DISKUZE K ČLÁNKU GP SINGAPURU: Série Red Bullu skončila, dramatický duel tří týmů o vítězství patří Ferrari, Pérez nakonec potrestán

Pod "starými" světly, ale v nové podobě - tak letos přivítal Singapur po konci evropské části sezóny F1 smečku vyznavačů "šíleně rychlých kol. S ohledem na postavení na startu se dalo očekávat, že "nekonečná" série Red Bullu se stane minulostí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP SINGAPURU: Série Red Bullu skončila, dramatický duel tří týmů o vítězství patří Ferrari, Pérez nakonec potrestán

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 21.09.2023 16:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 17.09.2023 17:03
Já bych Sainze tak nedegradoval. Dokázal Landa… »
» Qasen (Hlasovali 3 lidé) 17.09.2023 17:02
Konečně taky někdo zmínil Landa - vždyť nebýt… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 17.09.2023 20:28
Opravdu zajímavý a fundovaný názor - zejména… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ještě se mi líbila změna okruhu. To narovnání na konci závodění jen prospělo. Jen to tam chtělo to čtvrté DRS a mohli jsme se dočkat o nějaké to předjetí víc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.182.63.XXX
    Asi o tom 1+2 byli hodně přesvědčeni. Protože jinak bych předpokládal že rozdělí při tom VSC strategie a pro nové pneu zajede jen ten vzadu. A ten vepředu že mu může případně i pomoci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Přál jsem to Landovi, škoda. Ale díky Mercedesu a jeho stratégům za parádní závěr.
    Co mne dostalo, byla týmová režie Ferrari. Říct pilotovi, že má jet schválně pomalu a že je nezajímá, jestli se soupeři dostanou do DRS a předjedou ho....
    Marně vzpomínám, jestli to někdo z dvojek někdy slyšel.
    Havně moc nechápu důvod. Nemůžu přijít na jiný než strach z toho, že by Charles Carlose podsekl. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Majku, od tebe bych čekal víc! Však to od Ferrari bylo všechno o taktice jak uchmatnout to důležité vítězství!!! Kdyby byli Carlos a Charles naopak v pořadí, tak takový příkaz dostane i Carlos. 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        A ty si pamatuješ, že někdo někdy slyšel, že má jet pomalu? Slyšel jsem, že nemá útočit na kolegu, to mockrát.
        A jak to ovlivnilo taktiku? Na výsledku závodu to nezměnilo vůbec nic. I kdyby nejel SC, nemělo to smysl.
        Čekám od tebe víc. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Příkazy od týmu schválně jet pomalu kvůli taktice a dokonce pomoct týmu? - několikrát. Často v Monaku naposledy McLaren. I jinde by se tyto situace našly. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            90.182.63.XXX
            Přesně tak, v Monacu se stává, že po pitstopech kdy už není šance na předjetí tak jedou pomaleji než někdo kdo je za nimi o kolo. Jedou prostě tak aby jim vydržely pneu až do konce a ví, že je za normálních okolností nikdo nepředjede.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já nepíšu o tom, že tým upozorní pilota, že má šetřit gumy, nebo že má blokovat co nejvíc konkurenci, případně když pilot sám schválně brzdí soupeře, protože ví, že ho nemůžou předjet. To už tu bylo.
            Já se ptám na situaci, kdy tým nařídí pilotovi, aby jel pomaleji, než jeho týmový kolega.
            Smysl jsi mi nevysvětlil. Kromě toho, že smyslem měla být obava z podseknutí Charlese.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              ... však to co píšeš v první a druhém odstavci je prakticky to samé - taktizování týmu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Že máš šetřit gumy je někdy potřeba, ikdyž to může být zástěrka pro TR.
                Že se máš bránit předjetí je normální.
                Když někdo brzdí sám, je to jeho věc.

                Tohle je trochu vyšší liga zpomalit vlastního pilota, přestože jsou bodově vyrovnaní a výkonnostně s přimhouřením oka taky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Obvykle ten kdo je vepředu, tak jde do boxů dřív. Charles ale startoval na měkkých, takže se předpokládalo, že pojede dřív do boxů. A aby nepodsekl Carlose, tak mu měl nechat 5s náskok. Byli tak domluvení už před závodem. Ten náskok se hodí i když vyjede SC. Můžou pak odbavit v boxech oba jezdce v jednom kole bez větší ztráty.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Takže vlastně potvrzuješ, co jsem psal. Byla tam obava o podseknutí. Pokud byli domluvení před závodem, nebylo se snad čeho bát. Leclerc nemusel jezdit rychlejší kola, případně přepustit pozici. Takto zbytečně riskovali ztrátu druhého místa.
        A SC? To samé se přece může udělat po vyvěšení žlutých vlajek během 5s. Navíc se jim to moc nepovedlo. Nechali ho tam stát tak dlouho, až přišel o 3 pozice.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.182.63.XXX
          TVL, jak to asi měli v těch boxech udělat? Tam doplatili na to, že měli stání těsně před Mercedesem a LEC zablokoval LH. Jinak by ztratili maximálně 1 pozici.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            46.135.1.XXX
            Možná, kdyby neměli tak velkou mezeru mezi výměnou Sainze a Leclerca, mohli to stihnout před ním.
            Mechanici tam stáli jak trubky a čekali, až Charles přijede.
            No jo, ale to by nesměl mit ztrátu menší než 5s. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          sorry, ale tohle spískal hamilton, zastavil tak, aby leclerka zablokoval, za mě na pentli... Leclerka neměli kam vypustit, okno měl, ale hamilton stál napříč boxy, aby leclerk nemohl opustit stání před russelem...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            90.182.63.XXX
            Aha, zase nějaká jitrnice (pardón pravidlo) které svět neviděl. Když jde o LH tak u některých cokoliv udělá je na pentli.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            To jsem nezaregistroval. Viděl jsem jen záběr z kamery na boxy Ferrari a čekali tam jak na příjezd Leclerca (nebýt těch 5s, stihl by to možná před Hamiltonem), tak dlouho po přezutí. Neviděl jsem proč.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.182.63.XXX
              Samozřejmě by to nestihl, protože tam před LH jeli ještě GR a LN. A Ferrari tímto odstupem chránilo první místo CS. Protože pokud by tam přijel LEC moc brzo, tak by hrozilo, že ostatní zablokují CS v boxovém stání. A rozestupy za LEC by byly pořád stejné, ať dělal mezeru nebo nedělal.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                podívej se na záznam, vždy při double pit stojí druhý pilot zajetý za prvním v podstatě ve slotu, hamilton stojí cca 8 m před místem kde by měl stát šikno před výjezdem z boxů ferrari a čeká, než odjede russel, jinak by leclerk byl opět na druhém místě... za mě jasné nesportovní chování

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  90.182.63.XXX
                  Jasně, i kdyby stál šikmo před stáním, tak tam musí nechat místo pro mechaniky a jistě by pak LEC mohl vyjet. 12 12 12
                  A také zajímavé, že nikdo z Ferrari na toto téma ani nepípl. Dobře si byli vědomi toho co dělají, že tím rozestupem chrání první místo i za cenu toho že LEC ztratí. Ale to by holt nechtělo mít nasazené slepecké brýle.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama