle jeho slov o bednu. Jinak by ho tam nezavřel.
Na tom incidentu nebylo nic špatně. Takových bylo jen v tomto závodě několik. Jen nikdo z předjížděných zatáčku nezavřel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
10:41 19.11.2023 109.81.115.XXX( skoro) Všichni chceme spravedlnost....ale nastavit pravidlo tak, že tam bude někdo rozhodovat dle pocitů,( zde by to bylo zrovan ok) není zcela ideální. Bude ( může) se to zneužívat. Jak ze strany týmů . jezdců, tak třeba komisařů. Jak se to bude hodit. Ve finale a to je potřeba si říkat vždy, Hlavně že se Sainzovi nic nestalo, zbytek je vlastně z pozice zdraví nepodstatné. Samozřejmě Ferrari a Sainz byli sportovně poškozeni, finančně také, problém se stropem...to se musí vyřešit. Vše eliminovat pravidly nejde. A občasná nespravedlnost zase bude, to nelze změnit. Závod výbornej. Za Mclarenm jsem rád , že auto bylo vlastně velice slušný, jen některé věci nezapadli..Jede se dál.-
RoBertino
11:34 19.11.2023 185.63.97.XXXJá si vždy vzpomenu na Colina Chapmana. Ten mnohokrát šel v pravidlech doslova na hranu, ale také tvrdil, že by měla být natolik neprůstřelná, aby se obejít nebo zpochybnit zkrátka nedala. Bohužel FIA a kompetentní osoby příliš často hasí problémy až ve chvíli, kdy se stanou - a to je špatně. Jeden možná odtažitý případ - kolega programátor měl za úkol vytvořit podklady pro databázi a jen proto, že nepředpokládal zadání nesmyslných údajů (například 0. den v měsíci, 30 a 31. únor a podobně) se mu systém zhroutil za cenu nemalých nákladů. Znovu ale opakuju, penalizace byla jen důsledkem toho, že někdo pochybil a dovolil vyjet na trať, která nebyla ve vyhovujícím stavu. Je potom smutné, že koukáme na připitomnělá světýlka a laserovou show, když se stane taková věc. Ale v tomhle případě si FIA velmi rychle pravidla ohne a závod nezruší, ačkoliv by po takových úpravách měl následovat nový schvalovací proces... -
tom11
12:00 19.11.2023 194.212.104.XXXMyslím, že by to příliš složité být nemuselo. Něco ve smyslu: poškození způsobená závadou trati hradí pořadatel/organizátor, pilot a tým za taková poškození nebudou penalizováni, pokud na poškození nemají vlastní podíl viny. Výměny poškozených dílů nejsou započtení do finančních stropů.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek