DISKUZE K ČLÁNKU GP JAPONSKA: Zkrácený závod a titul kořistí Verstappena, Leclerc chyboval v poslední šikaně

Jak na houpačce - v pátek pršelo, v sobotu bylo suchu, pro nedělní závod si někteří piloti příli proměnlivé podmínky, a to se jim splnilo. Jenže hned první kolo přineslo kolize, hodiny a další problémy, takže na konci druhého okruhu komisaři závod přerušili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP JAPONSKA: Zkrácený závod a titul kořistí Verstappena, Leclerc chyboval v poslední šikaně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 158, poslední 10.10.2022 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 9 lidí) 09.10.2022 10:29
Tak jo, je šampion. Zcela zaslouženě, letos na… »
» Kevin (Hlasovalo 6 lidí) 09.10.2022 07:55
Pořád vymýšlí jak závody uměle zatraktivnit kde… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 09.10.2022 11:46
To je pravda. Ferrari ztratilo spoustu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Neurotic

    Neurotic

    176.102.154.XXX
    Max je první a na to, kdo je druhý si budeme muset počkat, protože to Charles nezvládl...

    No a Perez je druhý 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    109.80.56.XXX
    Tak dlouho se ceka s restartem az si zase hnedka berou prechodny. Proc vubec jsouv F1 gumy domokra?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Současná F1 není schopná jezdit v podmínkách odpovídajících mokrým pneu... Jsou zkrátka příliš rychlí, mají příliš přítlaku a zvedají příliš mnoho vody... Jsou to pneumatiky doslova na pár kol v celé sezóně...

      Smutné je, že nepoužité pneu Pirelli ničí, to musí být radost vyrábět pneu, které se vesměs jen likvidují...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Jsou na to, aby trochu vyčistily trať přechodným :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.236.XXX
    Gasly jel plnej knedlík a ten traktor minul tak o půl metru. To bylo hodně na hraně 16

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Od Gasliho hodně nezodpovědné, nechápu kam spěchal, když byl závod přerušen, a dle jeho slov nebylo vidět na krok.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        bylo to velmi riskantní. to rozhodně.
        stejně tak to lze ale vidět i opačně - kam se hrnul traktor, když byl závod přerušen? už nebyl žádný tlak, žádný spěch na odstranění nepojízdného monopostu. museli vědět, že je ještě pilot za nimi na trati, klidně mohli minutu, dvě počkat. v tom více než hodinovém přerušení by to stihli i tak...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    Nejsem majitel F1 (bohužel 12) ani FIA, jsem je prostý fanoušek, který chce vidět hezké závody. Je mně bluvno z Americké opičárny, kterou kolem závodů dělají a z FIA, jak řídí závody, jaké vytváří právidla a jak s němi pak flexibilně pracují. Já tomu nerozumím, občas se jednou závody i na mokré pneu a pak dají red flag, když maj obuté intery. Skuteční fanoušci chtějí stálé závodní komisaře a místo toho nám naservírovali o dalšího ředitele závodu navíc, který se skrývají asi někde v bunkru. Nevím, já tomu nerozumím. Nešlo by při špatných podmínkách prostě týmům nařídit start na wet a když by se ukázalo, že podmínky nejsou tak špatný, tak by si piloti jezdili na zastávku pro intery nebo naopak by se pak vidělo, že to opravdu nejde a pak bych tu red flag pochopil. Ale nechápu red flag při startu na interech.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      109.80.56.XXX
      Neni duvod jim narizovat gumi do mora. Pokud si jezdec mysli, ze mu staci prechodne , tak ok. Ale zastavit zavod, protoze to nedavaj na prechodnych je hovadina. Meli je nechat a pokud by to neslo na mokrych tak pak stop, ale takhle jak to udelali je to saskarna.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevin

        Kevin

        80.250.28.XXX
        Nejsem fanoušek naření a tak. Ale zrovna dnes by ten důvod docela byl. V ideálních podmínkách by nechvání to na týmech bylo ideální. Ale zrovna dnes se ukázalo, že to moc nefunguje. Většina to riskne na interech, protože se kalkuluje s tím, že bud to vyjde a ušetří zastávku nebo to nevyjde a přispěchá FIA, která závod neutralizuje. Těmi špatnými podmínkami jsem myslel situace kdy je velká šance na osychání tratě třeba po nějaké přeháňce, spíš situace, kde je velká pravděpodobnost, že trať zůstane mokrá a bude znova pršet (jako dnes). Týmy vědomy si jak asi bude ředitelství reagovat šly do rizika, a ty intery pak vyvolaty red flag. Takže start na wet sem mínil spíš jako krajní pravidlo, než automatiku při každém sprchnutí. Jinak mě štve, že oni podle radarů už třeba hodinu vědí, že to nepůjde, ale závod neukončí a nechají všechny čekat a čekat. Nechají lidi v očekávání, že to třeba spustí, i když už dávno vědí, že to nepustí.....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Ještě že jsem se probudil až před chvilkou 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    109.80.56.XXX
    Driv za techto podminek byli jezdci, co dokazali jet klidne i o 5s na kolo rychleji nez zbytek pole. Ale to uz asi nikdy neuvidime. Tedka se to stopne a je a zavodu. Misto toho aby se jelo. Je na jezdci aby jel tak rychle jak mu to trat a um umozi. Misto toho se stoji v pit a pad daj zase prechodne a vyjedou.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.236.XXX
    Regulerní liják a všichni vyjedou na přechodných... Takže další fraška, která navíc postihne ty nejlepší diváky F1 na světě

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    Pořád vymýšlí jak závody uměle zatraktivnit kde čím, obrácený rošt, sprintové závody atd. atd. Nesnáším amerického majitele a jejich manýry. A když by mohl být parádní závod, tak ho celý nechají prostát v pit lane....

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    FIA je naprosto nepoučitelná, další díl šaškárny s názvem závod v dešti. 02

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    109.80.56.XXX
    Vetsina pole byla na prechodnych. Vubec to nemeli zastavovat. Pokud to nebylo na prechodne tak meli prezout a ne stopnout zavod. 10

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama