DISKUZE K ČLÁNKU GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi
Dva roky čekali fanoušci u protinožců, než se k nim po na poslední chvíli zrušeném závodě vozy nejrychlejší formule vrátily. Rekordní počet diváků sledoval spanilou jízdu rudého oře z Maranella a další selhání obhájce titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP AUSTRÁLIE: Návrat na pátý kontinent svědčil Leclercovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
11:46 10.04.2022 88.103.92.XXX
Podle mě by tankování bylo plus...umožňuje to víc pracovat se strategií...ale taky to není všespásné.
Já ale nejsem pro návrat tankování...je to jen další zvýšení nákladů...já bych ještě omezil výměny gum...tedy zpomalil...omezil bych počet mechaniků aby se zastávky protáhly...a taky...když by jeden mechanik musel kolo povolit, sám přehodit a dotáhnout...byl by pod větším tlakem...dnes má každej nacvičenej svůj úkol...vždyť mezi zastávkami jsou minimální rozdíly.
Já ale nejsem pro návrat tankování...je to jen další zvýšení nákladů...já bych ještě omezil výměny gum...tedy zpomalil...omezil bych počet mechaniků aby se zastávky protáhly...a taky...když by jeden mechanik musel kolo povolit, sám přehodit a dotáhnout...byl by pod větším tlakem...dnes má každej nacvičenej svůj úkol...vždyť mezi zastávkami jsou minimální rozdíly.
Ferda
11:44 10.04.2022 46.47.176.XXX
Myslím, že Binotto je dnes spíše jako maskot. Takový poradce na úrovni Laudy v Mercedesu.
Zatím vypadá Ferrari jako jednoznačně nejvyladěnější vůz v poli. Hodně důležité bude jak si Ferrari poradí s poskakováním v Monze. Tenhle rychlý okruh možná napoví jak se bude vyvíjet další vývojový směr v týmech.
Právě v Monze očekávám výraznější novinky u Mercedesu. No uvidíme, máme se na co těšit.
Zatím vypadá Ferrari jako jednoznačně nejvyladěnější vůz v poli. Hodně důležité bude jak si Ferrari poradí s poskakováním v Monze. Tenhle rychlý okruh možná napoví jak se bude vyvíjet další vývojový směr v týmech.
Právě v Monze očekávám výraznější novinky u Mercedesu. No uvidíme, máme se na co těšit.
Mike17
11:42 10.04.2022 185.149.130.XXX
Nevím jak ty, ale já pár předjetí na brzdy viděl. Brzdná dráha je o fous delší. Tím víc to přece dává příležitostí k předjetí.
V pomalých zatáčkách nikdo nikoho nikdy nepředjel (pokud neudělal brutální chybu, jako dnes třeba Mick, nebo Gasly). Začít to musí tím, že se na brzdy dostaneš vedle soupeře. Pak ho v té zatáčce můžeš předjet.
V pomalých zatáčkách nikdo nikoho nikdy nepředjel (pokud neudělal brutální chybu, jako dnes třeba Mick, nebo Gasly). Začít to musí tím, že se na brzdy dostaneš vedle soupeře. Pak ho v té zatáčce můžeš předjet.
Mike17
11:37 10.04.2022 185.149.130.XXX
Ano, úpravy tratě přispěly. Ale možná ti uniklo, že se předjíždělo i na cílové rovince a rovince následující. Pokud vím, jen se opravdu lehce změnila první zatáčka.
Ať děláš co děláš, třetí závod v řadě, který předvedl na té samé trati mnohem lepší šou, než v předchozích letech. Pomalu bych se loučil s představou, že je to náhoda.
Ať děláš co děláš, třetí závod v řadě, který předvedl na té samé trati mnohem lepší šou, než v předchozích letech. Pomalu bych se loučil s představou, že je to náhoda.
Mike17
11:33 10.04.2022 185.149.130.XXX
Myslím, že ne. V Bahrajnu, pokud vím, šlo o problém s nádrží. A dnes: "Nevíme, co byl u Maxe za problém, ale zatím si nemyslíme, že se jednalo o motor, možná šlo o palivo."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Zdroj: [odkaz na stránku]
Limbi
11:26 10.04.2022 147.228.12.XXX
Ty vážně nevnímáš chování těch aut na brzdách? Stačí si pustit onboard záběr na F1TV a je vidět, že to auto působí na brzdách jak kamion. Tohle je úplně jiná trať než byla dřív. A toho DRS už víc ani být nemohlo. Předjíždět se bude z 95% na DRS. Na brzdách a v pomalých zatáčkách už nikdo nic nepředvede.
juras
11:23 10.04.2022 88.103.92.XXX
Přesný popis...přesně tak to vidím i já...ta radost z předjíždění v prvním závodě byla předčasná.
Auta jsou těžkopádná...
Pokud nebudou DRS zóny vyloženě předjetí nahrávat bude se postupně předjíždět méně a méně.
Před dnešním závodem se mluvilo díky těm rozšířeným DRS zónám dokonce o tom že bude předjíždění podobné Moto GP....velká mýlka!
Určitě to bude okruh od okruhu...ale osobně si nemyslím že pokrok v možnostech monopostů bojovat a předjíždět je velký.
Nechápu proč zůstala povinnost nasadit v závodě dvě směsi gum...to je přesně proti tomu aby se dala větší možnost použít alternativní strategii a proti překvapení...viz dnes Albon. To že dokázal odjet ve velmi slušném tempu celý závod na jedné sadě bylo vlastně potrestáno.
Auta jsou těžkopádná...
Pokud nebudou DRS zóny vyloženě předjetí nahrávat bude se postupně předjíždět méně a méně.
Před dnešním závodem se mluvilo díky těm rozšířeným DRS zónám dokonce o tom že bude předjíždění podobné Moto GP....velká mýlka!
Určitě to bude okruh od okruhu...ale osobně si nemyslím že pokrok v možnostech monopostů bojovat a předjíždět je velký.
Nechápu proč zůstala povinnost nasadit v závodě dvě směsi gum...to je přesně proti tomu aby se dala větší možnost použít alternativní strategii a proti překvapení...viz dnes Albon. To že dokázal odjet ve velmi slušném tempu celý závod na jedné sadě bylo vlastně potrestáno.
juras
11:14 10.04.2022 88.103.92.XXX
Tak velká gratulace Leclercovi a Ferrari...škoda Sainze...ale osobně si myslím že měl prostě jen mizerný víkend...příště zas bude mít Ferrari oba piloty vepředu.
Z pohledu Ferrari je to paradoxně pozitivní (dnešní špatný výsledek Sainze)...podle mě bude správné soustředit se na Leclerca...pokud by byl aspirantem na titul i Sainz...stoupaly by šance Redbullu.
Redbull se lepší , v Bahrajnu nedojel ani jeden, teď Perez druhý...pro Verstappena to začíná být špatné...zatímco u Redbullu se dá čekat další technické potíže, Ferrari je spolehlivé.
Mercedes potvrdil pozici třetího nejlepšího týmu...a dokonce mu aktuálně v průběžném pořadí patří druhá místa. A to má předpoklady se průběžně zlepšovat. Russell mi dělá radost...třetí závod...první podium u Mercedesu (byť mu pomohl SC)...ale hlavně jezdí na úrovni Hamiltona.
McLaren...další zlepšení...jsem rád že se ty chmury po prvním závodu ukázaly liché...dnes oba monoposty na bodech...podle mě velmi dobrý výkon.
Alpine dnes v závodě trochu zklamání...Alonso vypadal na výborný výsledek, ale vývoj závodu mu nepomohl. Ocon spolehlivě potřetí pro body...
Ze zbytku pole už zmíním jen jednoho pilota...Albona na Williamsu. Pravda, pomohl mu vývoj závodu, a ten bod má taky díky Strollovi kterej za sebou brzdil auta která byla rychlejší. Ale řekl bych že odjet závod na jedné sadě je určité pozitivum pro Williams...nevěděl jsem že platí stále povinnost použít v závodě dvě sady gum...už jsem Albona viděl na tý krásný sedmý pozici.
Z pohledu Ferrari je to paradoxně pozitivní (dnešní špatný výsledek Sainze)...podle mě bude správné soustředit se na Leclerca...pokud by byl aspirantem na titul i Sainz...stoupaly by šance Redbullu.
Redbull se lepší , v Bahrajnu nedojel ani jeden, teď Perez druhý...pro Verstappena to začíná být špatné...zatímco u Redbullu se dá čekat další technické potíže, Ferrari je spolehlivé.
Mercedes potvrdil pozici třetího nejlepšího týmu...a dokonce mu aktuálně v průběžném pořadí patří druhá místa. A to má předpoklady se průběžně zlepšovat. Russell mi dělá radost...třetí závod...první podium u Mercedesu (byť mu pomohl SC)...ale hlavně jezdí na úrovni Hamiltona.
McLaren...další zlepšení...jsem rád že se ty chmury po prvním závodu ukázaly liché...dnes oba monoposty na bodech...podle mě velmi dobrý výkon.
Alpine dnes v závodě trochu zklamání...Alonso vypadal na výborný výsledek, ale vývoj závodu mu nepomohl. Ocon spolehlivě potřetí pro body...
Ze zbytku pole už zmíním jen jednoho pilota...Albona na Williamsu. Pravda, pomohl mu vývoj závodu, a ten bod má taky díky Strollovi kterej za sebou brzdil auta která byla rychlejší. Ale řekl bych že odjet závod na jedné sadě je určité pozitivum pro Williams...nevěděl jsem že platí stále povinnost použít v závodě dvě sady gum...už jsem Albona viděl na tý krásný sedmý pozici.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek