DISKUZE K ČLÁNKU GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci
Americký závod se nesl v duchu překvapivé kvalifikace a otázka dne byla jasná - dopustí Max Verstappen svou chybou převzít otěže týmovému kolegovi? Nakonec se ukázalo, že v rámci vlastní ligy vozy nápojového gigantu udělaly z konkurence stafáž a rozdaly si to jen mezi sebou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 6 lidí)
08.05.2023 07:57
Nečekal jsem, že ještě uvidím nudnější závodění o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
00:09 09.05.2023 85.239.64.XXXLetošní ročník GP F1 2023 je úžasný! Nevím jak to dokázali, ale hned se na vozy F1 dalo zvyknout. Připomínají dospělé a pestré vozy zlaté éry 70" let Formule 1. Ještě domyslet reklamy a máme tu krásné vozy: Merc-JPS Lotus, Will-elf Tyrrell, Ferr-agip FERRARI, Alfa-Martini Brabham, Haas-Good/year Hesketh...atd, vypadají skvěle . Souboj VER - PER je jako rivalové Lauda - Hunt. Nejlepší obrazové podání divákovi, Dříve přenosy F1 byly slabé. Šampionát je zajímavý, že si to vzájemně rozdávají o 2 místo: Aston Martin, Mercedes, FERRARI, a o 5.místo Mclaren, Alpine, Alfa Romeo, Alpha Tauri a Williams -
-
juras
20:53 08.05.2023 88.103.92.XXXNo, co k tomu napsat....
Optimista si vždycky najde nějaké pozitivum, pesimista na tom závodě nic nepochválí.
A realita? V kvalifikaci ještě s ohledem na časový limit a proměnné které do toho zasahují vidíme poměrně pořád zajímavé dění. Ovšem závody se mi zdají tragické...když do toho vyloženě nepromluví SC a nějaké šílenosti (které mám letos bohatě dopřává nekonzistentní ředitelství závodů je to hrozný kroužení dokolečka...kde občas vidíme "krásný" předjetí pomocí DRS a kde když někdo zkusí alternativní strategii povětšinou to nevede k žádnému efektu.
Abych řekl pravdu suverenita Redbullu se mi vůbec nezamlouvá...ale podobně jako v případě let minulých (kdy vyhrával Mercedes) prostě odvádějí nejlepší práci a proto vyhrávají.
Vypadá to že F1 se točí v bludném kruhu...není schopna učinit soutěž opravdu otevřenou a zajímavou...do změn jak technických, tak sportovních je zapletená politika a vliv určitých týmů...většina startovního pole je kompars...na rozdíl od minulosti ale z toho komparsu nemá prakticky nikdo šanci zčeřit vodu vepředu (čest AM, ten letos opravdu plní post "černého koně", ale hodně velký podíl na tom má Alonso který mě udivuje obrovskou motivací a stále neuvěřitelným zápalem).
Dobře to napsal Fanda L.H. v jednom příspěvku...dnes se nedá využít výjimečného potenciálu mimořádného pilota...tak jako kdysi když Niki Lauda či Alain Prost tím že jezdili "hlavou"...a současně byli i vynikající piloti dokázali získávat umístění které šlo z velké míry na jejich vrub...dnes 20 pilotů strojově krouží...a jen se čeká kdy vyjede SC...nebo se někdo posune na místo odpovídající výkonosti jeho monopostu.
Upřímně řečeno je pro mě letošní šampionát veliké zklamání. -
-
-
Duncan66
13:17 08.05.2023 94.113.224.XXXPredtim byla dominance Ferrarri, predtim to zase valcoval Mclaren a Willliams. Mozna to nebylo tak dlouho, ale to hlavne diky otevrenejsim pravidlum, kdy slo kopirovat a testovat behem sezony kolik kdo jenom chtel a na co vsechno mel. Schumi rocne najezdil vice kilometru, nez dneska vsichni piloti dohromady.-
Fanda.LH
17:30 08.05.2023 83.240.60.XXXMyslím si, že ve skutečnosti největší překážkou v minulosti, byla nižší úroveň profesionality / spolehlivosti obecně... Když se podíváš na např. pitstopy v 80.letech, tak to je neskutečný punk... Nebo např. na kariéru E. Fittipaldiho, co všechno dokázal "jen" tím, že zachoval chladnou hlavu... Myslím si, že tím hodně ovlivnil jezdce následující generace jako Lauda, Scheckter, Rosberg atd. atd. Neumím si představit, že by v dnešní době Lando rozvážně kroužil, zatímco by polovina startovního pole odstoupila, dalších x pilotů si pokazilo závod vlastní chybou a nakonec se nám Lando smál z pódia... Tohle bývalo v minulosti možné, ale dnes je to naprostá utopie...-
jumpman
16:08 09.05.2023 95.80.230.XXXjenže ono je to dáno i technickou úrovní vozů. Když se podíváš na 80kový auto, tak tam nerozhodovali žádný pidi detaily, ale buď myšlenka ve voze byla, nebo ne a díky tomu, že nebyl nikdo penalizován za selhání vozu se všichni pouze hnali za výkonem. Nebylo vyjímkou, že pilot na rovince ztrácel díky vibracím vidění. To by v dnešní ultrakorektní F1 nikdo neakceptoval. A ano, v okamžiku, kdy dojede 100% startovního pole je šance na zajímavý výsledek v podstatě nulová...-
-
-
Fanda.LH
07:20 11.05.2023 83.240.60.XXXTohle chápeme všichni... Ale pořád je to nějaké zrcadlo současné F1... Nepotřebujeme ty vozy tak rychlý, tak propracovaný... K čemu nakonec ty hybridy od 2014 ? Neprosadilo se to a už se to ani neprosadí... Tak to zahoďte, nechte spalovák s turbem...
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
22:05 08.05.2023 194.79.55.XXXF1 umřela především na spolehlivost a dokonalost. Když se dnešek srovnává s dobou kdy závodění bylo "zajímavější" - třeba 90. léta, tak to bylo jen díky tomu, že technika tehdy byla velmi nespolehlivá, tratě nebyly tak extrémně bezpečné jako dnes, bylo snadné skončit třeba v kačírku. Pokud měl ale někdo spolehlivou techniku, tak jeho náskok byl mnohem vyšší než dnes. Vždyť jen ta vyrovnanost v kvalifikaci v Miami, něco takového nebylo myslitelné ani omylem. Tehdy dělali piloti spousty chyb, dnes jsou jak stroje, proto ta "nuda"...
-
-
Senor
11:26 08.05.2023 178.255.168.XXXKouka se na to hezky, jak si RB-Honda slape. Max je takova tresnicka na dortu Za tvrdou praci nalezita odmena. Vse od auta, motoru a jezdce je v TOPiku, takze tezko cekat, ze tomu mohlo byt jinak. Je videt, ze kdyz RB nebo Honda spolupracuji s partnery, kteri nevi či nechteji, tak to neprinasi vysledky. Pokud se ale spoji tyto dve spolecnosti, ktere vi co delaji, je to radost sledovat -
tom11
09:44 08.05.2023 93.99.211.XXXMyslím, že už už po těch pár závodech lze s velkou pravděpodobností říct, že letos se opět jede jen o umístění za suverénním RB. Max vypadá naprosto v pohodě a i když ho Péro občas dokáže porazit, tak v jeho celkové vítězství opravdu nevěřím.
Tak snad alespoň bitva o další pozice bude zajímavá.-
-
tom11
13:17 08.05.2023 93.99.211.XXXpro loňskou sezonu rozhodně. pro tu letošní jsem vloni doufal v nějaké vzepětí. Merglu, Ferek... nakonec udělal největší pokrok Aston a rázem je druhý, i když s bezmála polovičním ziskem, co limonádníci. a to ještě Procházka docela zaostává za Alonsem.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek