DISKUZE K ČLÁNKU GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci

Americký závod se nesl v duchu překvapivé kvalifikace a otázka dne byla jasná - dopustí Max Verstappen svou chybou převzít otěže týmovému kolegovi? Nakonec se ukázalo, že v rámci vlastní ligy vozy nápojového gigantu udělaly z konkurence stafáž a rozdaly si to jen mezi sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.05.2023 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Racek (Hlasovalo 7 lidí) 08.05.2023 18:51
Sledovat Alonsa je vidět vysokou školu závodění..… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 08.05.2023 07:57
Nečekal jsem, že ještě uvidím nudnější závodění o… »
» juras (Hlasovalo 6 lidí) 08.05.2023 20:53
No, co k tomu napsat.... Optimista si vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
To s tím nemělo co dělat, byl to tuším Kubica... Tehdy byly vozy menší a podstatně pomalejší... Vyhrávaly vozy bez KERS s lepším vyvážením...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud ho budeš mít na 32s, jako teď, tak jo. 32s je v podstatě každá rovinka.
Když ho budeš mít na 16s, nebo 8s, pak si můžeš volit kde ho použít. Vzpomínám si, že díky KERS kdysi předjel kohosi Hamilton v Monaku dole u nádraží před tou vracečkou. Dobře načasoval a použil tam, kde to jiný neudělal. Mistrovský kousek. Na rok už si nevzpomenu, ale těch roků s KERS nebylo až tak moc.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Všichni budou mít 320kw a všichni je budou používat stejně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Moc ne, protože byl slabej. Tuším jen 80kW. Dej vozům 320kW navíc a věřím, že to poznat bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
KERS na předjíždění vůbec nefungoval...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Tohle chápeme všichni... Ale pořád je to nějaké zrcadlo současné F1... Nepotřebujeme ty vozy tak rychlý, tak propracovaný... K čemu nakonec ty hybridy od 2014 ? Neprosadilo se to a už se to ani neprosadí... Tak to zahoďte, nechte spalovák s turbem...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Super ironie. 18 18 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
protože v F2 je víc "divočáků" a mají shodnou techniku :-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Problém nevidím v tom, jak skvělý udelal RB vůz, ale v tom že diky omezeni testovani, vyvoje a finančnímu stropu není šance ten náskok smazat ani za několik sezón.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Nejde nutně o to se vrátit do 80tých let... Ale v současné F2 jsou výsledky mnohem pestřejší, tak je otázka proč tam to jde, proč je F1 tak diametrálně jiná...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
jenže ono je to dáno i technickou úrovní vozů. Když se podíváš na 80kový auto, tak tam nerozhodovali žádný pidi detaily, ale buď myšlenka ve voze byla, nebo ne a díky tomu, že nebyl nikdo penalizován za selhání vozu se všichni pouze hnali za výkonem. Nebylo vyjímkou, že pilot na rovince ztrácel díky vibracím vidění. To by v dnešní ultrakorektní F1 nikdo neakceptoval. A ano, v okamžiku, kdy dojede 100% startovního pole je šance na zajímavý výsledek v podstatě nulová...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já bych zkrátil ERS. Dnes se používá na každé rovince. Prostě jen navyšuje výkon spalováku. Dřív za doby KERS byl použitelný jen 8s a pilot si musel rozmyslet, kde ho použije.
ERS má vyšší výkon. Proč ho pilotovi nedat 2x tolik ve 2x kratším čase? najednou se bude předjíždět i tam, kde to nikdo dnes nedělá. Rozdíl 320kW je dost na to, aby šlo předjet i na krátké rovince.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím jak ty, ale já viděl těch předjetí včera fakt dost. Bez DRS by přejížděl asi jen Max a to jestli jo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

94.113.224.XXX
Vzdyt ten vlacek by byl i bez DRS. A byl by v situaci co popisujes jeste mnohem castejsi. Vzdyt to ukazovali v predzavodnim studiu ta predjeti na trati v minulosti. Nasobne, az radove mene, nez dnes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
Letošní ročník GP F1 2023 je úžasný! Nevím jak to dokázali, ale hned se na vozy F1 dalo zvyknout. Připomínají dospělé a pestré vozy zlaté éry 70" let Formule 1. Ještě domyslet reklamy a máme tu krásné vozy: Merc-JPS Lotus, Will-elf Tyrrell, Ferr-agip FERRARI, Alfa-Martini Brabham, Haas-Good/year Hesketh...atd, vypadají skvěle 12 12 12. Souboj VER - PER je jako rivalové Lauda - Hunt. Nejlepší obrazové podání divákovi, Dříve přenosy F1 byly slabé. Šampionát je zajímavý, že si to vzájemně rozdávají o 2 místo: Aston Martin, Mercedes, FERRARI, a o 5.místo Mclaren, Alpine, Alfa Romeo, Alpha Tauri a Williams 11

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
F1 umřela především na spolehlivost a dokonalost. Když se dnešek srovnává s dobou kdy závodění bylo "zajímavější" - třeba 90. léta, tak to bylo jen díky tomu, že technika tehdy byla velmi nespolehlivá, tratě nebyly tak extrémně bezpečné jako dnes, bylo snadné skončit třeba v kačírku. Pokud měl ale někdo spolehlivou techniku, tak jeho náskok byl mnohem vyšší než dnes. Vždyť jen ta vyrovnanost v kvalifikaci v Miami, něco takového nebylo myslitelné ani omylem. Tehdy dělali piloti spousty chyb, dnes jsou jak stroje, proto ta "nuda"...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Jako kdysi ne, to ani tvrdit nechci... Ani netvrdím, že DRS funguje dobře... Já tvrdím kompenzuje zjevný nedostatky současné F1 a jeho omezením si jen uškodíme... Že to má x dalších nežádoucích dopadů, je fakt, ale tak je to vždycky, když se snažíš zalepit nějakou díru... Nikdy to nebude 100%, kor když je tam těch děr cela řada...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

93.99.211.XXX
... tak by kroužil o parník před ostatními tak, jako nyní Max, a byla by to nuda 03.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vozy stále nemohou jezdit v těsném závěsu jako kdysi...to je celý problém.
DRS je k ničemu...momentálně zdaleka už ani nefunguje tak jak to popisuješ.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama