DISKUZE K ČLÁNKU GP RAKOUSKA: Poloviční radost Ferrari - Leclerc vítězí, Sainzův vůz skončil v plamenech

Rakousko bychom mohli zařadit mezi přírodní okruhy, na nejkratší trati se odehrála další bitva, ve které překvapivě vedoucí pilot průběžné klasifikace tahal za kratší konec. Měl ovšem na své straně aspoň částečně štěstí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP RAKOUSKA: Poloviční radost Ferrari - Leclerc vítězí, Sainzův vůz skončil v plamenech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 13.07.2022 08:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 10.07.2022 17:16
Je těžké být fanouškem Ferrari. Je to něco… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 11.07.2022 10:33
Ještě bych vyzdvihl Sainze při jeho odstavení… »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2022 19:54
Zajímalo by mě kdy naposled jsme viděli v jednom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Pěknej závod. Nejpříjemněji překvapily McLareny, protože tam jsem nečekal žádný posuv a nebýt Landovi penalizace, tak by možná dal i Micka. S kamarádem už se sázíme jestli a kolik aut s motory Ferrari dojede do cíle. Dnes to aspoň tomu Charlesovi dojelo i když taky s technickými problémy. Tuším zaseknutý plynový pedál(?), přičemž může být rád, že nespálil brzdy. Bohužel si ale myslím, že spíš než že bylo Ferrari zázračně rychlé, udělal Red Bull chybu v nastavení a Max pálil sadu gum za sadou. Jednoznačně dnes Ferrari vyhrálo díky managementu pneumatik. Bohužel díky vypadnutí Pereze nevíme jestli by byl podobnej problém i na jeho autě. Hodně se předjíždělo a hodně se trestalo. Osobně bych George netrestal, protože jel vnitřní (závodní) stopu a místa tam měl Checo dost. Bylo ale jasný, že kdyby auto poslal víc na vnějšek, nebude mít trakci se před George dostat, tak to riskl. Za mě závodní incident a prostě riziko při předjíždění z vnějšku... Gasly... to už byla trochu jiná písnička 18

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tuto sezonu si neskutečně užívám. Závod co závod se předjíždí i na špici a bojuje o vítězství. Nepamatuju si podobnou sezonu.
    Gratulace Ferrari. Carlosovi zapomněli přibalit špekáček. Nechápu, kde vzali po sobotě tu rychlost. Nebo to bylo vážně o tom, že ztratili v sobotu čas vzájemným soubojem? Nezdá se mi to, ikdyž gumy si tím zničit mohli.
    Škoda Checa. Tenhle systém trestů jsem vůbec nepochopil. Někomu zruším závod, dostanu 5s. Je to jako vloni a jako vloni varuju před tím, že se to zvrhne. Proč někoho nevyhodit z tratě a nezničit mu závod za 5s. Ještě, že Silverstone už se jel. 12
    Ta nekonzistence je děsivá. Minulý závod nikoho netrestali (pravda, nebyla žádná kolize), teď někoho jo, někoho neee...
    Aspoň že Russell si tím ten závod podělal trochu taky, mohl mít bednu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Prý bylo o něco jinačí počasí a očividně to dělá rozdíl...obrovský rozdíl.

      Trest pro Russela se mi zdál poměrně přísný, protože Peréz mohl ten oblouk udělat o něco větší. Viník koloze byl Russel ale i vzhledem k nastavené laťce jiných závodu mi příjde trest přísný, protože Russel nebyl jak Gasly, kterej sundal Seba jedoucího poctivě velký oblouk 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Těžko hodnotit tu Perezovu stopu. Nicméně byl o dost vepředu a místo tam měl.
        Perez k tomu dodal toto: "Dostali jsme jasné instrukce, jak nechávat místo pro ostatní v zatáčkách."
        Zdroj: [odkaz na stránku]

        Za mne by se v takovýchto případech, kdy se někomu zničí závod, mělo postupovat tvrději. Ale jo, Gasly byl v odstranění soupeře důslednější. 12
        Opět pro Vettela konec závodu, Gasly přišel jen o 5s.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Nevím, kde jsi to slyšel... ale počasí i teploty byly skoro stejné jako předchozí dva dny. Spíše na to mělo vliv vysoké množství paliva (mnohem více kg než ve Sprintu) a dopad na vyvážení vozu. Red Bull samotný byl překvapený, musí hledat odpověď v základech svého nastavení.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Ahh tak to byla špatná informace, díky za upřesnění 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To já byl překvapenej taky. Ve sprintu to vypadalo, že si jen Max hlídá pozici a jede si v klídku a najednou v závodě nestíhá ani Sainze.
          Drsný jak nějakých 50kg navíc změní poměr sil. 17

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ono na té degradaci je zajímavá ještě jedna věc: Red Bull ji měl špatnou i v sobotním sprintu. Kdyby Charles tlačil na Maxe, tak by se to projevilo. On chtěl místo toho zpočátku šetřit gumy a pak zaútočit v závěru. Sainz naopak cítil, že jsou rychlejší a nevěděl, proč Charles jede tak pomalu, proto to nedorozumění s předjetím mezi vozy Ferrari. Ferrari nezvládlo interní komunikaci, Carlos byl v sobotu dost naštvaný. Kdyby na Red Bull odpočátku tlačili, projevil by se ten rozdíl v opotřebovávání pneu už v sobotu.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      37.188.168.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ještě bych vyzdvihl Sainze při jeho odstavení auta. Průměrný pilot by zastavil někde u trati, možná i přímo na trati. No a kdyby auto začalo hodně hořet stejně jako Sainzovi, tak už by je nezajímalo že by případným couváním jistojistě musel vyjet SC.

    Sainzovi za zabránění SC palec nahoru 01

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ještě by to chtělo vyškolit pikolíky, co neumí to auto zajistit proti couvání. On vlastně i Carlos mohl otočit volantem tak, aby se při couvnutí vůz opřel o bariéru. Tak za mne má z tohoto předmetu za 2. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No ono když se koukneš na fotky po, tak tam to auto opřený o svodidla částečně je, takže buď pikolíky a nebo Sainze nakonec natočit volant napadlo.
        Vzhledem k tomu, že tohle jezdci netrénují každý den (i když jezdci s mototry Ferrari by možná měli 12), tak bych Sainzovi i tu jedničku dal 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    91.221.149.XXX
    Když porovnám Silverstone, kde komisaři tolerovali zjevná vytlačení z trati, a Rakousko, kde naopak trestali az úzkostlivě (i kdyz Russell si trest asi zasloužil), tak nevim co si o tom myslet?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Za mě si Russell trest nezasloužil, stejně jako si ho loni nezasloužil Norris a nesouhlasím ani s trestem pro LH za manévr na Albona... Přijde mi, že v Rakousku platí nějaký zvláštní metr...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Smolařem víkendu je rozhodně Vettel. Co tam ten Gasly vyváděl, Ferdo?!! 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    01, prima závod...myslím že bylo na co koukat, gratulace Leclercovi...snad ještě boj o titul zdramatizuje.

    Ač máme prakticky polovinu sezóny, pořadí na prvních třech místech se stále nemění.
    Ve středu pole určitě změny jsou...a vzhledem k tomu že mezi prvními dvěma týmy je to vyrovnané...mysl že bychom měli být spokojeni.

    Docela by mě zajímala letošní statistika odstoupení, respektive technických poruch...dnes když Sainzovi začal hořet motor jsem se vrátil o mnoho let zpátky...do doby kdy tohle odstoupení že závodu bylo běžné a bylo jich několik za závod.

    Rozhodování a trestání nebudu komentovat...

    Příští závod na Paul Riccardu...na ty vybetonovaný barevný maškarádě...to bude mela co se hlídání traťových limitu týče 12

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama