DISKUZE K ČLÁNKU GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci

Americký závod se nesl v duchu překvapivé kvalifikace a otázka dne byla jasná - dopustí Max Verstappen svou chybou převzít otěže týmovému kolegovi? Nakonec se ukázalo, že v rámci vlastní ligy vozy nápojového gigantu udělaly z konkurence stafáž a rozdaly si to jen mezi sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP USA-MIAMI: Jako v dobách nadvlády Mercedesu - Red Bull drtí konkurenci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.05.2023 15:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Racek (Hlasovalo 7 lidí) 08.05.2023 18:51
Sledovat Alonsa je vidět vysokou školu závodění..… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 08.05.2023 07:57
Nečekal jsem, že ještě uvidím nudnější závodění o… »
» juras (Hlasovalo 6 lidí) 08.05.2023 20:53
No, co k tomu napsat.... Optimista si vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Letošní ročník GP F1 2023 je úžasný! Nevím jak to dokázali, ale hned se na vozy F1 dalo zvyknout. Připomínají dospělé a pestré vozy zlaté éry 70" let Formule 1. Ještě domyslet reklamy a máme tu krásné vozy: Merc-JPS Lotus, Will-elf Tyrrell, Ferr-agip FERRARI, Alfa-Martini Brabham, Haas-Good/year Hesketh...atd, vypadají skvěle 12 12 12. Souboj VER - PER je jako rivalové Lauda - Hunt. Nejlepší obrazové podání divákovi, Dříve přenosy F1 byly slabé. Šampionát je zajímavý, že si to vzájemně rozdávají o 2 místo: Aston Martin, Mercedes, FERRARI, a o 5.místo Mclaren, Alpine, Alfa Romeo, Alpha Tauri a Williams 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No, co k tomu napsat....

    Optimista si vždycky najde nějaké pozitivum, pesimista na tom závodě nic nepochválí.

    A realita? V kvalifikaci ještě s ohledem na časový limit a proměnné které do toho zasahují vidíme poměrně pořád zajímavé dění. Ovšem závody se mi zdají tragické...když do toho vyloženě nepromluví SC a nějaké šílenosti (které mám letos bohatě dopřává nekonzistentní ředitelství závodů je to hrozný kroužení dokolečka...kde občas vidíme "krásný" předjetí pomocí DRS a kde když někdo zkusí alternativní strategii povětšinou to nevede k žádnému efektu.

    Abych řekl pravdu suverenita Redbullu se mi vůbec nezamlouvá...ale podobně jako v případě let minulých (kdy vyhrával Mercedes) prostě odvádějí nejlepší práci a proto vyhrávají.

    Vypadá to že F1 se točí v bludném kruhu...není schopna učinit soutěž opravdu otevřenou a zajímavou...do změn jak technických, tak sportovních je zapletená politika a vliv určitých týmů...většina startovního pole je kompars...na rozdíl od minulosti ale z toho komparsu nemá prakticky nikdo šanci zčeřit vodu vepředu (čest AM, ten letos opravdu plní post "černého koně", ale hodně velký podíl na tom má Alonso který mě udivuje obrovskou motivací a stále neuvěřitelným zápalem).

    Dobře to napsal Fanda L.H. v jednom příspěvku...dnes se nedá využít výjimečného potenciálu mimořádného pilota...tak jako kdysi když Niki Lauda či Alain Prost tím že jezdili "hlavou"...a současně byli i vynikající piloti dokázali získávat umístění které šlo z velké míry na jejich vrub...dnes 20 pilotů strojově krouží...a jen se čeká kdy vyjede SC...nebo se někdo posune na místo odpovídající výkonosti jeho monopostu.

    Upřímně řečeno je pro mě letošní šampionát veliké zklamání.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    Sledovat Alonsa je vidět vysokou školu závodění... dědek je pořád špičkový a je asi jediný, která má určitou šanci porazit RedBull na některých tratích. Bože, kdyby měl v ruce špičkový vůz... 01 04

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • syfon

    syfon

    78.45.247.XXX
    je zajimave ,že Red Bull i Mercedes ,přišli do F1 před rokem 2010 a kdo vyhrava po roce 2010...... 7x Mercedes a 7x Red Bull ....F1 umřela 09

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      94.113.224.XXX
      Predtim byla dominance Ferrarri, predtim to zase valcoval Mclaren a Willliams. Mozna to nebylo tak dlouho, ale to hlavne diky otevrenejsim pravidlum, kdy slo kopirovat a testovat behem sezony kolik kdo jenom chtel a na co vsechno mel. Schumi rocne najezdil vice kilometru, nez dneska vsichni piloti dohromady. 13

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Myslím si, že ve skutečnosti největší překážkou v minulosti, byla nižší úroveň profesionality / spolehlivosti obecně... Když se podíváš na např. pitstopy v 80.letech, tak to je neskutečný punk... Nebo např. na kariéru E. Fittipaldiho, co všechno dokázal "jen" tím, že zachoval chladnou hlavu... Myslím si, že tím hodně ovlivnil jezdce následující generace jako Lauda, Scheckter, Rosberg atd. atd. Neumím si představit, že by v dnešní době Lando rozvážně kroužil, zatímco by polovina startovního pole odstoupila, dalších x pilotů si pokazilo závod vlastní chybou a nakonec se nám Lando smál z pódia... Tohle bývalo v minulosti možné, ale dnes je to naprostá utopie...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Racek

          Racek

          78.80.232.XXX
          No, ne vždy ... včera celkem bez incidentů, jindy se vyfackuje třeba 8 vozů... a dojížďáci vždy na tom něco vydělají. Samozřejmě, celkové vítězství bývá ovšem pro ně dost otázka mimořádného štěstí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          jenže ono je to dáno i technickou úrovní vozů. Když se podíváš na 80kový auto, tak tam nerozhodovali žádný pidi detaily, ale buď myšlenka ve voze byla, nebo ne a díky tomu, že nebyl nikdo penalizován za selhání vozu se všichni pouze hnali za výkonem. Nebylo vyjímkou, že pilot na rovince ztrácel díky vibracím vidění. To by v dnešní ultrakorektní F1 nikdo neakceptoval. A ano, v okamžiku, kdy dojede 100% startovního pole je šance na zajímavý výsledek v podstatě nulová...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Nejde nutně o to se vrátit do 80tých let... Ale v současné F2 jsou výsledky mnohem pestřejší, tak je otázka proč tam to jde, proč je F1 tak diametrálně jiná...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              protože v F2 je víc "divočáků" a mají shodnou techniku :-)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                Tohle chápeme všichni... Ale pořád je to nějaké zrcadlo současné F1... Nepotřebujeme ty vozy tak rychlý, tak propracovaný... K čemu nakonec ty hybridy od 2014 ? Neprosadilo se to a už se to ani neprosadí... Tak to zahoďte, nechte spalovák s turbem...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      F1 umřela především na spolehlivost a dokonalost. Když se dnešek srovnává s dobou kdy závodění bylo "zajímavější" - třeba 90. léta, tak to bylo jen díky tomu, že technika tehdy byla velmi nespolehlivá, tratě nebyly tak extrémně bezpečné jako dnes, bylo snadné skončit třeba v kačírku. Pokud měl ale někdo spolehlivou techniku, tak jeho náskok byl mnohem vyšší než dnes. Vždyť jen ta vyrovnanost v kvalifikaci v Miami, něco takového nebylo myslitelné ani omylem. Tehdy dělali piloti spousty chyb, dnes jsou jak stroje, proto ta "nuda"...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Kouka se na to hezky, jak si RB-Honda slape. Max je takova tresnicka na dortu 03 Za tvrdou praci nalezita odmena. Vse od auta, motoru a jezdce je v TOPiku, takze tezko cekat, ze tomu mohlo byt jinak. Je videt, ze kdyz RB nebo Honda spolupracuji s partnery, kteri nevi či nechteji, tak to neprinasi vysledky. Pokud se ale spoji tyto dve spolecnosti, ktere vi co delaji, je to radost sledovat 11

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    93.99.211.XXX
    Myslím, že už už po těch pár závodech lze s velkou pravděpodobností říct, že letos se opět jede jen o umístění za suverénním RB. Max vypadá naprosto v pohodě a i když ho Péro občas dokáže porazit, tak v jeho celkové vítězství opravdu nevěřím.
    Tak snad alespoň bitva o další pozice bude zajímavá.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To bylo jasný už vloni... Letos to smrdí průserem od představení vozů Mercedesu a Ferrari...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        93.99.211.XXX
        pro loňskou sezonu rozhodně. pro tu letošní jsem vloni doufal v nějaké vzepětí. Merglu, Ferek... nakonec udělal největší pokrok Aston a rázem je druhý, i když s bezmála polovičním ziskem, co limonádníci. a to ještě Procházka docela zaostává za Alonsem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Letošní Aston je v horší pozici, než loňský Mercedes, o Ferrari vůbec nemluvě... Celkově je to mnohem horší...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No já jsem upřímně nepochopil Mercedes...loni se ten monopost bez bočnic ukazoval jako chyba...čekal jsem že letos se vrátí k "standardním" bočnicím a budou min. blíž Redbullu než loni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama